Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Millä tapaa noiden Microsoft pointsien ostaminen tapahtuu näillä "feikki" silver accounteilla ? Itselläni ainakin näyttää, että pointeja on USA accountilla 0 vaikka oikealla Suomi tagilla olisikin valuuttaa millä ostaa. Voiko niitä jollain tapaa siirtää tunnukselta toiselle vai osaako se käyttää tota Suomi tiliä automaattisesti ?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oleanteri sanoi:
Millä tapaa noiden Microsoft pointsien ostaminen tapahtuu näillä "feikki" silver accounteilla ? Itselläni ainakin näyttää, että pointeja on USA accountilla 0 vaikka oikealla Suomi tagilla olisikin valuuttaa millä ostaa. Voiko niitä jollain tapaa siirtää tunnukselta toiselle vai osaako se käyttää tota Suomi tiliä automaattisesti ?

Joka tilille on hankittava omat pojot. Live ei kuitenkaan ole liian tarkka luottokortin laskutusosoitteen oikeellisuudesta. Itse asiassa se "oikea" Live-tilinikin luulee edelleen minua ruotsalaiseksi. :rolleyes:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hakkiz sanoi:
Joka tilille on hankittava omat pojot. Live ei kuitenkaan ole liian tarkka luottokortin laskutusosoitteen oikeellisuudesta. Itse asiassa se "oikea" Live-tilinikin luulee edelleen minua ruotsalaiseksi. :rolleyes:

Tämä selvä. Tuskin tulee tota Horse Armoria hommattua, mutta kunhan ne lisä questit julkaistaan niin ne on kyllä pakko ostoksia. Hintakin tais olla vaan 150 pojoa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

aapua! Oon jumissa jossain thieves guildin tehtävässä, missä pitäisi hakea jonkinlainen kirja Skingradista.
Elikkä pääsin siihen vaiheeseen, kun sen tyypin piti olla siä vankilassa, mutta kun kerkesin sinne nii sen oli kadonnut ilmeisesti jonkun "Paly Ladyn" mukaan. Nyt niitä ei löydy mistään ?? ?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jihad sanoi:
aapua! Oon jumissa jossain thieves guildin tehtävässä, missä pitäisi hakea jonkinlainen kirja Skingradista.
Elikkä pääsin siihen vaiheeseen, kun sen tyypin piti olla siä vankilassa, mutta kun kerkesin sinne nii sen oli kadonnut ilmeisesti jonkun "Paly Ladyn" mukaan. Nyt niitä ei löydy mistään ?? ?

Siellä vankilakäytävän päädyssä on salaovi joka aukeaa vetämällä yhdestä seinällä olevasta kynttilästä. Painelet sinne ja seuraat veritahroja.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ja Pale Ladyn jälkeen käydään kirkossa parantumassa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Janus sanoi:
Ja Pale Ladyn jälkeen käydään kirkossa parantumassa.
Amatööritoimintaa... pitää hoitaa hommat niin hyvin ettei tarvitse :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

NviperO sanoi:
Amatööritoimintaa... pitää hoitaa hommat niin hyvin ettei tarvitse :)

Ääh, ei ollut näkymättömyyttä messissä ja bitsi katso suoraan päin kun avasin oven. Yritä siinä sitten sniikkailla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Uusi quest "The Orrery" nyt ladattavissa ainakin Jenkkien marketplacesta. Hinta 150 pojoa. Pistäkäähän kokemuksia jos hommaatte.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oleanteri sanoi:
Uusi quest "The Orrery" nyt ladattavissa ainakin Jenkkien marketplacesta. Hinta 150 pojoa. Pistäkäähän kokemuksia jos hommaatte.

Latasin, mutta en ehdi kokeilemaan kun on raahauduttava takaisin inttiin. :p Ainakin kuvauksen perusteella paketti kuulostaa mielenkiintoiselta: "Harness the power of the stars. Rebuild the defiled Orrery and unlock the secrets of this Mages Guild Inner Sanctum."
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Oleanteri sanoi:
Uusi quest "The Orrery" nyt ladattavissa ainakin Jenkkien marketplacesta. Hinta 150 pojoa. Pistäkäähän kokemuksia jos hommaatte.
miksiköhän noita ei tule suomen marketplacelle vai onko tämä tulossa ,kun ei ainakaan tuo horse armor pack tullut
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

yliverkko sanoi:
miksiköhän noita ei tule suomen marketplacelle vai onko tämä tulossa ,kun ei ainakaan tuo horse armor pack tullut
En tiedä mutta itse ainakin kyllästyin odotteluun ja menin tekemään Silver-tilin jenkkien puolelle. Hyvin toimii ainakin Oblivionin lataukset.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jep, mutta luulis nyt kuitenki että se ei olis mikkisoftalle kovin vaikeeta laittaa koko euroaluelle ladattavaks yhtäikaa. Ihme hommaa ku pieniä maita syrjitään tälläsissäki asioissa. Täytyy varmaan vaan ihan periaatteen vuoksi olla ostamatta noita lisäreitä. Eikä tässä hirveää kiirettä vielä edes ole, nimittäin mulla on ainakin vielä todella paljon tekemistä jäljellä ihan "peruspelinkin" äärellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

maagiset sanoi:
Jep, mutta luulis nyt kuitenki että se ei olis mikkisoftalle kovin vaikeeta laittaa, vaikka koko euroaluelle ladattavaks yhtäikaa. Ihme hommaa ku pieniä maita syrjitään tälläsissäki asioissa. Täytyy varmaan vaan ihan periaatteen vuoksi olla ostamatta noita lisäreitä: Eikä tässä hirveää kiirettä vielä edes ole, nimittäin mulla on ainakin vielä todella paljon tekemistä jäljellä ihan "peruspelinkin" äärellä.

Juu meikäläinen ei ainakaan ihan periaatteessa maksa latin latia noista lisäpaketeista.
Turhaa rahastusta... varsinkin kun PC-puolella vastaavia on tarjolla ilmaiseksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mitenkäs/missä voi ladata aseiden taikavoimat takaisin?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

olge sanoi:
Mitenkäs/missä voi ladata aseiden taikavoimat takaisin?
Joko itse ostamalla soul gemejä ja vangitsemalla niihin sieluja tai sitten maksamalla toisille maageille latauksesta. Näitä maksua vastaan aseita lataavia taikureita löytyy ainakin lähes jokaisesta, ellei jokaisesta mage's guildista ja arcane's universitystä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lloope sanoi:
Joko itse ostamalla soul gemejä ja vangitsemalla niihin sieluja tai sitten maksamalla toisille maageille latauksesta. Näitä maksua vastaan aseita lataavia taikureita löytyy ainakin lähes jokaisesta, ellei jokaisesta mage's guildista ja arcane's universitystä.

Tai sitten Varla stonella saa kaikki (inventaariossa olevat) aseet kerralla ladattua 8)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ihan hauska tapaus tuli vastaan taas kyseisessä pelissä. Olin liikkumassa vuorilla, kun huomasin imperial guardin kirmailemassa ympäriinsä jouskari kädessä. Ajattelin sitten siis seurata vartijaa. Vartija juoksi jouskarin kanssa ja ampui kaikkea liikkuvaa peuroista susiin. Useamman peuran ja muutaman suden se ampu nuolia täyteen, kunnes menin sitten juttelemaan sen kanssa. Vartija vaan totes, että ihan normaali vahtikierros on käynissä ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa, vaikka oli juuri riehunut päättömästi jousensa kanssa. Keskustelun jälkeen vartija jatkoi samaa rataa, mutta vastaampa tulikin tälläkertaa minotauri. Vartija sai minotaurinkin ammuttua täyteen nuolia, mutta minotaur selviytyi kovasta taistosta voittajana. Tämän jälkeen kävin tappamassa minotaurin ja otin kuolleen vartijan vähäiset kullat parempaan talteen:). Kyllä tuolla Cyrodilissa aina sattuu ja tapahtuu...:)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Minulla rupeaa olemaan 100 tuntia mittarissa ja ollaan Levelillä 40 pääjuoni, fighters quild, areena ja roppakaupalla sivutehtäviä on pelattu, nyt pelaan magic quildin tehtäviä. Kyllä minullakin on jotain hauskoja tapahtumia pelissä ollut tosin osaa on tullut itse provosoitua, kuten Brumassa hyökkäsin ulkona herttuattaren kimppuun, jolloin muutama Bruman vartija hyökkäsi kimppuuni, mutta jotka saivat todellisen selkäsaunan kaupunkiin hankkimiltani toisten kaupunkien sotilailta:). Vähän väliä joltain hahmolta katoaa haarniska, jolloin kaveri vetää yläosattomissa, nyt ei tule lisää mieleen, mutta vähän väliä jotain omituista/hauskaa tulee vastaan.
 
Ylös Bottom