Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Fight: Lights Out [PS3 Move]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uustolli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Fight: Lights Out [PS3 Move]

Statsit saa maksimiin treenaamalla pelkästään speed bagia, yhdellä kapulalla voi lyödä bagia aika rauhalliseen tahtiin. Pääasia ettei lyö ohi bagista kertaakaan niin kerroin kasvaa sinne maksimiin ennen pitkää. Täydet 50 pojoa saa vajaassa kolmessa minuutissa. Heavy bag on toinen millä saa helposti täydet 50 pojoa per kierros, mutta sen takominen käy treenistä ja kestää pidempään kuin speed bagilla.

Vähän meikäläistä epäilyttää että kuinka moni urheiluun tottumaton vammautuu näiden move-pelien myötä, jos ei ymmärrä antaa kropan palautua tunnin pelisessiosta kunnolla.

Vähän meikäläistä epäilyttää että kuinka moni urheiluun tottumaton vammautuu näiden move-pelien myötä, jos ei ymmärrä antaa kropan palautua tunnin pelisessiosta kunnolla.

joo, ja täytyy venytellä eka. Ite lähdin täysil sillo aluks huitoo kylmiltään. Mitään tommost liikuntaa oo koskaa harjottanu ni oli monta päivää kipeet paikat.

Heh, itse kävin eilen hiihtämässä ja sen jälkeen tuli syötyä. Tein sen "virheen", että menin testaamaan tätä peliä sitten heti syönnin jälkeen.... Olin jo sen tutorial-osion jälkeen ihan poikki, kun en saanut heti harj.vastusta nurin ja sitten hampaat irvessä painoin menemään. Äkkiä kun noin voimalla nyrkkeilee, niin siinä on kroppa vähän ihmeissään.

Täytyy sanoa, että vaikka on tullut joskus Wii Fittiä ja muita liiketunnistushärpäkkeitä pelailtua, niin en ole aiemmin törmännyt yhtä tehokkaaseen "liikuntapeliin". Ei perhana, tuota kun pelailisi säännöllisesti, niin aivan varmasti vaikuttaisi kuntoon ja "avaisi" yläkropan lihaksia (juu, ei korvaa tietenkään "kunnon" liikuntaa, saati oikeaa kuntonyrkkeilyä - sitä en väitä).

Itse pelinä tästä on vielä vaikea sanoa kauheasti, mutta äkkiseltään tuntuu että vaatii enemmän paneutumista ja "strategiaa" (?). Ei taida ihan sillä "Wii Sports sinne-päin-huitomisella" tässä pärjätä.. Mulla oli muuten käytössä kaksi Moven pääohjainta.

Puhtaana pelinä tässä voi olla parantamisen varaa, mutta liikuntamielessä ainakin tehokkaan oloinen paketti. Veikkaan, että markkinoiden paras "tappelupeli" kuitenkin.

En ole vielä käyttänyt levyä edes sisällä kun toista movea saa edelleen odotella. Tulisi jo niin pääsisi kokeilemaan. Joo toimiihan se ilmankin kahta valopäätä, mutta minä vaan haluan pelata sitä niinkuin se on tarkoitettu.

Tuskinpa ketään näissä vammautuu, ellei jo ennestään ole invalidi jollain tavalla. Kroppa antaa kyl feedbackia jos ei oo tarpeeks lepoa jne.. Ilman painoja voisin väittää että on todella epätodennäköistä vammaantua, ellet sit tee tosiaankin täysin väärin liikkeitä. Korkeintaa paikat saa jumiin, tai jonku revähdyksen.

Kertokaas pelin omistajat että onko tämä peli hankkimisen arvoinen?

Tuskinpa ketään näissä vammautuu, ellei jo ennestään ole invalidi jollain tavalla. Kroppa antaa kyl feedbackia jos ei oo tarpeeks lepoa jne.. Ilman painoja voisin väittää että on todella epätodennäköistä vammaantua, ellet sit tee tosiaankin täysin väärin liikkeitä. Korkeintaa paikat saa jumiin, tai jonku revähdyksen.

Ilman vastusta hutkimalla nimenomaan saat revittyä lihaksia hajalle. Vastuksen kanssa on paljon vaikeampi vammauttaa itseään.

Kertokaas pelin omistajat että onko tämä peli hankkimisen arvoinen?

Riippuu siitä kuinka paljon tykkää varjonyrkkeilystä. Vähän simppeli peli, mutta seuraa todella hyvin käsien liikettä ja kyllähän tällä voi aika hyvin fiilistellä. Ongelma vaan tuo yksinkertaisuus, käy vähän yksitoikkoiseksi ainakin yksin pelatessa melko nopeasti. Haastetta ei ainakaan meikäläiselle yksinpelissä ollut lainkaan. Netti- tai moninpeliä en ole ehtinyt kokeilemaan.

Arvostelu tulee toivon mukaan kohtapuolin saitille.

Eilen tuli pelattu tätä ensimmäistä kertaa noin 3 tuntia. Vaikuttaa ihan hyvältä kahdella move -liikeohjaimella.

Eniten minua nyt ärsyttää tuon pelin aloitusvaihe. Miten saan muutettu pelaajan painon/korkeuden uudelleen? Tuli vahingossa painettu x-näppäintä, jolloin en ole päässyt tähän valikkoon toista kertaa.

Pystyykö muuten tässä pelissä vaihtamaan toista pelaajaa? En haluaisi, että kaverini pelaisi minun hahmollani.

Näihin olen yrittinyt löytää vastauksen netistä, mutta en sitä ole löytänyt.

Single player valikosta löytyy se kohta missä näkyy kuinka paljon kaloreita kuluttanut pelatessa (en muista menun nimeä). Tämän menun alla on Biometrics valikko, jossa voi muuttaa hahmon mittasuhteita. Pelaajan vaihtamisesta en tiedä. Varmaan pitää tulla eri profiililla sisään peliin.

Kiitos tiedosta. Nyt pitäisi olla pelissä oikeat tiedot.

Eilen tuli toisen kerran pelattua tätä peliä. Tällä kertaa 90 minuuttia putkeen. Kyllä paikat vähän sattuu. Taidan pitää nyt muutaman välipäivän.

Vaikkei tämä suomalainen videoteos olekaan Fight-nimestään huolimatta tekemisissä tämän The Fight: Lights Out -pelin kanssa (tietääkseni), otetaan se tänne silti fiilistä nostattamaan.

[video=youtube;rUuT_U9mDO0]http://www.youtube.com/watch?v=rUuT_U9mDO0[/video]

Oon nyt ehkä ostamas move niin mikä peli on hyvä ja onko tää hyvä et kannattaako ostaa? ja tekeekö navigaatio ohjaimella mitää?

Oon nyt ehkä ostamas move niin mikä peli on hyvä ja onko tää hyvä et kannattaako ostaa? ja tekeekö navigaatio ohjaimella mitää?

Peli voi olla ihan ok jos maltat paneutua peliin tarpeeksi ja otat "nyt kuntoillaan samalla" -asennetta peliin. Sellainen fiillis on, että osa ei jaksa paneutua peliin ja sitä kautta sitten sen haukkuu. Mikään arcademainen mäiskintäpeli ei varsinaisesti ole kyseessä.

Navigaatio-ohjainta ei tässä pelissä tarvita, mutta kahdella Moven perusohjaimella saa parhaan kokemuksen. Peliä voi myös pelata yhdellä Moven ohjaimella ja normi-ohjaimella, mutta en tiedä miten hyvin tuo combo toimii.

Movesta löytyy sivukaupalla juttua täältä, joten kannattaa tutustua (about yhden pelin hinnalla saat tuon starter packin):
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...ation-3-n-ohjaustapa-playstation-move-25.html

Tuli peli tilattu eilen vk.com Ahvenanmaan suoratoimituksena. En tiedä tuleeko vielä jouluksi kotiin, mutta odotellaan...

Löytyykö peliin helposti online-vastustajia? Online-pelit on tässä kai kumminkin mahdollisia? Löytyykö täältä ihan suomalaista vastustajaa? No on kai siinä pelissäkin vastustajia jonkin verran.

Toivottavasti peli saa hien virtaamaan. Itse lähden tän pelin kanssa liikkeelle siitä, että vähän saan kuntoilua ja aina jumissa olevat hartiat sais hieman helpotusta. Katotaan miten käy.

Onpa ärsyttävää kun parin lyönnin jälkeen tarvitsee hapuloida ympyrää jotta saa kädet takaisin edes vähän sinne päin missä kädet on. Välillä todella hankalaa hahmottaa mihin suuntaan pitäisi lyödä. Tuntuu jotenkin vaan niin luonnottomalta. Hien saa silti virtaamaan, mut niin saa verenpaineet nousemaan, kun ei se prklee hahmo tee niinkuin käskee :D

Onpa ärsyttävää kun parin lyönnin jälkeen tarvitsee hapuloida ympyrää jotta saa kädet takaisin edes vähän sinne päin missä kädet on. Välillä todella hankalaa hahmottaa mihin suuntaan pitäisi lyödä. Tuntuu jotenkin vaan niin luonnottomalta. Hien saa silti virtaamaan, mut niin saa verenpaineet nousemaan, kun ei se prklee hahmo tee niinkuin käskee :D

Ekan pelikerran jälkeen mullekin jäi tällainen kuva, että vähän toi "tähtäys" tökkii. Oiskohan sitten itellä mennyt kalibroinnissa jotain pieleen. No kunhan taas jaksaa uudenvuoden juhlimisen jälkeen peliin tarttua niin sittenhän sen joutuu varmaan kalibroimaan uudestaan. Hiki tosiaan kyllä virtasi ja varsinkin mulla oikeakätisenä toi oikea käsi tule varsin kipeäksi... :) Sitä se kai teettää kun vanhoilla päivillä nostaa perseensä sohvalta ja kokeilee tällaisia liikunnallisia juttuja. :D

Huomasin myös että tähtäyksessä viiraa jokin. minulla on kamera aika alhaalla ja epäilyttää josko se alkaisi toimimaan oikein kunhan saisi kameran tuon telkkarin päälle.

Ja jestas että on fyysinen peli. tutoriaalissakin alkaa hiki jo tulla loppupuolella jos innostuu. nyt sattuu rintalihaksiin ja lapaluiden seudulle. odotin suosiolla että saan toisenkin moven ja täytyy sanoa että kannatti odottaa.

Ja jestas että on fyysinen peli. tutoriaalissakin alkaa hiki jo tulla loppupuolella jos innostuu. nyt sattuu rintalihaksiin ja lapaluiden seudulle. odotin suosiolla että saan toisenkin moven ja täytyy sanoa että kannatti odottaa.

Jeh, olin kuolla jo tutorialin aikana. :D Osaksi tietysti ihan sen takia, että ei ole tullut pahemmin nyrkkeiltyä ja tuossa pelissä ei tietysti ole mitään joka ottaisi iskuja "vastaan". Eli sitä helposti huhkii itsensä hapoille alussa..

Ite olen kans saanut tän pelin kanssa olemattomat lihakset pirun kipeeksi. Ja vaimo tykkää myös. Harmitteli ainoastaan sitä ettei peliä kykene pelaamaan joka päivä, kun on pakko palautua pari päivää session jälkeen :D
Ja todellakin ainut tapa luoda molemmille omat äijjät on tehdä plegeen omat käyttäjät.

Olettekos saaneet jostain tuon läpinäkyvyyden päälle? Ennen asennusta se latasi kyllä jonkin päivityksen tähän, mutta en kameravaihtoehdoista kyllä hoksannut tuota läpinäkyvyyttä mistään.

Passiivisen sparraajan kanssa lyönnit kyllä menevät nätisti sisään, mutta itse taistelussa tuntuu, että ukko menee ihan kahville sen jälkeen ku ensimmäinen isku tulee perille. Kestää tovin ennen kuin kykenee edes koittamaan lyömistä ja senkin jälkeen iskuissa ei juuri voimaa ole. Iskujen torjuminen on kyl kans haasteellista. Harjoittelua kyllä vaatii, mutta nouseepahan kunto tässä samalla. Koukuttava peli!!

Ylös Bottom