Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitänee odottaa arviota ennenkuin tämän hankkii. PC-versio ei kovin maarittelevia arvosanoja saanut ja muutenkaan ei nyt kovin kummoiselta ole näyttänyt. Toivottovasti tämä olisi muutakin kuin Skyrim online versiona.
Itse olen menemässä Ebonheart Pact puolelle. Ja laitan killan sinne pystyyn.
Lisäilkää Winchester_FIN kaverilistalle jos olette sinne tekemässä hahmon![]()
Älä winchester sinne mene tule meidän muiden kanssa daggerfalille![]()
Peli tilattu sadepäivien varalle![]()
Nightblade on mun class, mutta tuottaa kyl vaikeuksia toi rodun valinta, koska roduissa on niin paljon eri bonuksia ja kun ei ollut cdonissa imperial versiota. DC:ltä joutus siis rodun valitseen, jos sitä peliä ei sitte pysty upgradeen imperialiin niinkuin PC:llä mikä kyllä varmaan si onnistuu rahalla, koska pelissä ei ole niitä kuukausimaksuja, niin peli/servun pyöritys elää näistä mikromaksuista.
Itselle saapui peli postissa jo eilen.Laitoin levyn pesään ja alkoi lataamaan reilun 15 gigan patchia. Latausajaksi näytti 14h. Varoituksena siis innokkaimmille jotka haaveilee pelin aloittamisesta heti kun saa levyn käsiinsä.
Ostin sen storen halvemman version, joten eikös sen hahmon saa liittää mihin factioniin haluaa rodusta riippumatta?
Osaatteko veteraanit sanoa miten tuon instansseihin jako nykyään toimii tässä pelissä? Eli siis miten hankalaa on kaveriporukalla pelailla jos pelaajat ovat eri vaiheissa juonta/tehtäviä.
Jos esim. pelaaja A on vaikka pelastanut kapungin/kylän tuholta, ja pelaaja B ei vielä tätä ole tehnyt niin varmaankin pelaajat ovat tällöin kyseisen kaupungin sisällä eri instanssissa? Pystyykö pelaaja A liittymään pelaaja B:n ryhmään ja auttaa B:tä tekemään kyseisen tehtävän jotta he pääsevät lopulta samaan instanssiin.
Ja miten vahvasti tämä on läsnä normaalissa pelissä tehtävien ulkopuolella? Voiko käydä niin että pelikaverit ovat pysyvästi eri instansseissa eivätkä näe toisiaan?