Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dr Evil sanoi:Hieman ärsyttää sellainen asia, kun esim joku taika vaatii, että destruction skill on 50 ja minulla se on jotain 40, ja vaikka saan buustattua sen esineillä yli 50:een niin en siltikään pysty käyttämään kyseistä taikaa.
Snydenthur sanoi:Sulla pitää olla ilman esineitä se 50, että saavutat journeyman-tason ja voit käyttää tiettyä taikaa.
Wile sanoi:Jepejep. Niinhän tuo Dr Evil tuossa totesi ja nimenomaan tämä asia häntä harmitti.
Jihad sanoi:Löysin parista luolasta Shadowbanish Wine -pulloja ja journaliin tuli samantien teksti, että voisi olla arvokkaita ja että kannataisi säästää. No pullot on tallessa repussa, mutta kukaan alkemisti ei suostu kertomaan näistä mitään. (Siis ei sillä, että he eivät pitäisi minusta, mutta kun koko otsikkoa ei esiinny siinä valikossa, toisin kuten esim. Nirnrooteissa kävi.)
Just niin. Janus kerkes ennen mua
Itse asiassa se oli muistaakseni 6.Janus sanoi:Pääkaupungin länsiportin ulkopuolella on kievari. Täti tahtoo 8 tai 10 noita winkkuja.
Juu kyllä ne toimii eli uskaltaa ladata.Von Wiensburgh sanoi:Olen noita katsellut tuolla Market Placessa, mutta en ole vielä ladannut. Toimiiko noi sitten PAL-pelin kanssa, eli uskaltaako noita ladata? Sori jos nyt sitten on wanha, mutta kuitenkin ...
Von Wiensburgh sanoi:Olen noita katsellut tuolla Market Placessa, mutta en ole vielä ladannut. Toimiiko noi sitten PAL-pelin kanssa, eli uskaltaako noita ladata? Sori jos nyt sitten on wanha, mutta kuitenkin ...
supremechaos sanoi:Osaako kukaan neuvoa että millä taltutetaan kummitukset joita on laivanhylyssä Mouth of the Panther:ssa???