Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls V: Skyrim

Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Noniin uusi hahmo.

Nimi: Timpsukka
Rotu: High Elf (Nainen)
Tyyli: Taikuri, Jousiampuja sekä assassiino
Tavoite taidot: Mahollisesti kaikkia mage taitoja, sneak, one-handed, archer, alchemy, light armor, ehkä enchanting, lockpicking, pickpocket.

Nyt vasta 3 levelinen mutta heti kun alotin uuden hahmon tuli lisää mielenkiintoo pelata tätä peliä :p

Ja joo noita tavote taitoja on aika monta, mutta panostan enemmän tiettyihin..

Aika samantyylinen ku oma, itsellä alchemy vaihdettu vaan tuohon smithingiin, suosittelen...
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Noniin uusi hahmo.

Nimi: Timpsukka
Rotu: High Elf (Nainen)
Tyyli: Taikuri, Jousiampuja sekä assassiino
Tavoite taidot: Mahollisesti kaikkia mage taitoja, sneak, one-handed, archer, alchemy, light armor, ehkä enchanting, lockpicking, pickpocket.

Nyt vasta 3 levelinen mutta heti kun alotin uuden hahmon tuli lisää mielenkiintoo pelata tätä peliä :p

Ja joo noita tavote taitoja on aika monta, mutta panostan enemmän tiettyihin..
Itselläkin on sama hahmo, hig elf.
Aloitin alussa sillä että olisin tehnyt pelkä magen/one handed tyypin, mutta sitten sneak attackit boweilla muistuivat mieleen niin laitoin nekin kehitykseen,

Tällä hetkellä joku 60+ destructioni, 50+ illusion, conjuration taisi jäädä johonkin 37 kun sitä ei tuntunut käyttävän...
High elfin highborn power + dual cast fireball 50% flame perkillä = AWESOME!
Sillä voittaa kaikki ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ostin pelin eilen ja on khyl loistava! :) Tällä hetkellä menen 6lvl nordilla, 1hand aseella ja kilvellä. :p mitenkä muuten niitä tauteja voi parantaa?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Ostin pelin eilen ja on khyl loistava! :) Tällä hetkellä menen 6lvl nordilla, 1hand aseella ja kilvellä. :p mitenkä muuten niitä tauteja voi parantaa?

Sairauksia voi parantaa rukoilemalla jollekkin toteemille, sellatteen löytää mm. Whiterunista. Joku ukko puhuu Talosista jossain päin siellä, sen lähellä on pieni risti muistaakseni, jolla voit rukoilla ja parannat sairauden.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Sairauksia voi parantaa rukoilemalla jollekkin toteemille, sellatteen löytää mm. Whiterunista. Joku ukko puhuu Talosista jossain päin siellä, sen lähellä on pieni risti muistaakseni, jolla voit rukoilla ja parannat sairauden.

Cure disease -potion toimii myös.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Uusimmassa patchissa tulossa mm. uutta kill-cam herkkua, nyt myös ranged combatiin.
Klik
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Uusimmassa patchissa tulossa mm. uutta kill-cam herkkua, nyt myös ranged combatiin.
Klik

Minä oon varmaan jotenkin vajaa kun en ole killcameja kaivannut yhtään kun kauempaa ampuu, paremminkin päinvastoin. Menee assassiinilla feng shui perseelleen jos kesken niiton joutuu katteleen tappovideoita.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Minä oon varmaan jotenkin vajaa kun en ole killcameja kaivannut yhtään kun kauempaa ampuu, paremminkin päinvastoin. Menee assassiinilla feng shui perseelleen jos kesken niiton joutuu katteleen tappovideoita.

Ollaan sit vajaita molemmat:eek:... En itsekkää ole kaivannut omalle assassiinille killcamia mitä jousipyssyllä tappamiseen tulee, mutta destruction osastolle toi on kiva lisä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Kolmas vajakki ilmottautuu täten.. :D. Meinaan itellä on semmone mukava fiilis ku assasiinilla saa ''sniputella'' vastustajia kauempaa, ja se on kiva tunne kun vihu kaatuu. Tulee jotenkin ninzah fiilis. Toivotaan että killcami ei pilaa sitä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Alkaa käymään peli tylsäksi. Hahmoni tappaa lähes kaikki vihulaiset yhdellä nuolella, lohikäärmeet vaatii muutaman, ja on lähes huomaamaton hämärissä. Level on muistaakseni 47. Sneak assassin on itselle yleensä tyyli, mikä poikkeuksetta houkuttelee eniten, mutta käy myös nopeiten liian ylivoimaiseksi.

Pitäisi varmaan aloittaa uusi hahmo ja keskittyä vaikka taikomiseen? Vai kannattaisiko tässä vaiheessa alkaa vielä reenaamaan taikomista samalla hamolla, jotta ei tarvitsisi kärsiä uuden hahmon jatkuvaa peppuraiskausta perusvihulaisten toimesta?
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Pitäisi varmaan aloittaa uusi hahmo ja keskittyä vaikka taikomiseen? Vai kannattaisiko tässä vaiheessa alkaa vielä reenaamaan taikomista samalla hamolla, jotta ei tarvitsisi kärsiä uuden hahmon jatkuvaa peppuraiskausta perusvihulaisten toimesta?

ite tein uuden hahmon ja siitä tuli taikuri. Se on nyt 10lvl ja peppuraiskauksia ei oo tapahtunu, koska omaksuu jo periaatteessa taktiikan koska on jo aikasempaa kokemusta. Ite en ruvennu samalla hahmolla kehittään taikuutta ihan vaan siksi, että perkit tulis niin hitaasti, ja koko ajan on se mahollisuus vaan ottaa daedric mace ja tappaa yhellä lyönnillä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

ite tein uuden hahmon ja siitä tuli taikuri. Se on nyt 10lvl ja peppuraiskauksia ei oo tapahtunu, koska omaksuu jo periaatteessa taktiikan koska on jo aikasempaa kokemusta. Ite en ruvennu samalla hahmolla kehittään taikuutta ihan vaan siksi, että perkit tulis niin hitaasti, ja koko ajan on se mahollisuus vaan ottaa daedric mace ja tappaa yhellä lyönnillä.

Läpi paukahti, hahmo levelöity täysille. Oli työn ja tuskan takana kyllä osa hommista, pari achia jää puuttumaan, koska ei jaksa. Toinen on Daedric artifactit, joista ainakin yhden jo "kusin", toinen on 100000g rahnaa, laatikot on täynnä tavaraa, jota myydä, mutta kun ei vanha enää jaksa sitä, että pitää myydä ja oottaa ja myydä ja oottaa. Ehkä vielä joku päivä tuon nappaan, mutta daedricit jäisivät ikävä kyllä toiseen pelikertaan, eikä nyt ihan äkkiseltään pysty/jaksa, veisi liikaa aikaa muilta peleiltä.

Ei voi kyllä sanoa kokonaisuudesta, että huh, olipa eeppistä. Ihmeen paljon tavaraa saatu taas ängettyä yhdelle pienelle levylle.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Oonko mä ainut jota alkaa pikkuhiljaa tympimää tuo lohikäärmeiden määrä? :D Alussa se oli jännää ja uutta ku käveli rauhassa metikössä ja yhtäkkii alkaakin soimaa eeppinen musiikki ja lohari lentää paikalle, mutta alkaa ainaki meikäläisen mielestä mennä yli ku niitä tuleeki sadan metrin välein.. :rolleyes: Useampi kymmenen on tullut kaadettua, ja varmaan yli puolet kerroista kun olen lohariin törmännyt, olen vain ignorannut sen ja antanut poloisen elää. :D Alkaa käymään hieman puuduttavaksi tuo, jos multa kysytään. :eek:
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Itsekkin oon huomannu saman homman. Ei siinä muuten mitään vaan kun tulee aina kesken jonkun tehtävän ja jos on joitakin tärkeitä npc hahmoja mukana joiden on pakko seurata tehtävän takia niin sittenhän ne alkaa sitä lohikäärmettä vastaan tappelee ja silloinhan se lentävä lisko on pakko teurastaa että pääsee jatkaa matkaa..
Silloinkun yksin harhailen niin itekkään en aina huomio niitä. Antaa lentää vaan :D Mut sit taas toisaalta kun haluun tapella niitä vastaan niin ahistaa kun ne ei huomaa mua eivätkä käy kimppuun. Lentelävät vaan siinä yläpuolella. Nuolilla on niin perhanan vaikee osua kun se ei pysy sekunttiakaan paikalla eikä laskedu minnekkään ja sit se on sen verran kaukana aina että edes dragonrent ei yllä pistämään sitä maahan :rolleyes:

Edit: Millon se killcam patchin pitäs tulla vai onko jo tullu vai tuleeko ollenkaan? Oon pelannu viimeaikoina Black Opsia niin ei ole tultu tarkistettua.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Oonko mä ainut jota alkaa pikkuhiljaa tympimää tuo lohikäärmeiden määrä? :D Alussa se oli jännää ja uutta ku käveli rauhassa metikössä ja yhtäkkii alkaakin soimaa eeppinen musiikki ja lohari lentää paikalle, mutta alkaa ainaki meikäläisen mielestä mennä yli ku niitä tuleeki sadan metrin välein.. :rolleyes:

Huomattu on! Itellä sneak 100, niin ei niistä suurempaa haittaa ole. Ei ne yleensä edes huomaa, siinäpähän lentelevät. :D
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

En ymmärrä mikä niissä jättiläisissä muka on niin vaikeaa. Itse sain tapettua 5levusena magena 2 gianttia ja mammutin putkeen. Ei siinä tarvitse kuin ampua sitä ja juosta samalla takaperin ettei saa kiinni. Jos meinaa saada kiinni niin sehän on ihan helppo väistää kun se lyö niin hitaasti ja jos vähän osuu niin healing spelliä vaan..

"Uskon!" ;)
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Oonko mä ainut jota alkaa pikkuhiljaa tympimää tuo lohikäärmeiden määrä? :D

Ootko vetässyt jo main questlinen läpi? En nyt tahdo spoilata sen enempää, mutta sen läpäiseminen pitäisi karsia noiden määrää. Pelissä on myös kuulema sellainen juttu, joka tuli itsekin havaittua, että jos olet tehnyt main questlineä jonkun verran, niin peli alkaa, mitä pidemmälle meet, heittämään lohnareita enemmän ja enemmän kehiin, vähän niinkuin muistuttamaan, että "kannattaisi palata sen päätehtävän pariin". Tietyssä mielessä vähän hölmö ratkaisu, mutta toisaalta aika ymmärrettävä. Peli vaan voisi meilestäni katsoa jotenkin, että jos et ole pelannut main questiä aikoihin, niin ei tekisi tuota "muistutus-elettä". Mutta joo, itse nykyään ignooraan vaan, kuten ylläkin jotkut sanoivat.
 
Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]

Mikä siinä on niin vaikeata? Tietenkin aikaa vievää jos ei ole kunnon spellejä mutta helppoa se on.

Sanotaan nyt vain, että "uskon, kun näen". Eli videota suorituksesta, niin tukin turpani. Omaan korvaani 5 lvl maagi pieksemässä 2 jättiä + mammutin putkeen kuulostaa suorastaan mahdottomalta (normaali vaikeus, tai enemmän). Saa toki todistaa epäilykseni vääräksi, hitto, se olisi jopa suotavaa. Ei minua haittaa saada näpeilleni, jos olen väärässä. Mieluusti näkisin moisen suorituksen, tuolla nimenomaisella taktiikalla. :)
 
Ylös Bottom