Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Minulla on PS4, eikä mitään kiinnostusta Last of Usin moninpeliin ja aion silti tehdä kuvailemallasi tavalla. Tässä mielessä moninpelin puuttuminen on jopa hyvä asia. Se takaa sen, että pelin hinta tippuu nopeammin.Jos mulla olisi PS4 äänestäisin lompakolla tätä vääryyttä vastaan ja poimisin kertakäyttö-kampanjapelin vasta alelaarista.
Tällaiset yksinpelit, joissa pohjataan vahvasti tarinaan, ovat monelle kertakäyttöviihdettä. Näkihän sen Remedyn uusimman Control -pelinkin kohdalla. Niitä oli ja on käytettynä myynnissä esim. Facebookin kirppiksillä koko ajan. Muutama päivä julkaisusta Controlin sai käytettynä 35-40e. Pelataan yksinpeli läpi ja pistetään kiertoon. Saadaan itse hyvin rahaa takaisin ja joku toinen saa pelin vähän ovh:ta halvemmalla Win - Win. Taas kerran yksi fyysisen median ehdottomia valtteja.
Mitä tulee itse peliin, niin olen varovaisen kiinnostunut. Ykkönen oli hyvä, mutta ei mikään tajunnanräjäyttäjä. Tämä on eittämättä isompaa ja parempaa, joten siinä mielessä on lupa odottaa mielenkiintoista peliä. Tykkäsin ykkösen painostavasta tunnelmasta, mutta en ollut verkkaisen peliotteen suurin fani. Asioita saisi tapahtua nopeammin. Tässä mielessä saman firman Uncharted -sarja tekee asioita paremmin. Toisaalta ykkösen loppu oli todella päräyttävä ja tunnepitoinen.