Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hieman ärsyttää sellainen asia, kun esim joku taika vaatii, että destruction skill on 50 ja minulla se on jotain 40, ja vaikka saan buustattua sen esineillä yli 50:een niin en siltikään pysty käyttämään kyseistä taikaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Dr Evil sanoi:
Hieman ärsyttää sellainen asia, kun esim joku taika vaatii, että destruction skill on 50 ja minulla se on jotain 40, ja vaikka saan buustattua sen esineillä yli 50:een niin en siltikään pysty käyttämään kyseistä taikaa.

Sulla pitää olla ilman esineitä se 50, että saavutat journeyman-tason ja voit käyttää tiettyä taikaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Snydenthur sanoi:
Sulla pitää olla ilman esineitä se 50, että saavutat journeyman-tason ja voit käyttää tiettyä taikaa.

Jepejep. Niinhän tuo Dr Evil tuossa totesi ja nimenomaan tämä asia häntä harmitti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Löysin parista luolasta Shadowbanish Wine -pulloja ja journaliin tuli samantien teksti, että voisi olla arvokkaita ja että kannataisi säästää. No pullot on tallessa repussa, mutta kukaan alkemisti ei suostu kertomaan näistä mitään. (Siis ei sillä, että he eivät pitäisi minusta, mutta kun koko otsikkoa ei esiinny siinä valikossa, toisin kuten esim. Nirnrooteissa kävi.)

Joten kysyinkin, onko kukaan muu löytänyt näitä pulloja tai löytänyt niille jotain käyttöä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Pääkaupungin länsiportin ulkopuolella on kievari. Täti tahtoo 8 tai 10 noita winkkuja.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jihad sanoi:
Löysin parista luolasta Shadowbanish Wine -pulloja ja journaliin tuli samantien teksti, että voisi olla arvokkaita ja että kannataisi säästää. No pullot on tallessa repussa, mutta kukaan alkemisti ei suostu kertomaan näistä mitään. (Siis ei sillä, että he eivät pitäisi minusta, mutta kun koko otsikkoa ei esiinny siinä valikossa, toisin kuten esim. Nirnrooteissa kävi.)

Just niin. Janus kerkes ennen mua :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Janus sanoi:
Pääkaupungin länsiportin ulkopuolella on kievari. Täti tahtoo 8 tai 10 noita winkkuja.
Itse asiassa se oli muistaakseni 6.

Ja noi viinit palautuu ajan kanssa takaisin niihin paikkoihin josta niitä löytyy, joten jos tuntuu ettei löydy tarpeeksi niin odota jonkin aikaa ja hae uudestaan samasta paikasta mistä vanhatkin löysit.

Ja lisäyksenä näihin hauskuuksiin/outouksiin mihin pelimaailmassa on törmännyt, niin kerran kun tulin Brumaan oli siellä kunnon tappelu menossa kun vartija ja Edla Dark-Heart (tjsp) ammuskelivat toisiaan nuolilla. Hetken ne siinä riehuivat eikä yksikään toinen vartija edes mennyt auttamaan, mutta silti vartija hetken päästä onnistui Edlan tappamaan. Mistäköhän suuttui alunperin, liekö Edla ollut varkailla tai jotain. No sitä nyt ei voi enää koskaan tietää. :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Eipä taida vartijat varkauksista suuttua. Jotain tehtävää tehdessä yksi fighters guildin jäsen päätti pölliä majatalon pitäjältä jotain ja vartijakapteeni oli vieressä. Sekä majatalon pitäjä että kapteeni huusivat yhteen ääneen vaan jotain varkaasta, mutta mitään ei kyseinen kapteeni tehnyt. Pari kertaa oon kuitenkin nähnyt, kun vartija taluttaa jotain npc:tä vankilaa kohti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Näistä nyt voisi kirjoittaa tuntitolkulla, mutta pakko mainita ainakin yksi hassu tapaus, joka tuli edellisistä postauksista mieleen. Tein thieves' guildin ensimmäistä tehtävää, ja menin siis sen erään kaupungin erääseen majataloon jututtamaan alamaailman diileriä. Päätin seurata NPC-kamujen menoa hetken ja seisahdin oven viereen katsomaan mitä tapahtuu. No, porukka puhui viittä eri topiccia päällekkäin, mukana olivat tietysti satunnaiset huudahdukset ( "What!?!?", "Hello stranger~", "Stop doing that" ja litania muita outouksia ), ja ihan fiksutkin puheenaiheet. NPC:t myös keskustelujen aikana kiipesivät tuolille ( ts. astuivat seisomaan tuolin sun muiden päälle ) ja menivät hassuihin muodostelmiin, kasoihin. Yhtäkkiä tämän mökin isäntä meni sneak-modeen ja pölli pöydältä ilmeisesti omaa ruokaansa, no, yritti ainakin. Saman tien kaikki huusivat "WHAT!!?!? u thief!!1 Fetcher" yms muuta sairasta. Pomo ei tästä välittänyt, vaan istahti hassun nopeasti penkille ja valitteli väsymystään. Olin puoli tuntia hämilläni tuosta, kuten olen aina kun pelaan Elder Scrolls -saagaa.

Vaikka pelisarja on todella eeppinen ja laaja, on se myös samalla parasta huumoria. Unohdankin mielelläni mukahauskat komediat ja "hassut" pelit ja nautin Bethesda Softworksin A-luokan huumorista. Upea peli, josta löytyy kaikki~
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Hmm, eipä ole vielä toistaiseksi tullut ainoatakaan koomista bugia vastaan. Ainoa kerta kun jonkinasteista repeilyä on tapahtunut oli kun tallustelin Cheydinhalissa ja paikallinen juoppo rupesi kirkumaan karmealla mustaa soul laulajaa muistuttavalla äänellä viisua jonka sanat menivät jotenkin "high, high, high flies the cliffracer..." jne, siis se ääni.... No kuten sanottu, eipä ollut bugi. Mielenkiinnolla odottelen mitä AI saa aikaiseksi tulevaisuudessa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Jenkkien Marketplacessa nyt saatavilla The Wizard Tower DLC (hinta 150msp).

Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this add-on makes the Wizard's Tower, Frostcrag Spire, become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.


* A fully detailed tower for you to explore

* A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point
in the land

* Simple furnishings including a bed for leveling up

* An indoor botanical garden with over 130 specimens...
including Oblivion-native herbs!

* Summon Atronach Familiars that obey your commands

* Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil

* New Spell and Recharge vendor in the Imperial City

* Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs

* Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild

* Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill


Ihme homma etteivät voi julkaista näitä myös Euro-alueilla..
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Toivottavasti vain kokeilevat Usan markkinoilla, mihin hintaan noita menee hyvin kaupaksi ja julkaisevat vasta sitten täällä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Olen noita katsellut tuolla Market Placessa, mutta en ole vielä ladannut. Toimiiko noi sitten PAL-pelin kanssa, eli uskaltaako noita ladata? Sori jos nyt sitten on wanha, mutta kuitenkin ...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Von Wiensburgh sanoi:
Olen noita katsellut tuolla Market Placessa, mutta en ole vielä ladannut. Toimiiko noi sitten PAL-pelin kanssa, eli uskaltaako noita ladata? Sori jos nyt sitten on wanha, mutta kuitenkin ...
Juu kyllä ne toimii eli uskaltaa ladata.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Von Wiensburgh sanoi:
Olen noita katsellut tuolla Market Placessa, mutta en ole vielä ladannut. Toimiiko noi sitten PAL-pelin kanssa, eli uskaltaako noita ladata? Sori jos nyt sitten on wanha, mutta kuitenkin ...

Tästä saisikin hyvän lisän tuohon Xbox 360:n FAQiin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Osaako kukaan neuvoa että millä taltutetaan kummitukset joita on laivanhylyssä Mouth of the Panther:ssa???
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

supremechaos sanoi:
Osaako kukaan neuvoa että millä taltutetaan kummitukset joita on laivanhylyssä Mouth of the Panther:ssa???

Eikös kaikkiin kummituksiin tehoa hopea-aseet tjsp?
 
Ylös Bottom