Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

THPS4 kokemukset

prawn

New Member
Noniin...Nyt on tullu pari tuntia pelattua peliä ja ihan mukavalta vaikuttaa.Sitä samaa vanhaa THPS:eetä.Ja mullle se ainakin toimii.

Kahden kentän kokemuksen perusteella :tehtävät ovat mielikuvituksellisia,grafiikka ei ole muuttunut paljoa kolmosesta ja pelattavuus sitä samaa--täydellistä.Temppuja on tullut luonnollisesti lisää ja ne menevät yhä übermaisemmiksi.Nojoo,eihän THPS sarja ole koskaan ollut realistinen.Vaikeuksia tuotti vähän transfer-näppäin,joka on samassa kuin revert:kolmosessa oli tapana painella reverttiä hyvän aikaa ilmassa,mutta nyt se ei onnistu,jos tahtoo vielä samassa rampissa/quarterissa jatkaa.

Comebackin kakkosesta on tehnyt dollarit,joilla ostetaan vaatteita,deckejä,videoita yms. Ja kaikkihan tietää millainen on ura-moodi. Minut ainakin yllätti gap-listat,joita olen odottanut.Eipähän tarvitse ainakaan arvuutella montahan on vielä jäljellä,jos nyt niitä haluu hyppii.

Kaikenkaikkiaan on mukava peli,joka ei kuitenkaan mun listassa nouse PESsin rinnalle,mutta kyllä tätäkin pelailee.
 
hitto, ehit laittaa topicin ennen mua:)

äsken lopetin just 6 tunnin thps4 putken.
Peli on mielestäni erittäin hyvä. kentät ovat älyttömän laajoja ja hyviä. parhaat kentät thps sarjassa. Eri tyypeillä on nyt selvästi erilaiset tyylit. Grafiikka on parantunut.
Ennen en tykännyt yhtään career-modesta, mutta nyt sitä pelaa erittäin mielellään. Kaikin puolin erittäin hyvä peli, ei niin hirveästi uutta verratuna thps3:seen mutta silti ehdottomasti ostamisen arvoinen!
 
Netti systeemit

Katsokaapas joku pelin omistava ko. pelin ohjekirjasta, että tuetaanko samoja usb-verkkokortteja kuin THPS3:kin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei tuota THPS pettymystä. Voihan aina natista siitä, ettei peli uudistu tarpeeksi, mutta toisaalta nyt on sentään sarjan suurimmat muutoksen tuulet puhaltaneet. Tehtäviä on mukavan paljon ja kentät tosiaan miellyttävän laajoja. Musapuoli on taas mainio, AC/DC:n TNT pistää jo alkuintrossa hymyn naamalle. Kaksinpeliin on tullut pari uutta pelityyppiä ja peli ei enää (ainakaan ekaa kenttää tahkotessa) tahmaile toverin kanssa pelatessa.
Kyllä jokainen, joka on Haukkaa pelannut, tietää mitä peli tarjoaa. Pelisarjan fanit tykkää myös nelososasta ja vihaajat vihaa jatkossakin.
 
Mun mielestä tossa nelosessa on paljon uudistuksia. Mä petyin kenttä editoriin siinä ei voi tehä isoja kenttiä vaan pienempiä kun kolmosessa.Musat oli kans pieni pettymys.Laittakaapa tänne lista parhaista kappaleista mä en laita vielä kun en oo vielä kauheesti kuunnellu niitä mut aina run dmc ja goldfinger on hyviä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
Musat oli kans pieni pettymys.Laittakaapa tänne lista parhaista kappaleista mä en laita vielä kun en oo vielä kauheesti kuunnellu niitä mut aina run dmc ja goldfinger on hyviä.
AC/DC-T.N.T

Sain Bam Margeran Pro-tehtävät käyttöön ja voin sanoa,että onpahan ainakin vaikeutunut edellisistä osista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
Laittakaapa tänne lista parhaista kappaleista mä en laita vielä kun en oo vielä kauheesti kuunnellu niitä mut aina run dmc ja goldfinger on hyviä.

Noni!
System of a down - Shimmy
Iron Maiden - Number of the beast

Vaikee pelata kun on pakko moshaa koko ajan :D
Tietysti myös AC/DC ja The Cult rokkaa...
Public Enemy, NWA ja Run DMC toimii kans.

Ainoastaan ne helvetin räkäpunkkiraidat ei istu peliin mitenkään,
varsinkin Agent Orange on PAKKO vääntää pois päältä.
Makuasioitahan nuo on, meikäläistä tuo raskaampi vääntö miellyttää. Ja sehän sopii räpin ohella peliin parhaiten, eiks jeh...?
 
Kertokaapas joku, että miten niiden skeittaajien videot saa? Siis monta tehtävää yms. tarvitsee. (en tarkoita niitä videoita, mitkä saa ostettua heti.)
 
Eli siis kannattaako ostaa thps4:ää, jos on pelannut joka ikistä aiempaa versiota puhki? Kun on väitetty, että sitä ei vanhoja versioita pelanneet jaksa oikein pelata?
 
jake:kun on mennyt pelattavan tyypin pro challenger:in läpi,niin saa videon.Petyin kyllä hieman.Margeran video oli ainakin melko huono_Odotin sen olevan pitempi ja enemmän skeittausta sais olla.

potsku:no tuota...sitä samaa se on...osta tai älä,itehän sie sen päätät
 
Ja minähän ostan THPS4:n, vaikka kaikki osat olen kolunnut läpeensä puhki. Toivottavasti hawkeja tulee ainakin toiset 4-osaa, niin saadaan hyllyyn kunnon rivi THPS-pelejä, joita on kiva pelata sitten vanhempana uudestaan :)
 
Kertokaa kenttä editorista. Mitä uusia ominaisuuksia/palikoita ? Montako themeä? Kuinka isoja kenttiä voi tehdä? kolmosta en oo pelannut, mutta kakkosen editorissa loppui aina palikkamittari kesken, joten voiko niitä palikoita laittaa nyt enemmän? Pystyykö korkealla olevan railin keskiosa olla tyhjän päällä, niin että sieltä mahtuu menemään ali(Raiserit vain railin alku ja loppupäässä)?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Eli siis kannattaako ostaa thps4:ää, jos on pelannut joka ikistä aiempaa versiota puhki? Kun on väitetty, että sitä ei vanhoja versioita pelanneet jaksa oikein pelata?
Kannattaa, ehdottomasti. itse olen pelannut kaikki osat paitsi ykkösen aivan puhki ja silti thps4 on aivan älyttömän hyvä peli.
 
Tuo bamin video ois saanu olla pitempi.Nyt kun on kattonu ton bamin videon nii tekee mieli päästä skedettää ja kuvaamaan kaikkee sekoiluu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
Tuo bamin video ois saanu olla pitempi.Nyt kun on kattonu ton bamin videon nii tekee mieli päästä skedettää ja kuvaamaan kaikkee sekoiluu.

Sua ei varmaan haittais, jos pelin nimi olis Bam Margera pro skater ja pelissä olis pelkästään Bamin videoita? :D
On muuten hilpeä yksityiskohta, että omalle hahmolle saa CKY-paidan. HIM-paidan puuttuminen tosin hiukan harmittaa. Ne jotka ei CKY-leffoja ole nähnyt, niin suosittelen lämpimästi, varsinkin 3:sta. Paaaljon parempia kuin Jackass. Ja mukana guru-skedetystäkin.

Mutta takaisin itse peliin:
THPS4 tuntuu paljon vaikeammalta kuin kolmonen, nyt ihan tosissaan joutuu yrittämään jotain tehtäviä. Toisaalta 3 osa oli kyllä aivan liian helppo. Nyt muutaman illan pelailun jälkeen voin jo todeta, että kyseessä on sarjan paras osa ja vastauksena ketjussa aiemmin vastattuun kysymykseen: Kyllä, kannattaa hankkia THPS4, vaikka olisi puhkipelannut aiemmat osat. Kyllä näin hyvää peliä jaksaa neljännenkin kerran pelata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
HIM-paidan puuttuminen tosin hiukan harmittaa.

Mutta takaisin itse peliin:
THPS4 tuntuu paljon vaikeammalta kuin kolmonen, nyt ihan tosissaan joutuu yrittämään jotain tehtäviä.
Eikä pelistä löydy myöskään HIMin grippii,joka kolmosessa oli.
Ja vaikeutta on todella tullut.Varsinkin jotkut Pro C-O-M-B-O-T ovat pahoja.
 
Tänään sain noita videoita auki. Sain Kareemin, kostonin, muskan, geoffin, mullenin ja caballeron videot. Kareemin video on aivan älyttömän hyvä!!! Kun taas caballeron on erittäin huono, koska se on melkein kokonaan verttiä sen bmx-tyypin kanssa.
 
Nii oli se kyllä aika pyhäin häväistys ku Bamin gripissä ei lukenu HIM :).Mut kyllä sillä farkuissa on heartgrammit.
 
Niinpä tietenkin,sorruin hankkimaan netistä ohjeet tehtävään.Mutta kyllä siihen olikin jo aihetta,ihan konsolinkin ja ohjaimen kannalta.Ja kyllä luulen,että vaikka kuinka olisin tahkonnut tehtävää,en olisi löytänyt pientä pientä yksityiskohtaa...hohhoijaa...Ei voi olla kovin ylpee pelin päästyä läpi,mutta pelihän se vain on...:mad:
 
Kertokaapas kenttä editorista. Mitä uusia ominaisuuksia/palikoita ? Montako themeä? Kuinka isoja kenttiä voi tehdä? kolmosta en oo pelannut, mutta kakkosen editorissa loppui aina palikkamittari kesken, joten voiko niitä palikoita laittaa nyt enemmän? Pystyykö korkealla olevan railin keskiosa olla tyhjän päällä, niin että sieltä mahtuu menemään ali(Raiserit vain railin alku ja loppupäässä)?
Jos editori on hyvä niin ton vois ostaakkiin.
 
Ylös Bottom