Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vitan vitosepisodi tulee vasta ensi keskiviikkona, mutta PS3:lle jakso tuli ihan ajallaan.Mikäs tässä on kun en löydä 5 jaksoa Playstation Storesta? Myöhästyikö tämän PS julkaisu vai?
Se on jokin yleinen bugi tällä hetkellä. Weppi-Storesta vitosepisodi kuitenkin löytyy. Täytyy vaan jonkin aikaa siinä tuotesivulla odottaa, jotta hinnaksi muuttuu FREE. Jos hintana näkyy ostoskorissa jotain muuta, älkää ostako.Hmm, miksikäs mulla ei näy tuo ps3:lla? Tuli sovellukseenkin ilmoitus että episode 5 is now available mutta itse sovelluksessa on vaan "coming soon" play ja episodes valikoissa.
Itseäni on Walking Dead ruvennut kiinnostamaan hieman jälkijunassa, koska itse en ole koskaan kyseistä sarjaa seurannut. Kuitenkin kaikkea hyvää kuullut pelistä (juoni) joten kiinnostus on alkanut nousemaan. Pari kysymystä kys. pelistä:
-Jos ostan suoraan Season 2, onko pelin aloittaminen nihkeämpää kun jos pelaisin ykkösosan ensin
-Jos ostan tämän suoraan Steamista pitääkö siihen ostaa kaikki Episodet erikseen?
-Jos ostan suoraan Season 2, onko pelin aloittaminen nihkeämpää kun jos pelaisin ykkösosan ensin
Jos nyt WD-sarjaan viittaat, niin onhan se taso laskenut varsinkin viimeisimmällä kaudella. Tulevasta kaudesta en jaksa edes enää innostua.Hieman OT, mutten menisi ihan köykäiseksi kutsumaan sarjaa, joka on kerännyt isoja katsojalukuja sekä palkintoja/ehdokkuuksia.
Jos nyt WD-sarjaan viittaat, niin onhan se taso laskenut varsinkin viimeisimmällä kaudella. Tulevasta kaudesta en jaksa edes enää innostua.