Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Thrustmaster ohjain

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G.O.A
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

G.O.A

New Member
Kiinnostaisi tietää, että onko tuommoinen GC:n ohjain hyvä?:confused:
Harkinnassa olis et ostaisin, mutta pitää kuulla kommentteja ensin.
 
Olen itsekkin ostamassa Thrustmasterin ohjainta ja tarkemmin ottaen Firestorm Powershock mallia ja ois mielenkiintoista kuulla kommentteja siitä ja muistakin eri tarvikevalmistajien tuotteista.

-KTB-
 
Thrustmasterin ohjaimet ovat poikkeuksettan toistakymmentä euroa halvempia kuin nintendon omat. Halvimmillaan Thrustmasterin ohjaimen saa noin 22:n hintaan.

-KTB-
 
Jos jollain on minkäännäköistä tietoa ohjaimesta GC:lle jossa mahdollisesti olisi _huomattavasti_ virallista ohjainta parempi
d-pad niin pistäköön infoa.. esim. Tony Hawkin pelattavuus on tolla tatilla pelattaessa about 10 kertaa huonompi kuin PS2:n ohjaimella..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan G.O.A
Kiinnostaisi tietää, että onko tuommoinen GC:n ohjain hyvä?:confused:
Harkinnassa olis et ostaisin, mutta pitää kuulla kommentteja ensin.
Mulla on tuollainen. Sopii huonommin käteen kuin Nintendon ohjain ja tateissa on huonompi tuntuma. Muutenkaan laatu ei vakuuta: turbo menee välillä päälle itsestään...
 
Ohjain

Turbo tosiaan menee itsestään päälle ja minulla tikkukin on jotenkin hassu. Sitä pitää verrytellä aina ennen pelaamista tai se vikuroi!
 
Onko kellään tietoa tuosta Thrustmasterin muistikortista?Onko mitään eroja Nintendon omaan korttiin,yms?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Onko kellään tietoa tuosta Thrustmasterin muistikortista?Onko mitään eroja Nintendon omaan korttiin,yms?

Mulla on tuo Thrustmasterin muistikortti, enkä oo puolen vuoden aikanu havainnut mitään moitittavaa. Toimii kuin unelma, ja oli puolet halvempi Nintendon vastaavaan verrattuna. Osaa TM sentään jotain hyvää tehdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Onko kellään tietoa tuosta Thrustmasterin muistikortista?Onko mitään eroja Nintendon omaan korttiin,yms?

Itellä oli Thrustmasterin kortti ja toimi hyvin siihen asti kunnes hajosi. Hukkasi kaikki savet ja valitti vaan, että kortti pitää formatoida. Ja formatoinnin jälkeen pyysi jälleen formatointia. Nyt on Nintendon oma isompi kortti ja eipä ainakaan vielä ole ilmennyt ongelmia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jmkoo
Jos jollain on minkäännäköistä tietoa ohjaimesta GC:lle jossa mahdollisesti olisi _huomattavasti_ virallista ohjainta parempi
d-pad niin pistäköön infoa.. esim. Tony Hawkin pelattavuus on tolla tatilla pelattaessa about 10 kertaa huonompi kuin PS2:n ohjaimella..


No tuolla konsolinet:issä on myynnissä sellainen adapteri, minkä avulla voit pelata dual shockilla GC:n pelejä. Se maksaa 15 euroa, ja ittelläkin tuli toi tilattua, mutta maanantaina pitäis varmaan saada se. Itse hankin sen nyt ensialkuun ainakin Resiä varten , ja mulla on tällä hetkellä vain kaksi Cuben ohjainta, eli tota voi käyttää moninpeleissä kolmantena ohjaimena.
 
Tilasin eilen konsinetistä ton Thrustmasterin ohjaimen 19 eurolla. Kerron sit kokemuksia kun se saapuu. Ennestään omistan 2 originaalia ja wawebirdin, joten joku kaveri sillä kumminkin joutuu pelaamaan, joten ei se nyt niin hirveesti haittaa vaikka olis huonokin :D
 
En suosittele Thrustmaster-ohjainta. Hirvittävä muotoilu ja tatti toimii pienissä liikkeissä todella arvaamattomasti. Esim. menuissa saa joskus todella pinnistää, että saa sen kursorin oikeaan kohtaan. Lisäksi yksilöiden välillä näyttää olevan hirvittäviä laatueroja. Itselläni on kaksi Nintendon omaa ohjainta ja niitä en vaihda. Kannattaa säästää se muutama euro lisää ja ostaa aito. Sama koskee myös muistikortteja.

Nimimerkki Kokemusta on ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kulipoika
Kannattaa säästää se muutama euro lisää ja ostaa aito. Sama koskee myös muistikortteja.

Nimimerkki Kokemusta on ;)

Jeps, muistan hyvin kaverien legendaariset PSOnen jättimuistikortit, joissa oli 150 paikkaa normaalin 15 sijaan. Noin kuukauden jälkeen kaikki savet hävisivät ja siitä lähtien ensimmäisiä 15 paikkaa lukuunottamatta kortti formatoi itsensä epäsäännöllisin, mutta tihein väliajoin. :D
Joskus meni mukana ne toimivien 15 paikan savetkin.

Meillä on 3 Nintendon ohjainta, joista yksi on pikkuveljen. Neljäntenä on/oli Nykon starpad, jonka tatit ovat hyvät, 3 metrin johto vakiona, Z ja ristiohjain paremmat kuin Nintendon ohjaimessa sekä hinta vain puolet Nintendon vastaavasta, mutta A-nappi aivan on surkea. Nykyään L- ja R-näppäimet aktivoituvat milloin sattuu.
Onneksi olin muutenkin hankkimassa Wavebirdiä. Nyt ei enää harmita, että yksi toimiva ohjain jäisi ilman käyttöä. :)
 
Thrustmasterilla ei kuulemma pysty pelaamaan Super Smash Bros. Meleetä. Ohjain ei kuulemma toimi kunnolla. Olikohan se jotain sellaista että juokseminen ei toimi tms.

Systerien naskalit kertoivat. Ja joutuivat sitten ostamaan aidon Nintendon lisäohjaimen...

3rd party ohjaimet ovat poikkeuksetta aina huonompia kuin alkuperäiset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Thrustmasterilla ei kuulemma pysty pelaamaan Super Smash Bros. Meleetä. Ohjain ei kuulemma toimi kunnolla. Olikohan se jotain sellaista että juokseminen ei toimi tms.

Itselläni meni hermot jo menuissa kun kaverin Thrustmasterin tarkkuus ei riittänyt edes oikean hahmon valintaan...
 
Eilen tuli thrustmasteri postista. Ekat fiilikset oli että muotoilultaan huonompi kuin Nintendon alkuperäinen. Pienissä liikkeissä epätarkempi. Testasin siis Super smash brossilla. No ekat pelit käyntiin ja ihmettelin että mikä toi valo on mikä ei pala tossa ohjaimessa. Kaikkia nappeja paineltuani se ei syttynyt. Jatkoin peliä ja vähän ajan päästä se paloi, se oli turbo joka oli mennyt itsestään päälle ja ei lähtenyt pois kun irroittamalla ohjain konsolista. Tämän jälkeen pelasin vielä pari kertaa classicilla 1p. läpi ja ohjain toimi ihan ok ja turbo ei mennyt päälle. Sanotaan nyt että ei tolla kyllä pitempään jaksa pelata. Kolmanneks tai neljänneks ohjaimeks kelvollinen. Eli kännissä oleva kaveri ei huomaa mitään vaikka ohjain välttämättä ihan toimikaa :D. Itselleni toi oli siis neljäs ohjain eikä toi 19e nyt paha hinta ole. Koittakaa ottaa jotain selvää tosta.
 
Älkää ostako Thrustmasterin ohjaimia! IKINÄ!
Sorruin itse kesällä ostamaan kaksi: Toinen kesti viikon, toinen 3 kuukautta. Molemmista hajosi tatti (viettää koko ajan oikealle/vasemmalle tms.).

Nyt on 4 Nintendon ohjainta ja hyvä mieli. =)


Ja niin, kyllä se Thrustmasteterin turbo toiminto ihan loogisesti toimii: Voi pindaa minkä tahansa napin turboks.
Turbo päälle: TURBO + haluttu näppäin
Turbo pois: CLEAR + edellä painettu näppäin
 
Itse ostin vastaavan Thrustmastersin ohjaimen 12,4urolla iqs partnerseilta ja en kyllä löydä siitä muuta valittamista kuin l ja r nappien herkkyydestä.. siis jos haluaa esim super mario sunshinessa suihkuttaa vettä paikaltaan pitää r nappi todellakin painaa POHJAAN :) (ja puristaa siellä kaikin voimin) ;D mutta on kyllä hintansa väärti.. yli 20 tosta ei kannata maksaa missään nimessä.. ja lukekaa ensin ohjeet ennenkuin alatte tuota TURBOA mollaamaan... hyvinhän se toimii =)) (ainakin tässä yksilössä) =))

elikkä täältä vaan halpaa ohjainta tilaamaan=)) (itselleni tuli sopivasti musta kun mainitsin että konsolini on musta.. )

itse siis hankin ohjaimen lähinnä "kaverille" ssbm:ää varten..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pipeweed
itse siis hankin ohjaimen lähinnä "kaverille" ssbm:ää varten..

Ai ihan meikäläistä varten? ;) Paha vaan että kaikki 2 kertaa mitä olen sillä pelannut hävisit 100-0 Mahtaa poikaa harmittaa.. :p
 
Ylös Bottom