Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Walking Dead: Saints & Sinners PSVR



Aftershocks, ilmaista lisäsisältöä peliin saapunut tänään. Lupaa 4-6h lisää mättöä

Hieno homma,et jatkoa tullut.
En tiedä menikö tämä mulla läpi tarinaltaan kokonaan.
Mut basessa kävin repun täytämässä.ja oliko siinä kirkossa kahinat..
Sitte ilmotti peli, et takasin baseen pitäs päästä tai jotain.
No se jäi hakuseen vielä.( kesä helteellä ei jaksanu jatkaa)
On siellä aika monta " päivää" tullu kahlattua, aivan mahtava peli tämä on.
Aseiden kesto aika vahva miinus..ja kivääri aika heilakka moveilla tähtäillä.
 
Kyllä oli tuo päivitys aikamoinen pettymys ja äsken lopetin kun alkoi vaan vituttaa.
Joka kerta sulla on päämääränä vaan löytää ja lootata se tavaralaatikko joka ehkä jollekkin on parasta ikinä, mutta mulla oli resursseja niin paljon, että voin craftata mitä haluan.
Sitten yhdessä tehtävässä saadaan sentään uus taskulamppu jolla voi myös nähdä uv valon avulla seinille jätettyjä viestejä ja sitten saatkin seuraavaksi ravata ympäri katua etsimässä merkkejä jotka johdattaa sut sen lootan luo.

Mä en vaan löytänyt sitä sitten mitenkään ja esim yhdessä roskiksessa on maalattu tähti joka vinkki paperin mukaan tarkoittaa, että siitä pitää mennä oikealle.
Niin mihin oikealle kun riippuen siitä mistä kulmasta sitä katsoo niin oikealla on kuja ja talo ja hieman eri kulmasta katsottuna taas toinen kuja.
Talosta en löytänyt mitään ja kujat vie takaisin taas isommalle kadulle joten kiersin ympyrää.
Tuo itsessään ei vituttaisi, mutta kun niitä zombeja spawnaa jatkuvasti lisää kun selkäs käännät niin et saa hetkeäkään tutkia rauhassa kun pitää olla niitä hakkaamassa sekunnin välein.
 
Kyllä oli tuo päivitys aikamoinen pettymys ja äsken lopetin kun alkoi vaan vituttaa.
Joka kerta sulla on päämääränä vaan löytää ja lootata se tavaralaatikko joka ehkä jollekkin on parasta ikinä, mutta mulla oli resursseja niin paljon, että voin craftata mitä haluan.
Sitten yhdessä tehtävässä saadaan sentään uus taskulamppu jolla voi myös nähdä uv valon avulla seinille jätettyjä viestejä ja sitten saatkin seuraavaksi ravata ympäri katua etsimässä merkkejä jotka johdattaa sut sen lootan luo.

Mä en vaan löytänyt sitä sitten mitenkään ja esim yhdessä roskiksessa on maalattu tähti joka vinkki paperin mukaan tarkoittaa, että siitä pitää mennä oikealle.
Niin mihin oikealle kun riippuen siitä mistä kulmasta sitä katsoo niin oikealla on kuja ja talo ja hieman eri kulmasta katsottuna taas toinen kuja.
Talosta en löytänyt mitään ja kujat vie takaisin taas isommalle kadulle joten kiersin ympyrää.
Tuo itsessään ei vituttaisi, mutta kun niitä zombeja spawnaa jatkuvasti lisää kun selkäs käännät niin et saa hetkeäkään tutkia rauhassa kun pitää olla niitä hakkaamassa sekunnin välein.
Jatkuuko tämä suoraan samasta tallennuksesta, jos läpäissyt storyn? Eli kaikki sieltä saatu resurssi on heti käytössä.
 
Juu jatkuu.
Jos joku pelaa tuon läpi niin saa kertoa mihin ne kolme avainta pitää viedä sillä tehtävä lista vaan sanoo, että jotain käyttöä pitäs keksiä niille.
Yhdessä random seinässä old townissa lukee "find the keys" ja "a house with three keyholes", mutta tuo ei auta mitään kun sen enempää infoa ei ole.
Mä en todellakaan aio lähteä koluamaan jokaista pelin rakennusta läpi tuon takia.

Ellei tuo sitten liity johonkin taloon mikä pitäisi muistaa peruspelin ajoilta, mutta siitä on yli vuosi kun se on pelattu.
 
Ylös Bottom