Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Knight sanoi:Tuli mieleen (en tiedä onko tästä aikaisemmin puhuttu), että DS houkuttaa varmasti paljon naisia pelien ääreen. Hauska pelattava (Project Rub on todettu toimivaksi) ja ennen kaikkea kynän kanssa heiluttelu varmasti stimuloi jotain niinkin mystisille olennoille kuin naisille ominaisia aivojutskia kummasti.
Odotamme sitä päivää kun naiset isketään DS:llä. Moni saa hyvän syyn ottaa konsoli mukaan baarikierrokselle.
Merri sanoi:Vedänpä pohjat: sain äitini pelaamaan WarioWarea. Hän on joskus aiemmin kokeillut jotain konsolijuttuja, mutta nappuloiden ymmärtäminen on turhan vaikeaa... sen sijaan styluksen käyttö sujuu lähes kitkattaTuntuu oudolta kun saa/pitää äidille lainata DS:ää
![]()
Girgo sanoi:Tuo koko DS netti juttu häiritsee minua...
Siis, että miten se toimii. Pitääkö olla langaton nettiyhteys kotona vai tuleeko mukana jokin boxi joka tökästään hubiin ja toimii vastaanottimena? Noh eipä sitä varmaan kukaan vielä tiedä kunnolla.
Ajattelin tämä boxi olisi ihan lisäosa joka myydään erikseen tai jotain...tervis sanoi:Veikkaan että pitää olla wlan-tukiasema (WiFi) kotona, tai sitten mennä jonnekin ilmaisiin WiFi Hotspoteihin, joita löytyy esim. lentokentiltä. Haluaisin tuosta kyllä varman tiedon että miten se onnistuu. Minkä mukana ajattelit jonkun boxin tulevan? Jokaisen pelinkö?![]()
Hmm... minun mielestäni on olemassa kaksi asiaa, joita voi pitää "langattomana nettinä" ensimmäinen on Soneran ja Elisan ja muiden "langaton netti" joka on siis laajakaistaliittymä, jonka data kulkee ilmassa, sen sijaan, että se kulkisi vaikka puhelinjohdossa.Girgo sanoi:Että kun minulla oli kesällä langaton netti, mutta se ei toiminut vaikka moni "asiantuntija" kävi sitä katsomassa....Siispä minulla ei ole nyt langatonta nettiä ja minua huolestuttaa, että on ihan PAKKO olla langaton netti yhteys...
EDIT: Niin, ja minulla on ihan epäselvää, että mikä hitto on hotspot
Tarkoitin juur edellisissä posteissani "boxilla" jotain tuon tyylistä.pijokela sanoi:Toinen vaihtoehto on WLAN, joka on se, mitä DS tarvitsee. Sinulla ilmeisesti on jonkinlainen netti, kun tänne kirjoittelet? Sitten ostat WLAN tukiaseman ja laitat sen kiinni siihen internet liittymään, joka sinulla on. Tämän jälkeen kodissasi on WLAN ja DS saa siihen yhteyden.
pijokela sanoi:Kumpaa ne asiantuntijat sinulle asensi? Tuossa jäkimmäisessä ei nimittäin pitäisi olla mitään väliä sillä, että asut metsässä. Ensimmäistä taas metsässä asuminen saattaa haitata.
Pegi sanoi:Niin ja kotonani on jo valmiiksi WLAN yhteys. Hyvin toimii, jep. Nettipelaaminen on kuitenkin ilmaista, mikä on hyvä se.