Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Aluksi päivitys vaikutti hyvältä, mutta nyt peli nykii kahden sekunnin välein. Ja se, kun iskee päälle niin ei se lopu edes välivideoissa. Kokeillut useampaa tallennusta, mutta vika taitaa olla päivityksessä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mulla myös alkoi tämä bugeilu päivityksen jälkeen. Kaksi kertaa olen ollut veneellä taistelemassa kun yhtäkkiä pamahdan taivaalle ja suoritan tyylikkään vapaapudotuksen. Onneksi mereen joten taistelu jatkuu sen jälkeen normaalisti :D
Yhden kerran putosin maan alle, mutta pääsin sieltäkin pois kun vaan aikani sätkin.

Eli jotain ektraa kyllä taisi lipsahtaa päivärin mukana. Suosittelen manuaalitallennuksen tekoa vähintään joka tehtävän välillä. Itse tallennan aina kun saa jotain uutta tavaraa tai löydän jotain uutta jne.

Peli on muuten pari kertaa tiltannut kesken ratsastuksen siten että heittää ulos pelistä virhekoodin kera. Tämä tosin tapahtui jo ennen päivitystä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Siis onko tuo 1.07 tullut jo jakoon? Itsellä ei ainakaan automaattisesti alkanu tuota lataamaan eikä myöskään "check for update" löytäny uutta päivitystä:confused: PS4-versiosta siis kyse.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Eilen siinä klo 23 jälkeen kun käynnistin plösön niin päivitys alkoi latautumaan automaattisesti.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Eilen siinä klo 23 jälkeen kun käynnistin plösön niin päivitys alkoi latautumaan automaattisesti.

Mikähän siinä sitten on, että itsellä ei löydä päivitystä manuaalisestikaan, vaan sanoo, että nykyinen (1.05) on uusin saatavilla oleva versio? Vai voiko olla niin, että tuo 1.07 on vedetty pois kun ilmeisesti aiheuttaa erilaisia ruudunpäivitysongelmia?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mitenkä noita ability pointseja kannattaisi käyttää. Tuli selattua sitä sitä valikkoa ja rupesin miettimään, että kannattaako niihin Alchemy ja General kohtiin tuhlata niitä pisteitä. Itse olen tällä hetkellä laittanut pisteitä vaan noihin Combat valikossa oleviin kohtiin. Yhen olen tainnut laittaa sinne Signs kohtaa. Jokainen tekee omasta Geraltista sellaisen, kun haluaa mutta mietin vaan onko noissa Alchemy ja General kohdissa mitään hyödyllistä, kun itse en ainakaan niistä meinannut mitään hyödyllistä löytää.

Onko tuo uusin päivitys vedetty pois, kun itse en ole sitä saanu ja pelikään ei sitä löydä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Onko tuo uusin päivitys vedetty pois, kun itse en ole sitä saanu ja pelikään ei sitä löydä.

Täällä sama tilanne ja ilmeisesti päivitystä ei ole julkaistu vielä läheskään joka paikassa. Pelin oman foorumin mukaan ainakaan Puolassa, UK:ssa, Portugalissa ja Hollannissa
ei tuo 1.07 ole saatavilla, ainakaan PS4-versioon: http://forums.cdprojektred.com/threads/52056-Patch-1-07-coming-soon-to-all-platforms!/page190
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Oma versio on tosiaan tämä 1.07 ja aika buginen kyllä on peli nyt. Ehkä on vain hyvä että se korjataan ennen kuin julkaistaan kaikille. Toivottavasti syy on tämä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Oma versio on tosiaan tämä 1.07 ja aika buginen kyllä on peli nyt. Ehkä on vain hyvä että se korjataan ennen kuin julkaistaan kaikille. Toivottavasti syy on tämä.

X1:llä menossa 1.07 patchilla. Kerran tullut "Can't save the game right now" bugi (tuli myös edellisellä versiolla, olikohan 1.05). Kuten yllä on mainittu, niin pientä ongelmaa on havaittavissa ruudunpäivityksessä, tai tarkemmin, peli tuntuu lataavan esim. Novigradin kaduilla vähän väliä (kuva muuttuu hetkeksi sumeaksi, ja sitten taas jatkuu, kuin ei mitään olisi käynyt).

Alternative liikkuminen on otettu käyttöön, en osaa sanoa, miten vaikuttaa, mutta alkuvaikutelma olisi, että Geralt ei olisi *niin* humalassa tuota käyttäen.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Hoi muut PC:llä tätä pelaavat! Onko teillä muilla lataustauot tuntuneet paljon pidemmiltä nyt 1.07 patchin myötä kuin mitä aiemmin? Itsellä nuo tuntuvat pidentyneen huomattavasti. Aiemmin ei ehtinyt lataustauolla ajatellakaan, että ''lataakohan tämä vielä kauan'', nyt niin käy melkein koko ajan. Lisäksi onko muilla tuntunut että fps olisi kenskimäärin entistä matalammalla nyt 1.07:ssa, vai olenko vain liian pikkutarkka nyt kun testailen Fps-mittarin kanssa 1.07:aa?
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Olen kaahean dilemman edessä.

Tiedän toisaalta pelaavani Geraltina ja sellaiseksi peli on varmaankin suunniteltu. Toisaalta voin roolipeleta omiani ja peli muovautuu sen mukaiseksi. Noin omana itsenäni heilastelisin mieluusti punapäisen Triss Merigoldin kanssa, mutta kirjojen perusteella tiedän korppihiuksisen Yennefer Vergerbergiläisen olevan Geraltin syömmen valittu. Peli siis varmaan odottaa minun valitsevan Yenneferin ja ehkäpä paras loppuratkaisukin on sorvattu sen mukaiseksi. Toisaalta punapäävelho on aina punapäävelho...

First world problems.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

1.07 patchi ei ollut kovinkaan vakuuttava, vaikka kokoa oli 7,3 gigaa. Peli latailee nyt huomattavasti useammin kesken toiminnan. Eikä CD Projekt saa millään Zoltan Chivayn gwent-korttia toimimaan kunnolla. Kortin saa nyt pakkaansa, mutta peli ei ymmärrä sitä jostain syystä. Tästä seuraa se, ettei Collect em all -tehtävä päivity suoritetuksi, eikä myöskään asiaan kuuluvaa saavutusta/trophyä tipu.

100 tunnin jälkeen peli lähtee vaihtoon. En jaksa katsella tuollaista.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Eikä CD Projekt saa millään Zoltan Chivayn gwent-korttia toimimaan kunnolla. Kortin saa nyt pakkaansa, mutta peli ei ymmärrä sitä jostain syystä. Tästä seuraa se, ettei Collect em all -tehtävä päivity suoritetuksi, eikä myöskään asiaan kuuluvaa saavutusta/trophyä tipu.

Rikki on tosiaan tuo keräile kaikki puoli. Tarkistukset suoritettu että kaikki mahdolliset kortit löytyy, mutta kun ei niin ei. Se työ, se tuska ja sitten noin! Mä en ala. :p
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

FelisLeo vois laittaa spoilereihin noita kirjajuttuja. Kirjat pelin ohella työn alla.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Tänään laitoin tuon 1.07 päivityksen lataukseen PS4. Huomenna vois kokeilla millainen tuo päivitys on ainakin kokoa oli sen verran paljon.

Onko joku ladannut noita ilmaisia lisäosia mitä julkaistu. Mietin vaan, kun siellä näytti olevan noita jotain tehtäviä tarjolla ja uusia armoreita. Että minkä tasoisia ne tehtävät on, että milloin niitä kannattaa ruveta suorittamaan. Vai kannattaako pelata vaan suosiolla eka läpi ja sitten vasta tehdä ne lisäosa tehtävät. Entäs ne armorit onko ne jotain superhyviä, että ne kannattaa vasta myöhemmin ladata.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Onko joku ladannut noita ilmaisia lisäosia mitä julkaistu. Mietin vaan, kun siellä näytti olevan noita jotain tehtäviä tarjolla ja uusia armoreita. Että minkä tasoisia ne tehtävät on, että milloin niitä kannattaa ruveta suorittamaan. Vai kannattaako pelata vaan suosiolla eka läpi ja sitten vasta tehdä ne lisäosa tehtävät. Entäs ne armorit onko ne jotain superhyviä, että ne kannattaa vasta myöhemmin ladata.

Suosituslevelit huitelee siellä alle kolmenkympin lukemissa noiden tarinalisäreiden osalta. Varsin pikaisesti läpäistäviä tapauksia järjestään. Susikoulukunnan romppeenetsinnät ehkä se järkevin näistä ilmaispaketeista.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mitä ihmettä? Onko noihin witcher gear armoreihin noussut levelit kun lvl 23 Geraltilla oli ennen päällä päivitetyt ursine armorit, jotka nyt vaativat levelin 25.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Mitä ihmettä? Onko noihin witcher gear armoreihin noussut levelit kun lvl 23 Geraltilla oli ennen päällä päivitetyt ursine armorit, jotka nyt vaativat levelin 25.

Juu kyllä vain. Itse tasolla 15 ja päällä oli Enhanced Griffin-setti. Nyt kyseisen setin vaatimuksena onkin taso 18. Kiva juosta pelkät kalsarit jalassa seuraavat 3 levua. Noh pikkuvikoja :)
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Huh,

Sainhan pelattua PC:llä pelin läpi. Huikea peli!

Melkonen
forever alone loppu mulla....
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Suosituslevelit huitelee siellä alle kolmenkympin lukemissa noiden tarinalisäreiden osalta. Varsin pikaisesti läpäistäviä tapauksia järjestään. Susikoulukunnan romppeenetsinnät ehkä se järkevin näistä ilmaispaketeista.

Okei... Pitää kattoa uudestaan sitten, kun on vähän korkeammalla levelillä. Tällä hetkellä mennään 8lvl. :D
 
Ylös Bottom