Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: The Minish Cap

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wizard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wizard

New Member
Uusi The Legend of Zelda-peli on tulossa GBA:lle.

Nintendo E3 Press Release:

"As he searches an unfamiliar land for fragmented relics called Kinstones, Link will have to take a closer look at the ground beneath his feet. When he discovers a magical hat called The Minish Cap, he gains the power to shrink down to the size of the Minish people, who are in grave danger. As he travels back and forth between their world and his, he'll solve puzzles, fight through dungeons and slowly uncover the evil behind their plight and vanquish it."

Linkki Traileriin
 
Kyseinen traileri näytti varsin kiinnostavalta.. Uudet zeldat ovat aina yhtä tervetulleita. Odotellaan innolla
 
The Legend Of Zelda

Milloin mahtaisi kyseinen peli olla tulossa Eurooppaan? Trailerin perusteella ihan kelpo Zelda kamaa...:D
 
Re: The Legend Of Zelda

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pelaaja
Milloin mahtaisi kyseinen peli olla tulossa Eurooppaan? Trailerin perusteella ihan kelpo Zelda kamaa...:D

Luultavasti Japanin ja Jenkkilän markkinoille peli tulee vuoden 2005 puolella (näin ainakin arvioitiin täällä). Ulkoasultaan peli muistuttaa muuten aika lailla Four Swords:ia.
 
Zelda

Toden totta. Kyllä se on hienon näköinen! Ja lista sen kun kasvaa tuon pelin myötä, sitten kun se tänne tulee :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Pelihän on ilmestynyt. Onko mitään kokemuksia tästä pelistä, sillä tuo kultaisen välinen GB SP bundle näytti kultaisessa pahvilaatikossaan melkoisen mukavalta joululahjalta itselle ;)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Jarmo Hänninen sanoi:
Pelihän on ilmestynyt. Onko mitään kokemuksia tästä pelistä, sillä tuo kultaisen välinen GB SP bundle näytti kultaisessa pahvilaatikossaan melkoisen mukavalta joululahjalta itselle ;)

Eräs tuttuni hankki kyseisen Bundlen ja pääsin jo kokeilemaan, peli on hyvä ja siitä kyllä pitää paljon vaikka ei olisi aikaisemmin Zeldoja pelannut ja kultainen SP on kyllä hieno :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

The Minish Cap on hyvä peli, sanoisin että suunnilleen samaa tasoa kuin Oracle-sarja. Ei mielestäni yllä aivan ALttP:n tai OoT:n tasolle. Grafiikka on kaunista, musiikit samaten. Ikävä kyllä peli ei ole kovinkaan pitkä, mutta jostain syystä kaikki tuntuu kovin tuoreelta, eli uusia ideoita on taas syntynyt mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Itse olen suurena Zelda-fanina hyvin tyytyväinen tähän tuoreimpaan peliin, en löydä pelistä mitään minkä voisi suoraan sanoa olevan pielessä.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

TelpeFion sanoi:
The Minish Cap on hyvä peli, sanoisin että suunnilleen samaa tasoa kuin Oracle-sarja. Ei mielestäni yllä aivan ALttP:n tai OoT:n tasolle. Grafiikka on kaunista, musiikit samaten. Ikävä kyllä peli ei ole kovinkaan pitkä, mutta jostain syystä kaikki tuntuu kovin tuoreelta, eli uusia ideoita on taas syntynyt mitä ihmeellisimmillä tavoilla. Itse olen suurena Zelda-fanina hyvin tyytyväinen tähän tuoreimpaan peliin, en löydä pelistä mitään minkä voisi suoraan sanoa olevan pielessä.

Suositteletko Zelda-noviisin ensimmäiseksi Zelda-peliksi? :)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Piru, kun joka kauppareissulla tuo kultainen pakkaus houkuttelee ostamaan sen. Toisaalta DS tulee keväällä, mutta toisaalta oishan se SP:kin kiva omistaa. En tiedä mitä tekis.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Slash80 sanoi:
Piru, kun joka kauppareissulla tuo kultainen pakkaus houkuttelee ostamaan sen. Toisaalta DS tulee keväällä, mutta toisaalta oishan se SP:kin kiva omistaa. En tiedä mitä tekis.

Molempi parempi ;)
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Jarmo Hänninen sanoi:
Suositteletko Zelda-noviisin ensimmäiseksi Zelda-peliksi? :)
No, kyllä Wind Waker on edelleen helpoin ja käyttäjäystävällisin Zelda. Minusta WW on tosin aivan liian helppo. Osa vapaudentunteesta katoaa, mutta toisaalta minun on vaikea kuvitella kuinka kukaan englantia ymmärtävä henkilö voi kovin pahasti jäädä jumiin WW:ssa.

Ensin ajattelin, että jotkut paikat TMC:ssä voivat tuottaa harmaita hiuksia niille jotka eivät vielä(kään!) ole Zeldoja pelannut. Hetken pohdinnan jälkeen tulin kuitenkin siihen tulokseen, että sama pätee kaikkiin Zeldoihin, paitsi mahdollisesti WW:hen. Zeldan perusongelmat eivät tosin ole mitään mahdottomia, ja aina loogisesti ratkaistavissa (Majora's Maskissa tosin oli yksi kohta jossa teki mieli paiskoa peliä ympäri huonetta kun ongelman ratkaisu tuntui täysin järjenvastaiselta).

Eli lyhyesti, kyllä TMC sopii ensimmäiseksi Zelda-peliksi, mielestäni selvästi paremmin kuin useimmat muut Zeldat.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Pidemmän aikaa olin jo suunnitellut GBA SP:n hankkimista, mutta ei oo ollut rahaa joten se on nyt jäänyt hommaamatta. No sitten kun tämä bundle julkaistiin, hintaakin oli vain se 129e ja paketissa mukana uus Zelda, niin ei kyllä sellanen ihminen joka on pelannut nes, snes ja gc:llä julkaistut zeldat läpi useampaan kertaan, voinut vastustaa tilaisuutta. Jäipä sitten Metroid Prime 2, Tales of symphonia ja Paper mario ostamatta, mutta kerkee ne ens palkastakin...

Tunnin, pari tLoZ: TMC:tä pelattuani tulin siihen tulokseen, että loistavaa tavaraa tääki on vaikka bundlea ostaessa hieman arveluttikin.. Pitää pelata vielä lisää että voi sanoa enemmän tästä pelistä, mutta alkufiilarit on kyllä korkealla.

Ensimmäiseksi Zelda peliksi suosittelisin ite A link to the pastia!
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Sunnuntai-illan viimehetken kauppa ostokset on nyt tehty. Jauhelihan ja tomaattisoseen lisäksi mukaan tarttui kultainen SP. Olo on jotenkin tyhmä. *tähän semmoinen tyhmyyttä ilmentävä hymiö*
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Jelpatkaas kamua hädässä: Olen aikeissa ostaa tuon kultaisen Zelda-bundlen, mutta haluaisin tietää onko peli SP:n mukana pahvikotelon ja ohjeen kera? Vai lojuuko siellä paketin pohjalla vain pelkkä kasetti.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Slash80 sanoi:
Sunnuntai-illan viimehetken kauppa ostokset on nyt tehty. Jauhelihan ja tomaattisoseen lisäksi mukaan tarttui kultainen SP. Olo on jotenkin tyhmä. *tähän semmoinen tyhmyyttä ilmentävä hymiö*

Älähän nyt, täytyyhän sitä välillä syödäkin ;).
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Superior sanoi:
Jelpatkaas kamua hädässä: Olen aikeissa ostaa tuon kultaisen Zelda-bundlen, mutta haluaisin tietää onko peli SP:n mukana pahvikotelon ja ohjeen kera? Vai lojuuko siellä paketin pohjalla vain pelkkä kasetti.

Pelikasetti ja ohjekirja ovat mukana.


ShereKhan sanoi:
Älähän nyt, täytyyhän sitä välillä syödäkin ;).

Pelinparissa on mennyt muutama tunti joka päivä, mutta ruuat odottaa yhä käyttöä jääkaapissa. :D
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Ooooh. Pikkuveli sai pelin lahjaksi ja tässä sitä on nyt napsuteltu pari tuntia. Nätti kuin possu pikkuisena. Ekaksi Zeldaksi ihan passeli, myös minulle joka ei tulle sitä pientä vihreää hemmoa kuin miekasta ja myssystä ja se myssykin on joku "otus" :D
 
Grafiikka on mukavan yksinkertaista niin hyvässä kuin pahassa. Olisi ollut mukavaa, jos grafiikkaa olisi hieman paranneltu enemmän edellisistä osista. Pelin puzzlet ovat mukavan haasteellisia ja tasapainotettuita. Tosin Ezlo olisi voinut antaa mielestäni enemmänkin vihjeitä vasta-alkajille pelaajille. Musiikki taas kiusaa erityisesti saapuessaan johonkin taloon. Tästäkin voin kuitenkin vain ällistellä suo-alueen erityisen kalseaa melodiaa, joka oli minun pakko laittaa parhaimpiini peleiden soundtrackiin.

Pelattavuus on sitten ihan omaa Zeldamaista luokkaansa. Tämän takia minä pidänkin tästä sarjasta erittäinkin paljon.
 
Vastaus: The Legend of Zelda: The Minish Cap

Hmm... yllättävän lyhyt Zelda-seikkailuksi, sanoisin. Muutaman päivän tahkomisen jälkeen meni lävitse, mutta laadukkaita pelitunteja ne olivatkin.

Muutamia harmaita hiuksia ja joitakin tunteja kestänyttä turhaa harhailua kyllä syntyi, kun esimerkiksi muutamia räjäytettäviä seiniä ei oltu merkitty edes halkeamilla... :eek:
 
Ylös Bottom