Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters Future Perfect

Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Swhat sanoi:
Välillä tuntui siltä että joku käytti jotain huijauksia kun ei ketään näy missään ja ei näy, että joku ampuisi, mutta kuolin koko ajan...

Mag-charger...? :rolleyes:

Sillähän voi tosiaan valita sen "piercing moden" (tai jotain sinne päin) ja ampua seinien läpi. Vähän samanlainen ase kuin N64:n Perfect Darkissa, en tosin muista minkä niminen härveli siinä aikoinaan oli.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Swhat sanoi:
Oijoij.. :( Nyt pilasin yhen elämyksen sun pelikokemuksesta. Pyydän anteeksi.. innoissani huitasin tekstiä tulemaan. :eek: Pistämpä ne nytten, ettei enempää satu vahinkoja. (vaikkakin se tuossa muiden viesteissä näkyy..)


Nou hätä! Sen verran loistava peli että yksi ylläri vähempi ei missään tunnu! ;)
...nyt on jopa Gran Turismo 4 ringeineen jäänyt PS2:seni ulkopuolelle hälyttävän pitkäksi aikaa... kunpa olisi vain aikaa pelailla...
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

illu sanoi:
Mag-charger...? :rolleyes:

Sillähän voi tosiaan valita sen "piercing moden" (tai jotain sinne päin) ja ampua seinien läpi. Vähän samanlainen ase kuin N64:n Perfect Darkissa, en tosin muista minkä niminen härveli siinä aikoinaan oli.

Aijaa.. Nyt sain tuonkin selville. Voi hyvinkin olla tuommoinen. Tuosta tulee olemaan jonkin verran hyötyä. :p Huomasin kyllä, että kaikki elektroniset laitteet ja hahmot voi nähdä seinien läpi, mutta että niitä voi ampuakin.

jenssode sanoi:
Nou hätä! Sen verran loistava peli että yksi ylläri vähempi ei missään tunnu!
...nyt on jopa Gran Turismo 4 ringeineen jäänyt PS2:seni ulkopuolelle hälyttävän pitkäksi aikaa... kunpa olisi vain aikaa pelailla...

Hyvä.. :) Mulla vähän sama juttu. MGS: Snake Eater ja muut vähän jääneet nyt. Mutta eipä tuo mitään.
Nettipelistä sen verran taas, että kyllä lagaa aivan törkeästi monet servut, mutta onneksi aina löytyy vähän parempiakin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Swhat sanoi:
Nettipelistä sen verran taas, että kyllä lagaa aivan törkeästi monet servut, mutta onneksi aina löytyy vähän parempiakin.
Aika paljon riippuu hostaajan yhteydestä. Omalla yhteydellä kun hostaan, niin lagia harvemmin esiintyy, mutta useimmiten, kun menen ulkomaisten servuun, niin lagaa välillä tosi törkeesti.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Näköjään se kaksinpeli hardilla kuittaa prosenttien muodossa myös yksinpelit, mutta siellä Player Progress -valikossa ne jäävät edelleen "tyhjiksi". Vaan eipä sillä mitään merkitystä ole, jos 100% on statseissa. :)

Täytyy kyllä itsekin todeta että yksinpelin vaikeusaste on pudonnut rankasti kakkososasta. Sinänsä tuollakaan ei ole mitään väliä, koska TS-pelit ovat mulle ehdottomasti parasta moninpelihuvia mitä on tarjolla. Sen jälkeen kun prosentit ovat täynnä, niin tulee pelattua vain ja ainoastaan kavereiden kanssa...mutta kyllä ne TS2:n Robot Factory ja Atomsmasher vaan oli hardilla sellaisia elämyksiä mitä Future Perfectin story ei kyennyt tarjoamaan.

Suosittelen edelleen myös kakkosen pelaamista niille keneltä se on jäänyt väliin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Mag-chargerin tapainen ase oli myös Red Factioneissa, vähän tehokkaampana tosin. Power manipulator pöllitty Half lifesta, hauska vehje, omissa story kentissä voi hyödyntää tätä varsin paljon, kuten nostella aseita kuopista, ikkunoiden takaa jne. Iso harmi vaan ettei vaikuta avaimiin, kaikki kauniit ideani tuhotaan :rolleyes: .
Kun olivat varastelutuulella niin mikseivät saman tien vieneet RF:n Precision rifleäkin :D ?
Moninpeliä vielä ehtiny pelaileen paljoa kun Mapmaker vieny lähes jakamattoman huomion. Onlinea sitten myöhemmin, toivottavasti täältä saahan koottua porukka Assaultiin :cool: (ja tietenkin muuhun). Saadaan eliminoitua kaikki "huijaukset", character abilites, auto-aim yms. jos kaikki pelaajat on tuttuja.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Nyt on tullut verkossakin pelattua jonkun aikaa, ja oikein hauskaa on. Kentistä hauskimpia ovat tällä hetkellä Temple, Siberia ja vanha kunnon Training Ground. Itse en ole kovin tykästynyt tavalliseen Deathmatchiin tai vastaaviin, vaan eniten ehkä kiinnostaa Capture the Bag. Itse asiassa kaikki missä pitää OIKEASTI osata pelata. Eli taktikointia, tiimipeliä ja tarkkuutta sen järjettömän räiskimisen sijaan!

Olisi kyllä hienoa saada kunnon porukka kasaan, koska tähän mennessä suurin harmi on ollut tiimikaverit joista ei sitten ole yhtään mitään hyötyä... Vähän turhauttavaa kun vastapuolella on hyvä jengi kasassa, ja sitten saat itse tehdä kaiken työn. Omat tyypit seisoo paikoillaan jossain ja odottaa actionia...yleensä näillä on sitten hahmonakin joku apina, dinosaurus tai vastaava.

Kaiken kaikkiaan odotan vielä sitä elämystä minkä multitapin kanssa pelattu Elimination tarjosi TS2:ssa. Pelkkiä pistooleja, One Shot Kill päällä, ja sopiva kenttä kuten Hospital. Voi sitä fiilistä ja vainoharhaisuutta kun pelaa sopivan porukan kanssa. :cool: Mikäänhän ei estä samanlaisen (tai paremman) tunnelman saavuttamista verkossa. Pitää vain tosiaan sopia "tuttujen" pelaajien kanssa sessioista ja valita oikeat pelimoodit. Minua voi yrittää tavoitella vaikka ICQ:n välityksellä, olettaen että olen kotona ja kone päällä. (Vielä kun saisi joskus hankittua sen reitittimen ettei tarvitsisi ottaa PC:tä pois linjoilta PS2:n verkkopelien takia...)

- Lingoon

PS. Tilasin eilen USB headsetin, helpottaa kummasti sitä taktista kommunikointia juuri noissa tiimipohjaisissa pelimuodoissa.


Edit
Toivelistan kärjessä:
- ei apinoita, Robofishiä tai muita pikku pirulaisia
- auto aim POIS PÄÄLTÄ!!! :mad:
- character abilities OFF
- sarjatuliaseet minimiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Oliko jopa niin että Handicappiakin voi käyttää netissä? Olisi muuten aika hirveä etu sen käyttäjillä. Auto-aim pitäisi poistaa kokonaan, sehän lisää muiden pelaajien hit-aluetta, eli vaikka ohi ampuukin niin laukaukset osuu. Monkeylla saisi pelata vähemmän henkilöitä, tai siltä pitäisi poistaa health-palkista kestävyyttä.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Handicappeja ei onneksi ole verkkopelissä. Ja tuo auto aim -ongelma häviää tosiaan silloin kun pelaa tuttujen kanssa. Eipä sitä käytä ketkään muut kuin idioottinyypät (tai muuten vain idiootit). Totaaliselta aloittelijalta sen vielä sallii, mutta siinä vaiheessa kun muutenkin pärjäisi ja auto aim on käytössä edun tavoittelemiseksi, niin raja on ylitetty.

Tuo monkey-probleema ei olekaan niin yksinkertainen juttu. Joka kerta kun menet mukaan jo käynnissä olevaan peliin, et saa käyttöösi sitä "omaa" hahmoasi, vaan jonkun muun maisemiin sopivan tyypin. Ja yllättäen FR on hoitanut homman niin, että joka matsissa niitä apinoita näkyy. Itsekin olen muutaman kerran hypännyt peliin mukaan ja todennut että "ohhoh, onpas mulla lyhyt hahmo...ai joo..." Eli jos ei vahingossakaan halua pelata apinalla, niin pitää ehtiä odottelemaan sinne aulaan.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Tuo autoaim ottaa kyllä päähän suuresti. En ymmärrä miksei sille ole tehty erikseen säätöä niin, että sen voisi serverin tekijä poistaa kaikilta. Käsittämätön moka pelintekijöiltä, aivan naurettava. Ja samoin tietysti myös nuo lyhyet ja muuten epäreilut hahmot. Miksei niihinkään tehty mitään säätöä hostille, että voisi rajata tiettyjä hahmotyyppejä pois.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Nyt on tullut pelattua Future Perfectiä muutama päivä yksinpelinä ja co-oppina ja täytyy kyllä sanoa, että aivan loistava peli kyseessä, kaikessa hektisyydessään. Kontrollit ovat uskomattoman hyvät, enkä ole toista räiskintää PS2:lla pelannut, jossa olisi yhtä hyvät kontrollit (TimeSplitters 2 jäi välistä, mutta ykkönen löytyy). Harva peli on myös yhtä hauska, kuin mitä FP on. :) Hard-vaikeustaso tuntuu juuri sopivan haastavalta IMO. Vielä en ole kokeillut muuta kuin Story-modea, muuta Arcade-pelitilojen nimiä olen selaillut ja hauskalta vaikuttavat. Nettipeliä kokeilin hetken aikaa, mutta pitää syventyä siihen paremmin, kun peli on menty läpi. Kaiken kaikkiaan loistavalta peliltä vaikuttaa kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Laukunryöstö Siberiassa on kyllä aivan käsittämättömän hauskaa, kunhan aseluettelossa on vähintään yksi Sniper Rifle. Tuota ollaan Ison O:n kanssa pelattu kirkkaasti eniten.

Tuossa levelissä on niiiin monta hienoa paikkaa asettua aloilleen se sniperi kourassa, että matsit menee osaavan jengin kanssa tosi taktiseksi. Yksikin viiteen pinnaan pelattu matsi kesti about pari tuntia... :) Todella usein tulee niitä hetkiä että omia kavereita putoilee siitä vierestä, ja siinä sitten puolipaniikissa ihmetellään että "mistä ihmeestä se ampuu!?" Ja sanomattakin on selvää että pärjääminen on paljon kiinni siitä miten oman joukkueen tarkka-ampujat piileskelevät ja osuvat. Lisäksi kutakuinkin jokainen hyökkäys pitää olla yhteistyössä tehty ja suunniteltu, muuten tulee noutaja.

Aivan loistavat puitteet laukunryöstölle.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Eli jos ei vahingossakaan halua pelata apinalla, niin pitää ehtiä odottelemaan sinne aulaan.

Eli siis et voi valita hahmoa ellet aloita peliä? Ja muille arvotaan? Käsitinkö oikein?..Toivottavasti en. Itse tykkään pelata Cortezilla, Anyalla ja Kenraalilla (hyvikset :rolleyes: ). Ryadus pelaa herra sukalla :) .

Nettiyhteyttä ei ole vieläkään asennettu vaikka soneralta on luvattiin jo viikko sitten saapuvaksi :mad: , pitää varmaan soitella niille mikä mättää. Ei pysy nahoissaan kun kuuntelee noita juttuja.
No, täältä löytyy kaksi pelaajaa valmiina sitten kun se tulee... Järjestetään viimeistään sitten kunnon matseja niin ei tarvitse repiä hermoja noiden apinoiden, auto aimejen sun muiden takia.
En muuten ala jos ei ole Tacticalia / Scifi sniperia mukana :) . Aseet voitaisiinkin päättää yhdessä mitä käytetään ja pelin aloittaja sitten pistää ne, ei ongelmia.
Assaulttia tahdon myös. Mars Prison voisi olla juuri sopiva, muissa kentissä voi olla vähän tehtävät hankalampia puolustajien kannalta. Tai ehkä VR:kin, mutta liian rumat maisemat.

Kun muuten käyttää tuota puhesettiä mikälie, niin kuuluuko puheet kaikille vai omalle joukkueelle vai voiko siitä valita?
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Hahmon saa valituksi Lobbysta. Itsekin olen tulossa pelaamaan nettiin varmaankin tämän viikon lopussa tai ensi viikolla. Saatanpa tulla jopa kolmen kaverin voimin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Juuri näin, eli ei tarvitse aloittaa peliä saadakseen haluamansa hahmon, mutta aulaan pitää ehtiä mukaan ennen pelin alkua. Jo käynnissä olevaan peliin liittyessä pitää tyytyä arvottuun hahmoon, joka siis kuuluu kentästä riippuvaan ja ennalta määrättyyn joukkoon.

[/kapulakieli]


Kun muuten käyttää tuota puhesettiä mikälie, niin kuuluuko puheet kaikille vai omalle joukkueelle vai voiko siitä valita?
Tähän minäkin haluaisin vastausta. Oma headsettini on perillä joskus tällä viikolla, eli en ole vielä ehtinyt testata. Toivottavasti puheet kuuluvat vain omalle joukkueelle, muuten se taktinen keskustelu jää vähän vähemmälle. Suunsoittoa tietty riittää sitäkin enemmän...
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

illu sanoi:
Tähän minäkin haluaisin vastausta. Oma headsettini on perillä joskus tällä viikolla, eli en ole vielä ehtinyt testata. Toivottavasti puheet kuuluvat vain omalle joukkueelle, muuten se taktinen keskustelu jää vähän vähemmälle. Suunsoittoa tietty riittää sitäkin enemmän...

Minusta vähän tuntuu että kaikki kuulevat kaikkien puheet. :( Meinaan oli capture the bag ja oikeella alhaalla näkyi kun joku puhui niin vastustajan väri. Ja laatu tuossa headset-puhelussa on aika huono. Ainakin tähän mennessä. Täysin takuuseen en mene. Jos vaikka bugi olisi ollut.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Mielestäni pelinaikaisesta valikosta pystyi disablemaan pelaajia keitä ei halunnut kuulla.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

No hyvä kuulla ettei tarvitse omista hahmoista luopua..

Suunsoittoa tietty riittää sitäkin enemmän...

Mikäs sen hauskempaa kuin huutaa ansaan jääneille vastustajille KUOLKAA M******T :rolleyes: !!
CTB:hen olisi muuten varmaan remote minet hyvä vaihtoehto :) ...


Kyselin soneralta ja niillä kuulemma jotain "ruuhkaa". Sama se minulle mitä sillä jos ei kohta ala kuulua niin vaihdan johonkin toiseen(olisi vasta kolmas kerta, miksi kaikki keharit osuu minun kohdalle :( )...
No, kyllä tässä aika kuluu mainiosti omia storyja tehdessä, toiseen maailman sotaan sijoittuva kenttäni onnistui aivan perfectisti :D .
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Nyt maistuu myös deathmatch paljon paremmin. Ennen tuskastelin sitä että offline-lempimatsini (elimination, pistoolit, one shot kill) ei oikein toimi netissä koska myöhemmin mukaan tulevat johtavat elämissä. Sittemmin on tullut pelattua muuten samalla tavalla, eli tuplapistoolit villisti heiluen ja one shot kill päällä, mutta deathmatch toimii verkossa paljon paremmin. "Myöhästyneet" ovat tappojen määrässä jäljessä, joten sekin ongelma ratkesi. Toki deathmatch- ja elimination-pelaaminen ovat kuin yö ja päivä (toisessa on kiire kerätä tappoja, toisessa voi piileskellen viritellä ansoja), mutta hektisyys ja vainoharhaisuus ovat silti ennallaan. Tykkään kovasti. :)

By the way, kun one shot kill on päällä, niin auto aimin merkitys pienenee huomattavasti. Varsinkin leveleissä missä ampumaetäisyys ei ole kovin suuri. JA HYVÄ NIIN!

Tällä hetkellä IN:
- double 9mm/Kruger/LX-18
- sniper/vintage rifle
- machine gun x2
- Hotel
- Siberia
- Temple

Tai kaikki tässä pelissä on "in", mutta nuo ovat tällä hetkellä paljon käytössä.

Ei pysty kehumaan liikaa.
 
Ylös Bottom