Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt ois nilfgaardian armor set dlc ulkona level 10 tyypeille. Mulle tuli erittäin tarpeeseen koko setti kun on toinen pelikerta ja onnettomat kalsarit oli päällä.

Setti löytyy sieltä Baronin linnakkeesta, sepän vieressä olevalla myyjällä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt ei puutu kuin Master marksman ja Walked the path trophy että saisin elämäni ensimmäisen platinum trophyn.Yleensä en metsästä palkintoja vaan nautin pelistä, mutta kun tuo on niin lähellä niin pakko kai se on tahkoa.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Yleensä peleissä ehkä eniten vihaan näitä kerää kaikki tilperhööri trophyjä, mutta tässä witcherissä nämä gwent kortit ovat kerättäviä mutta jotenkin niin eritavalla ja niin koukuttavaa että niitä vaan haluaa kerätä ja omistaa kaikki. Nyt näin uudella pelikierroksella en (toivottavasti) ole missannut ainuttakaa korttia, kaikki tähään mennessä mitä olen pystynyt voittaa niin olen voittanut.
Toivottavasti ei käy niin että jää puuttuu tyylii yksi kortti, mikä on täysin mahollista koska niitä voi missata niin herkästi. Jos kaikki käy kuten toivon enkä ole menettänyt mitään, niin platina taitaa tulla.

Alku on ollut kyllä todella tuskasta tässä, kun päällä jotkut onnettomat rääsyt ja onnettomat aseet, taskut tyhjät ja rahat vähissä. Onneksi nyt tuli tämä nilfgardian dlc armor set joka on helpottanut sekä kyhäsin feline miekat eilen, rahaa saanut myös hieman säästettyä. Enää ei kuole joka ikiseen koiraan ja kissaan mikä vastaan hyökkää. Sitä oli vaan niin tottunut siihen ursine mastercrafted settiin ja kykyihin että pieksi kaiken mikä vastaan tuli, tämä pelikerta on huomattavasti vaikeempaa ja taisteluissa joutuu hieman miettimään eikä vaan hakkaa neliötä.

Se olis vaa niin raivostuttavaa jos jokin valinta trophy tai muu jäis lopussa saamatta, siinä nimittäin joutuu pelaa tyylii taas seuraavan viikon että olisi mahdollista se saada. Sen takia pidänki muistilistaa että missä vaiheessa mikäkin on tulossa jne, muuten menee järki.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Yleensä peleissä ehkä eniten vihaan näitä kerää kaikki tilperhööri trophyjä, mutta tässä witcherissä nämä gwent kortit ovat kerättäviä mutta jotenkin niin eritavalla ja niin koukuttavaa että niitä vaan haluaa kerätä ja omistaa kaikki
Missattavat kortit on niitä erikois kortteja.Loput kortit ostetaan ja voitetaan kauppiailta.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Missattavat kortit on niitä erikois kortteja.Loput kortit ostetaan ja voitetaan kauppiailta.

Hyvä tietää, siinä tapauksessa en ole vielä menettänyt ainuttakaa. Kaikki ostettavat olen ostanut ja erikoiskortit voittanut tähään mennessä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kertokaa nyt mitä tässä pelissä tekee niillä trophyillä mitä saa, kun tapaa jonkun boss monsterin. Vanhemmissa peleissä se trophy annettiin sille joka käski tappaa sen monsterin. Mutta tässä kolmannessa ei näköjään niin ole? Olen vieläkin aika alussa mutta laitan silti spolereihin monsterit jotka tapoin.
Olen siis tappanut griffinin ja menin sen hepun työkse, kun olin sen tappanut mutta silti mulla on vieläkin se griffinin pää siellä repussa. Sama juttu tapoin noonwraithin. Ja juttelin tyypin kanssa jolta sain sen tehtävän niin edelleen se trophy on siä repus.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kertokaa nyt mitä tässä pelissä tekee niillä trophyillä mitä saa, kun tapaa jonkun boss monsterin. Vanhemmissa peleissä se trophy annettiin sille joka käski tappaa sen monsterin. Mutta tässä kolmannessa ei näköjään niin ole? Olen vieläkin aika alussa mutta laitan silti spolereihin monsterit jotka tapoin.
Olen siis tappanut griffinin ja menin sen hepun työkse, kun olin sen tappanut mutta silti mulla on vieläkin se griffinin pää siellä repussa. Sama juttu tapoin noonwraithin. Ja juttelin tyypin kanssa jolta sain sen tehtävän niin edelleen se trophy on siä repus.

Ne voi joko myydä tai pitää siinä hevosessa. Siitä saa jotain lisä ominaisuuksia, kato siitä inventorysta.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Anna olla vain repussa ne. Tiputat tai myyt sitten kun näet tarpeelliseksi. Päänahoista ne intiaanitkin rehenteli aikoinaan. Sama homma Geraltilla [emoji106]
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Anna olla vain repussa ne. Tiputat tai myyt sitten kun näet tarpeelliseksi. Päänahoista ne intiaanitkin rehenteli aikoinaan. Sama homma Geraltilla [emoji106]
Satulalaukuista roikkuu nykyisellään sellainen trophy joka antaa jonkinverran extra kultaa. Löytyy myös niitä jotka antavat ylimääräistä xp:tä ihmisten ja monstereiden taposta. Turhia itselle, kun tuntuu että muutenkin Geraltin level nousee turhan nopsaan omaan pelitahtiin nähden :D Turha noita on säilytellä, jos ei käyttöä ole. Myyntiin vaan.

Mehustellaan taas witcherin mahtavuudella, skellige ja tehtävä the possession (muistaakseni)
Ihmeemmin tehtävää purkamatta, aika kova paikka tuli vastaan kun piti tiukassa aikarajassa päättää heittääkö elävän vauvan palavaan uuniin vai ei! Valintoja, valintoja :D meinasi vähän hikeä jo puskea

Tähän asti pelin paras tehtävä Kaer Morhenissa
Witchereiden kosteat illanistujaiset. Hupaisaa läppää ja witchereiden välistä kuittailua. Paras oli kun yksi sankari lähtee hakemaan lisää viunaa, eksyy matkalla ja sammuu pihalle vuohen viereen. Geraltin pitää sitten jäljittää tämä toope käyttäen witcherin vaistoja. Hauskin tehtävä ehdottomasti.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Okei eli ne trophyt kannattaa vaikka "purkaa" osiksi. Itse ajattelin, että oma peli bugittaa kun ei äijä huolinut sitä trophyä. Ainakin aiemmissa osissa se trophy katosi jos sen vei sille tehtävän antajalle. Niin se siinä vähän hämäsi, kun ei trophy ollutkaan kelvannut.
 
Outo juttu, en ole pystynyt meditoimaan hetkeen vaikka tehtävätkin ovat vaihtuneet. Mikähän syynä?

Nythän tuo taas onnistuu kun ukko sai naista :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tiedustelua vaan koskien Skelligessä olevaa hirviötä:
Onkos kukaan onnistunut voittamaan skelligen pohjoisosassa olevalla saarella olevaa archgriffiniä? Itse olen level 31 ja tällä archgriffinillä level on sen verran kova että näyttää levelin kohdalla ??.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Kuinka moni on tämän pelin pelannut läpi?
Ja mikä on olut parasta tässä pelissä
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tiedustelua vaan koskien Skelligessä olevaa hirviötä:
Onkos kukaan onnistunut voittamaan skelligen pohjoisosassa olevalla saarella olevaa archgriffiniä? Itse olen level 31 ja tällä archgriffinillä level on sen verran kova että näyttää levelin kohdalla ??.

Ite törmäsin siihen kerran ja mulla tais olla level 29 siihen aikaa, enkä ole sen jälkeen sielä käynyt. On näköjää melko kova hirviö jos vielä level 31 hahmolle näyttää ??
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Peli läpi, kellossa Steamissa itselleni hämmästyttävät 101t! Kyllä sai rahoilleen vastinetta, ehdottomasti GOTY minulle. Jäi väliin vain joitakin contracteja ja pari hassua sivutehtävää.

Kuinka ollakkaan onnistuin pelaamaan itselleni sen "Bad ending". Se oli looginen, mutta itselleni näin poikkeuksellisen pitkän pelirupeaman jälkeen niin ...tutus oli yllättävän todellinen. Oli pakko tubettaa, missä kohtaa olisi pitänyt valita toisin, mutta menee liian taakse palauttaakseni vanhoja saveja. Tällä mennään, ...ttu! Oma moka.

Moneen kertaan todettu, mutta kyllä näin laaja ja hyvin rakennettu, upea puolalainen smörgåsbord asettaa uuden vertailukohdan ropeille.

Pitää katsoa, josko tuo tuleva Expansion pass olisi jotenkin juonellisesti looginen jatko pelille. Olisi kyllä hyvä jos nivoutuisi ja jatkaisi? jotenkin pääjuoneen, koska lopputulema oli osallani varsin tyhjentävä kokemus, hyvässä ja pahassa.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tiedustelua vaan koskien Skelligessä olevaa hirviötä:
Onkos kukaan onnistunut voittamaan skelligen pohjoisosassa olevalla saarella olevaa archgriffiniä? Itse olen level 31 ja tällä archgriffinillä level on sen verran kova että näyttää levelin kohdalla ??.

Törmäsin siihen ollessani jollain lvl 30+.Archgriffin tais olla jotain lvl 45-50.Saihan sitä oman aikansa yrittää tappaa, mutta kyllä se siitä sitten tipahti.
 
Ylös Bottom