Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

m00se sanoi:
Juu eivät kyllä olleet.

PC puolelle on tosin ilmestynyt läjäpäin fanipoikien väsäämää epävirallista sälää joka jää XBOX-pelaajilta saamatta :(

Se on valinta mikä tehdään, kun mietitään mille alustalle peli otetaan. Itse tykkään maata säkkituolissa ja tuijottaa isoa ruutua surroundin keskellä. PC:llä tulee aina olemaan modiyhteisöjä, ei mahda mitään. Kyllähän minuakin vituttaa maailman skaalautuminen, turhan telepaattiset vartijat yms., mutta eipä se peliä kaada.

Noista lisäreistä, ne ovat yllättävän halpoja marketplacella. Oblivionissa siis. En sano, että maksaisin niistä enemmän, mutta eipä noista isoja tarvitse pulittaa. Oliko 250 pinnaa isoin? Mehrunes Razor oli kyseessä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tempura sanoi:
Noista lisäreistä, ne ovat yllättävän halpoja marketplacella. Oblivionissa siis. En sano, että maksaisin niistä enemmän, mutta eipä noista isoja tarvitse pulittaa. Oliko 250 pinnaa isoin? Mehrunes Razor oli kyseessä.

Ovathan ne halpoja kyllä, paitsi se Horse Armor pack. 200 pinnaa hevosten haarniskoista? Huh huh. Mutta pakkohan se oli silti hommata... :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

m00se sanoi:
Juu eivät kyllä olleet.

PC puolelle on tosin ilmestynyt läjäpäin fanipoikien väsäämää epävirallista sälää joka jää XBOX-pelaajilta saamatta :(
Minä pelasin Oblivionia PC:llä enkä kyllä asentanut siihen yhtäkään modia. Pelimekaniikkaan vaikuttavat modit (vihollisten skaalautuvuus pois, tyhmemmät vartijat, jne.) totesin turhiksi - ei minulla ollut missään vaiheessa mitään ongelmaa pelimekaniikan kanssa, Oblivionin tasonnostosysteemi, AI ja muutkin asiat olivat minusta lähes täydellisiä :). Lisää oikeaa sisältöä (luolastoja, yms.) tarjoavat modit hokasin vasta sen jälkeen kun olin jo pelannu Oblua ~100 tuntia, mennyt lähes kaiken läpi ja kyllästynyt peliin joten en jaksanut niitäkään enää alkaa asentelemaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Joona_89 sanoi:
Ovathan ne halpoja kyllä, paitsi se Horse Armor pack. 200 pinnaa hevosten haarniskoista? Huh huh. Mutta pakkohan se oli silti hommata... :D

Juu, tuo tietenkin on turha. 200 pinnaako se oli? Hohhoo. Mistäs sitä tietää kuinka moni friikki senkin on salaa ostanut, ja täällä kehuskelee ettei semmoisilla mitään tee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onko muilla pätkinyt äänet pelissä? Itsellä peli kaatuu kun kone jää lataamaan jotain ääntä. Levyssä on kyllä naarmuja, voisiko johtua siitä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Onko kukaan onnistunut pääsemään sinne Wizard's Towerin korkeimpaan torniin niin, että sieltä näkisi alaskin? Kun sehän on koko pelin korkein kohta. Olisi jännä nähdä alas sieltä joskus. Aina kun itse olen sinne huipulle mennyt, niin sataa vettä tai on paljon sumua. Joskus paistaa aurinko, kun menen torniin sisälle sieltä alhaalta ja sitten kun menen sinne huipulle, niin sataa taas...

Niin, ja Wizard's Tower on siis se maksullinen lisäosa...
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

pelimies sanoi:
Onko muilla pätkinyt äänet pelissä? Itsellä peli kaatuu kun kone jää lataamaan jotain ääntä. Levyssä on kyllä naarmuja, voisiko johtua siitä?

Ei oo pätkinyt, mutta joskus kuuluu sellainen *ruks*, kun lukupää etsii äänisisältöä keskusteluun.

Joskus on muistaakseni ihan tiltannut kun on yrittänyt jotain keskustelua latailla, Oblivion on melko epävakaa useasti.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Juu tää on kyllä ihme peli. Laittaa pyöriin ja pelaa "hetken", viiden tunnin päästä havahtuu silmät punasina että siinähän vierähti tovi.
Nyt kyllä rupee hiukka kyrsiin, oon vissiin rakentanu ukkelini persiilleen, koska se on 12 levelillä mutten pärjää oikeen millekkään isommalle mörrimöykylle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

jeejeepete sanoi:
Juu tää on kyllä ihme peli. Laittaa pyöriin ja pelaa "hetken", viiden tunnin päästä havahtuu silmät punasina että siinähän vierähti tovi.
Nyt kyllä rupee hiukka kyrsiin, oon vissiin rakentanu ukkelini persiilleen, koska se on 12 levelillä mutten pärjää oikeen millekkään isommalle mörrimöykylle.

Olen ymmärtänyt että tuo on pelin yksi mielekkäistä ominaisuuksista. Siis viholliset päivittyy sitämukaa kuin sinäkin, jotta peli ei varmasti ainakaan helpottuisi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lloyf sanoi:
Olen ymmärtänyt että tuo on pelin yksi mielekkäistä ominaisuuksista. Siis viholliset päivittyy sitämukaa kuin sinäkin, jotta peli ei varmasti ainakaan helpottuisi.

Juu hyvähän toi muuten on, paitsi nyt on vihulaiset porhaltanu aika monta askelta mun edelle, esim. zombeja saan hakata miekalla hampaat irvessä, mut ne ei menetä oikeestaan mitään, ja ite kuolen sekunnissa jos meen sellasen viereen keekoileen.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Zombeja tai luurankoja et miekalla muuten hirveästi pelota. Koitas zombeihin tulitaikaa/tuliasetta ja luurankoihin blunt-tyyliin asetta, esim. nuijaa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Juu kiitti vinkistä. Täytyis kehittää tota ukkoo monipuolisemmaks tässä, on tullu oikeestaan pelkällä miekalla huidottua. Ehkä vähän parempaa ohjeistusta sais olla pelissä että millä keinoin minkäkin vihulaisen kimppuun hyökkii. Muistaakseni morrowindissä kerrottiin aika tarkkaankin että mitä aseita kannattaa/täytyy käyttää.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Miten tuota, voiko tässä myrkyttää ihmisiä, eli tarkoitan että johonkin ruokaan / juomaan laittaisi myrkkyä jotta voisi vaikka jonkun kauppiaan myrkyttää? Muistaakseni jostain luin tuollaisestakin..
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuomas_M sanoi:
Miten tuota, voiko tässä myrkyttää ihmisiä, eli tarkoitan että johonkin ruokaan / juomaan laittaisi myrkkyä jotta voisi vaikka jonkun kauppiaan myrkyttää? Muistaakseni jostain luin tuollaisestakin..
Myrkytettyjä omenoita saa ainakin yhdestä salamurhaajien killan tehtävästä ja niitä myös löytää sieltä täältä (vaikka aika harvinaisia ovatkin). Muuten voit myrkyttää tekemällä myrkyn ja laittamalla sitä johonkin aseeseen. Tällöin myrkyn annostelu tapahtuu lyömällä myrkytetyllä aseella kohdetta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Lloope sanoi:
Myrkytettyjä omenoita saa ainakin yhdestä salamurhaajien killan tehtävästä ja niitä myös löytää sieltä täältä (vaikka aika harvinaisia ovatkin). Muuten voit myrkyttää tekemällä myrkyn ja laittamalla sitä johonkin aseeseen. Tällöin myrkyn annostelu tapahtuu lyömällä myrkytetyllä aseella kohdetta.

No tuon asemyrkytyksen tiedänkin, siitä ei ole iloa jos aikoo salaa saada tapettua jonkun että pääsisi rauhassa varastelemaan. Pitää katella jos tulis omenia vastaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Tuomas_M sanoi:
No tuon asemyrkytyksen tiedänkin, siitä ei ole iloa jos aikoo salaa saada tapettua jonkun että pääsisi rauhassa varastelemaan. Pitää katella jos tulis omenia vastaan.

Kun menet Dark Brotherhoodia eteenpäin päädyt Fort Farragutiin. Siellä on muistaakseni tynnyri, jossa on 10 myrkytettyä omenaa. Eli ei pitäisi loppua heti kesken.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

Ostin Spell Tomes -lisäkilkkeen. Pari luolaa tule sen jälkeen rampattua, mutta loitsuja ei tullut vastaan. Mistä olette niitä löytäneet ja kuinka usein niitä esiintyy?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion

jeejeepete sanoi:
Juu hyvähän toi muuten on, paitsi nyt on vihulaiset porhaltanu aika monta askelta mun edelle, esim. zombeja saan hakata miekalla hampaat irvessä, mut ne ei menetä oikeestaan mitään, ja ite kuolen sekunnissa jos meen sellasen viereen keekoileen.

Oletko mage? Että jos osaisit jotain hyviä taikoja niin on helppoa! Tosin silti pitää hakata kunnolla. :)
 
Ylös Bottom