Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 FAQ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertoisko joku? :confused: JA vielä miten pääsee ton Tyhmän Elite Leaguen Golem gurun???

EDIT: onneks tajusin hakee tipin Gamewinnerssist Golemguruun läpi on ja kultaa on :). Ja Optionssissaha ne Cheatit on :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Siis, ensiksi herra on hyvä ja menee Cheats-valikkoon ja laittaa hatut pälle.
Sen jälkeen menet peliin ja avot.

Nice Threads

Assault tehtävä, vinkkejä kiitos. :)

Mitä lisä osia mapmakeriin saa ja miten?MInä olen saanut arcade leaguessa noin.7hopeaa 35 kultaa ja 10-17 platinaa.En muista tarkkaan.

Montako ukkoa puuttuu galleriasta?

Multa puuttuu 2 toinen on Captain Snow ja Captain Nightin välissä ja viimeinen oli muistaakseni Sgl zombi.mitenkähän ne saisi.

Re: Nice Threads

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jori
Assault tehtävä, vinkkejä kiitos. :)
Nice Threads on kyllä pirullinen tehtävä ja meni läpi vasta toisella yrityksellä.
Ja silloinkin vain pronssin arvoisesti.

Alku on vaikea, sentrybotteja ryntää päin ja lasergun-turretit ampuu, ota jostain ase(perusasekin käy, mutta suosittelisin plasma autoriflea), juokse aukion oikeassa laidassa olevan turretin alle rojujen takana, ettei turretti rankaise.
Tämän jälkeen tuhoa turretti(yksi plasmariflun kranaatti hoitaa) ja etene siitä sinne ovelle päin tuhoten turretteja.

Sisällä eteneminen on suorasukaista, mutta vinkkinä sanon, että ei kannata käyttää homing launcheria, vaan plasmariflun kranaatteja turrettien ja vastustajien tuhoamiseen.
Ja älä anna mitään painoa sille mukana roikkuvalle Leo Krupsille, aivan hyödytön retale.

Niin ja multa tais puuttua jotain 13 tyyppiä siitä listasta, ei MILLÄÄN jaksaisi edes yrittää niitä Virus-pelimoodin Arcade League matseja.
Challenge- ja Arcade League moodeista puuttuu vain yksi pytty, Challenge-tehtävä Hit me baby one morgue time.
Täytyy koittaa tästä topicista löytyvien ohjeiden avulla.

Auttakaa tyhmää. löysin tälläisen koodin codejunkiessista:

All Unlocked
DE451172 BBA89A82

, mutta mulla ei oo harmaintakaan ajatusta miten toi toteutetaan!!?? en oo ikinä aiemmin käyttänyt mitään koodeja, mutta nyt on sellainen tilanne että multa puuttuu noin 4 kenttää ja mulla ei oo yksinkertaisesti aikaa ja hermoja (lue: taitoja) pelata arcade leagueta läpi -oon päässyt vasta pro leaguen puoleen väliin.

että apuja kaivataan, thanx jo etukäteen!

edit: noniin nyt huomasin, että toi toimii vaan jos omistaa sen action replay softan... eli löytyykö kyseiseen peliin koodia jolla saisi kaikki kentät auki ilman että omistaa mitään koodi/cheatti-ohjelmaa???????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
eli löytyykö kyseiseen peliin koodia jolla saisi kaikki kentät auki ilman että omistaa mitään koodi/cheatti-ohjelmaa???????
Ei taida löytyä. Siitä vaan ahkerasti pelaamaan, kyllä se siitä. (tai tietysti voit kopioida kaveriltasi tallennuksen, jolla on jo kaikki tarvittava avattu [olettaen, että semmoinen löytyy]?)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ei taida löytyä. Siitä vaan ahkerasti pelaamaan, kyllä se siitä. (tai tietysti voit kopioida kaveriltasi tallennuksen, jolla on jo kaikki tarvittava avattu [olettaen, että semmoinen löytyy]?)

voi harmi.... työ/koulu/sosiaali -elämä ei vaan jätä tarpeeksi aikaa.... mull on splinter shellikin, jota en oo kerennyt ees aloittamaan...:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
voi harmi.... työ/koulu/sosiaali -elämä ei vaan jätä tarpeeksi aikaa.... mull on splinter shellikin, jota en oo kerennyt ees aloittamaan...:(
Älä huoli, et ole yksin. Mulla on about 20 peliä kesken, mutta en niitä ikinä kerkeä aloittamaan, koska aina tulee lisää pelejä arvosteltavaksi (jotka taas on suht. pakko mennä läpi) :)

Ylös Bottom