Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietoa NDS:stä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tietoa NDS:stä

kaba sanoi:
Eikös se ole ihan hyvä vaan? En minä ainakaan haluaisi DS:llä pelatessa huomata tuijottelevani mitään ylimääräisiä kalvoja näytön sijaan :)

Mitäs tuo kalvo maksoi postikuluineen?
Nuo olivat n. 20 dollaria postikulujen kera. Paketti sisältää 3 screen protectoria, 3 kosteaa kertakäyttöistä liinaa ja yhden kuivan kankaisen liinan. Voin ottaa kuvan paketin sisällöstä jos on tarvis. Tosin minulla on enään 1 korkkaamaton protectori ja kertakäyttöliina sekä se kuiva pyyhe.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Jeps, Cranckyn lähettämät protectorit tulivat tänään ja hyvältähän vaikuttavat. Ei niitä pahemmin huomaa, tosin melkein rikoin yhden suojista kun asensin, se nimittäin ei onnistu aina ekalla yrittämällä :p

Niin ja ne puhdistusiiinat ovat vallan mainiot, kaikki ylimääräinen irtosi helposti ja se kuiva liina on hyvä olemassa.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Minäkin haluan tuollaiset suojat, tuplana, kun on kaksi kappaletta koneita tulossa. Voiko Cranky auttaa niiden käsiinsaamisessa, minulla kun ei ole luottokorttia? :)
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tonppa sanoi:
Minäkin haluan tuollaiset suojat, tuplana, kun on kaksi kappaletta koneita tulossa. Voiko Cranky auttaa niiden käsiinsaamisessa, minulla kun ei ole luottokorttia? :)
Cranky voi auttaa jos hinnasta sovitaan :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Lopultakin tuli itsekkin tilattua Nintendo DS, tosin ihan kotoisasta suomesta tällä kertaa. Kärsin odottamisen kanssa tuohon julkaisuun asti :o

EDIT #1:
Näyttää kovasti siltä, että pitää heti laittaa itsekkin tulemaan nuita Nushieldejä (vai mitä nyt olivatkaa...) suojaamaan tulevan koneeni näyttöjä.

EDIT #2:
Näin, nyt on nekin tilattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Onkos kellään mitään tarkempaa tietoa DS:n hardware puolesta? Prossuista ja niin edespäin... :rolleyes:
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tais olla näin...

TEKNISET TIEDOT:

Prosessorit:Yksi ARM9 ja yksi ARM 7
Näytöt:Ylempi näyttö: Taustavalaistu TFT-väri LCD-näyttö, jonka halkaisija 7,68
cm. Resoluutio 256 x 192 pikseliä. 260 000 eri värisävyä.
Alempi näyttö: Muuten sama kuin ylempi, mutta analogisilla
kosketusominaisuuksilla varustettu.
Ääni:Stereokaiuttimet virtuaalisilla surround sound -ominaisuuksilla.
Kuulokeliitäntä.
Langaton kommunikaatio:
IEEE 802.11 -teknologiaan perustuva järjestelmä, jonka kantama
olosuhteista riippuen 10-30 metriä. Moninpeli mahdollista yhdellä DS-
pelikasetilla.
Liitännät:
Paikat sekä DS- että GBA -pelimoduuleille. Liittimet stereokuulokkeille
ja mikrofonille.
Mitat:
148,7 mm leveä, 84,7 mm pitkä ja 28,9 mm syvä (suljettuna).
Virta:
Sisäänrakennettu akku, peliaika 6-10 tuntia neljän tunnin latauksella.
Virtaa säästävä lepotila.
Muuta:
Sisäänrakennettu mikrofoni äänitunnistusta varten. Stylus-
kosketusnäyttökynän pidike laitteen takana. Sisäänrakennettu
PictoChat-ohjelmisto, joka mahdollistaa 16 hengen reaaliaikaisen
viestittelyn. Kello, kalenteri, herätyskello, kosketusnäytön kalibrointi.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

mihinkäs kohtaan ne gba pelit muuten tungetaan?
mietein vaan kun boktaihan vaatii auringonvaloa ja jos ne gba pelit tungettaisiin esim. ds:n etupuolelta sisään niin eihän se moduulin sensori koskaan sitä valoa saa kun on itse/kone auringonvalon tiellä.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

No ilmoitetaan nyt, NuShieldit tuli, toimitukseen meni viikko.

Ihan jännäähän näitä on häpistellä käsissä, vielä kun konsoli tulis :p

Pari peliäkin tarttui tilaukseen, Mr. Driller - Drill Spirits ja Super Mario 64 DS.

Ja sitten tietysti odotan innolla tuota Castlevania DS:ää, vaikuttaa uskomattomalta peliltä. Toivottavasti sitä ei oo tuhottu kokonaan jollain hienolla "uudella" touch screen *piip*:llä. Tai tietty sais kait siinä semmonenkin olla, kunhan normaalikin ohjastus ihan onnistus niin ei tarvis repii pelihousuja.

Linkkiä Castlevania DS seksikkyyteen -> tässä. Näyttää... hmm.. Nam! Toivottavasti tämä nyt nostas sarjan vähintään entiseen loistoonsa SoTN:n rinnalle tai ohi.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Itsekin ajattelin tilata NuShieldit, onko ne helppo laittaa siihen ruutuun? Onko helppo vaihtaa uuteen ja kuinkakohan kestäviä ne on? Ja ne ei siis häiritse tai huononna yhtään sitä kosketusnäytön herkkyyttä tms?

EDIT:
Description: KYOCERA/Qualcom smartphone, Nintendo DS
Lukiko muillakin NuShieldin DS-suojan tilanneilla noin tilausvahvistuksessa? Ts. tuo on varmaan joku alunperin Qualcomin smartphoneen tehty suoja mutta sopii myös DS:n näyttöön..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Hex sanoi:
Nyt olisi Japaniin tulossa uusia värivaihtoehtoja sekä kuun lopussa että ensi kuun lopussa:

graphite black
pure white
turquoise blue
candy pink
Vihdoin ja viimein. Jo aikaa sitten tein päätöksen että tylsän harmaata DS:ää en osta, mutta odottavan aikahan on tunnetusti pitkä ja kiusaus harmaan DS:än ostamiseen meinasi jo kasvaa liian suureksi. Muutamassa viikossa olisin melko varmasti ratkennut. :)

Muuten Meteos sai Famitsulta huippupisteet 38/40 (9,9,10,10).
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Minä ottaisin mieluiten mustan tai valkoisen noista, mutta en jaksa odottaa, joten ostan harmaan.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Knight sanoi:
Julkistetut värimallit eivät ole vaihtoehtoja, jos meille ei niitä 11. päivä tarjota.
Joo, siksi siinä luki Japaniin.

Kuulemma joku on joskus sieltäkin jotain tilannut.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Hex sanoi:
Joo, siksi siinä luki Japaniin.

Kuulemma joku on joskus sieltäkin jotain tilannut.

Siltä näyttää juu, nyt kun tarkemmin katsoo. Luultavasti silti joskus tännekin päin tulemassa eri värejä.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

mutta nintendon sivuillahan lukee:

värivaihtoehdot:hopea, musta

vai onko tuo jotain lupailua vaan,prkle mä haluun mustan koneen enkä hopeeta. :p
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Huomasin tuossa, että DS:n kosketusnäytön vasen reuna, erityisesti alakulma on selvästi tummempi kuin muut kohdat näytöstä. Ikäänkuin valo olisi jakautunut sille reunalle huonosti. Muutamia kuvia olen netistä etsinyt ja huomannut, että muillakin on esiintynyt tätä "ongelmaa". Onko tämä ihan perusominaisuus vai onko syytä huoleen?
 
Ylös Bottom