Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

fDiamond sanoi:
On todella tuskaista aloittaa uusi hahmo Oblivionissa, tekisi mieli jatkaa siitä mihin edellisellä jäi mutta kun uusi hahmo ei vielä oikein osaa mitään. Ei oikein osaa päättää että mistä aloittaisi.

Sama ongelma minullakin. Olen varmaan aloittanut kolme uutta hahmoa joilla olen pelannut vain muutama tunnin.. ihan tulee tippa linssiin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joo, voihan se tietysti olla, että PC puolella ongelmia on enemmän. Tosin epälukuinen näytönohjainten/drivereiden määräkin takaa sen. Jep, phl:lle tuo oli vaikka hexiltä tuon 100% virheetön koppasinkin.

Eihän oblivionissa ole muuta vikaa kuin se että muuhun ei sitten jääkkään aikaa. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ei mitään peliä voi saada 100% virheettömäksi. Halusin vai kommentillani ilmaista, että konsoleiden verkkoon saaminen ei tuo mukanaan pelkästään positiivisia asioita.
Olen pahoillani jos jollakin Oblivion fanilla meni tikkari väärään kurkkuun. Hyvä peli se on minustakin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

phl sanoi:
Ei mitään peliä voi saada 100% virheettömäksi. Halusin vai kommentillani ilmaista, että konsoleiden verkkoon saaminen ei tuo mukanaan pelkästään positiivisia asioita.
Olen pahoillani jos jollakin Oblivion fanilla meni tikkari väärään kurkkuun. Hyvä peli se on minustakin.

Ei tässä varmaan kenelläkään tikkari väärään kurkkuun mennyt. Itse nyt en ainakaan vielä näe tilannetta niin pahana, että pc:n keskeneräisenä julkaistuihin peleihin voisi lähtä vertailemaan. Oblivionin laajuinen peli on vain todella vaikeaa saada virheettömäksi. Itellä ei ole ollut edes minkäänlaisia ongelmia Oblivionin kanssa, ja jos otetaan pc: puolelta esimerkiksi Boiling Point, niin Oblivion on tosiaan aika virheetön tekele:). Kyllähän se tälläisessä pelissä on hyvä, jos virheitä jälkikäteen huomataan, että patchi julkaistaan niiden korjaamiseksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

No olisi tuon nyt voinut tietysti paremminkin ilmaista. En varsinaisesti tarkoittanut juuri tätä kyseistä peliä vaikka tänne kirjoitinkin. Lähinnä pidän ilmiötä huolestuttavana mahdollisuutena peleille, jotka on esim. 'pakko' saada joulumarkkinoille. Lisäsisällön peliin saamisessa verkko on mahtava ja tervetullut lisä konsolipuolelle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Minulle ei ole muita ongelmia tullut Oblivionin parissa, kuin kaatuileminen. Sekän nyt ei paljoa haittaa, koska tallentelen usein.

Miten muuten tarkkaanottaen tehdään se cachen tyhjennys? Onko se niin, että laitetaan dashboardissa peli sisään, ja painetaan Play Game, jonka jälkeen suoraan jätetään A pohjaan? Jos ei noin, niin miten?
Jos se nääs auttaisi vaikka tuohon kaatuiluun...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Pibe sanoi:
Miten muuten tarkkaanottaen tehdään se cachen tyhjennys?
Ite oon käynnistänyt konsolin peli sisällä ja pitänyt A nappia pohjassa niin kauan kunnes bethesda logon jälkee tulee se Oblivionin pääruudun IV näkyviin
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ylihuomiseksi olisi taas luvassa uutta maksullista lisäsisältöä Oblivioniin - toivon mukaan saatavilla heti tuoreeltaan myös Suomessa:

The lost Ayleid City Varsa Baalim has been unearthed by a rogue Telvanni arch-mage, in pursuit of a fearsome Daedric Artifact, Mehrunes Razor, which he believes will give him the power he needs to topple the Imperial reign - but what horrors lie in wait beneath the Valus mountains; and can you overcome them to claim Mehrunes Razor as your own?

Features:

* A fully-featured quest takes you deep into the fringes of the Niben.
* Earn the fearsome Mehrunes Razor, with the ability to kill foes instantly.
* 17 new magic items to discover!
* Conquer the largest dungeon in all Cyrodiil.
* Thwart a plot to overthrow Imperial rule in Tamriel.
* 12 new books, notes, and journals to help you unravel the mystery.
* Hidden treasures await!

http://news.teamxbox.com/xbox/11150/New-Oblivion-Download-Arrives-this-Thursday/
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Toimiiko peli 50Hz televisiolla, pelissä kun lukee 60Hz only? Vai onko tapaus televisiokohtainen? Haku tuotti vastauksen Sorry, ei tulitikkuja.

Nimimerkillä television vaihto ei vielä ajankohtainen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

hehei sanoi:
Toimiiko peli 50Hz televisiolla, pelissä kun lukee 60Hz only? Vai onko tapaus televisiokohtainen? Haku tuotti vastauksen Sorry, ei tulitikkuja.

Nimimerkillä television vaihto ei vielä ajankohtainen.

Pelailen panasonicin 28" laajakuva töllöllä ja boxi on edelleen 50 herzin tilassa. Hyvin pelittää. Ainoastaan alku videossa äänet pätkii.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

hehei sanoi:
Toimiiko peli 50Hz televisiolla, pelissä kun lukee 60Hz only? Vai onko tapaus televisiokohtainen? Haku tuotti vastauksen Sorry, ei tulitikkuja.

Nimimerkillä television vaihto ei vielä ajankohtainen.

Kyllähän tuo toimii PAL50-tila päällä ihan hyvin mjoo, ainoastaan noissa välivideoissa tahtoo äänet pätkiä ja kuva hieman sekoilla, mutta niitähän löytyykin pelistä vain se kaksi kappaletta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tyhmältä tuntuu tätä kysyä mutta pakkohan se on.

Olen bruman sotaan kerännyt avustukset joka kaupungista, ja nyt palasin brumaan. Mutta mistään ei tapahdu mitään, eli seuraavaa juonenpätkää ei löydy mistään. Mistä lie se sota sit lähtee päälle :/
Olen heilunut jokapuolella brumaa, great hallissa, kirkossa ja tietysti siellä cloud temppelissä ja sielläkin marttini vaan selittelee mystisistä xarxeista tms. Bugiko kyseessä vai olenko vähän puusilmä :(
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Warra sanoi:
Tyhmältä tuntuu tätä kysyä mutta pakkohan se on.

Olen bruman sotaan kerännyt avustukset joka kaupungista, ja nyt palasin brumaan. Mutta mistään ei tapahdu mitään, eli seuraavaa juonenpätkää ei löydy mistään. Mistä lie se sota sit lähtee päälle :/
Olen heilunut jokapuolella brumaa, great hallissa, kirkossa ja tietysti siellä cloud temppelissä ja sielläkin marttini vaan selittelee mystisistä xarxeista tms. Bugiko kyseessä vai olenko vähän puusilmä :(

Tuo apujoukkojen kerääminen ei periaattessa liity pääjuoneen. Eli juonen voi mennä läpi vaikka ei keräisi niitä joukkoja. Jatka vaan sen Martinin avustamista, niin saat sotaa ;)
Ne apujoukot ilmestyvät sitten sinne Brumaa tärkeän taistelun kynnyksella avustamaan, ja fiilistä luomaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Torstaina pukkaa taas uutta sisältöä: http://obliviondownloads.com/Coming_Soon_DLC5.aspx

The Vile Lair

This underwater hideout provides your infamous character with safe haven. Those willingly inflicted (or shall we say graced?) with vampirism will find a means to feed, and if necessary, a means to cure their infliction. Hire evil minions, pray to the dark god Sithis, and a host of other functions await.

Features:

- A multilevel lair for murderous players to find refuge

- The Font of Renewal, where a player may purge himself of Vampirism

- The Shrine of Sithis where the infamous player may heal and be cured of disease

- A Dark Minion, who the player may employ to find gold in a most unseemly manner

- A 'cattle pen' for vampires to dine

- An indoor garden of venomous plants, including the notorious Chokeberry to feed to your enemy

- Various furnishing upgrades, including a study room and storage area
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Mistä kaupungista saa pelin hienoimman ja kalleimman talon ostettua? Ja paljonko se maksaa?
Ja kenelle siellä kaupungissa pitää mennä puhumaan? :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Viizei sanoi:
Mistä kaupungista saa pelin hienoimman ja kalleimman talon ostettua? Ja paljonko se maksaa?
Ja kenelle siellä kaupungissa pitää mennä puhumaan? :)

Oman muistikuvani mukaan hienoimman luukun saa ostettua Skingradista. Yleensähän nuo talokaupat saa vireille puhumalla kreiville/kreivittärelle linnassa.

Kyseiseen taloon muuten liittyy pari salaisuuttakin ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onkohan Liveen lähiaikoina tulossa uutta Oblivionin lisäsisältöä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

pitäskö tätä peliä pystyä sitten pelaamaan livessä? ohjeessa lukee live kohdassa että play anyone and everyone,anytime, anywhere on xbox live...... en minä vaan löydä mitää miten sitä pääsee sinne pelaamaan?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tyni sanoi:
pitäskö tätä peliä pystyä sitten pelaamaan livessä? ohjeessa lukee live kohdassa että play anyone and everyone,anytime, anywhere on xbox live...... en minä vaan löydä mitää miten sitä pääsee sinne pelaamaan?

Oblivionia ei voi pelata Livessä, vaan palvelua tuetaan lähinnä ladattavan lisäsisällön muodossa.
 
Ylös Bottom