Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

KFIN kilta koostuu pääosin Daggereista ja jäseniä kiltassa 146. Eiköhän tuolta löydy apua. Toki siellä 14-25 aktiivista jamppea enään. :)

Moni endgame aktiivi suomalainen DC pelaaja ei nykyisin enää kuulu KFIN kiltaan, koska kiltoja voi olla vain 5kpl. Aktiiveja on huomattavasti enempi oikeasti. KFIN killan tarkoitus on muutenkin löytää suomalaista peliseuraa ja apua ongelmiinsa. Suurimmalle osalle kuitenkin muodostuu äkkiä ne omat peliporukat joidenka kanssa pelailee pääosin.

EDIT: ja kuosikasikuus pistätkö mulle viel psn: viestiä, että muistan töistä päästestäni heittää kutsua.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mistä v....sta ton ESO plus jutun voi perua ?? 12 egee joka kuussa eikä edes pelaa
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Mistä v....sta ton ESO plus jutun voi perua ?? 12 egee joka kuussa eikä edes pelaa
Ite mietin aikoinaan samaa, ja päädyin poistamaan maksutiedot ennen uuden jakson alkua. Herjasi ettei pysty uusimaan tilausta, ja perui automaattisen maksatuksen. Tämän jälkeen pystyi maksutiedot lisäämään uudestaan..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Ite mietin aikoinaan samaa, ja päädyin poistamaan maksutiedot ennen uuden jakson alkua. Herjasi ettei pysty uusimaan tilausta, ja perui automaattisen maksatuksen. Tämän jälkeen pystyi maksutiedot lisäämään uudestaan..

Kiitos, tätä päädyin itsekin kokeileen. Mielestäni ton olen jo kerran perunut...
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Uutta dlc:tä tulossa taas kuukauden päästä dark brotherhoodin muodossa. Uusi pve alue jolla läjä questeja, Sanctum scaalaus, IC muutokset, VR rankkien poistuminen, Stamina ability muutokset, poison making. Tässä muutama mainitsemisen arvoinen asia. Lisää löytyy alla olevista linkeistä.

tässä pts patch notet josta saa vähän osviittaa:
https://forums.elderscrollsonline.com/en/discussion/261799/pts-patch-notes-v2-4-0

ja tuosta vielä launch details:
http://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/2016/04/25/dark-brotherhood-launch-details
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Tämäkin tulee tukemaan PS4 Pron tehoja

[video=youtube;qQtfV0rknwg]https://www.youtube.com/watch?v=qQtfV0rknwg[/video]
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onko Ps4 vielä aktiivista suomi kiltaa olemassa? Olisin kiltaa\peliseuraa vailla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Kaikki aktiivi/ HC- pelaajien killat on ainakin kuolleet. Huutokauppaajat niminen enempi casual painotteinen kilta on varmaan vielä elossa. Yksittäisiä aktiiveja näyttää omalla kaverilistalla vielä olevan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Täs olis viel tää mun psn tunnus Arya-21089 saa laittaa kaveri pyyntöä jos haluaa
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Lisää vaan, kiitos. Mulla on yks hahmo jokaises alliances. Mun Mag Sorc on lvl 50, Stam Dk lvl 43 ja Stamblade lvl 50. cp193
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Lisää vaan, kiitos. Mulla on yks hahmo jokaises alliances. Mun Mag Sorc on lvl 50, Stam Dk lvl 43 ja Stamblade lvl 50. cp193

Pistin kaverille viestiä, että lisäisi sinut ja tuon crabrocksin tuonne huutokauppaajien viestiketjuun. Sitä kautta joku varmasti lisää teidät kiltaan ja sieltä voi kysellä peliseuraa ja vinkkejä. Tietysti mulleki voi laittaa viestiä täällä tai psn:n jos tarvii apua johonkin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

En ite omista tätä, mutta tuli hankittua tuo remasteroitu Skyrim, ja siinä tuli mukana koodi jossa saa jonkun asun & hepan tähän, joten tässä ois nopeimmalle:

B3QH-3LNT-8Q23
 
Ylös Bottom