Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ErnoMies sanoi:IE:n alapalkki katosi. Siis se jossa näkyy mihin linkki johtaa, jotain ja oikealla sitten kuinka sivun/kuvan/joku lataus onnistuu. Mitenköhän tämän saisi takaisin?
Nixppeqq7 sanoi:En ole aivan varma tarkoitatko tätä mut koitetaas.
Eli Näytä valikosta klikkaat Tilarivi. Tuosta pitäs pompsahtaa kyseinen palkki takas.
e-a-m sanoi:Mikäs mahtaa mun konettani vaivata, kun se yksinkertaisesti pysähtyy kokonaan. Ja tämä saattaa tapahtua milloin tahansa. Aluksi pysähtyi Windowsin latausruutuun, siitä se levisi ikäänkuin niin että kone saattaa pysähtyä siitä myöhemminkin. Kuitenkaan, jos katson elokuvaa niin se ei yleensä ole pysähtynyt (eli kaatunut, voisi sitäkin sanaa käyttää). Eikä kovalevyn formatoinnista ole kuin vähä yli kuukausi ja olen eheyttänyt kovalevyä niin että se on ihan hyvässä kunnossa. Mikähän mahtaa olla vikana?
Jarmo Hänninen sanoi:En sano mitään muuta kuin, että pahimmassa tapauksessa emoa joudut kohta puoliin vaihtamaan. Nimimerkillä "tänään uutta ostamaan"
Riippuu siitä , mihin käytät konetta, mutta sanoisin jopa, että kannattaa ( =on järkeä) .Paavi^ sanoi:Muuten, onko mitään järkeä hommata koneeseen enempää muistia kuin 768mt 266 megahertsistä?
Kokeile demon lataamista. Pelihän on optimoitu Atin näytönohjaimia silmällä pitäen, joten saattaa pian toimiakin.olge sanoi:Tulee nyt vähän offtopiccina mutta, toimiskohan Half-Life 2 mitenkään Radeon 9100:lla?
gefilus A sanoi:Kokeile demon lataamista. Pelihän on optimoitu Atin näytönohjaimia silmällä pitäen, joten saattaa pian toimiakin.
olge sanoi:Olisin Dvd-asemaa koneeseen ostamassa, ja tuli semmoinen juttu mieleen että kun menen asemaa ostamaan niin pitäisikö ottaa koneen malli/sun muut tiedot ylös? Rupesin vaan miettimään että entäs jos asema ei sovikkaan koneeseeni..
Arisalmi sanoi:Kannattaa ne tiedot varmuuden vuoksi ottaa ylös, mutta eri asia on sitten että tietääkö myyjä näistä yhteensopivuusongelmista. Itse en ole pahemmin kuullut ongelmista dvd-asemien osalta. Muropaketissa osaavat varmastikin auttaa enemmän. Ja jos konsolifiniläisistä on jollain ollut ongelmia niin onhan se parempi valistaa.
Knight sanoi:Ei siinä, olge, muuta kun varmistat että asema sopii koneeseesi.
olge sanoi:Joo hyvinhän tässä loppujen lopuksi kävi ja nyt asentelen parhaillaan Half-Life 2:sta.