Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tilt.TV uuden saitin rekisteröiminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja USAnlippu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tilt.TV uuden saitin rekisteröiminen.

Tilt-girl?!? Mitvit?!?

S-ä-ä-l-i-t-t-ä-v-ä-ä.

Sarine sanoi:
Mutta kauniita naisia ;)

Hmm.. En nyt ymmärrä tätä pointtia.

Kauniita naisia on kaikkialla. Kun puhutaan peleistä, eikö silloin pitäisi puhua peleistä? Jos haluaa nähdä kauniita naisia, olemme me suomalaiset niin hyväonnisia, ettei meidän tarvitse mennä kuin vähän ulos, niin johan niitä näkyy. Tai sitten ostaa alan DVD:n.

Pitääkö noita kaikenmaailman tilttimissejä tuuppia joka läpeen? Nyt sinne tulee sitten taas kaikenmaailman pellejä, jotka säälipisteitä kerätäkseen yrittää selitellä että "mulla on pleikkari ja pelit on niinku tosihyvii ja mä pelaan joka päivä 10 tuntii ja nörttipelaajat on tosi söpöi plääplää."

Laittaisivat noihinkin tilttityttökisoihin menneet rahat johonkin rakentavampaan.

No enpä mä tosin Tilttiä ole pitkään aikaan enää katsonutkaan, kun jutut ovat siinä olleet niin surkeita. Eli siinä suhteessa mulle ihan sama...

feldon sanoi:
Ja kaipa Tilt Girlillä nyt muutenkin yritetään hankkia lähinnä lisäarvoa ohjelmalle, ei niinkään ammattitaitoista juontajaa.

Lisäarvoa? Lisäarvoa?!

Ketjun aiheena on: Tilt.TV uuden saitin rekisteröiminen.

Mikäli uudesta Tilt-pimperosta tai itse Tiltistä haluaa yleisemmin juttua ulostaa, kannattaa suunnata ko. ketjuihin:

Ilta-Sanomat Lauantai 4.12.2004: Jaana jättää Tilt.tv:n ja Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n

PS. Koomista lukea näitä alituisia Tilt-moukarointeja. Hyvin on Tilt omaan makuun toimittanut asiaansa vuosikausia, vaikkei mikään pelijournalismin kiteytymä ole ollutkaan. Playn kanssa molempia katsoo mielellään. Kun vielä aiemmin päivittäistahdilla pyörinyt Subidokin saataisiin jalkautettua kaksikon oheen (joskin ilman Karia ja Harroa...damn. :p ), en kyllä vollottaisi peliohjelmien sisällöllistä vajavuutta pätkän vertaa, vaan nostaisin pikemminkin lippua salkoon aktiivipelaajien hemmottelusta nykyisen televisiotarjonnan koomaa lähentelevässä alavireisyydessä. Noh, katsontavinkkeliä on monenlaista.

se playn muija juontaja ei osaa juontaa...se puhuu niin laiskasti ja istuu niin laiskasti sielä sohvalla :D pikkusen energisempi pitäisi sen olla :D

juussi sanoi:
se playn muija juontaja ei osaa juontaa...se puhuu niin laiskasti ja istuu niin laiskasti sielä sohvalla :D pikkusen energisempi pitäisi sen olla :D
Mikä osa allaolevasta lainauksesta tuottaa ymmärtämisen kanssa ongelmia?
Corca sanoi:
Ketjun aiheena on: Tilt.TV uuden saitin rekisteröiminen.

Mikäli uudesta Tilt-pimperosta tai itse Tiltistä haluaa yleisemmin juttua ulostaa, kannattaa suunnata ko. ketjuihin:

Ilta-Sanomat Lauantai 4.12.2004: Jaana jättää Tilt.tv:n ja Play, Nelosen peliohjelma haastaa Tilt.tv:n
Playn juontajan arvioimiseen löytyy myös ylläolevista linkeistä sopiva palautteenantoketju.

Corca sanoi:
Mikä osa allaolevasta lainauksesta tuottaa ymmärtämisen kanssa ongelmia?

Eihän juussin kommentti liittynyt mitenkään Tilt.tv-ohjelmaan.

Pääsinpäs pätemään.

Mielstäni juuri tuo kubido oli minun makuuni parempi kun ohjelmassa pelattiin kunnolla peläjä eikä vaan todettu jotain pelistä ja laitettu numero 7/3-4pojoa.

Knight sanoi:
Eihän juussin kommentti liittynyt mitenkään Tilt.tv-ohjelmaan.

Pääsinpäs pätemään.
Juuei, vaan vielä vähemmän kommentti liittyy ketjun pääaiheeseen, mikä oli ohjeistuksen ydinpointti.

PS. Päteminen ja viisastelu ovat kaksi eri asiaa. ;)

Hakkiz sanoi:
Olen kyllä vakuuttunut siitä, että saittiuudistuksen myötä sivusto pääsee irti pahimmista häiriköistä ja keskustelualueelle saadaan parempi järjestys.
Ainakaan toistaiseksi keskustelujen taso ei vakuuta sen vertaa, että vaivautuisin rekisteröitymään.

Oliver sanoi:
Ainakaan toistaiseksi keskustelujen taso ei vakuuta sen vertaa, että vaivautuisin rekisteröitymään.
Eikä tule koskaan vakuuttamaankaan, ennen kuin 8-14 vuotiaiden äo nousee 20:llä..

Ylös Bottom