Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters 2 GameCubelle!

Eivätköhän ne ole molemmat teknisesti aika lähellä toisiaan, joten tässä tapauksessa ohjattavuus ratkaisee. Osta sen mukaan kummalla ohjaimella pelailet mieluummin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Osta sen mukaan kummalla ohjaimella pelailet mieluummin.
...tai sen mukaan kummalle ohjaimelle kontrollit sopivat paremmin. Itse päädyin ps2-versioon, koska saan customoitua kontrollit siihen paremmin. Cuben kapulasta loppuu napit kesken, vaikka tuntuukin paremmalta käsissä.:)
 
Niin no GC:ssa on kyllä "multitap" itsessään... Eli 4-peli olisi itsellä enää yhden ohjaimen hankinnan päässä... :cool:

Kun taas ps2:lle pitäisi ostaa multitap + 2kpl ohjaimia...

Eli ostaa GC:lle ton timesplitterssin...

Huomenna pitäis tulla maaario sunshine.... :p :rolleyes:
 
Onko kellään varmaa tietoa siitä että milloin
toi Timesplitters 2 ilmestyy pelikauppoihin.
VPD:ssä sanottiin että se tulee 15.11. ja
Dosessa sanottiin että ehkä vasta ens viikolla,
mutta julkaisu päivähän on jo 1.11. eli nyt perjantaina. Kirjoitelkaa pian:confused:
 
Nyt tuli tämäkin tilattua (MP4:sen ja SFA:n kanssa), vaikken ole ykköstäkoskaan testannutkaan. Uskon kyllä että peli on kehujensa arvoinen. Niin paljon on sitä kehuttu etten voinut vastustaa, mutta ikävä kyllä saan tuon pelivyöryn vasta ensi kuun 17-18 päivä.
 
konsolinet saa niitä klo16-17 tänään. niitä ei ole kuullema kukaan muukaan saanut ajoissa
 
Mitenkä posti kulkee muuten vikonloppuisin?
Onko niitä millään mahdollista saada ennen maanantaita?
 
soita sille äijälle ja koita sopia.. itse saan pelin 20.20 :)
 
no juholle = mcbain = konsolinet

[21:03:22] <McBain> olit sitten kai ainoa suomalainen joka pääsi pelaamaan sitä tänään
[21:03:30] <McBain> :)
[21:04:57] <McBain> ei paha noin karkkilalaiselta :)
 
tulis sitten pelattua peliä 03 asti.. aivan helvetin hyvä peli en ymmärrä miksi porukat vinee tosta tähtäyksestä. imho peli hakkaa halon 6-0
 
Miten niin ainoa suomalainen...
Ainakin hain omani Playerone:stä juuri ennen sulkemisaikaa...
Olin soittanut sinne ja ne sanoivat että on mahdollista että tulee juuri ennen sulkemisaikaa...
Onneksi menin sinne katsomaan...
Nyt kun olen pelannut sitä yhteensä n. 24 tuntia niin voisi mennä näyttämään kaverillekin kuinka mahtava peli tämä on...
By the way... Onko kukaan jaksanut itseni lisäksi tehdä
Complex:ia mapmaker:illä...
Ihanaa huomenna(tänään) kolme ihmisvastustajaa vastassa... :D :cool:
 
Turha kysymys, mutta ovatko PAL TimeSplitterssin kannet samanlaiset kuin Konsolinetin kuvissa, vai saman tyyliset kuin Ps2:lla?
 
Millainen se tähtäyssysteemi sitten on, jos joku siitä on valittanut?(D-D:lle).

Ja kuten yoshi jo kysyi, paljonko vie kortilta tilaa?
 
Omani sain perjanataina 20.05 Konsolinetistä. Kävin tsekkaamassa tuurilla P-Tapiolan Ärrällä ja oli tullut noin minuuttia aikaisemmin sinne. Ilmoitus posti tuli vasta ysin kieppeillä eli olisi jäänyt tähän päivään nouto jos sitä olisi odottanut.

Tilaa vie 2 blockia ja tähtäys systeemi toimii ok, kunhan ohjaimen konffaa sopivaksi. Peli aikaa takana noin 20 min ;)
 
Ylös Bottom