Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

Vastaus: Titanfall

Juurikin näin, lupaan että mitä enemmän pelitunteja alla, sen paremmin maistuu, parkouri lähtee selkärangasta ja taktikointi korostuu. Suosittelen myös testaamaan Last titan standingiä ja CTF, järkyttävän tiukkoja matseja välillä, kkyllä sydän hakkaa kun olet viimeinen titaani neljä vastaan.
 
Vastaus: Titanfall

Kolmas DLC saapuu torstaina.

[video=youtube;xgNBByMBMYc]https://www.youtube.com/watch?v=xgNBByMBMYc&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Titanfall

Jokunen viikko sitten menin tämän lopulta hankkimaan. Kävi ilmi, että hankinta olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin, sillä tähän mennessä parhaan pelaamani Xbox One -pelin tittelin onnistui Titanfall nappaamaan. Pelaaminen on ollut todella viihdyttävää, eikä tylsiä hetkiä tunnu olevan lainkaan. Grafiikka on toki melko vaisua, mutta se ei varsinkaan kaiken toiminnan keskellä ole haitannut. Eivätkä myöskään alun perin vierastamani bottiviholliset. Varsinkin omalle puolelle hakkeroitavissa olevat Spectret sopivat mukaan oikein hyvin.

Samoja kehujahan on täällä ja muualla jaettu, mutta laitetaan ne tähän nyt vielä omastakin suusta: liikkuvuushan se pelin juttu on, ja paras yksittäinen asia pelissä on juuri se, että vihollinen ja vihollisen voi yllättää melkein mistä tahansa suunnasta. Seinillä juokseminen ja seinästä seinään hyppimällä korkealle kiipeäminen on todella nautinnollista. Myöskin itse titaanit ovat merkittävä osa pelin iskukykyä tuomalla vielä lisää monipuolisuutta ja vaihteluvuutta pelaamiseen. Mielenkiintoisia ja tiukkoja tilanteita syntyy solkenaan kierroksesta toiseen.

Lopuksi vielä pisteet peliin tulleille ilmaisille päivityksille, jotka ovat lisänneet mukavasti kaikkea pientä ja tuoreimmassa tapauksessa myös vähän suurempaakin. Tätä menoa voi hyvinkin olla, että tulee myös maksulliset karttapaketit peliin poikkeuksellisesti hankittua.

edit: Ai niin, Burn Cardit, juuri sitä vaihtelua tuova mukava ominaisuus nekin.
 
Vastaus: Titanfall

Jokunen viikko sitten menin tämän lopulta hankkimaan. Kävi ilmi, että hankinta olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin, sillä tähän mennessä parhaan pelaamani Xbox One -pelin tittelin onnistui Titanfall nappaamaan. Pelaaminen on ollut todella viihdyttävää, eikä tylsiä hetkiä tunnu olevan lainkaan. Grafiikka on toki melko vaisua, mutta se ei varsinkaan kaiken toiminnan keskellä ole haitannut. Eivätkä myöskään alun perin vierastamani bottiviholliset. Varsinkin omalle puolelle hakkeroitavissa olevat Spectret sopivat mukaan oikein hyvin.

Samoja kehujahan on täällä ja muualla jaettu, mutta laitetaan ne tähän nyt vielä omastakin suusta: liikkuvuushan se pelin juttu on, ja paras yksittäinen asia pelissä on juuri se, että vihollinen ja vihollisen voi yllättää melkein mistä tahansa suunnasta. Seinillä juokseminen ja seinästä seinään hyppimällä korkealle kiipeäminen on todella nautinnollista. Myöskin itse titaanit ovat merkittävä osa pelin iskukykyä tuomalla vielä lisää monipuolisuutta ja vaihteluvuutta pelaamiseen. Mielenkiintoisia ja tiukkoja tilanteita syntyy solkenaan kierroksesta toiseen.

Lopuksi vielä pisteet peliin tulleille ilmaisille päivityksille, jotka ovat lisänneet mukavasti kaikkea pientä ja tuoreimmassa tapauksessa myös vähän suurempaakin. Tätä menoa voi hyvinkin olla, että tulee myös maksulliset karttapaketit peliin poikkeuksellisesti hankittua.

edit: Ai niin, Burn Cardit, juuri sitä vaihtelua tuova mukava ominaisuus nekin.

Näin, täsmälleen samoilla linjoilla :)
 
Vastaus: Titanfall

Kyllä näin kuten nää edelliset kertoo. Eilen tuli loistava päivitys peliin. Paras FPS tällä hetkellä ja pitkään eteenpäin.
 
Vastaus: Titanfall

Vieläkö Titanfallissa löytyy suomalaista peliseuraa? Oli tarkotus hommata tämä Xonelle, kun vaikuttaa ihan mielenkiintoselta peliltä.
 
Vastaus: Titanfall

Pari tuntia pelailin kaverilla ja jäi kyllä niin hyvä maku suuhun, että taitaa One saapua Titanfallin saattelemana tänne talouteen.

Vielä kun löytyisi hyvä tarjous boxista niin ostoon menee.
 
Vastaus: Titanfall

Tulee pelattua, paras FPS Onella tällä hetkellä:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Titanfall

Ainakin JENKKImarketissa kultajäsenille Titanfall 25$ ja Season Pass 8.25$.

Kaikki ketkä harkinnu tätä, niin nyt halvalla huippuviihdettä.
 
Vastaus: Titanfall

Noniin, hieno homma, että viime viikolla en vielä ehtinyt karttoja ostamaan. Season Passin sai Euroopan kauppapaikalta kätevästi muunnettuun 8,25 euron hintaan. Itse pelin alennettu hinta on 35 euroa.

edit: Ilmeisesti pelin hinnasta sitten pudotettu vielä kymppi. Päästiin sentään vähän lähemmäksi jenkkihintaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Titanfall

Noniin, hieno homma, että viime viikolla en vielä ehtinyt karttoja ostamaan. Season Passin sai Euroopan kauppapaikalta kätevästi muunnettuun 8,25 euron hintaan. Itse pelin alennettu hinta on 35 euroa.

Näytti olevan itse pelikin kätevästi muunnettuun hintaan, eli 25€ :)
 
Vastaus: Titanfall

Nyt toi Titanfall latautumassa. Laittakaas gamertageja alle, jos haluatte, niin voisin lisäillä ystäviin.
 
One tuli taloon ja Titanfall ladattu. Peli on sulavin, viihdyttävin ja koukuttavin FPS mitä olen aikoihin pelannut. Maistuu minulle.

Gamertag: CryZtalJ
 
Vastaus: Titanfall

Suosittelen hommaamaan season passin kun sen nyt noin halvalla saa. Ja muistakaa että ne DLC mapitkin on normaalien pelilistojen kierrossa mukana, joten ei tarvitse Variety-listaa pelata.
 
Vastaus: Titanfall

Suosittelen hommaamaan season passin kun sen nyt noin halvalla saa. Ja muistakaa että ne DLC mapitkin on normaalien pelilistojen kierrossa mukana, joten ei tarvitse Variety-listaa pelata.

Kyllä, itse myös hommasin passin samalla, onhan tuo ihan naurettavan hyvä hinta millä peli ja season pass lähtee.
 
Vastaus: Titanfall

Digiexpoilla pikainen testi tehty, nyt meinaa jo oikeasti harmittaa ettei tätä peliä ole ps4 tarjolla. Vaikutti mukavalta menolta siinä parin minuutin aikana, ja parkourkin tuntui luonnolliselta osalta peliä ja lähti jopa ensikertalaiselta nopeasti.
 
Ylös Bottom