Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Thps4

THPS4 on tänään alkanut ilmestyä kauppoihin, ja harvinaisesti etuajassa. Pelinhän piti ilmestyä vasta kuun lopussa, mutta hyvä näin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SnowFake
juu hyvä pelihän tuo tonihaukka on, tosin vasta muutama tunti tahkottu :)

No heitäppä vähän kommenttia sitten. Mitä mieltä oot, jotain suuria uudistuksia ja sen sellaista. You know.
 
kyllä uusi haukka ansaitsi tuon ign:n pisteet.
Sitä on nyt hakattu muutama ilta ja hyvältä peli vaikutti. Uusi tehtäväjärjestely toimii mun mielestä ainakin hyvin.
Kokonaisuudessa olen ollut tyytyväinen uuteen haukkaan, eikä rahat mennyt hukkaan.
 
Onko Xbox versiossa 3-4 pelaajan mahdollisuutta? Saatan hyvinkin ostaa, tosin en varmaan ennen ensi kesää... Ja sitähän on mahdoton ennustaa, mitä minä sillon ostan. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Onko Xbox versiossa 3-4 pelaajan mahdollisuutta? Saatan hyvinkin ostaa, tosin en varmaan ennen ensi kesää... Ja sitähän on mahdoton ennustaa, mitä minä sillon ostan. :)
Ei oo ku kahdelle pelaajalle.. edes system linkillä ei voi kuin kaksi pelata samaan aikaan.
 
Hmm, kolmistee tai nelistee olis voinut olla hauska vetää Tagii tai Graffitia. :( Saatan mä silti pelin ostaa. Pitää nyt viel miettii. Eikä oo rahaakaan, joten kevääl en sitä ainakaan osta.
 
Ylös Bottom