Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Witcher 3: Wild Hunt

Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Itse aloittelin tänään NG+:aa Death Marchilla (vaikein), Geraltin lvl 39 ja ensimmäiseen tavalliseen susilaumaan kuolin. Ihan törkeän vaikea siis, täytynee tiputtaa helpommalle.

Miten sä pystyit tähän :D Itellä meinaa itku päästä, kun oon lvl 37 ja death march vaikuttaa ainakin aluksi ärsyttävän helpolta.
Päädyin sitten aloittamaan ihan kokonaan uuden pelin death marchilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt on tästäkin piesty platinaa. Pakko kyllä myöntää, että Death Marchilla tuli vastaan useita vaikeustasopiikkejä jolloin ohjain meinasi saada kyytiä. Silti mielestäni ehdottomasti kokemisen arvoinen pelikerta, jos tykkää esim Souls-sarjan tuotoksista. Huh huh... nyt on yhtä huojentunut olo kuin Bloodbornen platinan jäljiltä.

Pakko kysyä tähän kohtaan, että onko muiden mielestä peliin tullut lisää bugeja ja muita ongelmia kaikkien päivitysten jäljiltä? Olin viimeksi pelannut 1.04 pätsillä ja nyt vastaan tuli mm. näkymättömiä esteitä normaaleilla kulkureiteillä ja hevosella ei edes viitsinyt ratsastaa, kun se jäi kiinni jokaiseen männynkäpyyn ja tammenterhoon. Samaten tuosta vaikeustasosta, ei mene jakeluun että perus rivivihollisen yhdenkäden puukalikka tappaa kahdesta osumasta, mutta moni muu raskaammin aseistautunut vihollinen voi piestä neljäkin kertaa >_>
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Miten sä pystyit tähän :D Itellä meinaa itku päästä, kun oon lvl 37 ja death march vaikuttaa ainakin aluksi ärsyttävän helpolta.
Päädyin sitten aloittamaan ihan kokonaan uuden pelin death marchilla.
En tiedä onko mulla sitten niin huonot armorit, mutta ihan perusjantterinkin iskusta lähtee melkeen puolet healtista. Toisaalta, tuon alun griffinin sain tapettua ottamatta yhtään damagea (shield sign).
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Onko kellään tietoa mistä tallennuksesta tuo lisäri Hearts of stone jatkaa?
Pelasin tuon lisärin läpi ja siitä sai kivoja aseita käyttöön niin ajattelin, että olisi kiva jatkaa siitä viimeisestä tallennuksesta kun pelasin pääpelin läpi. Tekisin ne jäänet sivutehtävät läpi ja monster hunttaukset.
Ilmeisesti tuo maailma on nyt sellainen mihin se mulla pääpelissä jäi? Vai pitääkö mun vaan ottaa se entinen tallennus ja jatkaa siitä jos haluan jatkaa siitä mihin jäin juonen jälkeen.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt en oikein ymmärtänyt tuota tekstiä. Pelasitko lisärin ja pääpelin eri "hahmoilla" eli otit jonkun valmiin +30lvl Geraltin lisäriin? Muutenhan ne on samassa tallennuksessa ja lisäriä voi pelata päätarinan ohessa. Eli vaikka lisärin jälkeen viimeistellä pääpelin Witcher contracteja tai sivutehtäviä.

Voi olla, että en vain oikein ymmärtänyt kysymystä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Satuin kaverin luona vähän kattelee kun pelasi tätä peliä ja ainakin minun silmään pisti pahasti tässä se että kun esim. ratsastaa metsässä niin puut jotka jäävät taka-alalle häviävät niinkuin ennen aikojaan. En oo missään muussa pelissä nähnyt tällaista ja ainakin mua häiritsi ihan tosi paljon. Samoin taisteluissa vaikka jossain missä on pensaita niin nuo pensaat välillä vaan katoaa kuvasta yhtäkkiä ennenkuin on ehtinyt edes kävellä niiden yli.

Muuten kyllä ihan nätin näköinen peli, ei oo kyl mun peli tää joka tapauksessa mutta enpä ole aiemmin törmännyt tuollaiseen grafiikkaan tällaisissa ison luokan AAA-peleissä
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Satuin kaverin luona vähän kattelee kun pelasi tätä peliä ja ainakin minun silmään pisti pahasti tässä se että kun esim. ratsastaa metsässä niin puut jotka jäävät taka-alalle häviävät niinkuin ennen aikojaan. En oo missään muussa pelissä nähnyt tällaista ja ainakin mua häiritsi ihan tosi paljon. Samoin taisteluissa vaikka jossain missä on pensaita niin nuo pensaat välillä vaan katoaa kuvasta yhtäkkiä ennenkuin on ehtinyt edes kävellä niiden yli.
Kyllä, pelissä on tarkoituksella tehty tuo, jottei pelihahmo jää kameran ja pelihahmon väliin jäävän kasvillisuuden taakse piiloon taistelun tiimellyksessä. Eli pelaajalla on aina näköyhteys pelihahmoonsa, vaikka edessä todellisuudessa olisikin kasvillisuutta.

Vaikka kommenttisi kuulostikin disautukselta, on tuo ominaisuus yllättävän tärkeä tällaisessa taistelupelissä ja toivoisin tätä moneen muuhunkin peliin.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Nyt en oikein ymmärtänyt tuota tekstiä. Pelasitko lisärin ja pääpelin eri "hahmoilla" eli otit jonkun valmiin +30lvl Geraltin lisäriin? Muutenhan ne on samassa tallennuksessa ja lisäriä voi pelata päätarinan ohessa. Eli vaikka lisärin jälkeen viimeistellä pääpelin Witcher contracteja tai sivutehtäviä.

Voi olla, että en vain oikein ymmärtänyt kysymystä.

Hehe,

Muotoilin kysymyksen harvinaisen hankalasti. Yritin ilmeisesti kysyä, että eikös lisäri ottanut oletuksena sen viimeisen tallennuksen tiedot kun sen käynnisti? Jotain se lisäri kysyi kun sen käynnisti ensimmäisen kerran, mutta en muista mitä. Jos se oli viimeisin tallennus missä maailmassa jatkettiin niin se taisi olla juuri mun vika tallennus pääpelin juonen jälkeen.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Eiku nyt tajusin,

Ilmeisesti nuo lisärin tehtävät olisi ollut suoraan auki asentamisen jälkeen kun olisin vain jatkanut vanhasta tallennuksesta?
Nyt kun menin käynnistämään lisärin pelin alkuvalikosta niin silloin ei otettu minun vanhaa tallenusta huomioon. Voi hitsi, ei jaksaisi pelata lisäriä uudestaan läpi, että saisi nuo aseet :(
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Jep, juurikin noin. Laita vaikka eri kyvyt hahmolle ja helpompi taso niin, jos sen sitten jaksaa pelata nopeasti uudestaan läpi. Harmin paikka.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Oon ollu lovessa tähän peliin julkaisusta asti, mutta nyt menee NG+:ssa niin totaalisesti hermo näihin raukkamaisiin taisteluihin että peli jäänee nyt kesken.

Ei jumalauta noita vaan nyt voi tehä tommosiksi että mörkö rupeaa renegeneroimaan healttia hyvissä ajoin ennen kuin health bar on tyhjä! Ja vielä kun kestää valehtelematta sen 5 minuuttia ensin saada hivutettua vihun hp:t sinne alle puoleen. Alle neljäsosa kun on jäljellä niin alkaa tulla sentti sekunnissa lisää, kun itse saa ehkä sen millin sekunnissa tuhottua. Mun ällin mukaan en siis vaan voi voittaa tuota? Tässä tapauksessa tappelin Botchlingin kanssa, mutta samaa hommaa oli monessa muussa kohdassa ensimmäiselläkin läpipeluukerralla. Aika halpa vaikeuttamiskeino kun joissain bosseissakin pitää se energiaputki se saada väh. 2 kertaa tyhjäksi. Just ku luulet olevas lähellä voittoa niin jaahas... Olkoot mokomaki paska.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Oon ollu lovessa tähän peliin julkaisusta asti, mutta nyt menee NG+:ssa niin totaalisesti hermo näihin raukkamaisiin taisteluihin että peli jäänee nyt kesken.

Ei jumalauta noita vaan nyt voi tehä tommosiksi että mörkö rupeaa renegeneroimaan healttia hyvissä ajoin ennen kuin health bar on tyhjä! Ja vielä kun kestää valehtelematta sen 5 minuuttia ensin saada hivutettua vihun hp:t sinne alle puoleen. Alle neljäsosa kun on jäljellä niin alkaa tulla sentti sekunnissa lisää, kun itse saa ehkä sen millin sekunnissa tuhottua. Mun ällin mukaan en siis vaan voi voittaa tuota? Tässä tapauksessa tappelin Botchlingin kanssa, mutta samaa hommaa oli monessa muussa kohdassa ensimmäiselläkin läpipeluukerralla. Aika halpa vaikeuttamiskeino kun joissain bosseissakin pitää se energiaputki se saada väh. 2 kertaa tyhjäksi. Just ku luulet olevas lähellä voittoa niin jaahas... Olkoot mokomaki paska.

Ehkä sä et saisi antaa sen vaavelin muuttua botchlingiksi juuri tuon takia.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

NG+ meni läpi. Suurin osa meni vaikeimmalla ja aika helpostikin, yksi pelin viimeisistä bossitaisteluista turhautti ja uuvutti lopulta niin että oli pakko pudottaa 2. vaikeimmalle ja ihan lopussa meni niin mahdottomaksi että tiputin heittämällä helpoimmalle, se niistä trophyista mutta samapa tuo.

Aloitin NG+:n 39 levelisenä, luullakseni melkein kaikki sivutehtävät tehtynä. Uudella kierroksella juoksin vain tarinan läpi, ja nyt on hahmo lvl 59. Mitenhän lie kun aikanaan alottaa Blood & Winen, saankohan valita kummalla hahmolla pelaan. Saa nähdä ollaanko siinä vain "uudessa maailmassa" vai häiritseekö nuo emopelin uusimman saven tekemättömät sidequestit siinä.
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Ahhh.. Turhaudun niin paljon! Toinen pelikerta tulilla ja ajattelin tehdä asioita eri tavalla kuin ekalla kerralla ja nyt verisen paronin questline aiheuttaa harmaita hiuksia.
Hitto soikoon, päätin että eipäs tehdäkään lubberkiniä tällä kerralla ja kaikki meni ihan kivasti, kunnes pitää pitää niitä hemmetin liekkejä palamassa kun pellar tekee veritaikojansa. Vaikeustaso on toiseksi vaikein ja henkiolennot lahtaa 7 levelistä Geralt-parkaa ilman mitään armoa..
 
Vastaus: The Witcher 3: Wild Hunt

Ne wraithit taitavatkin olla koko pelin V***umaisimpia vihollisia. Se lubberkini tehtävä muistuu itsellenikin mieleen harvinaisen rasittavana juuri niiden haamujen takia. Niitä vastaan on aika ilkeä tapella, kun ne pystyvät "tupsahtelemaan" aivan viereen ja iskemään nopeasti. Varsinkin jos niitä on enempi kuin pari, niin voi tulla aika tukalia tilanteita.
 
Ylös Bottom