Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tietoa NDS:stä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Itse topiciin liittyvää.... cube-europe.comin uutisen kommentista poimittu

--Several companies have already successfully linked together 32 handhelds for wireless multiplayer. The official number that the DS can support is only 8.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

FatDiamond sanoi:
--Several companies have already successfully linked together 32 handhelds for wireless multiplayer. The official number that the DS can support is only 8.

Nonni. Jos tuo on totta niin se todistaa että langaton reititin toimii nettiin yhdistäjänä, tai sitten että jotenkin ketjuna, että on ds:t 1-8, jotka on kytketty toisiinsa, ja sitten 8 on kytketty ds:iin 9-16 jne..
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tervis sanoi:
Nonni. Jos tuo on totta niin se todistaa että langaton reititin toimii nettiin yhdistäjänä, tai sitten että jotenkin ketjuna, että on ds:t 1-8, jotka on kytketty toisiinsa, ja sitten 8 on kytketty ds:iin 9-16 jne..

Meni vähän ohi....?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Siis siitähän on jotain "teorioita" ollut että miten se useemman kun 16 pelaajan moninpeli toimis, mutta taiata olla vähän kaukaa haettu tuo "ketjujuttu" :o internetin kautta se varmaan tulee toimimaan, langattomalla reitittimellä
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Hex sanoi:
Eihän akkukeston optimointi mikään erikoinen juttu ole verrattuna muuhun optimointiin. Peliohjelmointi on jo muutenkin optimointia! Millä perusteilla väität, että joudutaan _liikaa_ keskittymään akkukeston optimointiin? Se millä on resurssien kannalta oikeasti merkitystä, on laitteen ohjelmoinnin helppous kokonaisuudessaan.

Oli tämä DS-alue tai ei, ei täälläkään parane puhua puuta heinää. Siksi tänne vastailen. Oli alue mikä tahansa, on asioita syytä tarkastella tasapuolisesti. Jos se sinusta on riehumista niin voi voi.

En tiedä luetko PSP:hen liittyviä uutisia ollenkaan? Jos et tiedä, että PSP:n kanssa joudutaan säätämään ja tuskailemaan mm. surkean akkukeston kanssa, niin ole hyvä vaan, minä en enää vastaa sinulle.

Eikö Game Gearin, Atari Lynxin ja vaikka Nomadin surkeassa akunkestossa ollut valittamisen aihetta? Ei tainnut silloinkaan helppo ohjelmoitavuus ja pelien porttaus olla tie voittoon? Miksi nyt olisi?

Lainaus PSP:lle ohjelmoivalta henkilöltä:
"The 4-6h can be attained in the PSP but at a massive cost. The game for starters would have to be buffered into its 32MB of ram so the disc doesn't have to spin at all, then the min lighting possible to the LCD, low volume via headphones, and yah the lan off too.

So if you think you'll get 4-6, then I hope you enjoy stuff like Bust-A-Move or Tetris because the way they're pushing aesthetics 32MB of ram isn't much to store in. According to the guy if you want a game like say Ridge Racer that'll run the CPU fully, use the disc quite a bit, and you want more than a whisper of audio via the unit speakers you're going to get around 2.5hours."


Vaikka yrität sanoa mitä tahansa, se vaan on fakta, että pelintekijät päättävät miten kauan sinun PSP:n akku kestää. Kaikki tämä kuulostaa varmaan sinustakin todella hyvältä?

Näyttää myös siltä, että pelintekijät eivät voi edes käyttää koko prosessoritehoa hienosta koneestaan, vaan esim. 10% tai 20% CPU:sta akkukeston säästämiseksi. Akusta loppuu mehut PSP:n raudan kanssa, eikä ylikuumentumis ongelmatkaan ole outoja. Sekä PSX että PS2 kokivat ylikuumenemisongelmia alkutaipaleellaan. Huono akku pilaa monella tavalla hienon laitteen, puhutaan mistä elektroniikasta tahansa.

Muut puhuvat puuta heinää ja sinä tulet kylvämään totuudensiemeniä harhauskoisten silmille? Hah.

p.s PSP on mielenkiintoinen laite, en vaan millään pysty suosittelemaan sitä kenellekään ennen kuin akkuongelmat on saatu ratkaistua. Toivottavasti ei mene vuosia.

Modet: lupaan, että tämä oli viimeinen off-topic viestini tässä ketjussa.

ontopic: :D
Nintendo DS Kicking Butt in Japan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Smirre sanoi:
Näyttää myös siltä, että pelintekijät eivät voi edes käyttää koko prosessoritehoa hienosta koneestaan, vaan esim. 10% tai 20% CPU:sta akkukeston säästämiseksi.[/URL]

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tervis sanoi:
Löysin aika mielenkiintoisen jutun Gamespotista, eilen julkaistu aika paljon videoita mm. DS:n valikoista, japanin pressikonferenssista, mario64stä ja metroid prime huntersista.

Et tainnut huomata minun lähettämää viestiä edellisellä sivulla? IGN:n kuvaamaa DS pressitilaisuutta, jossa esiteltiin pitkään ja hartaasti mm. Mario64 DS, Metroid Prime Hunters. Tiedostojenkoko päälle 700 megaa, ei tarvitse olla Gamespotin tunnuksia tai muitakaan tunnuksia ;)
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Smirre sanoi:
Et tainnut huomata minun lähettämää viestiä edellisellä sivulla? IGN:n kuvaamaa DS pressitilaisuutta, jossa esiteltiin pitkään ja hartaasti mm. Mario64 DS, Metroid Prime Hunters. Tiedostojenkoko päälle 700 megaa, ei tarvitse olla Gamespotin tunnuksia tai muitakaan tunnuksia ;)

Ai sitä viestiä, jossa on kaksi linkkiä olemattomaan?
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Smirre, piti päästä sanomaan viimeinen sana? Kirjoitit minulle pitkän vastineen, vaikka moderaattori ohjasi keskustelun muulle alueelle. Täällä en siihen vastaa, konsolisodassa ehkä, kunhan myöhemmin ehdin lukea sen pitkän litanian sinne kirjoitettuja uusia viestejä.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Knight sanoi:
Ai sitä viestiä, jossa on kaksi linkkiä olemattomaan?

Johan pomppasi, kirjoitushetkellä linkit vielä toimi :(

Tuon videon jälkeen sai hyvän kuvan siitä, miten kosketusnäyttö toimii ja miten sitä on jo ensimmäisissä peleissä hyödynnetty. Ennakkoluulot hävisi samantien, vaikutti niin hauskalta :D
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Ehdin itse kopioida kyseiset videot, luultavasti linkit otettiin pois juuri tuon suoran linkityksen takia: siitä ei niin kauheasti pidetä. Voihan tuosta tietysti tehdä torrentin jonnekin, niin sitä voi sitten toiset kopioida nopeasti :)
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Smirre, noissa uusissa videoissa oli kyllä enemmän kuin niissä pressivideoissa. Esiteltiin kaikki valikot ja pictochat läpi, ja noita gameplay videoita en ollut kyllä nähnyt, vaikka olenkin katsonut kaikki tähän mennessä tulleet mario videot :cool:
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tervis sanoi:
Smirre, noissa uusissa videoissa oli kyllä enemmän kuin niissä pressivideoissa. Esiteltiin kaikki valikot ja pictochat läpi, ja noita gameplay videoita en ollut kyllä nähnyt, vaikka olenkin katsonut kaikki tähän mennessä tulleet mario videot :cool:

Oli tuossa pressimateriaalissa myös valikot ja pictochat mukana esittelyssä. Tuo DS pressi oli IGN Insider materiaalia. Voi olla, että aikalailla samaa kamaa kuin Gamespotin puolella. Gamespottiin en omista tunnuksia, en voi tietää tarkemmin...
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Noiden videoiden avulla kyllä konkretisoitui ton kosketusnäytön nerokkuus. Pentuna tuollaisesta olisi ollut aivan mehuissaan. Toisaalta onhan se aikuinenkin terve, kun se leikkii.. :)

Ja muuten.. Gamespotin videoiden katselu ei vaadi rekisteröitymistä.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

GameSpot alkaa huutamaan niistä jos yrittää katsoa QuickTime-versioita, Windows Mediat toimivat ilman ongelmia. Kaipa sitten QuickTimet ovat parempilaatuisia.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

Olisipa itse konekin tyylikkään musta :rolleyes: Toivottavasti Play-Asia saisi nopeasti DSiä varastoonsa että minäkin saisin omani.
 
Vastaus: Tietoa NDS:stä

tervis sanoi:
Olisipa itse konekin tyylikkään musta :rolleyes: Toivottavasti Play-Asia saisi nopeasti DSiä varastoonsa että minäkin saisin omani.

Vähänkö olis siisti kiiltävän mustana :eek:

Playasialla lukee vieläkin US DS:n kohdalla "Not yet published or released"...
 
Ylös Bottom