Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Nyt kamppanjaa pelattu pidemmälle ja hyvää viihdettä. Pelaaminen kivaa ja titaanin kanssa keskustele tekee tästä omanlaisen räiskintä kamppanjan. Ulkoasukin ihan kohdallaan pelissä.
Moninpeliäkin tuli testattua, aluksi vaikutti että ei tästä tuu mitään. Pienen ajan päästä alkoi sujumaan, huomasin että tykkäsin vain pelata muotoja jossa on titaanit mukana. Mielestäni nuo erottavat tämän upeasti codimaisesta hipasta.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Onko tämän moninpeliä mukava pelata kaverin kanssa kimpassa vai sopiiko lähinnä yksinäisille susille? Suunniteltiin tässä Gigantin tarjoukseen tarttumista, mutta moninpelin kiinnostavuus arveluttaa.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Uskon että on hyvä pelata seurassa. Mikäs sen mukavampaa kun riehua titaaneina kaverin kanssa, kannattaa kyllä tuo 20e sijoittaa tähän.
Heikosti vain jossain pelimuodoissa löytyy matseja.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Onko tämän moninpeliä mukava pelata kaverin kanssa kimpassa vai sopiiko lähinnä yksinäisille susille? Suunniteltiin tässä Gigantin tarjoukseen tarttumista, mutta moninpelin kiinnostavuus arveluttaa.

Sekä että. Varsinaisia strategisia hyötyjä en löydä muita kuin se mitä voidaan Party Chatin kautta yhteisesti jakaa. Peli sopii hyvin myös yksinäiselle sudelle. Erinomainen peli, jossa voisi olla enemmän sisältöä verkon puolella.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

MITÄ?
Puhutaanko täällä samasta pelisarjasta jota itse olen pelannut? Yksinäisenä sutena moninpeli menettelee, riippuen pelimuodosta. Mikäli lipunryöstöä pelaa aktiivisesti, niin tekee mieli juoda pullo kodinputkimiestä ja hypätä keittiön ikkunan läpi pari kerrosta alas katuun.

Porukalla (edes sen yhden kaverin kanssa) meininki on jo täysin eri. Perus DM tyyppiset mätöt menettelee itekseen, vähääkää taktisempi pelimuoto vaatii kaverin, jotta siitä oikeasti nauttii.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Ysi levelille päästy ja hyvät fiilikset, titaani mättö sen verran mukavaa.
Tänään vain illan peleissä häiritsi aika paha lagitus, toivottavasti ei ole kovin yleinen ongelma tässä pelissä?
Myös näin ehtoolla löytyi hyvin eri pelimuotoihin pelaajia, kun aamulla oli hiukka nihkeää.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Tänään vain illan peleissä häiritsi aika paha lagitus, toivottavasti ei ole kovin yleinen ongelma tässä pelissä?

Eipä vaivannut täällä. Vedettiin partylla ja ei noussut moinen puheisiin. Upea peli, jonka arvoa ei ole kyllin isoilla kirjaimilla vielä kirjoitettu.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Ilmainen Colony Reborn DLC tulossa 30. maaliskuuta.

 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Eipä ole tätä peliä tullut pelattua sitten joulukuun? Eikä taida viitsiä vaivautua nytkään. Sitä frontier defenseä jäänyt kaipaamaan. Voisi vaikka pelailla titanfall 1:stä, jos siellä vaan on peliseuraa sitä varten.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Ilmainen Colony Reborn DLC tulossa 30. maaliskuuta.

Onko tässä kampanjaan lisää pelattavaa? Olen kyllä tähän peliin ollut tyytyväinen ja todella positiivisesti peli yllätti. Aijai sitä tunnetta kun on titaanin sisällä ja yllättää pikkumiehet nallipyssyjensä kanssa härnäämässä :D:D
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Onko tässä kampanjaan lisää pelattavaa? Olen kyllä tähän peliin ollut tyytyväinen ja todella positiivisesti peli yllätti. Aijai sitä tunnetta kun on titaanin sisällä ja yllättää pikkumiehet nallipyssyjensä kanssa härnäämässä :D:D

Verkkopeliin nämä osuvat. Mukana myös tupla-XP:t ajalle 30.3.-3.4.

Tässä on kyseessä tämän hetken parasta räiskintää. Täällä mennään kolmannella kierroksella ja pelejä pitkin viikkoa.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Verkkopeliin nämä osuvat. Mukana myös tupla-XP:t ajalle 30.3.-3.4.

Tässä on kyseessä tämän hetken parasta räiskintää. Täällä mennään kolmannella kierroksella ja pelejä pitkin viikkoa.

Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä. Itsellä menossa 7. kierros ja edelleen tämä jaksaa viihdyttää HZD:n ohella.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Ihan loistava peli kyl kyseessä, selvästi paras FPS omasta mielestäni. Kaikki vaan toimii niin sulavasti, eikä oo ongelmia. Suosittelen kaikkia kokeilemaan peliä ensi viikolla.:cool:
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Tänään peli saa sisältö- sekä korjauspäivityksen. Uutta on mm.:

Colony Reborn - The Patch Notes

NEW CONTENT [FREE]

MAP
  • Colony

WEAPON
  • R-101
  • EXECUTION
  • Curb Check


NEW CONTENT [PURCHASABLE]

PRIME TITANS
  • Northstar
  • Legion

CAMOS
  • 20 camos

CALLSIGNS
  • 20 Banners
  • 20 patches

TITAN NOSE ART
  • 5 new designs
  • 1 new Warpaint per Titan

Koko listaus: https://forums.titanfall.com/en-us/discussion/11482/colony-reborn-the-patch-notes#latest
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Eilen tuli taas vähän edistettyä kampanjaa. Tuli taistelu Kanea vastaan joten olen aika alkuvaiheessa vielä :D. No mutta, kysymys kuuluu, päivittyykö tuon mun Titaanin ominaisuudet, kun tuntui että olin altavastaajana em. taistelussa lähinnä titaanin ketteryyden ja nopeuden puutteen takia. Tuli monta kertaa kuoltua kun kaks ketterämpää titaania hönki päälle. Vai enkö vaan osaa / ole huomannut jotain mikä vaikuttaa titaanin liikkumiseen? :)
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

päivittyykö tuon mun Titaanin ominaisuudet, kun tuntui että olin altavastaajana em. taistelussa lähinnä titaanin ketteryyden ja nopeuden puutteen takia. Tuli monta kertaa kuoltua kun kaks ketterämpää titaania hönki päälle. Vai enkö vaan osaa / ole huomannut jotain mikä vaikuttaa titaanin liikkumiseen? :)

Pelin edetessä opit lisää taistelusta, joka jo yksin vie eteenpäin. Lisäksi löydät lisää loadoutteja kentältä.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

olen pitkään harkinnut ostavani kyseistä peliä, mutta en ole vieläkään uskaltnut koska on ollut vähän ristiriitainen oli peliä kohtaan. Kumminkin rakastan mecha räimettä hyvin paljon ja jos joku tunnistaa pelin nimeltä Hawken joka on free to play mallin mecha rämistely josta tykkään aivan valtavasti ja olen upottanut aikaani siihen hyvin paljon. Joten kysymykseni onkin olisiko peli minunlaiselleni mecha mäyhää etsivälle pelaajalle sopiva peli? Kumminkin pelissähän ei pelkästään näillä mechoilla mennä vaan on myös sitä jalkaväki taisteluakin mukana.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

olen pitkään harkinnut ostavani kyseistä peliä, mutta en ole vieläkään uskaltnut koska on ollut vähän ristiriitainen oli peliä kohtaan. Kumminkin rakastan mecha räimettä hyvin paljon ja jos joku tunnistaa pelin nimeltä Hawken joka on free to play mallin mecha rämistely josta tykkään aivan valtavasti ja olen upottanut aikaani siihen hyvin paljon. Joten kysymykseni onkin olisiko peli minunlaiselleni mecha mäyhää etsivälle pelaajalle sopiva peli? Kumminkin pelissähän ei pelkästään näillä mechoilla mennä vaan on myös sitä jalkaväki taisteluakin mukana.
Tää pitäis olla ilmaiseksi pelattavana nyt 30.3-3.4 välisenä aikana, joten suosittelen testaamaan. Paras FPS peli tällä hetkellä.
 
Vastaus: Titanfall 2: Your Titan Is Ready To Fall

Tää pitäis olla ilmaiseksi pelattavana nyt 30.3-3.4 välisenä aikana, joten suosittelen testaamaan. Paras FPS peli tällä hetkellä.

onko kyse steam versiosta vai kuuluko kokeilu jaksoon myös ps4? ja kiitos tietedosta laitan ehdottomasti testiin
 
Ylös Bottom