Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

Vastaus: Titanfall

Täällähän on pelistä tietävien suurkokous menossa.
Pelissähän on jo valmiina "pilot skismish" pelimuoto, jossa 8vs8 pelkästään ihmispelaajilla.

Titanfall ilman täysin Titaaneita?! Kolmaspersoona?! Onneksi jotkuu täällä eivät kuulu suunnittelutiimiin.
 
Vastaus: Titanfall

Botit ja titaanit juuri tuovat sen taktisuuden matseihin. Ampuuko bottia, ja samalla paljastaa itsensä, vai jääkö odottamaan että saisi pilotin tähtäimeen. Ottaako titaanin heti alleen vai valtaako mestan, johon titanilla ei pääse jne. Titaaneilla kimppailu kääntää useasti tappion voitoksi. Pelissä jopa sniputkin on ihan ok, ja se on paljon se. Ilman botteja ja titaaneja, ei kiitos.
 
Vastaus: Titanfall

Yksi pelimuoto ei vielä muuta koko peliä ihmispelaajien väliseksi, muuten kuin poistamalla muut kentältä. Se ei riitä.

Olennaisin ja ehkä se pitkäkestoisin idea on pilottien parkour, sulava liikkuminen seinältä toiselle. Tästä näkövinkkelistä tarkasteltuna kuvakulman raju laajentaminen kolmanteen persoonaan palvelisi paremmin kuin hyvin. Kenttäsuunnittelussa mechojen poissaolo tarkoittaisi tiiviimpää rakennuskantaa ja ehkä mielikuvituksellisempia rakenteita. Suuremmat pelaajamäärät ilman botteja taas enemmän tapahtumia ja aina ihminen vastaan ihminen.

Paras kun pelin nimi ei edes olisi Titanfall 2, vaan jotain muuta.
 
Vastaus: Titanfall

Yksi pelimuoto ei vielä muuta koko peliä ihmispelaajien väliseksi, muuten kuin poistamalla muut kentältä. Se ei riitä.

Olennaisin ja ehkä se pitkäkestoisin idea on pilottien parkour, sulava liikkuminen seinältä toiselle. Tästä näkövinkkelistä tarkasteltuna kuvakulman raju laajentaminen kolmanteen persoonaan palvelisi paremmin kuin hyvin. Kenttäsuunnittelussa mechojen poissaolo tarkoittaisi tiiviimpää rakennuskantaa ja ehkä mielikuvituksellisempia rakenteita. Suuremmat pelaajamäärät ilman botteja taas enemmän tapahtumia ja aina ihminen vastaan ihminen.

Paras kun pelin nimi ei edes olisi Titanfall 2, vaan jotain muuta.

Niin mutta sellainen on jo. CoD.
 
Vastaus: Titanfall

Eiköhän kohta saada parkour räiskintää kolmanteenkin persoonaan. Mutta tosiaan se ei enään noiden muutosten jälkeen ole Titanfall, vaan täysin uusi peli, joka sinänsä voisi myös olla mielenkiintoinen itsenään.
 
Vastaus: Titanfall

Yksi pelimuoto ei vielä muuta koko peliä ihmispelaajien väliseksi, muuten kuin poistamalla muut kentältä. Se ei riitä.

Olennaisin ja ehkä se pitkäkestoisin idea on pilottien parkour, sulava liikkuminen seinältä toiselle. Tästä näkövinkkelistä tarkasteltuna kuvakulman raju laajentaminen kolmanteen persoonaan palvelisi paremmin kuin hyvin. Kenttäsuunnittelussa mechojen poissaolo tarkoittaisi tiiviimpää rakennuskantaa ja ehkä mielikuvituksellisempia rakenteita. Suuremmat pelaajamäärät ilman botteja taas enemmän tapahtumia ja aina ihminen vastaan ihminen.

Paras kun pelin nimi ei edes olisi Titanfall 2, vaan jotain muuta.

Siis toivon mukaan tämä ei nyt muuttuisi CoD Advanced Warfare 2:ksi. Titanfall on paljon muutakin kuin pilottien parkour. Johan tuo kaksoishyppy nähtiin Advanced Warfaressa ja ei se vaan toimi niin hyvin pienemmissä kentissä. Taistelusta tulee sekavaa ja se voittaa kumpi pääsee selkään.

Vaikka Titanfallissa on botit, niin tottahan se silti on ihmisten välistä sotimista. Titaanit ja botit vain elävöittävät ja tuovat mahdollisuuksia. Ne tarjoavat erilaisia uhkia taistelukentälle ja tämä on vain hyvä asia. Ihmettelen myös kenttäsuunnittelun dissaamista. Titanfallin kentät ovat jopa yllättävän hyvin suunniteltuja, kun ajattelee, että taistelutantereella rähisee sekä pilotteja että titaaneja. Moniin paikkoihin ei titaanilla pääse tai näe, joten sotimista käydään pilottien välillä taukoamatta oli titaaneja kentällä tai ei. Kolmannen persoonan kuvakulma, oikeasti? Ne on sitten ihan eri pelejä.

Toivottavasti kakkososa jatkaa rohkeasti ensimmäisen osan viitoittamalla tiellä. Titanfall on tähän mennessä ollut uuden konsolisukupolven paras räiskintä, eikä jatkolta sovi odottaa yhtään vähempää.
 
Vastaus: Titanfall

Piti käydä nopsaan tyyppaamassa tämäkin kun kerran EA Accessin kautta ilmatteeksi on saatu. Kontrollit ovat onneks aika lähellä vaikkapa Battlefieldiä, mutta muuten toki pieni oppimiskäyrä että pääsee uuteen pelimaailmaan sisään. Ihan tunnelmalliselta vaikutti. Sanotaan että Titanfall on genressään tämän konsolisukupolven ehdoton virstanpylväs ja pakko kokea jos fps-peleistä tykkää, enkä kyllä kehtaa mennä väittämään muutakaan ensitunnelmien perusteella. Toimii.
 
Vastaus: Titanfall

Hyvä! Titanfall onkin yksi tämän sukupolven parhaimmista moninpeleistä ja siihen on tullu x1:llä käytettyä monta tuntia.
 
Vastaus: Titanfall

no nyt ea(?) yllätti kyllä taka-vasemmalta, eikö just ollu juttua että kauhee kato käynyt pelaajamäärissä. senhän takia annettii siisön pässikin ilmatteeks?
 
Vastaus: Titanfall

Juu aikalailla samat "naamat" siellä servereillä pyörii. Aikaisin aamulla saattaa olla pelaajia ja illalla. Keskellä päivää harvemmin vaikka katsoo euroopan ja us servuja siis LTS_ssä. Attritionissa on aina kun olen katsonut. Kyllähän Titanfalliin olen koukkuun jääny. Itse pidän eniten last titan standingista. Olisi vaan hyvä jos olisi enemmän pelaajia keistä saisi kunnolla haastetta :D Hyvä että tulee Titanfall 2. Toivottavasti on sama kuvakulma ja säilyy Stryder tai Atlas sekä Arc cannon capacitorilla/Cluster missile sekä Particle wall joilla lähtee kartalta pois niin titaanit kuin pilotitkin. Nuo olen todennut parhaiksi joten käytän pelkästään jompaa kumpaa titaania joissa molemmissa sama aseistus ja tuskin tarvitsisin Titanfall 2:sessakaan muunlaista titaania.
 
Ylös Bottom