Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Sly Trilogy

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ajatusliekki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

Tämä löytyy nyt viikonlopun DigiExposta. Joku voisi käydä testaamassa ja kysäisemässä samalla, toimiiko Move kaikissa kolmessa Sly-pelissä? Siellä tätä pääsi pelaamaan ainoastaan padilla ja siitä pieni epäilys asiasta.
 
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

Pelejä pintaa syvemmältä tuntematta toiveissa on ollut kuitenkin moven toimiminen myös näiden mainittujen minipelien ulkopuolella.

Todennäköisesti olis pitänyt pelien koodiin koskea aika paljon, että olisivat movella saaneet toimimaan. Ja olisiko tuonut itse peleihin lisäarvoa... No move tosiaan toimii 4 minipelissä, eli Move heitetty vain mukaan.

Muutan HD päivitetyt pelit ja vanha hyvä ohjaustuntuma edelleen läsnä. Kuten koko pelitkin, sitä mitä ne oli PS2:llakin. Eka osa myös tosiaan englanniksi, kuten täällä mainittukin. Trophyjä on kyllä tosiaan kiitettäväksi, mutta suht helppojakin. Eka jo poksahtaa kun pelin aloittelee vai tuliko niitä peräti pari alun aikana ilman että tartti mitään tehdä :)
 
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

Trophyjä on kyllä tosiaan kiitettäväksi, mutta suht helppojakin. Eka jo poksahtaa kun pelin aloittelee vai tuliko niitä peräti pari alun aikana ilman että tartti mitään tehdä :)
Jep, on ne aika helppoja. Ei tarvitse niitä pelkäämiäni ykkösen aikahaasteita eikä kolmosen kaksinpeli-hakkerointia suorittaa.

Tänään kävin kysäsemässä Gamestopissa julkaisupäivää kun en ollut varma, että oliko se 24.11 vai 1.12. No, tuo joulukuun eka päivä se oli ainakin heidän mukaansa. Itse ennakkovarasin pelin tuolta digiexpoilta Tuurin pisteeltä.
 
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

screenshot_241675_thumb300.jpg



Julkaisu 1.12.2010. Hinta siellä 39 € nurkilla + verot ym. päälle.

Lähde: News: Sly Trilogy gets Euro release date - ComputerAndVideoGames.com
 
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

Ostoon menee, varsinkin kun en ole ensimmäistäkään pelannut... Tasoloikkanälkään seuraavaa R&C:tä odotellessa.:D
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Harmi ku hyviä pelejä tulee taas ihan liikaa. :(
Pitänee ostaa tää sitte, ku vähän halpenee. Kakkonen ja kolmonen oli kuitenki niin hyviä, ettei tätä oikein voi missata.

Offtopick: käväsin tänään Hyvinkään cittaris ja löysin sieltä tän. En kyllä kiinnittäny erityisesti huomiota, kun luulin et se on jo "virallisestikin" julkastu. Hintaa tais olla 45 erkkiä.
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

No tuossa se sitten olisi. Maailman parhaan pelisarjan trilogia omalla olohuoneen pöydällä. Tekisi mieli aloittaa pelaaminen heti, mutta taidan odottaa hetkeä jolloin saa pariksi päiväksi sulkeutua PS3:n eteen ja pelata nämä putkeen.
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Ei tullut ikinä kokeiltua PS2 aikoihin näitä. Sen sijaan Jak and Daxter on jokseenkin tuttu. Siitäkin pitäisi tulla tämmöinen uudelleenjulkaisu!
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Ei ikinä tullut näitä ps2 aikoina pelattua joten pitihän se käydä ostamassa jotta saa aukon sivistyksestä pois :) Kohta kokeilemaan ja odotan kyllä kovaa settiä mitä katellu arvosteluja ja muuta.
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Tämähän meni eilen tilaukseen, tänään laittoivat kustin poljettavaksi, ilmeisesti maanantaina odottaa kotona... Koskahan siihen pääsee käpäliksi, jonossakin vielä neljä peliä...

Kerrankin KERRANKIN annoin hypen viedä mukanaan... Ei ole tuttu PS2 ajoilta tämä otus :o
 
Vastaus: The Sly Collection [Hype]

Trophyjä on kyllä tosiaan kiitettäväksi, mutta suht helppojakin. )
Helpoin platina jonka olen saanut tuli tästä ykkösosasta :) Hauskaa tasohyppelyä tämä kyllä oli, "englanti ääninäyttely" oli vaan tooodella surkeeta, toivottavasti kakkosen ja kolmosen suomenkieli pistää paremmaksi :)
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Olen ehtinyt hieman pelata ykkösosaa ja oli kyllä ehdottoman positiivinen yllätys. Hieman epäilin tällaisia HD-päivityksiä, mutta eipä ole kyllä valittamista! Ainoastaan hieman ärsytti edellisessä viestissäkin esiin nostettu ääninäyttely, mutta eiköhän senkin kestä. Muistelisin, että aikoinaan kolmososa oli lokalisoitu suomeksi, joten lieneeköhän tässäkin niin. Aikoinaan PS2-aikoihin nämä pelit omistin, mutta jäivät kyllä harmittavan vähälle huomiolle, joten aikaisempaa kokemusta on todella vähän.

Suosittelen kyllä, jos vähänkin peliin suuntautuu kuumotusta. Näyttää peli kantavan vielä näinkin monen vuoden jälkeen ja soveltunee myöskin nuoremmille pelaajille.
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Täällä ollaan kans ekaa osaa jo kohta puoleen väliin asti pelailtu ja olen kyllä erittäin positiivisesti yllättynyt kuinka hyvä peli on. Ääninäyttelystä olen kyllä eri mieltä ja se on erittäin hauskaa, grafiikat näyttävät edelleen erittäin hyvältä ja pelattavuus toimii muutamia hetkiä lukuunottamatta hyvin. Peli on kyllä ollut aika helppo mutta pitäähän sitä perheen pienimpiäkin ajatella.
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Muutaman viimisen kommentin jälkeen tullu positiivista. Ite pelasin noi pelit joskus pleikkarilla läpi ja hauskaa oli omasta mielestä. Mutta kymysys onkin, että onkos tää peli nyt tosiaanki perheen pienemmille, vai nauttiikos tästä vähä vanhemmatki? :rolleyes:
 
Vastaus: The Sly Trilogy [1.12]

Mutta kymysys onkin, että onkos tää peli nyt tosiaanki perheen pienemmille, vai nauttiikos tästä vähä vanhemmatki? :rolleyes:
Ite oon 31v ja uppos kyllä hyvin :) Melkeinpä yhdellä istumalla tuli eka osa pelattua läpi, eli voin suositella.
 
Ylös Bottom