Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Miten ootte päässy sen tehtävän läpi, jossa pitää löytää se Gaulder amulet? Oon kohdassa jossa ne kolme Sigdis Gauldurssonia ovat vastassa, eli vaihtelevat vähän väliä paikkaansa. Millä ilveellä ne saa listittyä kun ne teleporttaa ittensä muualle just kun on saamassa kunnolla miekalla osumaa niihin? Alkaa hermo pikkuhiljaa kiristyä noitte takia

Minä menin sinne syvennykseen missä on arkku, mistä tää pääjeppe tulee. Sieltä hautaarkun takaa ammuin jouskalla ja Lydia taisi myöskin siitä lähistöltä pistellä jouskalla. Samaten välillä taioin atronachin kiusaan tota. Lähelle oli aika turha mennä kun tyypi veteli huutoja. Aikaa vei hieman mutta saipahan jousikykyä nouseen.

Muistaakseni noista kolmesta imagesta yksi on se oikea ja nää teleporttaili niillä "alttareilla" tai mitä tasoja ovatkaan siinä veden keskellä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Missä on Drevis Neloren? Se vissiin myy sen näkymättömyys spellin? Alkaa pikku hiljaa ahistaa kun puoli tuntia olen ettiny sitä jokapaikasta mutta eipä näy missään :mad:
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

FFFUUUUUU my ps3 took an arrow in the knee....

eli skyrimiä pelatessa konsoli vaan sammui ja ylod iski



its an epidemic
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

:( Oliko kenties ekoja fättiksiä?
Vai paljon käytetty slimi?

Tänään säikähin kun latasin tallennuksen ja lähin juokseen eteenpäin niin eteen spawnas 2 gianttia :D

Voiko lohikäärmeitä tulla vastaan kun haahuilee Skyrimissä, vai onko niitä vaan niissä tietyissä paikoissa mitkä näkyy kompassissa.
Meinaan mulle tuli yks vastaan Dawnstarissa mutta muuten ei oo tullu randomisti, vai onko se vaan näissä kylissä missä voi tulla?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Voiko lohikäärmeitä tulla vastaan kun haahuilee Skyrimissä, vai onko niitä vaan niissä tietyissä paikoissa mitkä näkyy kompassissa.
Meinaan mulle tuli yks vastaan Dawnstarissa mutta muuten ei oo tullu randomisti, vai onko se vaan näissä kylissä missä voi tulla?

Kyllä voi ihan randomisti tulla. Varma lohikäärmeen merkki on kuitenkin lohikäärmeen pää kompassissa, joka ilmaisee lohikäärmetemppeliä, jota vahtii aina yksi lohikäärme. Jos liian lähelle meet, tulee se kimppuun.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Juu. Hirveän kiva, kun randomisti tänään iski vastaan iiiihan pikkuinen blood dragon :D

Oletteko muut huomanneet joissakin vihulaisissa hillittömiä tasoeroja, kun muuttaa vaikeustasoa?
Esimerkiksi tänään olin luolastossa X, siellä tuli vastaan koko joukko draugreja, jotka nyt on ihan tällä hetkellä yhdellä iskulla kanttu vei ja matka eteni lähinnä haukotellen. Edes restless draugrit eivät tuo mitään haastetta. Mutta sitten se luolaston pääjehu olikin harvinaisen v-mäinen tapaus. Paaaaaljon mahdottomampi kuin se kohtaamani blood dragon edes oli. Kokeilun vuoksi sitten pudotin vaikeustasoa yhdellä ja kas vain; hemmo lakosi ihan muutamalla iskulla ennen kuin ehdin kissaa sanoa.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jaaha, mulla bugaa thieffi kiltaan liittyminen. Ilmeisesti tein sen torilla tapahtuvan homman liika nopeasti, nyt kaikki torikauppiaat pönöttää vaa siinä sen brynjolfin edessä ja brynjolf itse ei sitten millään viitti lähteä sinne kellaribaariin.

tietenkin tää fiba tapahtu jo joskus ihan alkuvaiheilla pelissä kun ensimäisen kerran löysin koko kaupungin, eli vanhaa savea on turha kaivaa.

enpä keksi mitään keinoa millä ton homman sais etenee.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Jaaha, mulla bugaa thieffi kiltaan liittyminen. Ilmeisesti tein sen torilla tapahtuvan homman liika nopeasti, nyt kaikki torikauppiaat pönöttää vaa siinä sen brynjolfin edessä ja brynjolf itse ei sitten millään viitti lähteä sinne kellaribaariin.

Näin kävi itsellenikin taannoin, mutta tilanne korjautui odottamalla.

Edetessäni Ratwayta törmäsin kilta-armori päällään pohjasakkaa vastaan taistelevaan Brynjolfiin. Kun koitin keskustella, hän viittasi Ragged Flagoniin. Itse hän ei sinne kuitenkaan saapunut varmaan 48 tuntiin peliaikaa. Kapakassa muut kiltalaiset juttelivat Brynjolfille ikään kuin hän olisi ollut paikalla. Odottamalla tilanne kuitenkin laukesi - pääsin asiassa eteenpäin, kun hän viimein suvaitsi saapua. Sen jälkeen hän lähtikin armorit päällään kylille, ja alkoi yksinään kuuluttamaan sitä samaa torihuijausmantraa, hahah.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

:( Oliko kenties ekoja fättiksiä?
Vai paljon käytetty slimi?
Päivää ennen virallista myyntiä saatu fätti.. tänää vähän askarteluu paskarteluu, jos ton sais vielä hetkeksi henkiin ja tallenteen talteen, kuitenkin sellanen 130h peluuta takana.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikäs nyt on vikana kun vaikka viritän jousen ihan täysille niin se lentää vaan lörppänä kahden metrin päähän!
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kun ostaa hevosen, niin spawnaakö se aina sinne minne ite menee? Entäs jos se kuolee, niin saako sen jostai ilmaseks takas vai joutuuko maksaa ihan uuden sit?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Heppa kyllä tulee mukana jos menee fast travelilla jonnekkin ja ainakin ostetut hepat kun kuolee niin uutta ei saa kuin ostamalla.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mieli tekis pelata, mut ei o mahdollista. Peli jämähtää parin minuutin pelaamisen jälkeen. Peli tunteja on reilusti yli 100, 43lvl ja saven koko 12mb. 69% trophyistä ja loput olis niin kiva hankkia, mut eih... tulis ny jotain korjausta tähän lohduttomaan tilanteeseen. :( Tietokoneellekin jo hankein pelin, mut ei se vaan oo sama fiilis, vaikka todella paljon hienommalta näyttää.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Lydia kuoli taistelussa, ei oo vissii mahollisista saada sitä takas? Joku sano et dark brotherhoodin apuri on hyvä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikäs nyt on vikana kun vaikka viritän jousen ihan täysille niin se lentää vaan lörppänä kahden metrin päähän!

Kuulostaa bugilta, koska nuolen pitäisi ilman perkkejäkin lentää kauas, kun virität sen "täyteen". Käsittääkseni jouskarilla ei pitäisi olla rotukohtaisia rajoituksiakaan? Yritäpä toisella jouskarilla tai varmista ettei sinulla ole esim. jokin sairaus/vamma, joka estää jousella ampumisen? Tämä on siis vain arvaus, mutta jotain pitää yrittää.

Heppa kyllä tulee mukana jos menee fast travelilla jonnekkin ja ainakin ostetut hepat kun kuolee niin uutta ei saa kuin ostamalla.

Hevosen ostaminen on kyllä turhimpia kohteita, paitsi jos haluaa tuhlata rahaa. Viimeksi eilen ostin yhden, kun etsin isoa nippua Nirnrooteja joen varrelta ja hyppäsin sitten pois hevosen selästä, kun peikko ilmestyi eteen, niin eikös tämä trolli tempaise pari-kolme tehokasta iskua hevoseeni ennen kuin saan sen hengiltä ja viisi minuuttia sitten ostettu heppa makaa kuolleena maassa! Jatkossa kävelen.


Mieli tekis pelata, mut ei o mahdollista. Peli jämähtää parin minuutin pelaamisen jälkeen. Peli tunteja on reilusti yli 100, 43lvl ja saven koko 12mb. 69% trophyistä ja loput olis niin kiva hankkia, mut eih... tulis ny jotain korjausta tähän lohduttomaan tilanteeseen. :( Tietokoneellekin jo hankein pelin, mut ei se vaan oo sama fiilis, vaikka todella paljon hienommalta näyttää.

Mulla alkanut tulla samaa ongelmaa, etenkin uusien alueiden löytyessä ja yli tunnin kestävissä pelisessioissa. Lagaa välillä niin perkuleesti. Auttaa kyllä hetkellisesti, kun sammuttaa pelin ja lataa uudestaan, mutta toivottavasti ei pahene enää tuosta. Luolien sisällä toimii hyvin, mutta ulkomaailmassa lagaa välillä paljonkin.

Lydia kuoli taistelussa, ei oo vissii mahollisista saada sitä takas? Joku sano et dark brotherhoodin apuri on hyvä.

Lydia ollut itselläkin siitä asti, kun sain hänet mukaani ja seuraavana tavoitteena olisi teettää hänelle dragon bone -armorit, kun tuntuu henki olevan jatkuvasti niin tiukassa. Ties kuinka monta kertaa olen ladannut pelin vain Lydian kuoleman takia ja useimmiten se olen vielä ollut minä itse, joka hänet on tempaissut hengiltä! Yleensä pidän Lydiaa jousiampujana taustalla, mutta jos nuolet sattuvat loppumaan, niin sieltähän Lydia ryntää taistelun keskelle ja yksi osuma omasta macesta tekee hänestä selvää... arrgh!

Loistava peli tämä on silti edelleen, noin 130 tuntia takana ja loppua ei näy lähimainkaan.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikäs nyt on vikana kun vaikka viritän jousen ihan täysille niin se lentää vaan lörppänä kahden metrin päähän!

Tapahtuu mullekin joskus. Yleensä menee pois kun vähän liikut tai jotain tällästä. E: siis toki jos koko ajan näin käy niin sitten on eri asia


Hevosta täytyy tietty vähän suojella. Ainoo mikä mulla niissä ärsyttää on se, kun taistelun jälkeen jos hevonen on ollut lähellä/osallistunut taisteluun, lähtee se sen jälkeen "pakoon" joku 50m johonkin suuntaan. Sen jälkeen sitä pitääkin vähän ettiskellä... Spawnaa tosin viereen fast travellatessa tai karavaanilla mennessä, jos ei satu löytymään. Mun nykynen hevonen kestänyt jo kymmenet tunnit.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mun nykynen hevonen kestänyt jo kymmenet tunnit.

Mun heppa kesti 30h eli noin puolet pelaamisestani, mutta sitten kun silmä vältti niin eikös banditit tappanu sen :(
Toinen heppa kesti 2 min ku ostin sen sitte parkkeerasin sen vuorelle aika lähelle reunaa kun ei ollu vaihtoehtoja..
Sitten yks puhuva koira, (jonka saa yhen tehtävän ajaks toiseksi followeriksi eli periaatteessa niin pitkäks aikaa ku haluaa) tuli ja tönäs sen alas.. enään en heppaa osta vaikka rahaa onkin ihan liikaakin ehkä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Tulipa aloitettua peli alusta uudella tyypillä. Ensimmäisen kanssa tapettiin sotavasaralla jokainen vastaantulija sen enempiä kyselemättä. Uudesta hahmosta on tarkoitus kehittää Archery-Sneak-Speech-Alchemy-Enchanting taidot hallitseva hiippailija. Sneak kehittyy sopivasti kun hiipii joka paikkaan, ja Archerykin nousee kun muuta asetta ukolla ei ole.
Harvassa pelissä muuten samanlainen jälleenpeluu arvo! Vaimo uhkasi jo heivata plegen hevonwittuun kun äijää ei kuulemma enää kiinnosta muu kuin " se typerä miekkailupeli" :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itellä on suunnitelmissa tehä uus hahmo jossain vaiheessa. Aattelin et siitä tulee Archer-mage-sneak-enchant-(ehkä)alchemy-light armor tyyppi. Ainakin aluksi koska kyllä tää mun nykynen tyyppi rupes kehittään archeria tos puolivälis vasta, mutta archery yks korkeimmista skilleistä, mutta onneksi archeryyn ei tarvi panostaa niin paljoa skillien kannalta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Taisi bugittaa vain se jousihomma vaikka se ampui vaikka kuinka monta kertana lörppänä ja kun vaihoin jouskariakin niin teki noin mutta parin kerran jälkeen se alkoi sit taas ampumaan normaalisti.

Itekkin tein nyt sen mättö sotilaan tilalle sneak, archer, mage ukon. Roduksi valitsin high elf ihan vain sen takia että se syntyi ylimääräisen 50 mage pisteen kera niin pystyy säästämään pari lvl pistettä muihinkin.
Nyt parin viikon pelaamiseen jälkeen 30lvl sneak jotain 80 archery 60 one handdia pitää vähän treenata tosin niin saa daggereiden damagea isommaksi :D Mage puihinkin pari pistettä laittanut mutta kun niitä ei niin aktiivisesti tullutkaan käyttyä niin päätin että laittelen skill pointit niin että on kasassa "täydellinen" assasin ukko (johon ei tosin montaa pistettä enää tarvitsekkaan) ja sit alan laittaa niihin mage pisteisiin.
Tosiaan on kyllä mukava ampua sillä jousella pitkän matkan päästä ja viholliset on hämillään mistä se nuoli oikein tulee. Takaapäin puukottaminen on kanssa hauskaa ja tehokasta mutta vielä vähän hakusessa sillä usein kun puukotan yhden muut näkevät minut heti ja lähtevät suoraan päin kostamaan ystävänsä kuoleman :D

Joskus tuntuu että tuo näkymättömyys spelli jonka vihdoin sain hankittua ei oikein toimi kun vaikka laitan sen päälle viholliset lähes aina seuraavat minua siitä huolimatta että olen näkymätön ja hakkaavat minua. Pari kertaa on vaan ihan suoraan että ne ovat menneet hämilleen ja alkanut ettimään joka paikasta ja sanoneet "where are you". Johtuukohan että sneak taso on vielä liian pieni niin ne kuulevat minut vai näkeekö ne vähän matkan päähän sillä usein kun ne just seuraa niin oon jossain talon sisässä tai luolassa jossa ei tosin ole paljoakaan mahdollisuutta paeta kuin yhteen suuntaan niin ne osaavat seurata :rolleyes:
(monesti on tosin ihan avoimessa paikassakin lähteneet seuraamaan)
E: Ja aina kun laitan spellin päälle ja vihollisia on lähellä ne kuulevat sen joka kerta ja tulevat jo valmiiksi ettimään minua sinne missä olen! Mutta esim tässä http://www.youtube.com/watch?v=YCqi_bGxh4Y kohta 0:37 tuolla ei tuo nainen kuullut kun se laittoi spellin päälle mutta minulla ois ihan varman kuullut ja lähtenyt seuraamaan sanoen "is someone there?"...
 
Ylös Bottom