Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplitters Future Perfect

Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Kyllä kenttien teossa on muistirajoituksia. Vaikka pystyy tuossa huomattavasti isompia kenttiä tekemään kuin TimeSplitters kahdessa. Ja on kyllä loisto peli tuokin.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Tuomas sanoi:
Pistin tänään itse pelin tilaukseen kun oli niin halpa, Konsolinetistä 29€ :) Toivon mukaan nettipeli seuraa löytyy ja kenttäeditoria on parannettu niin että voi tehdä omia kamppanjoita eikä ole mitään tyhmiä muistirajoituksia, vaan kentät vie sen verran tilaa kuinka isoja niistä tekee.
Jos jotain tuo peli kiinnostaa niin oli ainakin Jumbon Mustassa pörssissä 15€ .
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

mistä netti kaupasta sais halvalla ton?(mun halpa 15-25)
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

No joo, nyt sais £5 Play.com:sta.
Halpahan tuo olisi, mutta silti olen vähän kahden vaiheilla, kun on tullut totuttua räiskimään PC:n BF2:ssa.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

nakkerton sanoi:
No joo, nyt sais £5 Play.com:sta.
Halpahan tuo olisi, mutta silti olen vähän kahden vaiheilla, kun on tullut totuttua räiskimään PC:n BF2:ssa.
Jos löytyy tarpeeksi kavereita ja ohjaimia, ja multitap niin ei pitäisi olla mikään ongelma tehdä päätös.
 
Vastaus: TimeSplitters Future Perfect

Jugger1 sanoi:
Kyllä kenttien teossa on muistirajoituksia. Vaikka pystyy tuossa huomattavasti isompia kenttiä tekemään kuin TimeSplitters kahdessa. Ja on kyllä loisto peli tuokin.

Totta, taipaapa EA:n aikana kulkea nimellä esinerajoitus... mutta suosittelen lämpimästi, on ollut hintansa väärti... :)
 
Ylös Bottom