Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Restless
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Zelda Wii

No onneksi vain tuki, ettei pakollinen.

Toivottavasti jää toteuttamatta, koska:

1) Ei juuri nappaa ostaa enempää oheiskrääsää pelien ohjaamiseen
2) Zeldat eivät pelisarjana kaipaa mitään muuta kuin keskittymistä kunnon seikkailuun, ei pulssin tarkkailuun
3) En halua että uuden Zeldan julkaisua lykätään taas vuodella jos toisellakin eteenpäin vain että saadaan tuki uudelle ohjaustavalle

Motion plussan tukeminen on hieno juttu mutta ei pliis mitään verenpainemittareita ja hemoglobiinitestejä muihin kuin kuntoilupeleihin.

The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Traileri:
[MEDIA]2349[/MEDIA]

Ilmestyy ensi vuoden aikana.

Vastaus: The Legend of Zelda: Skyward Sword [Hype]

Niinpä!Saa nähä milloin tulen hankkimaan tämä.Saisi jo tulla sitä infoo.:mad:

Mitään kriittistä ei kai ole tullut ulos. Sen mitä olen videoita katsellut, niin todella hyvältä näyttää. Tästähän on läpipeluuvideokin miltei olemassa (itse en sitä katso) Eikös sen tässä keväällä pitäisi ilmestyä?

Eipä tästä ole isompaa infoa hetkeen tullut, jotain feikkikantta on kovasti yritetty postailla siellä täällä, mutta siinä se oikeastaan. Mutta mutta, mikähän mahtaa olla tämä läpipeluuvideo, josta puhut? E3-demosta on moisia löytynyt, tätäkö tarkoitat? Itse pelistä tuskin minkäänlaisia läpivetovideoita saadaan julkaistua moneen hetkeen.

Trailerin katsoneet ja Majora's Maskinsa pelanneet voivat kertoa, että mitä näkyy trailerissa kun Link on aikeissa käyttää tuota lentävää esinettä/koppakuoriaista aikaleiman 0:37 kohdalla?

Ehkä vain nään mitä haluan, mutta näyttää kovin tutulta! Mutta oli miten oli, videonpätkä näyttää kyllä hienolta ja Motion Plus näyttäisi olevan kovassa käytössä.

Tuo GDC:ssä julkistettu 25th Zelda Anniversary kiinnostaa, vaikka Marion vastaava aika surkea olikin. N64 Zeldoja kun on jaettu ilmaiseksi GC aikaan niin jospa nyt täräyttäisivät jonkun oikein mahtavan yllärin.

Itse toivon Wind Wakeria jossain muodossa. New Play Controlina Wiille olis unelma.

Itse olen sinällään kyllä vähän pettynyt grafiikkaan, mutta kaippa siihen tulee sitten tottumaan hetken pelailun jälkeen. Tuossa trailerissa myös näkyi ensimmäistä kertaa sitä "casual-suuntausta" jota pelissä tullaan ottamaan, eikä se nyt minun mielestä pahalta näyttänyt. Ihan mukavia tuollaiset minipelit tuossa välissä voivat olla, joten kunhan vain pitävät pääpainon pulmanratkonnassa (muussakin kuin minipelien yhteydessä) ja seikkailussa, niin minä olen tyytyväinen.

Meikä kuittaa, tupiin MARS! :o

Nintendo selvästikkin jättänyt kaikkein tajunnan räjäyttävimmän materiaalin EeKolmea varten. GDC-trailu ei ainakaan saanut minun päätäni pamahtamaan hypestä. :)

Täällä odotellaan myös kovasti! Pelasin vähän aikaa sitten TP:n läpi, aloitin taas TWW:n viiden vuoden tauon jälkeen ja kyllä tuntuu hyvältä peliltä pitkästä aikaa! Samassa pakkauksessa on myös OoT ja MQ ja latasin Virtual Consolesta Majora's Maskin (pelaamatta yhä), joten kokemuksesta uskon etten pety!

Pelasin vähän aikaa sitten TP:n läpi

Sama juttu, juuri viime viikolla sain urakan loppuun ja pelin finaaliin :). Tarkoituksena aloittaa Oot seuraavaksi, ja enpä ole sitä koskaan kokeillut. Itseasiassa TP on ensimmäinen ja ainut 3D-Zelda jota olen koskaan pelannut.

Odotan toki innolla uutta Zeldaa, mutta aion kuitenkin selvittää nämä aikaisemmat N64 ja GC Zeldat ensin. Uudelta Zeldalta odotan tiivistä ja elollisempaa ympäristöä, sillä TP:ssä ympäristö ja pelimaailma oli jokseenkin autio. Ulkoasu näyttää oikein hyvältä, ja jännää on nähdä mitä kaikkea pelistä vielä paljastuu.

Tiedä mitä tuo peli tulee vielä saavuttamaan.Ettei vaan olisi Skull Kid taas kuvioissa mukana,tai sellaisen kuvan tuo traileri antoi minulle.TP:stä onkin aikaa,mutta tosiaan aikas autiota:(.Toivottavasti tulee tuohon uuteen Zeldaan paljon tekemistä niin on minunkin viikonloput turvattu.Mielenkiintoisia tehtäviä yms. :rolleyes:

Sama juttu, juuri viime viikolla sain urakan loppuun ja pelin finaaliin :). TP:ssä ympäristö ja pelimaailma oli jokseenkin autio. Ulkoasu näyttää oikein hyvältä, ja jännää on nähdä mitä kaikkea pelistä vielä paljastuu.

Wind Waker on tuntunut taas riemukkaalta TP:n synkkyyden ja lievän elottomuuden jälkeen. jopa purjehtiminen tuntuu ihanalta! TP:ssä Kakariko-kylässä ja kadonneessa kylässä oli tosin hauskaa villin lännen tunnelmaa jota soisi näkevän enemmänkin :p pelasin muuten TP:n käyttäen pelkkää zorapukua heti sen saatuani, ensimmäisellä läpipeluukerralla harmitti vähän pelin ja varsinkin pomojen helppous. nyt jopa pääsin hengestäni muutaman kerran ja kyllä kyrsi kun kuolin perusvihulaisen tulinuoleen :D

Pitäis uskaltaa aloittaa Majora's Mask. latasin virtual consolesta mutta jostain syystä en oikein meinaa saada sitä aloitetuksi...:confused:

Pitäis uskaltaa aloittaa Majora's Mask. latasin virtual consolesta mutta jostain syystä en oikein meinaa saada sitä aloitetuksi...:confused:

Sama. Jotenkin tuo aikarajoitus laittaa ahdistamaan, vaikka varmasti olisi hyvä peli kun antaisi itsensä totuttautua asiaan.

Ei ole Skyward Swordista hirveästi kuulunut. Onko julkaisu nyt sitten kesällä vai (aikaisintaan)? Jossain ehdittiin jo huhuilla maaliskuun julkaisusta mutta se nyt oli ja meni. Tuota odotellessa avovaimo nakutteli niskaan triforce-tatuoinnin joka tosin näyttää ihan Fischerin logolta. Sen verran sattui kuitenkin että saisi jo piakkoin peli ilmestyä!

[video=youtube;4rwGKsE1S5k]http://www.youtube.com/watch?v=4rwGKsE1S5k[/video]
Ja sama KonsoliFINin mediapuolella tästä linkistä.

Uusi traileri! Olen tuon tänään katsellut kolmesti ja joka kerta on kaikki ihokarvat nousseet pystyyn. Uusia kuvakaappauksia voi ihastella
tämän uutisen kyljestä.

Julkaisu taitaapi venyä niin, että tämä menee pukinkonttiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom