Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Saatan ehkä tyhmäkin olla, mutta tässä pelissä ei ole dedikoituja palvelimia, vaan pelaajat hostaa ainoastaan, niin miksi vitussa silti pitää maksaa Live Goldista? Onko tällainen käytäntö myös muissa peleissä missä vastaava tilanne? Ihan järjetöntä maksaa tyhjästä!?

Taitaa olla sama juttu suurimmassa osassa X360 pelejä. Korjatkaa fiksummat ihmeessä, jos olen väärässä... :) Missään pelissä ei taida olla moninpeli mahdollisuutta (paitsi tietysti samalla konsolilla) jos ei ole live goldia..

Sanokaapa muuten millä konstilla olette menneet episode 2:n aika loppupuolella olevan kohdan, missä pitää puolustaa sitä tukikohtaa ja stridereitä työntyy joka puolelta. Olen tappanut niitä varmaan jo puolenkymmentä, mutta sen jälkeen niitä tulee kerralla se 4 - 5 kpl. Niiden tappaminen ei sinällään olisi ongelma, mutta ne "pienet sinertävät paskiaiset" kerkiävät aina listiä minut ennen kun saan ne striderit hengiltä...

Ehdotuksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Aja autolla niitten hunttereitten yli. Tai yritä munkittaa ampumalla se pommi kaukaa.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

En ollut tutustunut Half Life-sarjaan ennen kuin ostin Orange Boxin PS3:lle. Kun sitten ostin sen, se imaisi minut sisäänsä. Vaikka osa Half Life 2:sta tuntui työnteolta vaikeustasonsa takia, se räjäytti tajunnan. Erittäin hyvin pelitilanteisiin sopiva musiikki yhdistettynä grafiikkaan, joka on kuin taidetta ja immersion säilyttävä tarinankerronta ovat melkeinpä täydellisyyttä. Nyt on Oranssi laatikko menty läpi ja täytyy sanoa että Valven peleissä on sitä jotakin. Portalin lopputekstit ovat kyllä rautaa.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Kokeilin pitkästä aikaa pelata Team Fortress 2:sta ja kun ekaan peliin pääsin niin törmäsin hakkeriin joka spawnasi räjähdetynnyreitä. Onko kukaan törmännyt mihinkään vastaavaan ja pelaako kukaan teistä enää TF2:sta?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Kokeilin pitkästä aikaa pelata Team Fortress 2:sta ja kun ekaan peliin pääsin niin törmäsin hakkeriin joka spawnasi räjähdetynnyreitä. Onko kukaan törmännyt mihinkään vastaavaan ja pelaako kukaan teistä enää TF2:sta?

he did what now?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Jep. Itse törmäsin eilen semmoiseen peliin missä joku muutti matsin pituutta ja painovoimaa pelin aikana, Alyx (se muija Half-lifestä) juoksi paikallaan keskellä taistelutannerta, teleportteja oli kentän ulkopuolella ja muuta hämärää. :confused:
Miten tämä on mahdollista, sitä en tiedä...
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Hmmm onko sama bugi löydetty mikä oli L4D? Eli voit kaikkii objekteja laittaa peliin jne.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Näköjään. Pienellä etsimisellähän tuo selvisi. Tuo pelin modailu onnistuu vaan tosin modatulla koneella.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

lähetin tontun avaruuteen ja kylläpä tuntuu hyvältä. toiste en enää haluu nähä sen paskiaisen virnettä :D
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

lähetin tontun avaruuteen ja kylläpä tuntuu hyvältä. toiste en enää haluu nähä sen paskiaisen virnettä :D

Hah hah :D:D
Ite kokeilin samaa mutta kadotin sen johonkin...
Pitäisi ostaa uudestaan kun oli niin loistava peli, eihän tämä ole kuin kaksikymppiä?
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

4-5 tuntia tais mennä koko toimenpiteeseen. ilman autoilua olisi ollut helppoa
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Tuli Orange Box hankittua ku 20e vpd:ssä makso, helmihän tuo team fortress 2 on ku kaverin kaa menee, toinen medic ja toine heavy ;) . Ja muutkin pelit mainioita....Tuohon hintaan kyllä pakko ostos jokaselle jolla ei vielä tuota ole :)
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Hieman kiinnostais hommata tuo Xboxille vaikka pc:lle jo löytyykin. :)

Mutta onko tällä tosiaan pelaajia kuinka paljon? Typerää ostaa sama peli toiseen kertaan eri alustalle jos pelaajia ei riitäkään...
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Tuli tämäkin ostettua boxille kun maksoi vaivaiset 16 euroa Gamestopissa. Vihdoinkin pääsee tahkomaan Team Fortress 2 ja pääsee nuo HL 2 lisäritkin tahkomaan. Paljon pelattavaa pääsiäiseksi.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vieläkö pelaa moni tf2? :)

Ois kiva saada joku suomiklaani pystyyn :p
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Joo tulisin suomiklaaniin, jos olisi orange box, kun minä aion hankkia siitä vaihtamalla minun peleni. :s
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Vieläkö pelaa moni tf2? :)

Ois kiva saada joku suomiklaani pystyyn :p

Pelataan aika harvoin kavereitten kanssa (pitäs pelata enemmän) että on minä ja 7 muuta kaveria (suomalaisia) niin jo saadaan melksettä ja huutoa. Ai että on hyvä peli. Tf 2 ruls. Harva enään tätä pelaa, mutta kyllä servuja silti löytyy.
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

no mutta laittakaa ihmeessä friend requestia jos vaikka joskus sattuisitte pelaamaan. :cool:
 
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Oikeasti, olen hyvin hyvin pahoillani että nostin tämän haudassa mätänevät ketjun haisemaan ja sumentamaan näkökenttänne pelikeskustelujen etusivulle! Älkää tuomitko minua!

Mutta siihen löytyy syy...

Pelaako kukaan/ketään tätä mielenkiintoni herättänyttä Team Fortress 2:ta netissä? Että irtoaako peliseuraa näinkin myöhäiselle pelurille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Orange Box (Half-Life 2, Team Fortress 2, Portal)

Oikeasti, olen hyvin hyvin pahoillani että nostin tämän haudassa mätänevät ketjun haisemaan ja sumentamaan näkökenttänne pelikeskustelujen etusivulle! Älkää tuomitko minua!

Mutta siihen löytyy syy...

Pelaako kukaan/ketään tätä mielenkiintoni herättänyttä Team Fortress 2:ta netissä? Että irtoaako peliseuraa näinkin myöhäiselle pelurille.

Pelaahan tätä moni vieläkin. Lähetäs kaveripyyntöä tai kutsua pelaamaan niin tullaan porukalla kavereitten kanssa pelamaan. GT Hubbezu
 
Ylös Bottom