Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kysymys tuosta In Wolf’s Clothing sivutehtävästä uusimman päivityksen jälkeen. Laitan tehtävän spoilereihin, ettei kukaan pahoita mieltä.
Eli kyseessä on siis se tehtävä Skelligessä. Siellä puutarhassa missä on se ihmissusi jonka voi vapauttaa siitä kirouksesta. Eli siinä on ne kolme vaihotehtoa, että joko tappaa sen suden heti tai syöttää sitä. Tai antaa sen kaulakorun sille joka poistaa sen kirouksen. No itse en pysty antamaan sitä korua sille sudelle koska kyseistä vaihtoehtoa ei ole valittavissa. Sain sen kyllä sen korun siltä tyypiltä siellä rannalla. En tiedä onko tuo tehtävä mennyt rikki uuden päivityksen myötä koska kaikki tehtävän osiot on tehty. Mutta en voi murta sitä kirousta. Vähän vaikeasti selitetty.
asdasd
Siinähän on oikeastaan vain kaksi vaihtoehtoa, koska jos sen tappaa heti, se kyllä palaa aina uudelleen henkiin. Sen tappaminen/tuhoaminen tapahtuu syöttämällä sille yhtä tiettyä juttua, jonka voin kyllä kertoa. Mistään koruista en tiedä, kun taisin tappaa sen tyypin siellä rannalla, ennen kuin se ehti antaa mulle mitään. Voit tietty koittaa antaa sen korun sille siitä syöttövalikon kautta, muuten en tiiä.

Tapa se susi. Kerää sen lihaa. Taistele uudestaan sitä vastaan toisessa paikassa ja syötä sille sen omaa lihaa. ;)

Syötin sille sitä sen omaa lihaa. Niin se kuoli ja tehtävä loppui siihen, että pitää hakea palkkio. Pitää mennä tallennuksessa taaksepäin ja kokeilla tehdä se uudestaan. Katoin videota tuosta tehtävästä niin ei vissiin olisi pitäny tappaa sitä tyyppiä siellä rannalla.

Tuohon ylempään side questiin viitaten. Niin en nyt jaksanut sitten tehdä tuota tehtävää uudestaan koska tuskin se vaikuttaa mihinkään hirveän dramaattisesti. Mutta tuosta Skelligestä niin omasta mielestä se jäi ainakin tällä erää vähän vaisuksi/tylsäksi ainakin noitten main questien osalta. Sitä en tiedä jatkuuko siellä main quest jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä ainakin pitäisi palata takaisin Veleniin. Nuo side questit olikin sitten omasta mielestä todella hyviä tähän asti. Vielä olisi muutamia tehtäviä siellä ja muutenkin saarta pitäisi tutkia, kun noita kysymysmerkkejä on varmaan yli 50 siellä vielä samoin noita aarteita pitäisi käydä hakemassa, että saisi parannettua miekkoja ja armoreita.
Pieni pulma vaan on, että jatkaako Skelligen tutkimista vai rupeaako menemään tarinaa eteenpäin. :)

Tuohon ylempään side questiin viitaten. Niin en nyt jaksanut sitten tehdä tuota tehtävää uudestaan koska tuskin se vaikuttaa mihinkään hirveän dramaattisesti. Mutta tuosta Skelligestä niin omasta mielestä se jäi ainakin tällä erää vähän vaisuksi/tylsäksi ainakin noitten main questien osalta. Sitä en tiedä jatkuuko siellä main quest jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä ainakin pitäisi palata takaisin Veleniin. Nuo side questit olikin sitten omasta mielestä todella hyviä tähän asti. Vielä olisi muutamia tehtäviä siellä ja muutenkin saarta pitäisi tutkia, kun noita kysymysmerkkejä on varmaan yli 50 siellä vielä samoin noita aarteita pitäisi käydä hakemassa, että saisi parannettua miekkoja ja armoreita.
Pieni pulma vaan on, että jatkaako Skelligen tutkimista vai rupeaako menemään tarinaa eteenpäin. :)
Itse olen melkeinpä samassa tilanteessa Skelligellä. Seuraava main quest on odottanut mantereella jo jonkin aikaa ja se Skelligen suurempi hallitsijan valintaan liittyvä sivujuonikin on läpi. Contracteja ei taida Skelligessa olla jäljellä kuin korkeintaan muutama. Kysymysmerkkejäkin on vielä ihan kivasti jäljellä, mutta esim. niitä merellä olevia ei jaksa lähteä tutkimaan kun on huomattu, ettei niistä jää paljoa käteen. Lisäksi niiden lentävien hirvijöjen tappaminen käy puuduttavaksi. Witcher gear diagrammeja on vielä Skelligessä jonkin verran, mutta en taida jaksaa kaikkia niitä kaikkia kerätä ennen paluuta mantereelle.

Hei sellane et olin alottanu ton new game+ ja sitä sit pelannu tonne skelligee asti. Menin sit lataamaa ton hearts of stone ja alotin sitä pelaa ni tajusin et se mun new game+ tallennus on hävinny jonneki, eli saaks sen tallennukse kaivettuu jostai? Pleikkaril pelaan

Samumilla koko rosvojoukko sokeaksi ja whirlillä pyörimään vihollisten keskelle. Jäljelle ei jää kuin pilkottuja ruumiinosia :D

Käytättekö te mitään tällaisia konsteja?

Samumilla koko rosvojoukko sokeaksi ja whirlillä pyörimään vihollisten keskelle. Jäljelle ei jää kuin pilkottuja ruumiinosia :D

Käytättekö te mitään tällaisia konsteja?
Aika harvoin käytän pommeja, mutta silloin kun käytän, käytän sitä mikä yksinkertaisesti vain räjäyttää ukot kappaleiksi. Yhdelläkin kertaa neljästä-viidestä bandiitista jäi jäljelle vain läjä raajoja ja torsoja yhdellä pommilla. En kyllä sellaista vaikutusta edes osannut odottaa. Vaikka eipä miekallakaan aina siistinpää jälkeä tule, kun Geralt halkaisee rosvoja kahtia. :D

1.11 päivitys ulkona. Vihdoin sain Fool's Goldin ja Skellige Most Wantedin maaliin. Lisärin mukanaan tuoma treasure hunt "the sword ja jotain" on nyt enää viimeinen mikä bugaa, tehtävän vaatima arkku on lootattu mutta tehtävä ei kuittaudu tehdyksi.

Tuli ladattua tuo uusin päivitys ja en ainakaan itse huomannut mitään erikoista tapahtunut uuden päivityksen myötä. Vaikka iso päivitys oli taas kyseessä. Sen huomasin, että valikot rupesi välillä tahmaamaan, kun niitä nopeasti yritti selata.

Kyllä tuolla Skelligessä saa tuota aikaa kulumaan. Varmaan 3h tutkin karttaa ja tein sivutehtäviä ja etsin aarteita. Ja tuntuu, että mitään ei saanut aikaiseksi :) Varmaan tulee nuo aarteet vielä etsittyä ja ehkä teen nuo loput sivutehtävät ja sitten palaan takaisin Veleniin. Noita merellä olevia kysymysmerkkejä en varmaan kerää, kun niitä on niin paljon ja muutama tuli niistä kerättyä. Ja aina meni vene hajalle jossain keskellä merta, kun monta monsteria hyökkäsi kimppuun ja hajotti veneen. Ja sen jälkeen olikin uinti reissu lähimmälle saarelle edessä.

Itse tuossa päivällä jonkusen noita skelligen kysymysmerkkejä kahlasin.. tuo yks jäi kaiveleen eli...
Tuolla pohjoisella saarella kun on yks 36 levunen lentoömppi nii palkkio sen tappamisesta oli luokattoman huono.. Olis nyt kuiten oottanu pikkasen parempaa kun vastuskin on kuiten melkein sen 10 levua ylempi :D

Itse tuossa päivällä jonkusen noita skelligen kysymysmerkkejä kahlasin.. tuo yks jäi kaiveleen eli...
Tuolla pohjoisella saarella kun on yks 36 levunen lentoömppi nii palkkio sen tappamisesta oli luokattoman huono.. Olis nyt kuiten oottanu pikkasen parempaa kun vastuskin on kuiten melkein sen 10 levua ylempi :D
Ei tuollaisen takia kannata menettää yöuniansa.:p

Tuli ostettua PS4 versio heti julkaisussa. Noin 5 tuntia jaksoi pelata ja piti laittaa kiertoon koska todella paska teknisesti.
Hommasin steamista The Witcher 2: Enhanced Edition joskus vuosia sitten alesta, nyt kun hommasin uuden näytönohjaimen niin vetäsin sen läpi. Hyvä peli, tosin vähän liikaa ramppausta, mutta Geralt hahmona on loistava.

Nyt kun Witcher 3 on saatu viimeisimmällä päivityksellä pyörimään ihan ok PS4 versiolla, niin ihan loistavalta vaikuttaa, nyt kun pystyy keskittymään täysillä peliin, kun isompia frame droppeja ei enää tule.
Aivan loistavasti kirjoitettu hahmo toi Geralt, helposti yks parhaista hahmoista mitä löytyy.

Geralt tällä hetkellä 25lvl ja uskoakseni peli alkaa tarinan osalta kääntyä loppusuoralle. Spoilerin alla kohta jossa olen tarinassa ja vähän pohdintaa ja kyselyä miten itse olette suorittaneet sivutehtäviä päätehtvien lomassa. Ei mitään mullistavaa ja varsinaisesti spoilaavaa, mutta laitetaan varmuuden vuoksi.
Teittekö kaikki sivutehtävät ennen Isle of Mistille siirtymistä? Haluaisin kyllä katsoa tarinan loppuun miten käy, mutta en myöskään halua että sivutehtäviä jää tekemättä. Onko niitä mahdollista tehdä kaikkia vielä tarinan jälkeen? Itselleni on vaan monen pelin kanssa käynyt niin että sivutehtävät ovat jääneet tekemättä kun päätarina on pelattu läpi..
Tässä tosin sivutehtävät ovat olleet niin laadukkaita etten usko että näin pääsee käymään :)

Ps. Moni levelisinä itse menitte Isle of mistiin? Pelihän suosittelee vähintään 22, täällä olisi se mennyt jo muutamalla yli.

Hyvä peli, tosin vähän liikaa ramppausta, mutta Geralt hahmona on loistava.
Aivan loistavasti kirjoitettu hahmo toi Geralt, helposti yks parhaista hahmoista mitä löytyy.
Jep, Geralt on hyvin kirjoitettu, mutta omasta mielestäni kirjoissa vielä paremmin. Pelissä Geralt kuullostaa välissä liiaksikkin sellaiselta yrmyltä ja tylsistyneeltä, kun taas kirjoissa hän on eläväisempi, ainakin omassa mielessäni. Tämän voi tosin ehkä pistää sen piikkiin, että pelit tapahtuvat kirjojen jälkeen, näin ollen Geralt on vanhempi ja yrmympi. Kirjoissa varsinkin Geraltin ja Valvatin (Dandelionin) kohtaamiset on usein niin hauskoja, että saa melkein ääneen hekotella. Geralt ja Valvattihan ovat melkeinpä toistensa vastakohtia. Lisäksi kirjat on suomennettu tosi hyvin.

"Valvatti, sinä olet kyynikko, elostelija, huorintekijä, valehtelija - Ja paras ystäväni."

Jos ite lähtisin määrittelemään Geraltia hahmona 2 osan perusteella niin aluksi se tuntuu jotenkin etäältä ja 1 ulotteiselta. Vähän semmonen, no mikä hätänä ja pitäskö mua kiinnostaa....
Sitten ku pelaa eteenpäin niin rupeaa paljastumaan todella syvällinen tyyppi joka on tavallaan kyllästynyt kaikkeen ihmisten paskaan. Se on tavallaan pakon edessä yrittämässä vielä jotakin ja uskoo ihmisiin edes vähän, todellisuudessa se vain haluais mennä pois.

Joo tuntuu, että noista arkuista ei saa mitään hyödyllistä. Ainakaan sen jälkeen, kun on ekan Witcher Gearin saanut tehtyä. Itse toki tutkin kaikki arkut ja otan tavarat matkaan toki miekat ja armorit saatan jättää arkkuun jos en ole justin sillä hetkellä menossa johonkin kaupunkiin, että voisin ne myydä. Mutta nuo armorit mitä niistä arkuista saa niin on ainakin itsellä tällä hetkellä paljon huonompia. Kuin esim tuo enhanced feline armor. Toki jos joku pelaa niin, että ei tee uusia armoreita vaan käyttää ainoastaan noita arkuista löydettäviä tavaroita niin sitten niistä voi löytää jotain ihan hyvääkin kamaa.

Jep, Geralt on hyvin kirjoitettu, mutta omasta mielestäni kirjoissa vielä paremmin. Pelissä Geralt kuullostaa välissä liiaksikkin sellaiselta yrmyltä ja tylsistyneeltä, kun taas kirjoissa hän on eläväisempi, ainakin omassa mielessäni. Tämän voi tosin ehkä pistää sen piikkiin, että pelit tapahtuvat kirjojen jälkeen, näin ollen Geralt on vanhempi ja yrmympi.
Lisättäköön vielä, että noiturit ovat käyneet läpi nuoruudessaan erittäin rankan koulutus- ja mutaatiovaiheen, johon moni on kuollut. Tämän jälkeen he ovat karaistuneet ammattilaisiksi hirviönmetsästäjiksi, joten ymmärtää etteivät he lähtökohtaisestikkaan aina ole mitään ilopillereitä.

Nyt on Heart of Stone pelattu ja edelleen jaksan ihmetellä ja ihastella miten valtavan eläväinen maailma peliin on saatu luotua. Sanoin jo aikaisemmin ja sanon uudestaan, että on rima kyllä todella korkealle asetettu esim. Biowaren suuntaan, että vähän säälittääkin. Ei niin kuin mitään poltetta palata esim. DA:I maailmaan tämän jäkeen, harmi. Seuraava pelini tulee olemaan Fallout4 ja vähän jo harmittaa senkin puolesta sillä olen satavarma, että hahmoihin ja maailmaan ei ole saatu luotua samaa syvyyttä mitä tässä. Uusi laatustandardi koskee myös hinta/laatusuhdetta. Tämä n. 10€ lisärikin oli sisällöltään lähes monen täysihintaisen pelin veroinen.

Joo tuntuu, että noista arkuista ei saa mitään hyödyllistä. Ainakaan sen jälkeen, kun on ekan Witcher Gearin saanut tehtyä. Itse toki tutkin kaikki arkut ja otan tavarat matkaan toki miekat ja armorit saatan jättää arkkuun jos en ole justin sillä hetkellä menossa johonkin kaupunkiin, että voisin ne myydä. Mutta nuo armorit mitä niistä arkuista saa niin on ainakin itsellä tällä hetkellä paljon huonompia. Kuin esim tuo enhanced feline armor. Toki jos joku pelaa niin, että ei tee uusia armoreita vaan käyttää ainoastaan noita arkuista löydettäviä tavaroita niin sitten niistä voi löytää jotain ihan hyvääkin kamaa.

Täytyy vähän korjata itseä. Eli kyllähän noista arkuista saattaa hyvällä tuurilla löytää jotain mielenkiintoista. Itse löysin äskeen yhdestä arkusta mastercrafted wolven armorin. Oli kyllä aika yllätys tuo löytö.

Eileen tuli taas mentyä tarinaa vähän eteenpäin. Ja ei oo kyllä tullut missään pelissä hetkeen naurettua noin paljon mitä eileen tuli naurettua. Oli kyllä sen verran hyvä kohta pelissä, että en paljasta siitä mitään muuta kuin. Sen, että kolme witcheriä istuu pöydän ääressä ja juo viinaa ja kertoo omista seikkailuistaan.

Ylös Bottom