Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei herättänyt mitään hypeä. Toki en pitäny ykköstäkään kuin perus kerranpelattavana pelinä jossa oli vähä parempi juoni. Pelattavuudessa taas ei ollut mitään ihmeellistä ja hienoa.

Noh, jos kakkonen pistäisi paremmaksi.

Vaikuttaapa to-del-la synkältä menolta. Mitä lie tapahtuukaan tuossa justiinsa kameran ulkopuolella, jotta Ellie ryhtyy Ramboksi? Ei nyt kyllä hypeä tällä videolla saatu päälle.

Siinä on traileri ja julkaisupäivä oli melkeen sama kuin tuo "vuoto", trailerin lopussa näytettiin vihdoin jotain mitä odottanut jo pitkään.

EDIT: Lisää tietoa pelin eri versiosta ja muuta.

"Hold on. We’re not done. Today, journalists from all over the world are going hands-on with two new levels at a press event in Los Angeles–playing roughly three hours of the game! Thankfully, you won’t have to wait long to see and hear more about it. Their impressions and videos will be going live this Thursday, September 26 around 8:00am PT, or, as many fans of The Last of Us know it: Outbreak Day. "

https://blog.us.playstation.com/2019/09/24/the-last-of-us-part-ii-arrives-on-february-21-2020/

Aika hyvin vuotajat oli taaskin perillä julkaisupäivästä.. Jo kevät talvella veikkasivat 20 päivää Helmikuuta.. Päivällä heitti veikkaukset..

Täällä nousi kyllä innostus, mielenkiintoisen näköinen traileri, ei paljastanut liikaa. Voisi oikeestaan pelata ykkös osan uudestaan läpi.

Kyllähän tuo traileri nostatti hypen ihan huippuunsa, ensimmäisen pelin remasterointi on varmaan edelleen parempi peli kuin yksikään tämän sukupolven peli. Siihen kun lyödään vielä päälle parhaat grafiikat mitä konsolipelissä on nähty, uusi laajempi maailma ja parannettu pelattavuus niin johan sieltä tulee jotain mikä pyyhkii lattiaa kaikilla muilla peleillä. Ainut joka voi pistää hanttiin on cyberpunk taistossa sukupolven parhaasta pelistä.

Pelkällä synkkyydellä saatiin hypeä käyntiin ja ahdistavalla menolla mitä pelin maailma voi tarjota.

Peli tulee kahdella levyllä. Onkohan toinen asennusta ja toinen itse pelaamista varten?

Ja olen näemmä ainut, ketä tuo traileri ei liikuttanut yhtään. :D

Peli tulee kahdella levyllä. Onkohan toinen asennusta ja toinen itse pelaamista varten?

Mitä huhuja kuullut maailmalta niin olis isoin Naughty Dog peli ikinä ja että kaikki mitä siitä on näytetty tähän mennessä on vaan pintaraapaisu.

Ai se tulee kahdella levyllä, no ei haittaa vaikka tulisi kymmenellä :)

Asennusvälineitähän noi levyt nykyään vain on, mutta kyllä tuon trailerin jälkeen tuli laitettua VPD:stä ennakkotilaukseen.

Traileri ei oikein onnistunut aiheuttamaan suuria tunteita, mikä ylipäätään on ollut valitettavan yleistä TLOU 2:n trailereiden suhteen. Olen edelleen penseä, että jatko-osan pelattavana hahmona toimii Ellie eikä Joel. Lisäksi en lämpene Part 2:n kostotarinalle. Mielestäni näitä on nähty ihan tarpeeksi. Tosin Druckmannin TLOU ja UC4 pelien hahmot ja käsikirjoitukset oli sen verran huippuluokkaa, joka luo toivoa TLOU 2:lle.

Tällä hetkellä TLOU 2 ja CP2077 ovat siinä mielessä samassa veneessä, sillä kummankin pelin kohdalla se suurin hype on jo ehtinyt laantua omalla kohdalla. Kumpikin tekele julkistettiin mielestäni aivan liian aikaisessa vaiheessa. Tosin CP2077 kohdalla tuo on vielä jollain tavalla ymmärettävää, sillä muistaakseni CDPR halusi aikaisella julkistuksella rekrytä pelialan osaajia.

Vaikka viesti onkin melko penseän oloinen, niin taitaa tämä silti olla tulevan vuoden odotetuin julkaisu tällä hetkellä. Seuraavaksi pitää toivoa ettei Joel saa paskamaista loppua Part 2:ssa. Tuoreessa trailerissa Joel näytti ja kuulosti siltä, että toinen jalka on jo haudassa.

last of us part 2 joel

Ei saakeli, että Joel oli aivan pirun hyvin kirjoitettu hahmo ensimmäisessä osassa.

Mitä huhuja kuullut maailmalta niin olis isoin Naughty Dog peli ikinä ja että kaikki mitä siitä on näytetty tähän mennessä on vaan pintaraapaisu.
No ei siitä niin paljoa ole näytetykkään, että ihan parempi ollakin vain pintaraapaisu.
Kauanhan tätä on odotettu, mutta odotan PS5 julkaisua, turha pilata elämystä vanhalla pleikalla.

Neil Druckmann vahvisti, että pelissä on pelkkä yksinpeli tällä kertaa.

"It’s so ambitious the game doesn’t fit on one BluRay, it’s on two discs. It’s so ambitious that we actually decided to make it single player only. There’s no multiplayer in The Last of Us Part 2. We wanted to take all of the resources to make this the biggest game we’ve ever done.”

Ylös Bottom