Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vastaus: Half-Life 2

werty sanoi:
Jos joku on tuon tuolta Play-Asiasta tilannu, niin kertokaapa sitten toimiiko PAL-koneessa.

Mitenkäs tämä sitten lopulta oli? En mielestäni nähnyt missään vaiheessa puhetta tuosta..
 
Vastaus: Half-Life 2

hulwol86 sanoi:
Mitenkäs tämä sitten lopulta oli? En mielestäni nähnyt missään vaiheessa puhetta tuosta..

Tovi tästä on jo mennyt, mutta aikoja sitten taidettiin todeta toimivan. Löytyyhän nuo region-free tiedot tuolta play-asian sivuiltakin. Pitänee tilata itselleni joululahjaksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Itselläni on NTSC/J versio ja hyvin toimii.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Huh huh, luulin että olen jo kyllästynyt pelaamiseen aivan totaalisesti mutta onneksi näin ei ole käynyt. Tyttöystävä osti synttärilahjaksi tämän Orange Boxin ja pakko sanoa että olen ollut kuin naulattu tuoliini sen jälkeen. Half-Life 2, EP 1 ja 2 menivät läpi melkein samointein ja vaikka kyseessä onkin kunnon putkijuoksentelua niin oi että... välillä tuli fiilis kuin katselisi jotain hyvää elokuvaa. Half-Life 2:sta en jaksanut edes PC:llä aikanani läpäistä mutta nyt se vaan tässä meni kuin huitaisten.

Portal oli kanssa mielestäni aivan loistava puzzle-peli ja tyttöystäväkin jo sanoi että pelaa sen läpi. Toivottavasti joskus tulisi lisää mappeja siihen ladattavaksi. Siihen kun ei tunnu kyllästyvän.

Ja nyt päästään siihen paketin helmeen eli Team Fortress 2! En muista koska viimeksi olisin oikeasti jaksanut pelata Livessä ja vielä näin innoissani. Aivan mahtavaa menoa huumorilla höystettynä. Parille kaverille jo vihjaissut että voisivat hankkia Orange Boxin TF:n takia niin voisi alkaa pelailemaan oikein kunnolla. Amerikkalaisten kanssa kun pelaillut niin välillä lagi on ollut kyllä sietämätöntä mutta se korjaantuu kun vaihtaa servua ;) Mutta suomalaista peliseuraa kaivattaisiin joten lisäilkää ystäviin. Olisi hienoa pelata tuota ihan Suomi-porukalla. :D
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

En oo koskaan pelannu tai nähny pelattavan tätä, mut päätin hankkia kun jossain määrin suosittu peli kai tää on. Pelasin vähän tota alkua missä hypittiin jossain junien seassa ja jotkut limanuljaskat imi syljellään mua samaan tapaan kun duudsonit imi pop cornia räällä suuhunsa. Onko se niin et tää eka osio mitä pääsee pelaa on vanhin ja peli paranee loppua kohden?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Wixxer sanoi:
En oo koskaan pelannu tai nähny pelattavan tätä, mut päätin hankkia kun jossain määrin suosittu peli kai tää on. Pelasin vähän tota alkua missä hypittiin jossain junien seassa ja jotkut limanuljaskat imi syljellään mua samaan tapaan kun duudsonit imi pop cornia räällä suuhunsa. Onko se niin et tää eka osio mitä pääsee pelaa on vanhin ja peli paranee loppua kohden?

Vanha pelihän tää HL2 on jo että ei kannata mitään suurta odottaa ainakaan mun mielestä, ite ainakin tuli pcllä pelattua heti julkaisu päivästä lähtien tätä ja läpihän se hujahti, episode one ei ole saanut imastua mukaan sitten millään (edelleen kesken sen julkaisusta lähtien) sinänsä ihan rahastusta tämä homma minun mielestä... ainoat uutuudet just toi episode 2 tosin siinä on vissiin jo moottoriin tehty jotain huomattavia parannuksia mutta tuskin tulee ikinään pelattua kun episode 1 on jäänyt ikuisuus kamppailuksi (kaverilla kerran sivusilmällä vähän vilasin kun näytti sitä), portal (joka ihan naurettava, tai no pcllä alkaa olee jo custom mappeja aika paljo tohon), TF2 (TF 1 / classic ei oikeen ikinään imassut sisään, eikä tämäkään pienen kokeilun jälkeen) mutta kaippa noi kolme on tavallaan sen 50e arvosia, ne maksaa jotka tykkää, minä en
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Pitäskö ruveta keräämää porukkaa jotka ois halukkaita pelaamaan TF2. Niin voitas tuurilla saaha suomi pelit pystyyn joskus.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

MsParoni sanoi:
Vanha pelihän tää HL2 on jo että ei kannata mitään suurta odottaa ainakaan mun mielestä, ite ainakin tuli pcllä pelattua heti julkaisu päivästä lähtien tätä ja läpihän se hujahti, episode one ei ole saanut imastua mukaan sitten millään (edelleen kesken sen julkaisusta lähtien) sinänsä ihan rahastusta tämä homma minun mielestä... ainoat uutuudet just toi episode 2 tosin siinä on vissiin jo moottoriin tehty jotain huomattavia parannuksia mutta tuskin tulee ikinään pelattua kun episode 1 on jäänyt ikuisuus kamppailuksi (kaverilla kerran sivusilmällä vähän vilasin kun näytti sitä), portal (joka ihan naurettava, tai no pcllä alkaa olee jo custom mappeja aika paljo tohon), TF2 (TF 1 / classic ei oikeen ikinään imassut sisään, eikä tämäkään pienen kokeilun jälkeen) mutta kaippa noi kolme on tavallaan sen 50e arvosia, ne maksaa jotka tykkää, minä en

Itselleni tämä paketti on mitä mainoin. Jo ensimmäisestä Puoli-Elämästä lähtien ovat Valven jampat osoittaneet taitonsa, kuten moni peleistä vähäänkään tietävä ymmärtää. Half-Life 2 löytyy PC:lle, vaikka tosin nykyään on Linux alla, joten mitään hyötyä siitä ei ole. Aikoinaankin, kun pelin pelasin läpi, ei koneen tehot riittäneet parhaaseen graafiseen loistoon. Eikä se haittaa nytkään,

Halffikset ovat tarjonneet mahtavaa tarinankerrontaa ja sitä stooria itseään. Vaikka grafiikat ovat vanhentuneet ja niitä ei päivitettykään koko pakettiin niin on Orange Box itselleni hieno uutinen. Episodit 1 & 2 ovat jääneet välistä ja lisukkeena päälle tulee ilmeisesti erittäinkin maittavaa pelattavaa. Itselleni varsin oiva paketti, joka lähti viimeinkin tilaukseen :). Harvoja FPS-pelejä, joista todella pidän. Itse en laita yhtään vastaan, kun The Orange Box irtoaa Play-Asiasta kupongin kera noin 32:lla. Hintansa väärti, jos minulta kysytään - 5 pelistä siis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Pukki toi! Loistava diilihän tämä paketti on esim. minulle, jolle koko sarja on uusi juttu. Nyt on Portal pelitetty läpi ja olihan se varsin hieno ja uusi kokemus, jonka tarinasta löytyi enemmän kuin osasi odottaa. Ei oikein tiennyt olisiko lopputekstien aikana pitänyt nauraa vai itkeä. :p

Tällä hetkelllä seikkaillaan HL2 ja Ravenholmissa, josta aika ristiriitaiset tunteet nyt. Oli pakko lopettaa sessiot kun alkoivat nuo ihme epäkuolleet-elukat ottaa nuppiin. Yksikään ei tunnu pystyvän pysymään hetkeäkään paikallaan, prkl. "Mekaaniset" ihut vielä ihan ok. Tähän saakka peli ollut kyllä melkoista putkea, mutta kyllähän siitä paistaa Valven osaaminen väkisinkin läpi. Kentät viimeisenpäälle suunniteltuja. Hienoa on myös ollut se, että pelissä on myös räiskimisen ohella kevyttä puzzlea, hienoja maisemia ja mielenkiintoisia hahmoja. Grafiikkakin on ihan hyvää vaikka peli on muutaman vuoden takaa, siistin näköinen. No joo...
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Niinkun tämä The Orange Box vuoden peliksi tai peleiksi valittiin, niin kävi myös minun kohdallani.
Sain kyseisen pelin joululahjaksi ja ei mua noi Half Lifet koskaan ollut kiinnostanut, mutta aloitin kuitenkin pelailemaan HL2:sta jouluaattona ja olihan se helvetin hyvä peli. HL2 meni muistaakseni 14 tuntiin läpi, tuntui kyllä ikuisuudelta kun sitä pelaili. HL2 Episode 1, oli mielestäni huomattavasti parempi kun HL2, koska menoa oli enemmän ainakin alussa. No 3 tuntia meni läpivetämisessä ja se kyllä vitutti. Pelin pituus 3h, no toisaalta.. kun maksat 5. pelistä hieman yli 60 , niin onko oletettavissa, että kaikki on 20 h pelejä? Ei. Paras oli kuitenkin mielestäni HL2 Episode 2. Loppuräiskintä aivan nannaa, että kyllä kelpaa pelata! :) Portal oli mielestäni sopivan pitkä, mutta tollasia pelejä vois tulla lisää minun mielestäni. Team Fortressia on sitten tullut koko viiden sakista hakattua eniten. Hyvin suunniteltu nettipeli. Toissa yönä tuli muuten päivityksiä TF2, jos kiinnostaa. Ei mitään maailmaa mullistavaa, pieniä muutoksia.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Mikä mahtaa mätätä kun ei Team Fortressissa löydä lainkaan pelejä jos laittaa Join Ranked Match ja jos luot itse ja hostaat niin kukaan ei joini sinun peliisi :confused: Eli en ole lainkaan päässyt tuota pelaamaan. Vai voiko tosiaan olla, että kukaan ei enään pelaa kyseisen pelin moninpeliä?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Mikä mahtaa mätätä kun ei Team Fortressissa löydä lainkaan pelejä jos laittaa Join Ranked Match ja jos luot itse ja hostaat niin kukaan ei joini sinun peliisi :confused: Eli en ole lainkaan päässyt tuota pelaamaan. Vai voiko tosiaan olla, että kukaan ei enään pelaa kyseisen pelin moninpeliä?

Ihmettelin samaa. Eilen laitoin itteni hostiksi ja sain yhden pelin aikaan. Yks jenkki laittoi sitten heti friend-pyyntöä ja sanoi, että joskus tosi vaikea saada peliseuraa. Ihan hyvältä moninpeliltä vaikutti tunnin tahkoamisen jälkeen.

Minulle ainakin saa laittaa kutsua jos joku pelailee tätä, tulen mukaan mikäli perhehommat antaa myötä.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Ihmettelin samaa. Eilen laitoin itteni hostiksi ja sain yhden pelin aikaan. Yks jenkki laittoi sitten heti friend-pyyntöä ja sanoi, että joskus tosi vaikea saada peliseuraa. Ihan hyvältä moninpeliltä vaikutti tunnin tahkoamisen jälkeen.

Minulle ainakin saa laittaa kutsua jos joku pelailee tätä, tulen mukaan mikäli perhehommat antaa myötä.

Joo olen itekin huomannut samaa kaverini kanssa. Ainakun pistämme peliä pystyyn, niin nykyään saa odotella aika kauan ennenkuin kukaan joinaa. Kun joku tulee ja pistää pelin heti käyntiin, niin sen jälkeen peli on tullut täyteen suht nopeasti.

Meikäläisen saa myös lisäillä listoille ne ketkä tätä vielä pelaavat. :)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Mikä mahtaa mätätä kun ei Team Fortressissa löydä lainkaan pelejä jos laittaa Join Ranked Match ja jos luot itse ja hostaat niin kukaan ei joini sinun peliisi :confused: Eli en ole lainkaan päässyt tuota pelaamaan. Vai voiko tosiaan olla, että kukaan ei enään pelaa kyseisen pelin moninpeliä?
Jollei peleihisi liity kukaan *koskaan* niin kuulostaa NAT-ongelmalta. Eli jos koneesi / konsolisi IP-osoite on jotain tyyliin 10.0... tai 192.168... niin palomuurista pitää laittaa port forwarding päälle (joissain vaikka tukisi uPnP:tä).

Eli toisinsanoen voi olla että pelaajat kolkuttelevat modeemiasi joka ei edelleenlähetä liikennettä konsolille ilman oikeita asetuksia.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Jollei peleihisi liity kukaan *koskaan* niin kuulostaa NAT-ongelmalta. Eli jos koneesi / konsolisi IP-osoite on jotain tyyliin 10.0... tai 192.168... niin palomuurista pitää laittaa port forwarding päälle (joissain vaikka tukisi uPnP:tä).

Eli toisinsanoen voi olla että pelaajat kolkuttelevat modeemiasi joka ei edelleenlähetä liikennettä konsolille ilman oikeita asetuksia.

Kyllä kerran liittyi joku ja laitoin pelin käyntiin. 2 sek ennen kuin se olisi käynnistynyt niin pelaaja lähti pois :rolleyes: Eli taitaa olla ihan "normaalia" pelaajien vähyyttä.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Orange Box:in varmaan ostan ensimmäisenä pelinä täsä kohta.
Lisäkkää kaikki toisenne friendeiksi ja tee omaa servua. Kaikki suomalaisia nii ei ainakaan lagais?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Nonniin, nyt on sitten Half-life 2 vetäisty läpi. Reippaat 12 tuntia meni pelaamiseen, tosin tahkosin tuota aikanaan PC:llä reiluun puoliväliin saakka. Loistava peli, joka kuuluu edelleen fps-pelien kärkikaartiin. Välillä oli hieman turhauttava jossakin siellä loppuvaiheilla, johtuen lähinnä omien äijien tekoälystä. Ukot törttöilevät edessä, ovat jumissa oviaukoissa jne... Kaikesta huolimatta huonoimmillaankin parempaa kuin moni muu peli parhaillaan.

Seuraavaksi pitää sitten ottaa käsittelyyn episode 1. Saas nähdä onko yhtä kovaa tasoa..
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Saatan ehkä tyhmäkin olla, mutta tässä pelissä ei ole dedikoituja palvelimia, vaan pelaajat hostaa ainoastaan, niin miksi vitussa silti pitää maksaa Live Goldista? Onko tällainen käytäntö myös muissa peleissä missä vastaava tilanne? Ihan järjetöntä maksaa tyhjästä!?
 
Ylös Bottom