Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

THPS4 kokemukset

Oli tuolla paikallisessa pelikaupassa eilen oikein kahden vaiheilla: Tony Hawk 4 vai Ratchet & Clank. Päädyin lopuksi Ratchetin ja Clankin seikkailuihin, eikä ole sen ostoksen jälkeen kaduttanut.
Tulee tämäkin luultavasti vuoden vaihdoksen jälkeen ostettua, sen verran hyviä kokemuksia on ollut sarjan aiemmista osista.
En malta odottaa..
 
Tilasin THPS4:n eilen konsolinetistä. Niin mitkä ovat ne kaksi uutta kaksinpeliä, mitä siinä on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Noniin...Nyt on tullu pari tuntia pelattua peliä ja ihan mukavalta vaikuttaa.Sitä samaa vanhaa THPS:eetä.Ja mullle se ainakin toimii.

Kahden kentän kokemuksen perusteella :tehtävät ovat mielikuvituksellisia,grafiikka ei ole muuttunut paljoa kolmosesta ja pelattavuus sitä samaa--täydellistä.Temppuja on tullut luonnollisesti lisää ja ne menevät yhä übermaisemmiksi.Nojoo,eihän THPS sarja ole koskaan ollut realistinen.Vaikeuksia tuotti vähän transfer-näppäin,joka on samassa kuin revert:kolmosessa oli tapana painella reverttiä hyvän aikaa ilmassa,mutta nyt se ei onnistu,jos tahtoo vielä samassa rampissa/quarterissa jatkaa.

Comebackin kakkosesta on tehnyt dollarit,joilla ostetaan vaatteita,deckejä,videoita yms. Ja kaikkihan tietää millainen on ura-moodi. Minut ainakin yllätti gap-listat,joita olen odottanut.Eipähän tarvitse ainakaan arvuutella montahan on vielä jäljellä,jos nyt niitä haluu hyppii.

Kaikenkaikkiaan on mukava peli,joka ei kuitenkaan mun listassa nouse PESsin rinnalle,mutta kyllä tätäkin pelailee.
Teho-PS 3:ssa oli jo muistaakseni Gap-listat.. Player antoi Teho-PS 4:lle 95% ja peli näytti hienolta vaikka kaikkihan tietää ettei Elias osaa pelata. Saas ny nähä, PES2 vai THPS4.. Molempia ei saa heti. :(
 
tony hawk

tänään meni peli läpi. aikaa kului viikko ja nyt kokonaan 100% läpi paitsi gapeja ei kaikkia. tony hawk´s pro skater oli minulle pettymys.. peli on lyhyempi ikäinen kuin aikaisemmat osat, ja kyllähän se sarjan itsensätoistavuuskin alkaa painamaan..

tiivistelmä:

jos olet pelannut tony hawk´s pro skater 3:n läpi.. älä vaivaudu ostamaan nelosta. tulet pettymään.. ainakin minä:) .

jotenkin vaan on nyt semmoinen olo että miksi ostin ton.

JA AIVAN LIIAN HELPOSTI MENI KOKONAAN LÄVITTE!!!:mad:
 
Re: tony hawk

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan number2
aikaa kului viikko ja nyt kokonaan 100% läpi paitsi gapeja ei kaikkia. tony hawk´s pro skater oli minulle pettymys.. peli on lyhyempi ikäinen kuin aikaisemmat osat,

jos olet pelannut tony hawk´s pro skater 3:n läpi.. älä vaivaudu ostamaan nelosta. tulet pettymään.. ainakin minä.

JA AIVAN LIIAN HELPOSTI MENI KOKONAAN LÄVITTE!!!


HÖPÖHÖPÖ.
Et sitten tainnut nukkua, syödä ja paskantaa viikkoon? ;)
On pelissä enemmän pelattavaa kuin monissa muissa "burgeri-peleissä", mitä näin joulun alla ulos syljetään (esim. LOTR).
Peli on paljon vaikeampi kuin THPS3 ja editorikin on parempi. Jos tykkää aiemmista, tykkää luultavasti myös tästä (vai kuinkas sen sitten viikossa läpi jaksoit pelata, number2?).
Haukka rulettaa :D
 
Re: Re: tony hawk

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
HÖPÖHÖPÖ.
Et sitten tainnut nukkua, syödä ja paskantaa viikkoon? ;)
On pelissä enemmän pelattavaa kuin monissa muissa "burgeri-peleissä", mitä näin joulun alla ulos syljetään (esim. LOTR).
Peli on paljon vaikeampi kuin THPS3 ja editorikin on parempi. Jos tykkää aiemmista, tykkää luultavasti myös tästä (vai kuinkas sen sitten viikossa läpi jaksoit pelata, number2?).
Haukka rulettaa :D

ai että höpö höpö kun meni viikossa läpi? olin just sopivasti sairas, oli aikaa pelata:D
 
Re: Re: Re: tony hawk

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan number2
olin just sopivasti sairas, oli aikaa pelata:D

No tietty sitte menee viikossa. Aamusta iltaan pelkkää haukkaa... Normaalisti työssäkäyvällä/opiskelevalla menee varmaan useampikin viikko pelin parissa vaikka suht tiiviisti pelaisikin.
 
Juuh, saatiinpas mekin peli jouluksi. En ollut itse pelannut ennen nelosta kuin ykköstä, ja saakelin vaikealta tuntuu ainakin muutamat tehtävät. Mutta loistava peli. Musiikit on perus THPS, mutta yks laulu kolahti edes jotenkin, ja se oli se TNT, im a dynamite. AC/DC joku tais sanoa täällä. Enemmän metallia, tai edes vähän rankenpaa musaa ois saanu olla :) Mites ois ollu Manowar- Warriors of the world united? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
saimpa minäkin thps4:n joululahjaksi ja kyllä täytyy sanoa, että onhan se vaikeampi kuin kolmonen. High ja Pro scoret ovat lähinnä vitsejä, mutta osa tehtävistä kyllä on aika vaikeita, mutta osa taas menee ekalla yrittämällä.

Mutta mun mielestä saa kyllä uusia kenttiä auki vähä liian äkkiä; oon pelannu pari päivää peliä ja puuttuu enää kaks kenttää! ne jotka pitää ostaa. Ja niitä pro pointteja on jotain 50 muistaakseni.

Saisin nytkin jo toiseksi viimeisen mapin auki, kun rahat kyllä riittäis, mutta meen ekaks niitä muita mappeja enemmän läpi...

Voi vain toivoa, että pelissä on enemmän bonus ukkoja ja kenttiä kuin, mitä siellä spend cash valikossa on; 3 ukkoa ja 2 mappia.
 
Re: tony hawk

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan number2
tänään meni peli läpi. aikaa kului viikko ja nyt kokonaan 100% läpi paitsi gapeja ei kaikkia. tony hawk´s pro skater oli minulle pettymys.. peli on lyhyempi ikäinen kuin aikaisemmat osat, ja kyllähän se sarjan itsensätoistavuuskin alkaa painamaan..

tiivistelmä:

jos olet pelannut tony hawk´s pro skater 3:n läpi.. älä vaivaudu ostamaan nelosta. tulet pettymään.. ainakin minä:) .

jotenkin vaan on nyt semmoinen olo että miksi ostin ton.

JA AIVAN LIIAN HELPOSTI MENI KOKONAAN LÄVITTE!!!:mad:

No aika pitkäikäinenhän tuo sitten on... THPS2:sen pelasin musitaakseni kahdessa päivässä (ei gappeja tietenkään)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Enemmän metallia, tai edes vähän rankenpaa musaa ois saanu olla :) Mites ois ollu Manowar- Warriors of the world united? :D

Metallia kyllä, mutta EI IKINÄ Manowaria!!! Ei oikein tuo leather&spikes homma toimi skeittauksessa :D
 
THPS4 on ihan hyvä peli. Agressive Inlinen seuraksi voi ostaa jos ei edellisestä saanut tarpeeksi. Kumma kyllä THPS4:n musiikkeja on haukuttu kovasti, mutta kyllä ne silti voittaa THPS3:n musiikit, mihin ei tosin paljoakaan vaadita. Aitoa skeittimusaakin on saatu mukaan, niinkuin Bouncing Souls ja Less than Jake. Public Enemy ja muut bändit ovat hyviä, mutta skeitatessa kuuntelee mielummin Bouncing Souls tyylistä Skateboardin Punkkia. Makuasioitahan nuo ovat, joten ei siitä sen enempää. Comboilu on helpompaa kuin kolmosessa. Kolmososassa meni vähän aikaa ennen kun sai edes jotain kämäsiä parin miljoonan komboja. Tässä taas ne tulee ensimmäisillä pelikerroilla, heti kun on vähän kenttää oppinut tuntemaan. Kakkosessa oli sentään haastetta enemmän. Sitten kehutaan vielä tuota mukana tulevaa Shaun Murray Pro Wakeboarding demoa, vaikkei se hirveän pitkä olekaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Metallia kyllä, mutta EI IKINÄ Manowaria!!! Ei oikein tuo leather&spikes homma toimi skeittauksessa :D
Sankari metalli siis,(?) no siltä se ehkä tuntuu, mutta mikä metalli bändi muka sopis? Nightwish? Hammerfall? Stratovarius?
 
No jos multa kysytään noista musiikeista, niin kyllä thps1:ssä oli parhaat musat, varsinkin se goldfingerin superman -biisi. Ja monta muutakin hyvää siinä oli, joitten nimejä en kyllä tiedä. Sellanen musiikki sopii skeittaukseen paremmin kuin hyvin, mutta ei heavy metal (vaikka muuten melkeimpä parasta musiikkia onkin) oikein sovi toni waakkeihin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Sankari metalli siis,(?) no siltä se ehkä tuntuu, mutta mikä metalli bändi muka sopis? Nightwish? Hammerfall? Stratovarius?

Ei mitään kikkeli/tuplabassaritusinakiekuna-huttua, vaan metallia asenteella, kuten Panteran, Kornin tai The Hauntedin kaltaista vääntöä.
System of a down ja Iron maiden kyllä pelastavat paljon pelin musiikeista, mutta niistä olenkin jo jauhanut aiemmin topicissa.

Pelaatteko muuten pelin valmishahmoilla vai itsetehdyllä?
Itse tykkään pelata omalla, pro challenget nyt tietty on pakko pelata valmiilla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Ei mitään kikkeli/tuplabassaritusinakiekuna-huttua, vaan metallia asenteella, kuten Panteran, Kornin tai The Hauntedin kaltaista vääntöä.
System of a down ja Iron maiden kyllä pelastavat paljon pelin musiikeista, mutta niistä olenkin jo jauhanut aiemmin topicissa.

Pelaatteko muuten pelin valmishahmoilla vai itsetehdyllä?
Itse tykkään pelata omalla, pro challenget nyt tietty on pakko pelata valmiilla...
Miksei samantien metallicaa ja cradle of filthiä. Örinä istuu skeittaukseen kuin sipuli vanukkaaseen. Pelaan omilla.
 
Paljonko on ihmisillä suurin combo Haukka4:ssä, ihan vain mielenkiinnolla kyselen(itselläni on noin 6 miljoonaa)
 
Ylös Bottom