Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietoa NDS:stä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Hömelö sanoi:
Kauan teillä on kestänyt pelien saapuminen video games + :sta?

Tai tullissa? Siis on tää helvetin vaikeeta. 5 päivää siellä seissy seurantanumeron mukaan. Saatanan tullimiehet varmaan pelaa sillä tai jotain.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Hömelö sanoi:
Kauan teillä on kestänyt pelien saapuminen video games + :sta?

Tilasin ennen joulua SM 64 DS:n ja paketti tuli juuri päivää ennen aattoa. Lähetys kesti noin 3 päivää sen jälkeen, kun oli mennyt 3 päivää tilauksesta.

tmf sanoi:
Tai tullissa? Siis on tää helvetin vaikeeta. 5 päivää siellä seissy seurantanumeron mukaan. Saatanan tullimiehet varmaan pelaa sillä tai jotain.

Tilasitko jotain muutakin kuin pelin?
Minun tilaukseni tuli nopeasti, eikä käynyt edes tullissa. Käytitkö kuriiripalvelua?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

En käyttänyt lähettipalveluita, joten ihan tavallisessa postissa tulee. Kellään kokemuksia kauan tässä tilanteessa kestää?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Australiassa DS tulee myyntiin helmikuun lopulla ja hinta noin 120 euroa. Toivottavasti eurooppaankin vielä saataisiin järkevä hinta, alle 150e niin olen tyytyväinen.
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=7341
Hömelö sanoi:
Kauan teillä on kestänyt pelien saapuminen video games + :sta?
Pelkkä peli siis kyseessä? Itse tilasin joulun aikaan MSG: Twin Snakesin ja se lähti 29.12. Tänään tuli perille, eli lähes 2 viikkoa meni :/
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Te jotka tilasitte Play-Asiasta, niin otitteko ihan tavallisen lähetyksen(5-14day) vai niistä nopeimmista toisen? Siinä hitaimmassa ei taida pystyä jäljittämään pakettiaan vaikka Play-Asian kotisivuilla trackin number omassa statuksessa näkyisikin?

Itse tilasin DS:ni loppiaisena Play-asiasta ja Mario64:n DvdBoxOffisesta samaan aikaan, ja taitaa olla kova odottaminen edessä ennen kuin Mario64:ni saapuu kotiin. :(
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Omani tilasin Play-Asiasta tuolla halvimmalla postitustavalla, tänään saapui, toimitus kesti vähän yli kaksi viikkoa, mutta en ole vielä kerennyt hakemaan tullista. Huomenna pitäisi hakea. Harmittaa vaan, kun saa ihan täyden tullilaskuhinnan, paketissa 75$ ja oikea 203$, jes.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Honzo sanoi:
Te jotka tilasitte Play-Asiasta, niin otitteko ihan tavallisen lähetyksen(5-14day) vai niistä nopeimmista toisen?

Valitsin halvimman mahdollisen postituksen, eli juuri ton. Tuli noin viikossa, paljon nopeammin kuin odotin. Tullistakin sain paketin ulos parissa päivässä.

Honzo sanoi:
Siinä hitaimmassa ei taida pystyä jäljittämään pakettiaan vaikka Play-Asian kotisivuilla trackin number omassa statuksessa näkyisikin?

Postipakettien jäljitys postin sivuilta toimii ainakin omien kokemuksieni perusteella vasta sitten kun paketti on jo saapunut Suomeen. En sitten tiedä voisiko niitä seurata joltain muiltakin sivuilta, kun noi koodit kuitenkin on kansainvälisiä...
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Tilasin Feel the Magicin ja Intecin screen protectorit dvdboxofficesta. Valitsin toimitustavaksi kuriiripalvelun, joka ainakin dvdboxofficessa edellyttää, että olet syöttänyt tietoihisi kotinumerosi. Olen hieman huolissani, koska puhelinnumeronsyöttökenttä oli aivan outo ja tuntematon minulle ja taisin ilmoittaa numeroni siis jotenkin väärin. Saanko silti pakettini kahdessa toimituspäivässä, kuten sivusto lupasi? Vai saanko pakettia ollenkaan ennen kuin olen syöttänyt numeron oikein?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

DSFIN sanoi:
Kuten jo sanoin, tilasin Super Mario 64 DS:n VideoGamesPlus:sta.

Aivan, pelit eivät jääkään tulliin kun ovat tarpeeksi halpoja. Oletin jostain syystä, että olisit saanut DS:n menemään tullin ohi. :)
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

eagle42 sanoi:
Aivan, pelit eivät jääkään tulliin kun ovat tarpeeksi halpoja. Oletin jostain syystä, että olisit saanut DS:n menemään tullin ohi. :)

Itse asiassa DS:ni ostin Consolepoint.com:sta. Tällä hetkellä DS on siellä loppuunmyyty ja maksaisi 249.99 dollaria, mutta kun minä ostin sen (oikeastaan tilasin kaksi) 24.11 se maksoi siedettävät 199.99. DS tuli 3-5 päivän USPS:n Global Express Mail toimituksella, eikä mennyt tulliin, joten tuo 199.99 (ja postikulut) jäivät ainoaksi hinnaksi.
:D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Peliplaneetta teki hyvän artikkelin DS:stä. Suosittelen lukemaan. Oli myös kiva yllätys, kun siinä oli video, missä näytettiin miten Metroid Prime huntersin ohjaus toimii peukku kosketusnäytöllä. Näyttää siltä, että tollasella tähtäyssysteemillä pääsee varmaan hyvään tarkkuuteen.

http://peliplaneetta.net/artikkelit/444/
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Heh, nyt on ongelma. DS saapui tänään, mutta en niistä valikoista ymmärrä, miten päästä piirtämään niillä kynillä. Pictochatin kautta varmaan jotenkin?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Sepeh sanoi:
Heh, nyt on ongelma. DS saapui tänään, mutta en niistä valikoista ymmärrä, miten päästä piirtämään niillä kynillä. Pictochatin kautta varmaan jotenkin?
Mitä???
Mene Pictochatiin ja valitse huone.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

DS:ni saapui tänään! Sain myös kantolaukun ja Nu-Shield screen protectorit, jotka asennetaan näyttöön ilman liimapintaa, joten kun tulee tarve poistaa ne, ei näyttöön jää liimatahroja. Asennus ei ollut mitä helpoin, mutta onnistui kuitenkin. Nyt olen ehtinyt pelata Mario 64 DS:ää noin tunnin ja suurin aika siitä vierähtikin sen minipelien parissa, jotka olivat todella addiktiivisia. Kohta siirryn The Urbzin ja Metroid Prime Hunters: First Huntin pariin.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Joo, sainhan tuon toimimaan neuvojen avulla, kiitos tervikselle. En ollut kytkenyt kosketusnäyttöä päälle ja valikot olivat vielä japaniksi, niin eihän siitä oikeen mitään älynnyt.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Sepeh sanoi:
Joo, sainhan tuon toimimaan neuvojen avulla, kiitos tervikselle. En ollut kytkenyt kosketusnäyttöä päälle ja valikot olivat vielä japaniksi, niin eihän siitä oikeen mitään älynnyt.

Kytkenyt päälle? Sehän ON päällä AINA. Mitä höpiset?
 
Ylös Bottom