Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls IV: Oblivion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Kyllä! Hurjan hienot fysiikat. Alkavat videopelitkin näyttää jo joltain. Pelihahmojen animaatio oli tosin vähän kömpelöä, liikkuivat edelleen kuin rautakangen syöneinä.

Tuo riitti vakuuttamaan, Xbox360 lähtee nyt samantien ennakkotilaukseen. :cool:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Noilla esittelyvideon ihmishahmoilla näytti olevan kaikilla yllättävän samantyyliset kasvonpiirteet. Lieneekö tehty samasta mallista. Ruudunpäivitys myös takkuili välillä ja kuva repeili ikävästi. Aika monet ympäristöt olivat hämäriä tai ahtaita.

Pyöriiköhän tuo paremmin xbox360:lla vai PC:llä? PC-foorumeilla ovat monet sitä mieltä, peli ei vaadi kuin jonkun Radeon 9600pron tasoisen näytönohjaimen. Tiedä sitten. Itse ostan ehkä mielummin pelin PC:lle koska silloin bugittamiseen löytyy paremmin apua tai sitten Xbox 360:lle jos se pyörii sillä ihan ylivertaisesti ja bugeja ei löydy paljoa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Ihan kivalta tuo näytti. Minuakin häiritsi nuo ahtaat tilat ja hämäryys.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

olge sanoi:
Ihan kivalta tuo näytti. Minuakin häiritsi nuo ahtaat tilat ja hämäryys.

Toivotaan, että pelissä voi käyttää soihtuja, kuten Morrowindis. Se helpottaa hieman näkemään noissa hämärissä paikoissa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

extreme_02 sanoi:
Toivotaan, että pelissä voi käyttää soihtuja, kuten Morrowindis. Se helpottaa hieman näkemään noissa hämärissä paikoissa.

Olen aika varma että voi, sillä nuo soihdut pelastivat päiväni muutamman kerran morrowindissä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

extreme_02 sanoi:
Toivotaan, että pelissä voi käyttää soihtuja, kuten Morrowindis. Se helpottaa hieman näkemään noissa hämärissä paikoissa.

Ainakin joissain kuvissa olin näkevinäni hahmon soihtu kädessä. Olisikin aika tyhmää jättää moinen ominaisuus pois.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Toivottavasti Bethesda ei hirveästi karsi mitään, mikä osoittautui hyväksi Morrowindissa. Esim. kiltoja pitäisi olla mielellään ainakin saman verran ja sivutehtäviä myös paljon.

Pelikello kyllä olisi myös bonusta. Harmittaa, kun ei tiedä, paljonko on viettänyt aikaa elämästään Morrowindin kanssa. :rolleyes:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Minä tein Morrowindissa oman taian, jolla sai pitkäksi aikaa valoa pimeissä luolastoissa, se myös toimi huomattavasti paremmin kuin soihtu. Sattuuko kellään olemaan tarkempaa tietoa Oblivionin taikasysteemistä? Voiko niitä tehdä itse?


extreme_02 sanoi:
Toivottavasti Bethesda ei hirveästi karsi mitään, mikä osoittautui hyväksi Morrowindissa. Esim. kiltoja pitäisi olla mielellään ainakin saman verran ja sivutehtäviä myös paljon.

Pelikello kyllä olisi myös bonusta. Harmittaa, kun ei tiedä, paljonko on viettänyt aikaa elämästään Morrowindin kanssa. :rolleyes:

Ehdottomasti paljon sivutehtäviä, kiltoja, ym. näpertämistä. Ja minäkin kaipaisin kovasti tuota pelikelloa, Morrowindiin kulutin aikaa arviolta parisensataa tuntia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Wile sanoi:
Minä tein Morrowindissa oman taian, jolla sai pitkäksi aikaa valoa pimeissä luolastoissa, se myös toimi huomattavasti paremmin kuin soihtu. Sattuuko kellään olemaan tarkempaa tietoa Oblivionin taikasysteemistä? Voiko niitä tehdä itse?
Night Eye

Päätehtävän jälkeen sai muistaakseni sormuksen jossa kyseinen taika vaikutti aika voimakkaana. Soihdut lensi jontkaan heti sen jälkeen.
Pimeänäön antava sormus korvaa muut lisävarusteet mennen tullen... :D

Eiköhän systeemi pysy suht normaalina, luulisin. Miksi korjata jotain mikä ei ole rikki...?
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Teppo_Holmqvist sanoi:
peli tulee aikaisintaan helmikuussa tai myöhäisintään huhtikuussa.
Sääli kovimpien fanien kannalta, mutta itse olen suorastaan helpottunut, sillä johan tuossa XO:n alkuvaiheessa on muutenkin ihan liikaa pelattavaa. Keväällä ehtii hyvin keskittymään Oblivioniin Gears of Warin ohella. Tärkeintä kuitenkin, että hiovat pelin kuntoon :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Ai. X360:n ennakkotilauksen peruutus? Oh, yes please! Jos hyvin käy, en osta koko laitetta enää ollenkaan, mikäli Revo ja PS3 julkaistaan samoihin aikoihin Oblivionin kanssa, whee. Säästyy rahaa. Sääli, tuo kone olisi ollut ihan kiva, mutta kura ei jaksa kiinnostaa, eikä polygonitissit. Eikä virtuaaliamistelu.
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Orin sanoi:
Ai. X360:n ennakkotilauksen peruutus? Oh, yes please! Jos hyvin käy, en osta koko laitetta enää ollenkaan, mikäli Revo ja PS3 julkaistaan samoihin aikoihin Oblivionin kanssa, whee. Säästyy rahaa. Sääli, tuo kone olisi ollut ihan kiva, mutta kura ei jaksa kiinnostaa, eikä polygonitissit. Eikä virtuaaliamistelu.
Itsekkin odottelin vain tätä peliä ja olisin ostanut xympyrän tämän takia :(
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

NviperO sanoi:
Sääli kovimpien fanien kannalta, mutta itse olen suorastaan helpottunut, sillä johan tuossa XO:n alkuvaiheessa on muutenkin ihan liikaa pelattavaa. Keväällä ehtii hyvin keskittymään Oblivioniin Gears of Warin ohella. Tärkeintä kuitenkin, että hiovat pelin kuntoon :)

...kunhan vain ei mennä Morrowindista tuttuun malliin. Hiomista peli varmasti nimittäin kaipaakin :) Minullekin kyseessä on enemmänkin helpotus kuin pettymys, sillä pelattavaa riittää kyllä tuonne huhtikuulle astikin ihan hyvin 8)
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Teppo_Holmqvist sanoi:
Oblivionin julkaisu on nyt lykätty Bethesdan toiselle vuosineljännelle, eli peli tulee aikaisintaan helmikuussa tai myöhäisintään huhtikuussa.

URL: http://xbox360.ign.com/articles/663/663056p1.html

Vähänkö meinasi silmät muljahtaa päästä kun luin ton uutisen Pelit.fi:stä. Vähä pelkäsin kyl että menee vuodenvaihteen yli toi julkasu mut et jopa noinkin pitkälle ens vuoteen. pitänee ostaa sitte läjä muita pelejä X360:lle vaikka vanhalle poksilleki ois pari pelii kesken. tulee kiire viel niitten kans :cool:
 
Vastaus: The Elder Scrolls IV: Oblivion [X360]

Tämän tiedon myötä taitaa jäädä konsoli hankkimatta. PGR3 ei yksin riitä syyksi siirtyä uuteen rautaan. Tällä menolla Microsoftin lupaus historian näytttävimmästä pelivalikoimasta laitteen kickoffin yhteydessä tuntuu kyllä aika ontolta.

Ensin Ghost Recon 3 ja nyt tämä, mikä luvatuista julkkaripeleistä siirtyy seuraavaksi?
 
Ylös Bottom