Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

Vastaus: Titanfall

Makuja on tietysti moneksi, mutta itse en pitänyt yhdestäkään DLC mapista ja poistin ne kovolta. Vakio mapit on sentään hyviä suurimmaksi osaksi.

No tää nyt on aivan höpöä.
Hyviä karttoja kaikki. Ja sitä paitsi ne on jo normikierrossa, niin tiput peleistä pois kun tulee DLC.
 
Vastaus: Titanfall

No tää nyt on aivan höpöä.
Hyviä karttoja kaikki. Ja sitä paitsi ne on jo normikierrossa, niin tiput peleistä pois kun tulee DLC.

Ei ole mitään höpöä. En pitänyt yhdestäkään DLC kartasta. Pitäisikö kaikkien ylistää Titanfall:ssa kaikkea? Mitä noita kovolla pitää kun eivät kerran maistuneet. Ei tätä ole muutenkaan jaksanut enään kunnolla tykittää enään pariin kuukauteen. Silloinkin kun jaksaa edes hieman pelata niin tyydyn pelaamaan kampanjaa koska niin kuin sanoin niin sieltä puuttuu ne huonot kartat niistä vakio kartoista jotka ovat siis: Lagoon, Nexus, Overlook, Rise, Smuggler's Cove sekä Training Ground ja laitetaan perään vielä, että tämä on siis IMO. Tästä puuttuu se pitkäikäisyys mikä on yksi kriitereistäni hyvälle netti pelille. Cod nelosta jaksoi pelata vuoden putkeen joka päivä vähintään sen kuusi tuntia ennen kuin iski kyllästyminen tätä jaksoin kaksi kuukautta, mutta se on toki enemmän mitä nyky codeja jaksaa pelata niitä ei jaksa edes viittä peliä kiitos QS:n. Ja QS:stä puheen ollen se puuttuu tästä pelistä kokonaan ja se oli yksi iso syy miksi taas FPS maistui netissä jonkun aikaa. Toinen iso plussa on se, että pelissä ei ole maalukkoa kuten codeissa nykyään. Kolmas iso juttu oli se, että tämä ei ole sujuvasta liikkuvuudestaan huolimatta mitään hyper ADHD:ta mikä on taas voitto Codista. Osa pitää plussana myös dropshotin puuttumisen se taas on se ja sama mulle onko sitä vai ei. Muutamia pikku asioita pelistä myös puuttuu kuten ase camot näistä olisin ollut valmis maksamaan mielummin kuin DLC mapeista.
[h=1][/h]
 
Vastaus: Titanfall

Mikä tolkku noissa polttokorteissa oikein on? En oo niitä pahemmin käyttäny ku ikinä muista räpeltää jotai niistä kuoleman jälkeen ja muutenki ihan turhia.. Oonki myyny niistä suurimman osan niin nyt kun on se reilu 50k massia tossa nii saako sillä jotain oikeesti järkevää ja hyödyllistä tohon vai onko koko idea vaan pelata noilla polttokorteilla? Jotenki ihan typerä ja turha systeemi..
 
Vastaus: Titanfall

Mikä tolkku noissa polttokorteissa oikein on? En oo niitä pahemmin käyttäny ku ikinä muista räpeltää jotai niistä kuoleman jälkeen ja muutenki ihan turhia.. Oonki myyny niistä suurimman osan niin nyt kun on se reilu 50k massia tossa nii saako sillä jotain oikeesti järkevää ja hyödyllistä tohon vai onko koko idea vaan pelata noilla polttokorteilla? Jotenki ihan typerä ja turha systeemi..
Eiväthän ne nyt suinkaan turhia ole, kun antavat yhden elämän ajaksi pieniä tai joissain tapauksissa suurempiakin etuja joko aseisiin, titaneihin tai kykyihin liittyen. Tuovat mukavasti pientä lisämaustetta pelaamiseen.
 
Vastaus: Titanfall

Noo ehkä se on sitte tottumis kysymys. Pitää opetella käyttään. Ikinä vaan ei muista niitä painella päälle ku on nii tohinassa menossa vaan koko ajan :D
Jotenki tossa pelissä ei osaa ottaa yhtään nii rauhallisesti ku pitäis, tulee vaan juostua täysiä pitkin poikin hyppien ja etsien jotain ammuttavaa.. Pitää koittaa muuttaa taktiikkaa..
 
Vastaus: Titanfall

Todella hyvä uutinen! Odotettuahan tämä toki oli. Kyseessä kuitenkin on viime vuosien ylivoinaisesti tuorein ja paras räiskintä.

Ei kyllä ihan mene noilla meriiteillä. Tarjoaa toki messevän rymistelyn. Seuraavasta osasta noi npc:t pois ja kentälle vain ihmispelaajia. Voisi toimia jopa ilman mechejä. Tiiviimmät kentät ja enemmän väkeä serverille.

Tekijät vihjailivat PS4-versiosta jo ennen tämän ensimmäisen osan julkaisua. Sikäli ei ole yllätys, vaikka Microsoftin tavat tietäen kaikki on aina mahdollista.
 
Vastaus: Titanfall

Seuraavasta osasta noi npc:t pois ja kentälle vain ihmispelaajia. Voisi toimia jopa ilman mechejä. Tiiviimmät kentät ja enemmän väkeä serverille.

Voi pitää botit mutta saisivat tehdä niistä muuta kuin tykin ruokaa. Sitähän ne oli eikös?
 
Vastaus: Titanfall

Ei kyllä ihan mene noilla meriiteillä. Tarjoaa toki messevän rymistelyn. Seuraavasta osasta noi npc:t pois ja kentälle vain ihmispelaajia. Voisi toimia jopa ilman mechejä. Tiiviimmät kentät ja enemmän väkeä serverille.


Ja näin meillä on käsissämme... Call of Duty?
 
Vastaus: Titanfall

Ei kyllä ihan mene noilla meriiteillä. Tarjoaa toki messevän rymistelyn. Seuraavasta osasta noi npc:t pois ja kentälle vain ihmispelaajia. Voisi toimia jopa ilman mechejä. Tiiviimmät kentät ja enemmän väkeä serverille.

Ei todellakaan toivottavasti näin. Botit tärkeä osa tekemään Titanfallista omanlaistaan peliä. Tuovat elävyyttä taistelukentälle, ikäänkuin oikeasti olisi sota meneillään joukkojen kesken ja eri joukot taistelevat samalla tantereella. Perus mosat, eli botit, siellä taapertavat ja räiskivät kun erikoisjoukot, pilotit, juoksevat pitkin seiniä jahdaten muita pilotteja, samalla tappaen botteja jotta saa kutsuttua titanin nopeammin. Mechat tärkeä osa myös (vielä tärkeämpi), tuovat mukaan pientä taktikointia ja muuttavat pelin kulkua roimasti. Mennäkkö titanin puikkoihin vai antaa autopilotin ohjata kun itse viilettää pitkin seiniä ja kattoja, valinnanvaraa löytyy.
Eli todellakin vahva perusta jo esiosasta, siitä vain perustuksien päälle kasaamaan entistä parempaa kehikkoa. Ehkä jopa yksinpeli kylkeen luomaan lorea, ken tietää.
 
Vastaus: Titanfall

No omaan kuvastoon kilpailullisesta pelistä ei sovi botit mukaan ollenkaan. Tilalle lisää ihmispelaajia juoksemaan seiniä pitkin. Kentät tiiviimmiksi ilman laakeeta aakeeta ja refleksihippa saa uuden määritteen. Titanfall 2:n tai miksi sitä ikinä kutsutaan ei tarvitse olla kopio ensimmäisestä osasta ja tuskin se sitä tulee olemaankaan. Vaihdetaan kuvakulma kolmanteen persoonaan ja saadaan jo heti uusi ilme.
 
Vastaus: Titanfall

No omaan kuvastoon kilpailullisesta pelistä ei sovi botit mukaan ollenkaan. Tilalle lisää ihmispelaajia juoksemaan seiniä pitkin. Kentät tiiviimmiksi ilman laakeeta aakeeta ja refleksihippa saa uuden määritteen. Titanfall 2:n tai miksi sitä ikinä kutsutaan ei tarvitse olla kopio ensimmäisestä osasta ja tuskin se sitä tulee olemaankaan. Vaihdetaan kuvakulma kolmanteen persoonaan ja saadaan jo heti uusi ilme.


Ei tarvitse olla kopio, mutta ei myöskään täysin uusi peli samoilla kuorilla (3rd Person, what?!) Eli siis ne Titanfallin perusteet on luotu, ne asiat mitkä erottavat sen muista fps-räimeistä. Niitä sitten lähdetään kehittämään ja viilaamaan. Botit ja titanit pois ja tiiviimmät kentät saavat pelin jo kuulostamaan siltä advanced warfare 2:lta. Miksi tehdä kaikki samaan muottiin?

Ps. Yksi iso muutos olisi testaamisen arvoinen. Eli jos otetaan ads pois ja tarkempi hipfire. Näin vauhti pysyisi paremmin ja ei pitäisi "pysähtyä" ampumaan.
 
Vastaus: Titanfall

Kovin olin aikoinaan näistä boteista huolissani, mikä kuitenkin pelaamaan päästyäni osoittautui turhaksi. Voisihan Titanfall pelkällä suuremmalla ihmispelaajamäärälläkin toimia, mutta nykyisellään botit on ainakin toteutettu hyvin toimivasti ja ne tuntuvat jopa ihan kohtuullisen olennaiselta osalta peliä. Tästä esimerkkinä mahdollisuus ohjelmoida vihollisen Spectre-botit omalle puolelle ja Burn Cardsien erilaiset botteihin liittyvät ominaisuudet.

Titanfall ilman titaaneita kuulostaa jo kohtalaisen typerältä. Ei toki poissuljettua, että sellaisellekin yksi pelimuoto toisesta osasta uhrattaisi.
 
Ylös Bottom