Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietoa NDS:stä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Itse en ainakaan mitään poikkeavaa huomannut vaikka kuinka tarkasti yritin katsoa...
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Myös minulla tuota esiintyy vasemmassa laidassa. Ruudun ollessa väreissään asiaa ei huomaa mutta, valkoisten hetkien koittaessa se on riipinyt silmiäni ja mieltäni, kunnes kyllästyin stressaamaan asiasta. Ei se kyllä mitenkään erityisen tumma mulla ole, vasta muutamien pelikertojen jälkeen sen uskoi todelliseksi.
Voisi johtua esim. näytön kiinnitysmekanismeista.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Aa, kyllä tuossa vasemmassa alalaidassa kosketusnäytössä aavistuksen tummempaa väriä on, mutta on kyllä niin pieni ero, ettei pahemmin huomaa, ellei ala silmää siihen näyttöön kiinni tunkemaan ... :p
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tuli mieleen (en tiedä onko tästä aikaisemmin puhuttu), että DS houkuttaa varmasti paljon naisia pelien ääreen. Hauska pelattava (Project Rub on todettu toimivaksi) ja ennen kaikkea kynän kanssa heiluttelu varmasti stimuloi jotain niinkin mystisille olennoille kuin naisille ominaisia aivojutskia kummasti.

Odotamme sitä päivää kun naiset isketään DS:llä. Moni saa hyvän syyn ottaa konsoli mukaan baarikierrokselle.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Kokeilin tänään ensimmäisen kerran NDS:sää sokkarilla ja täytyy sanoa, että oli todella mielenkiintoinen laite! Pelinä taisi olla Wario ware, joka oli kyllä ehkä hieman liian nopeatempoinen minulle. Kuitenkin kosketusnäyttö osottautui erittäin hyväksi ideaksi nopean testaamisen jälkeen. Saa nähdä pitääkö myydä xbox, jotta voisi ostaa laitteen omaksi. :rolleyes: Peleistä sen verran, että ainakin Super Mario 64 DS vaikuttaa mielenkiintoiselta.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Knight sanoi:
Tuli mieleen (en tiedä onko tästä aikaisemmin puhuttu), että DS houkuttaa varmasti paljon naisia pelien ääreen. Hauska pelattava (Project Rub on todettu toimivaksi) ja ennen kaikkea kynän kanssa heiluttelu varmasti stimuloi jotain niinkin mystisille olennoille kuin naisille ominaisia aivojutskia kummasti.

Odotamme sitä päivää kun naiset isketään DS:llä. Moni saa hyvän syyn ottaa konsoli mukaan baarikierrokselle.

no ainahan naiset tulee juttusille jos miehellä on joku allösöpö koira vaikka, joten ei muuta ku nintendogs ds:ään kun se julkastaan ja kaupungille näyttelee."kato ny eiks mun musti ookki sulonen" :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

[TÖRMÄYS]
- Ai sori, mä en yhtään huomannu ku oli just tiukka paikka.
-Ei se mitään. Mikäs härveli toi on?
-Nintendo DS.
-DS? Mä oon varmaan kuullu siitä joskus, nähny mainoksen tai jotain.
-Joo, tää on ihan uus vehje. Tässä on kaks näyttöä ja alempi on kosketeltava, tässä voi leikkiä koirien kanssa tai sitten tossa toisessa pelissä voi vaikka pyöräillä yksipyöräsellä, ja sitten...
-Toi koira on ihana!
-Joo, sen nimi on fifi. Mä oon kasvattanu sitä rakkaudella jo kaks viikkoa.
-Voi ku sulosta!
-Joo, mä oon tämmönen.

...and one thing led to another...
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tarttiskoha oikee kokeilla tota tekniikkaa ja mennä kesällä kirvatsiin kävelee ds kourassa :D
sen jälkee ois kyllä loppuki katu-uskottavuus menny.(ja kauhee lauma yläaste ikäsii haluis silitellä mun virtuaali koiraa :D )
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Kyllä kyllä, samansuuntaisia kokemuksia myös täällä. Tyttöystäväni on pelannut lähes yhtä paljon Zoo Keeperiä kuin minä, ja aikoo kaiken perusteella ostaa myös koko laitteen heti kun sopiva tilaisuus koittaa :)
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Vedänpä pohjat: sain äitini pelaamaan WarioWarea. Hän on joskus aiemmin kokeillut jotain konsolijuttuja, mutta nappuloiden ymmärtäminen on turhan vaikeaa... sen sijaan styluksen käyttö sujuu lähes kitkatta :) Tuntuu oudolta kun saa/pitää äidille lainata DS:ää :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Merri sanoi:
Vedänpä pohjat: sain äitini pelaamaan WarioWarea. Hän on joskus aiemmin kokeillut jotain konsolijuttuja, mutta nappuloiden ymmärtäminen on turhan vaikeaa... sen sijaan styluksen käyttö sujuu lähes kitkatta :) Tuntuu oudolta kun saa/pitää äidille lainata DS:ää :D

Heh!
Minä taas en uskalla alkaa opettamaan äitiä ettei se vie koko laitetta! :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Kaverit ovat kyllä jääneet pahasti koukkuun ja suunnittelevat ostavansa kyseisen laitteen, mutta veli ei ymmärrä konsolipelaamista, tyytyy tietokoneeseen ja vanhemmat ovat suunnilleen ylipäätänsä pelaamista vastaan :rolleyes:
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tuli mieleen, että onkohan se online-pelaaminen sitten mahdollista VAIN kaupungista löytyvistä hotspoteista? :( Minulla on kotona WLAN-reititin, jolla ainakin pääsen läppärillä nettiin. Kajaanista ei löydy hotspotia kuin lentokentältä, joka on 10km päässä keskustasta :( Kenelläkään enemmän tietoa näistä?


pellelle tiedoksi, että GBA portti on DS:n etulaidassa, koneen alapuolella. Ei siis varmaan voi Boktaita pelata :o
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tuo koko DS netti juttu häiritsee minua...
Siis, että miten se toimii. Pitääkö olla langaton nettiyhteys kotona vai tuleeko mukana jokin boxi joka tökästään hubiin ja toimii vastaanottimena? Noh eipä sitä varmaan kukaan vielä tiedä kunnolla.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Girgo sanoi:
Tuo koko DS netti juttu häiritsee minua...
Siis, että miten se toimii. Pitääkö olla langaton nettiyhteys kotona vai tuleeko mukana jokin boxi joka tökästään hubiin ja toimii vastaanottimena? Noh eipä sitä varmaan kukaan vielä tiedä kunnolla.

Veikkaan että pitää olla wlan-tukiasema (WiFi) kotona, tai sitten mennä jonnekin ilmaisiin WiFi Hotspoteihin, joita löytyy esim. lentokentiltä. Haluaisin tuosta kyllä varman tiedon että miten se onnistuu. Minkä mukana ajattelit jonkun boxin tulevan? Jokaisen pelinkö? :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tervis sanoi:
Veikkaan että pitää olla wlan-tukiasema (WiFi) kotona, tai sitten mennä jonnekin ilmaisiin WiFi Hotspoteihin, joita löytyy esim. lentokentiltä. Haluaisin tuosta kyllä varman tiedon että miten se onnistuu. Minkä mukana ajattelit jonkun boxin tulevan? Jokaisen pelinkö? :D
Ajattelin tämä boxi olisi ihan lisäosa joka myydään erikseen tai jotain...
Että kun minulla oli kesällä langaton netti, mutta se ei toiminut vaikka moni "asiantuntija" kävi sitä katsomassa....Siispä minulla ei ole nyt langatonta nettiä ja minua huolestuttaa, että on ihan PAKKO olla langaton netti yhteys...Muutinkin jokin aika sitten metsään (asuin ennen kaupungissa) ja täällä ei ole mitään hotspotteja tai tällaista..
EDIT: Niin, ja minulla on ihan epäselvää, että mikä hitto on hotspot
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Girgo sanoi:
Että kun minulla oli kesällä langaton netti, mutta se ei toiminut vaikka moni "asiantuntija" kävi sitä katsomassa....Siispä minulla ei ole nyt langatonta nettiä ja minua huolestuttaa, että on ihan PAKKO olla langaton netti yhteys...
Hmm... minun mielestäni on olemassa kaksi asiaa, joita voi pitää "langattomana nettinä" ensimmäinen on Soneran ja Elisan ja muiden "langaton netti" joka on siis laajakaistaliittymä, jonka data kulkee ilmassa, sen sijaan, että se kulkisi vaikka puhelinjohdossa.

Toinen vaihtoehto on WLAN, joka on se, mitä DS tarvitsee. Sinulla ilmeisesti on jonkinlainen netti, kun tänne kirjoittelet? Sitten ostat WLAN tukiaseman ja laitat sen kiinni siihen internet liittymään, joka sinulla on. Tämän jälkeen kodissasi on WLAN ja DS saa siihen yhteyden.

Kumpaa ne asiantuntijat sinulle asensi? Tuossa jäkimmäisessä ei nimittäin pitäisi olla mitään väliä sillä, että asut metsässä. Ensimmäistä taas metsässä asuminen saattaa haitata.

EDIT: Niin, ja minulla on ihan epäselvää, että mikä hitto on hotspot

HotSpot on käsittääkseni juuri tuollainen WLAN tukiasema, jota voi sitten käyttää esimerkiksi lentokentällä kannettavan tietokoneen kanssa. Joskus olin jossain hotellissa ja siella on tuollainen, mutta se maksoi sikana. Lentokentällä taitaa olla ilmainen?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

pijokela sanoi:
Toinen vaihtoehto on WLAN, joka on se, mitä DS tarvitsee. Sinulla ilmeisesti on jonkinlainen netti, kun tänne kirjoittelet? Sitten ostat WLAN tukiaseman ja laitat sen kiinni siihen internet liittymään, joka sinulla on. Tämän jälkeen kodissasi on WLAN ja DS saa siihen yhteyden.
Tarkoitin juur edellisissä posteissani "boxilla" jotain tuon tyylistä.


pijokela sanoi:
Kumpaa ne asiantuntijat sinulle asensi? Tuossa jäkimmäisessä ei nimittäin pitäisi olla mitään väliä sillä, että asut metsässä. Ensimmäistä taas metsässä asuminen saattaa haitata.

Se oli Elisan...
Asia oli kuitenkin niin monimutkainen, että sitä on sanoin vaikea selittää :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Saas nähdä millainen nettipelaamisesta tulee, mutta hotspot pisteiden määrä kaiketi lisääntyy tulevaisuudessa, sillä uuden sukupolven laitteet ja kännykät alkavat käyttää niitä hyväkseen.

Niin ja kotonani on jo valmiiksi WLAN yhteys. Hyvin toimii, jep. Nettipelaaminen on kuitenkin ilmaista, mikä on hyvä se.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Pegi sanoi:
Niin ja kotonani on jo valmiiksi WLAN yhteys. Hyvin toimii, jep. Nettipelaaminen on kuitenkin ilmaista, mikä on hyvä se.

Voiko DS:llä pelata jo vähän samaan tapaan jo verkossa kuin Xboxilla ja Cubella? Tyyliin että tietokoneella on jokin yhteysohjelma jonka kautta koneet linkitetään netin kautta.
 
Ylös Bottom