Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

No susia on kyllä tullut tavattua joka retkellä, ellei sitten tuo ihmis-sudeks tuleminen vaikuta siihen kuittailuun
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mulla olis tossa imperial tehtäväpötkössä ongelma eli

tehtävässä Reunification of Skyrim kun suorittaa tehtävän osaa Regain the Pale pitäs puhua Legate Rikkelle,jotta sais lisäohjeita tulevaa tehtävää koskien. Noh,hän kyllä kertoo mitä tulisi tehdä,mutta eipä sen enempää. Questmark ei vaihda paikkaa minnekään kartalle eikä kyllä logiinkaan tule uutta tehtäväkuvausta. Ei siis mitään hajua mikä multa uupuu.

Jos jollain olis neuvoja niin olisin kiitollinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Moi, Skyrimiä pelattu reilu 10 tuntia ja noita sivutehtäviä alkaa olla tuolla listassa.

Olenko missannut jotain, vai miksi monilla tehtävillä ei ole tarkempaa kuvausta mitä siinä pitää tehdä ja mihin se liittyy? Onko jotain keskusteluhistoriaa jossain mitä en ole huomannut? Ainoa varma tapa on ilmeisesti katsoa jostain netin wikistä mitä mikäkin tehtävä tarkoitti. Ei ole kovin kuvaavaa kun tehtävänä on "hae sejase miekka". Noita tehtäviä sikiää siihen tahtiin, että ei voi muistaa mihin ne liittyi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mistä tiedän, missä on sivutehtäviä? Kun ei taida kartassakaan olla merkintöjä että tässä on sivutehtävä jne. Juu en oo aikasemmin pelannut elder scrolleja, niin en tiedä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mistä tiedän, missä on sivutehtäviä? Kun ei taida kartassakaan olla merkintöjä että tässä on sivutehtävä jne. Juu en oo aikasemmin pelannut elder scrolleja, niin en tiedä.

Start menusta saa valittua aktiivikseksi tehtävän jonka haluat suorittaa. Mikäli tehtävä ei ole aktiivinen, silloin se ei näy kartallakaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Start menusta saa valittua aktiivikseksi tehtävän jonka haluat suorittaa. Mikäli tehtävä ei ole aktiivinen, silloin se ei näy kartallakaan.

Uh, kyllä sen tiedän :D mutta mistä tiedän kuka antaa sivutehtäviä :p
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Uh, kyllä sen tiedän :D mutta mistä tiedän kuka antaa sivutehtäviä :p

Juttelet vain kaikille, ole utelias. Parhaiten näitä ehkä löytää menemällä jonkun bisnestä pyörittävän ihmisen, esim. majatalonpitäjän juttusille ja sanot etsiväsi töitä. Kannattaa myös kiinnittää huomiota joihinkin hieman spesiaalimmin pukeutuneisiin tyyppeihin - eräässä kaupungissa (sen enempää spoilaamatta) eräs heppu huikkasi vain ohimennen "psst, mulla vois olla sua kiinnostava juttu" ja sieltä napsahti pari lisätehtävää.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kysymys questista. No one escapes Cidhna mine
No one escapes Cidhna mine. Olen suorittanut sen tavalla jossa seurasin sitä jätkää takaisin vapauteen, kaikki kyseisin kaupungin vartiat on mua vastaan,. onko mahdollista palata kaupunkiin maksamalla bountyn --> Questeja vielä siellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Peliä takana reilu 10 tuntia ja onnkyllä mahtavaa menoa.

Itse pelailen täys-maagilla, joka sneakkailen jouskarillakin ampuu. Tämä on ainakin itselleni ollut loistava valinta. Tulee jotenkin Sith-loordimainen olo, kun sparkeilla porukkaa shokeeraa.

Pääjuonessa en ole paria tehtävää enempää ole edennyt vaan satunnaisia tehtäviä ja luolastoja olen vetänyt, muutamia companion-tehtäviä tehnyt ja suuresti on tullut vietettyä aikaa Tylypah... eikun siis Winterholdissa. Level on tällä hetkellä 13 ja yhteensä neljä lohikäärmettä olen kukistanut. Alkaa muuten noi lohikäärmeet jo pikku hiljaa ärsyttämään, kun ei ne suurta hankaluutta tuota ja vähän liian tiuhaan tahtiin niitä tulee. Eikä niiden kukistamisesta ole mitään hyötyä, kun noita shoutteja on vasta yksi eli en dtagon souleja kauheasti vielä tarvitse. Yhden sellaisen riimu-seinän olen sen juonen mukana tulleen lisäksi löytänyt mutta sitä vartioi sen verran kovan luokan epäkuollut velho ettei itselläni ollut mitään mahdollisuuksia.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mitenkäs muut pelaa? Oletteko käyttäneet seikkailussa muiden apua paljonkin? Tässä on sellainen kaksikko, että alta pois! Turpaan tulee niin oikealta kuin vasemmaltakin, kun tämä pari on vauhdissa. Mukavempi pelata, kun on joku partneri mukana. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko tuossa hevosen ostossa järkeä? 1000 kultaa maksaa ja koitin huvikseni ostaa sen tallennuksen jälkeen ja ei huoh apuri ei pysy hevosen perässä, entäs jos hevosen jättää johonkin niin katoaako se ja pitäisi uusi ostaa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

^
^

Runsala, kai sen questin nimen vois laittaa näkyviin - tai edes jotain osviittaa, että tietää avatako spoiler vai ei.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Polle on tosiaan ärsyttävän hidas köpöttelijä, jonkinnäköinen sprinttinappula olisi ihan paikallaan. Fiilistelytarkoituksessa tekee toki tehtävänsä.

40 tuntia takana, ukko levelillä 30 ja pääjuoni vasta aluillaan, olen viimeaikoina yrittänyt keskittyä pikkuquestien selvittelyyn, mutta niitäkin tulee lisää ovista ja ikkunoista aina kun eksyy uudelle alueelle.
Eilen kirjauduin myös maagi-collegeen, osa kurssikavereistani huomasi että keltanokkien joukossa oli joku pappa betalar -snobi.

Lisäksi kuva lohikäärmeen ja jättiläisen matsista.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Onko tuossa hevosen ostossa järkeä? 1000 kultaa maksaa ja koitin huvikseni ostaa sen tallennuksen jälkeen ja ei huoh apuri ei pysy hevosen perässä, entäs jos hevosen jättää johonkin niin katoaako se ja pitäisi uusi ostaa?

Ei heppa mihinkään katoa (ellei kippaa), jos jätät sen johonkin tai fast travelaat. Yleensä, kun fast travelaat johonkin kohteeseen hevonen ilmestyy vierelle. Apuri ei pysy perässä, mutta löytää kyllä tiensä sun luokse ajan mittaan tai, kun astut luolastoon.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Voiko noita vanhoja questeja jotenkin poistaa ja pystyykö npc kaverille joka on mukana antamaan jotain käskyjä?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Voiko noita vanhoja questeja jotenkin poistaa ja pystyykö npc kaverille joka on mukana antamaan jotain käskyjä?
1. Siis olet tehnyt ne jo? Miksi haluaisit poistaa ne?
2. Voi, mutta ei 'lennossa'. Eli jutteluikkunassa on semmoinen valinta tyyliin "I want you to do something" tms.
 
Ylös Bottom