Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

TimeSplittes 2 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No eipä paljon allekirjoittanutta haitannut tuo hyppimisen puute.
Päinvastoin, se toi tarkan tähtäämisen mukaan ja poisti p33l0maisen joka paikkaan hyppimisen ja hullun lailla ampumisen.

Pakko-ostos todellakin...
 
juu.....
tietääköhän joku aika varmaa aikaa millon tulee??
Kun jossain aina lukee marraskuu, jossain joulukuu, jossain syyskuu eli millon millon MILLON?????
 
Kävin tuolla timesplitters2 sivuil eli http://www.timesplittersgame.com/
ja siel oli isolla otsikko jossa luki että rekisteröitymällä saa ilmasen ts2 demon....
No ajattelin sitten että no perkele, tottakai rekisteröidyn...
Sitten olin saanu täytettyy lähes kaikki kentät kun siinä kysyttiin
osavaltioo ja alhaalla luki ''US residents only''.....
Siinä sitten kiroilin mielessäni noin 5min....

noh, elämä jatkuu..
Tietääköhän kukaan muuten mitään englanninkielist ps2 lehtee jossa olis toi demo??
 
vai että syyskuussa, on se kyllä kumma että kavereiden kanssa on jaksettu ts1 pelailla jo 2 vuotta ja kukaan ei o valittanu et ei jaksa enää tai et olis kypsää. Jos kakkosesta tulee myös tällainen ilmiö niin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos
vai että syyskuussa, on se kyllä kumma että kavereiden kanssa on jaksettu ts1 pelailla jo 2 vuotta ja kukaan ei o valittanu et ei jaksa enää tai et olis kypsää. Jos kakkosesta tulee myös tällainen ilmiö niin...

Todistaa vain jälleen, että yksinpelin puutteista huolimatta erittäin viihdyttävä peli kavereitten kesken.

No ainakin TS2:sen demon perusteella yksinpeliin on todellakin panostettu. Ja jos moninpeliä ovat hioneet, niin avot.
 
Ärh, kuola valuu jo. Nettipelit ja kaikki :|
Jos porukka täällä enemmänkin innostuu TS2:n nettipelistä, niin konsolifin-turnauksethan ovat aina paikallaan ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ärh, kuola valuu jo. Nettipelit ja kaikki :|
Jos porukka täällä enemmänkin innostuu TS2:n nettipelistä, niin konsolifin-turnauksethan ovat aina paikallaan ;)

Ilman muuta turnaukset kehiin ja aivan sama Griever kummalla alustalla pelataan. Tulet häviämään silti kuten viimeksikin, lievästä vastaan pistämis yrityksestä huolimatta ;)

TS2:nen tulee todennäköisesti olemaan peli, jonka hommaan sekä PS2:selle että Cubelle vain Grieverin vuoksi. Niin eipähän sitten pysty vetoamaan että voittaisi Cubella pelatessa ;)
 
Nyt on TS2 demo testattu (tipahti laatikosta, kai XShava oli saanut jostain maahantuojalta). Näytti ja tuntui lähes samalta kuin ykkösosa, mutta parantuneilla graffoilla.

Autoaim edelleen yliherkkä, eli ihan sama ampuuko pislalla vai kiväärillä 100m päässä olevaa äijää. Kontrollit ok, tosin aseen ja välineiden vaihto ei toimi yhtä hyvin kuin MGS2:ssa. Eli saman kierrätysnapin takana ovat niin aseet kuin kameratutkakin. Ja ase ei voi olla yhtä aikaa kameratutkan kanssa päällä. Ehkäpä tämä korjataan tuotantoversioon.

Demossa oli yksi tehtävä, jossa piti suorittaa välimissioita bond-tyyliin. Tallentaa kesken tehtävää ei voinut, mutta peli päätti itse checkpointin parin välitehtävän jälkeen. Eli tuosta checkpointista sitten jatkui peli, jos sattui kuolemaan.

Aseena oli demossa nyrkki, pisla, konekivääri kranaatinheittimellä, sniper rifle, haulikko, aikamiinat ja liekinheitin.

Pääosumat merkkas, eli vain päähän sniputtamalla tippuu ukot kertalaakista. Myös zombieita pitää ampua päähän tuttuun tapaan millä tahansa aseella, mutta tuossa auttaa esiin pomppaava tähtäinristikko edellisen osa tapaan.

Äänet ovat valitettavasti samanlaiset kuin aiemmin, erityisesti toi musa rassaa. Samoin vihollisten randomina oleva epärealistinen tarkkuussa. Esim. nurkan takaa hyökätessa ei jää epäselväksi, että konehan se siinä tähtäilee. Sen verta tarkasti nimittäin osuu heti kun millikin housunlahkeesta on näkyvissä.

Ei mitään erikoista, mutta toivottavasti moninpeli rokkaa taas. Tallennettavat, pelaajanimellä toimivat henkilökohtaiset asetukset ykkösosassa ovat varmasti yksi syy pelin suosioon vs. muut moninpelit. Ei tartte conffaussessiota, kun joku pervo Nintendomies haluaa ohjata ihan väärin :D
 
Jos ens kerralla häviän, niin pistän sen sen piikkiin, että te ootte päässy jo heinäkuusta asti treenaamaan :D

Vaikka mainitsitkin Jore jo parannetusta grafiikasta, niin erityisesti kiinnostais miltä vaikuttaa toi niin hehkutettu animaatio? Onko jotain erityistä, vai yhtä tönkköä kuin ekassa osassa?

Niin ja XShava, muisteleppa uudestaan ;)
 
Re: Timesplitters 2 goes offline

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Eidos on perunut online-moninpelin, iLink- ja LAN-moninpelituki säilyvät.
Uutinen gamespotissa:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2877303,00.html
Eiiiiiiih :(
Enpä ookkaan vähään aikaan ollu näin pettyny :/

Nooh, onneks on sentään toi LAN-tuki, jolla voi saada hyvätkin miittimätöt, jos porukka vaivautuu ostamaan verkkoadapterit...
Tai jos Egmont sponssais väliaikaset miittiadapterit, Jore? :D
 
Onko virallista ilmestymisajankohtaa? Uuh.. *Miettii kavereiden nöyryyttämistä kiihkeissä LAN-sessioissa* :cool:
 
Sainpa tänään TS2:n demon lainaan päiväksi. Pelasin demon levelin (Russian Dam) pari kertaa läpi ja tuntui pidemmän päälle oikein mukavalle. Tuntui varsin samalta kuin eka osa, paitsi että nyt yksinpelissä tuntuu olevan vähän samaa hohtoa kuin vanhassa Goldeneye 007 -klassikossa. Kuten oli suunniteltukin, viittaukset siihen ovat selviä: Siperian Dam 1990 -kenttänä, bodyarmor (jopa ääni sama), aseet (Soviet rynkky, timed mines), valvontakamerat ja tehtävärakenne.

Kenttäsuunnittelu oli juuri niin hyvää kuin GE:n tekijöiltä voi odottaakin. Kentän läpipeluu on todella hauskaa ja siitää huomaa selvästi, että ajatusta on todellakin käytetty sen luomiseen. Ei siis mitään tökstöks-laiskaa sijoittelua kuten monessa FPS:ssä on tapana.

Kontrollit ovat mielestäni selvästi parhaimmat PS2:n fps:istä. Kaiken voi säätää haluamalleen tavalle, kuten TS1:ssä, mutta itse analogista tuntumaa on hienosäädelty. Ilman autaimia pystyi oikeasti osumaan vihollisiin (jopa vertikaalisesti), eikä DualShockille tyypillistä heilumista esiintynyt rasittavasti. Tähtäimellä ampuminen on tehty loistavasti; se sujui vaivattoman nopeasti ja kaikkein "tyydyttävimmät" osumat sai ehdottomasti sillä (zombien kädet ja pää irti).

AI on hyvä. Sen näkökenttä on kuin tehty leikittelyyn. Tekoäly on todellakin tarkka osumaan, mutta sekin on mielestäni vain hyvä asia, sillä peli tuntuu varsin stealth-henkiseltä. Juoksentelua ei siis sallita, ellei tiedä mitä tekee. Hauskasti neukut ja timesplitterit tappelevat myös keskenään.

Grafiikka ja äänet ovat myös kunnossa. Musiikki kuulostaa TS1:n ja GE:n risteytykseltä, eikä ihme, sillä säveltäjähän on sama. Melkein yhtä tunnelmallista kuin GE:n Surface-kentässä. Antialisingin ongelmista ei ole pääasiassa tietoakaan. Animointi on hyvää, vaikkakin aika sarjakuvamaista.
 
Re: Re: Timesplitters 2 goes offline

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever

Eiiiiiiih :(
Enpä ookkaan vähään aikaan ollu näin pettyny :/

Nooh, onneks on sentään toi LAN-tuki, jolla voi saada hyvätkin miittimätöt, jos porukka vaivautuu ostamaan verkkoadapterit...
Tai jos Egmont sponssais väliaikaset miittiadapterit, Jore? :D

Ööh, onhan tuosta LAN:ista puhuttu joka puolella, mutta Timeplitters 2-koti sivulla sanotaan näin:

" And if you're feeling truly adventurous, you can link up 8 consoles together with the PlayStation© 2's iLink and have some serious hot-leaded action. "

Se niistä LAN:eista... :( Ei kukaan viitsi ostaa tuota I-Link Hubia kun se perkule maksaa niin paljon!

3 n k ! n E
 
Ostaa kavereiden kesken niin ei tarvitse paljon omastakaan lompakosta niitä vähäisiä centtejä verottaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Moritz
Ostaa kavereiden kesken niin ei tarvitse paljon omastakaan lompakosta niitä vähäisiä centtejä verottaa.

Sitten lisäksi se, ettei tuota voi käyttää kuin muutamien pelien kanssa (GT3 ja TS2 (sekä US-versio Unreal Tournamentista))...

3 n k ! n E
 
Virallisten nettisivujen varmaan tietoon, ei ole mitään aina syytä luottaa. Ne ovat usein myöhässä tai muuten vain vasurilla tehtyjä. Kuitenkin tossa Dragonin postaamassa Gamespot-linkissä sanotaan selkeästi moninpelin toimivan lanin kanssa. Sitäpaitsi kahden koneen linkitys + multitap riittää useimmiten vallan mainosti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Virallisten nettisivujen varmaan tietoon, ei ole mitään aina syytä luottaa. Ne ovat usein myöhässä tai muuten vain vasurilla tehtyjä. Kuitenkin tossa Dragonin postaamassa Gamespot-linkissä sanotaan selkeästi moninpelin toimivan lanin kanssa. Sitäpaitsi kahden koneen linkitys + multitap riittää useimmiten vallan mainosti.

... ja tulee paljon halvemmaksi (vain 2 kpl pelejä/koneita/telkkuja) :) Sääli ettei tälläistä ole käytetty nykyisissä peleissä. Alunperinhän GT3:een hehkutettiin juuri tälläistä optiota 3 konetta/peliä->6 pelaajaa, muttei sitä toteutettu...

3 n k ! n E
 
Ylös Bottom