Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall

Todella hyvin tehty porttaus, kun ottaa huomioon että peli pyörii 8 vuotta vanhalla raudalla hyvin.

Täytyy onnitella lootaa hienosta joutsenlaulustaan. Tässä ELPRESADOn kommentoitu pätkä Xbox 360-versiosta.

[video=youtube_share;cVN_Ytl_bgA]http://youtu.be/cVN_Ytl_bgA[/video]
 
Vastaus: Titanfall

"It's a veryveryvery good port...

Pelattavuus kuulemma luokkaa top notch pikkuveliversiossakin. Mielenkiinnolla odotan pääsyä puikkoihin!

[video=youtube;uKi9_kELu4g]https://www.youtube.com/watch?v=uKi9_kELu4g[/video]
 
Vastaus: Titanfall

Kyllä tämä vaan jaksaa viihdyttää, vaikka hieman paitsioon on jäänyt Dark Souls riippuvuuden takia.

Spoilereissa hieman omaa pelikuvaa, laatu ei tietysti päätä huimaa.
[video=youtube_share;zYMZoUPLwKk]http://youtu.be/zYMZoUPLwKk[/video]
 
Vastaus: Titanfall

Oikeastaan Suomi julkkarin viivästyminen teki monelle pelaajalle palveluksen. Nyt he saavat saman pelin omalle 360lle, ja syksyllä voivat pohtia miksi ylipäätään ostaa xbox ONE kun ei sille tunnu AAA pelejä tulevan kun vasta joskus vuoden päästä
 
Vastaus: Titanfall

Hieman harmittaa Hardpointissa pisteen puolustamisesta saatavien pisteiden kokema inflaatio. Nyt puolustava pelaaja on tuomittu pistelistojen hännille. Tämä pakottaa pelaajat toki tehokkaammin liikkumaan pisteeltä toiselle mikä ei välttämättä ole huono juttu. Ehkä paras ratkaisu pistemäärälle olisi kuitenkin jossain aiemman 75:den ja nykyisen 25:den välimaastossa.

Alkuun karsastamani Last Titan Standing on osoittanut pienen pelailun jälkeen todella maukkaaksi pelimoodiksi, joka tuo mukavasti vaihtelua pelisessioihin verrattuna muihin pelimuotoihin. Onhan tämä vaan järjettömän onnistunut tuotos joka vaan jaksaa koukuttaa.
 
Vastaus: Titanfall

Oikeastaan Suomi julkkarin viivästyminen teki monelle pelaajalle palveluksen. Nyt he saavat saman pelin omalle 360lle, ja syksyllä voivat pohtia miksi ylipäätään ostaa xbox ONE kun ei sille tunnu AAA pelejä tulevan kun vasta joskus vuoden päästä
Mihin tuokaan lausahdus nyt sitten on perustuvinaan? Molemmille next-gen koneille kuin myös vanhemmillekkin tulee pelejä hyvää tahtia, riippuu sitten pelimausta ja omistetusta konsolista mitä peljä pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: Titanfall

Hieman harmittaa Hardpointissa pisteen puolustamisesta saatavien pisteiden kokema inflaatio. Nyt puolustava pelaaja on tuomittu pistelistojen hännille. Tämä pakottaa pelaajat toki tehokkaammin liikkumaan pisteeltä toiselle mikä ei välttämättä ole huono juttu. Ehkä paras ratkaisu pistemäärälle olisi kuitenkin jossain aiemman 75:den ja nykyisen 25:den välimaastossa.

Alkuun karsastamani Last Titan Standing on osoittanut pienen pelailun jälkeen todella maukkaaksi pelimoodiksi, joka tuo mukavasti vaihtelua pelisessioihin verrattuna muihin pelimuotoihin. Onhan tämä vaan järjettömän onnistunut tuotos joka vaan jaksaa koukuttaa.
50 voisi olla hyvä, ei kannusta liikaa istumaan, mutta ei myöskään ignooraamaan omia pisteitä. Toisaalta itse en paljoa istumista ole kohdannut, kuka toisaalta sitä haluaisi näin mahtavan vauhdikkuuden omaavassa pelissä edes tehdä, pakko ottaa hyödyt parkourista.

Jep, eipä ole tullut edes bäfä 4 laitettua koneeseen tämän tultua postiluukusta, vaikka kovin erilaiset pelit ovatkin. Attrition on kyllä huono pelimuoto, ei noita TDM pelimuotoja oikein jaksa pelata näissä FPS peleissä enään, mutta pakko hieman että achievementit saisi.
 
Vastaus: Titanfall

Päivitystä pukkaa ja kokoa oli n.88 megaa, kun äsken latasin.

Pistin listan spoilereihin, kun on ihan mukavan kokoinen :)

NEW FEATURES (All Platforms)

Private Match (beta) - This is the first public test of our new Private Match mode. This gives you a way to organize matches with and against your friends, for casual or tournament play. Some features are unfinished or not yet implemented, and we welcome your feedback. A few highlights:

• Private Match supports 2 to 12 players, with 1 to 6 players on each team.
• You can start a new Private Match lobby by choosing it on the main selection screen (alongside Campaign, MP, and Training). Invite your friends in or have them join you at any time.
• Choose any of the game's maps or modes (CTF, Pilot Hunter, etc.) to play in.
• Choose which team you're on.
• There is no XP gain, challenge progress, or achievement unlocking while in a Private Match. For this beta, the Last Game Summary screen will display what you would have earned in normal play outside of Private Match, but be aware that this progress will not be recorded to your lifetime total.
• For this beta, there is no concept of a "lobby leader"; any player can change game options in the lobby or start/stop the match countdown.
• All Private Match games are still played on dedicated servers via Xbox Live Cloud Compute, just like normal matches.
• New options like round time, score limits, and much more will come in future updates.

Party Colors - Your party members and their titans now show up on the mini-map with green colors, instead of the normal blue colors that other friendlies use. Their names are also drawn in green on your HUD, the obituary text, and in the pre-game lobby. This helps you figure out where your friends are and what they're up to, especially in the heat of combat.

Auto-Titan Color in Obituary - Your auto-titan's name now shows up in the obituary with the gold color that your own name does. Previously it had the same blue color as any other friendly. This makes it easier to keep tabs on how your titan is doing.

Menu Changes - "Play Multiplayer" is now the default (top) option on the private lobby menu, if you've completed both the IMC and Militia campaigns. It has also been renamed from "Play Classic", since the term "classic", which we used internally, proved to be confusing to some players.

Game Version on Main Menu - The main menu now displays the game's version in the bottom-left corner. Now you don't have to wonder if you really do have the latest version of the game, and we can use that to double-check things if support is helping you troubleshoot issues.

NEW FEATURES (Xbox One)

Party App Shortcut in Menus - Added a shortcut on all menus that opens the Xbox One's "Party" app by pressing Left Trigger on the controller, similar to the existing Right Trigger shortcut that invites friends. You can then press 'B' to close it when you're done, or leave it up. (This is much easier than the manual method of going to the Home screen, opening "My games & apps", selecting Apps, scrolling a few screens over to the "Party" app, and opening it.)

GAME BALANCE CHANGES

The Gooser Challenge - Based on recent feedback from fans of the game, the Gen 5 challenge requirement 'Gooser', requiring players to kill 50 ejecting pilots, will be reduced to 5 total. We had a couple of design goals for Regeneration. One was to give players a structured way to discover and experience ways of playing the game they might not have otherwise tried on their own. The second was to recognize players' mastery of various skills, going beyond just 'time played'. We went a bit too far with this challenge, especially considering the unique conditions that have to be met just to have the opportunity to get a kill on an ejecting Pilot. We understand some players have already completed the challenge, or have already earned more than the new requirement so we will be internally noting those players so we can recognize their accomplishments in a future game update.

40mm magazine capacity for default and Extended Mag – The default magazine size was making the 40mm too powerful. It is intended to be the only weapon that can take a Titan down without reloading, if used skillfully. However, 20 rounds per magazine were proving to be too high and overly tolerant of indiscriminate fire. We’ve reduced it to 12 rounds per magazine, which still allows players to take a Titan down without reloading, but helps balance it out against other Titan weapons. The extended mag has also been dropped from 25 to 16, with the same design principles applying to this change.

Titan Quad Rocket mag size change – During development, there was a time when the Quad Rocket was too powerful. We made a lot of changes to pull it back before shipping (lessened the screen shake impact, lessened the duration of the first person impact FX, lowered the magazine size, pulled the damage back, etc.) It currently can struggle against other Titan weapons and going back to the 5/6 (default/extended mag) magazine sizes helps balance the weapon and allows players to miss a few shots and still be effective. It was 4/5, now its 5/6.

Titan Quad Rocket damage vs Titan shields – It was taking too long to drop a Titans shields with the Quad Rocket (5 shots). This meant you had to reload before you could even drop an enemy Titan’s shields. This was the only Titan weapon that had this issue. We’ve now upped the damage against Titan shields so that it can drop a shield with 4 shots. Combined with the increased mag size, this damage increase effectively gives you one more volley in the mag to deal serious direct hull damage.

Titan Quad Rocket 'Rapid Fire' Mod's mag size change – We upped the magazine size for the Quad Rocket's Rapid Fire Mod to help it compete with the changes made to the extended magazine (from 5 to 6). The Rapid Fire Mod’s magazine size is going up from 16 to 18.

Amped Kraber Titan damage change – We upped the damage that the Amped Kraber Burn Card does to Titans. It is now the only significantly effective “small arms” weapon against Titans. Note that this only applies to the Amped version of the Kraber. The damage goes up from 100 to 800. We added this to give the Kraber Burn Card a little bit more character, as well as to give you something to shoot if you have a hard time hitting those little Pilots with the Kraber. So snipe away at those Titans…before they kill you!

Hardpoint Domination scoring changes – We wanted to reward and encourage players to go out and capture enemy hardpoints. As important as defending a hardpoint is, capturing them is more important and a tougher task, generally speaking. We did not want to completely remove points for defending, but attacking players were getting too little credit for their efforts. Here is a breakdown of the changes:
• Capturing a hardpoint from 150 to 250
• Assisting in capturing a hardpoint from 75 to 100
• Neutralizing a hardpoint from 50 to 150
• Assisting in neutralizing a hardpoint from 25 to 75
• Killing a player inside an enemy hardpoint from outside (nearby) from 75 to 50
• Killing a player inside an enemy hardpoint from outside (far) from 75 to 50
• Killing a player inside an enemy hardpoint from inside the hardpoint from 75 to 50
• Killing an NPC inside an enemy hardpoint from inside the hardpoint from 25 to 10
• Killing a player outside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 75 to 50
• Killing a player inside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 75 to 50
• Killing an NPC outside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 25 to 10
• Killing an NPC inside of a friendly hardpoint whilst inside of a hardpoint from 25 to 10
• Defending a hardpoint now goes from 75 to 25

CTF scoring changes – We wanted to make sure the big payoff in CTF came from capturing the flag. Killing the carrier and then returning the flag was worth 400 points (combined), while capturing the flag was worth 500 points in comparison. These changes are meant to reward players who capture the flag a bit more than those who kill the carrier and return the flag. Defense is still a very important aspect of CTF so we wanted to make sure to keep defending points high enough to still encourage playing defense. Here is a breakdown of the changes:
• Capturing a flag from 500 to 400
• Returning the flag from 250 to 100
• Killing the flag carrier from 150 to 100

BUG FIXES (All Platforms)

• Fixed an issue where a Titan firing ordnance would not show on the minimap correctly.
• Fixed a rare bug with Pilot health pools that would make them virtually invincible.
• Fixed rare cases where Titans could be called in through solid geometry.
• Titan shields now protect friendly rodeo players from explosion damage (such as from an Arc Cannon).
• Fixed a case where a Pilot could embark a Titan through walls.
• Spitfire LMG and XO-16 firing sounds will no longer sometimes cut off before the gun is finished firing.
• The Archer now locks onto the top of a heavy turret rather than the base of the turret.
• The Archer’s rockets now home in on Titans correctly when those targets are kneeling.
• Fixed shadows incorrectly shimmering on a particular area of Lagoon.
• Fixed Satchel Charges and Particle Walls causing pilots to permanently rodeo other pilots.
• Fixed certain characters not rendering properly in French and other languages.
• Fixed an issue where "Initializing..." would be displayed if a server wasn't found.
• Fixed being unable to scroll to the top of the datacenter list after scrolling down.
• Greatly reduced the bandwidth used when connecting to a server. People who previously could not progress past the load-screen when connecting to servers should be able to play now.
• Grunts now show up on the minimap when they shoot.

BUG FIXES (Xbox One)

• Fixed a rare full-screen blue/red flash.
• Audio should no longer overlap after going to the Xbox dashboard and back into Titanfall.
• Fixed a crash when saying "Xbox go back" on certain menus.

COMING SOON IN FUTURE UPDATE

A selection of improvements that will be released in an upcoming update:

• More Custom Loadout Slots with Custom Slots per Game Mode
• Ability to rename Custom Loadout Slots
• Last Game Summary shows the scoreboard from the previous match
• Additional customization options in Private Match
• Better 120hz monitor support
• Pick-up prompt for dropped Amped weapons appear in a different color than for normal weapons

• Enhanced interaction with Challenges. You will be able to review your Challenges by the following criteria:
o Completed (in your previous match)
o Most progressed (in your previous match)
o Almost completed (overall)

• Scoreboard icons will reflect 3 new states:
o Player Evacuated
o Player Dead with Auto-Titan Still Alive
o Player Alive with Auto-Titan Still Alive

http://www.xboxachievements.com/new...ivate-Lobbies-Beta-Drops-in-Latest-Patch.html
 
Vastaus: Titanfall

Melkein tuli hankittua Xbox One vaan tämän takia. Pelko huonosta Xbox 360 portista oli suuri. Onneksi tämä osoittautui turhaksi peloksi ja One jäi hankkimatta sillä tälläisenään on Titanfall is timanttinen peli. Uskomatonta että näin vanhasta laitteesta saadaan tälläistä irti! Eilen tuli pelattua useampi tunti yömyöhään kun uni ei maittanut, eikä kaduta yhtään. Helposti vuoden isoin yllättäjä ja sai minut kaivamaan vanhan Xboxin takaisin olkkariin aitiopaikalle.
 
Vastaus: Titanfall

IGN:n tekemä grafiikkavertailu PC, Xbox360 ja Xbox One versioiden välillä.

[video=youtube;pgGO8fCmg7g]https://www.youtube.com/watch?v=pgGO8fCmg7g[/video]
 
Vastaus: Titanfall

Täytyy onnitella lootaa hienosta joutsenlaulustaan. Tässä ELPRESADOn kommentoitu pätkä Xbox 360-versiosta.

Kertoo kyllä paljon edellisen sukupolven hyvistä tehoista. Tehty aikana jolloin pelaaminen oli keskiössä. Nykyiset konsolit taas tuntuvat jäävän jo nyt jalkoihin. Eikä tällä kertaa valitettavasti ole kysymys siitä että uudesta raudasta ei saada kaikkia tehoja irti. Rauta on erittäin tuttua pc puolelta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Titanfall

Titanfall is timanttinen peli. Uskomatonta että näin vanhasta laitteesta saadaan tälläistä irti! Eilen tuli pelattua useampi tunti yömyöhään kun uni ei maittanut, eikä kaduta yhtään. Helposti vuoden isoin yllättäjä ja sai minut kaivamaan vanhan Xboxin takaisin olkkariin aitiopaikalle.
Jeps, boxi tuli myös täällä kaivettua esiin pölyistä ja nyt löytyy Ps4:n vierestä. Tottunut pelaamaan Battlefield 4:sta rutkasti viime aikoina, mutta siihen peliin ei ole paluuta tämän Titanfall tekeleen ansiosta.
Todella hyvin toimii ilman mitään lagia tai suurempia ongelmia. En tiedä onko tässä p2p vai dedi servut, mutta pelikellossa noin 5 tuntia ja edes yhtä lagi kohtausta en ole havainnut.
 
Vastaus: Titanfall

Jeps, boxi tuli myös täällä kaivettua esiin pölyistä ja nyt löytyy Ps4:n vierestä. Tottunut pelaamaan Battlefield 4:sta rutkasti viime aikoina, mutta siihen peliin ei ole paluuta tämän Titanfall tekeleen ansiosta.
Todella hyvin toimii ilman mitään lagia tai suurempia ongelmia. En tiedä onko tässä p2p vai dedi servut, mutta pelikellossa noin 5 tuntia ja edes yhtä lagi kohtausta en ole havainnut.

Dediservut kaikilla.
Sama myös. Ei paluuta codiin eikä bäfään. Ne on niin tahmasia pelejä tän jälkeen.
 
Vastaus: Titanfall

Juu, se liikkuminen. Siinäpä tosiaan se tämän pelin täsmäosuminen. Ei siinä, etteikö vaikkapa tuota bäfääkin jaksaisi pelailla, mutta kun saat Titanfallissa vaikkapa jonkun Striderin komentoosi, niin onhan siinä vaan sitä jotain.
 
Vastaus: Titanfall

http://www.pelaajalehti.com/uutiset/titanfalliin-uusia-karttoja-toukokuusta-alkaen

Titanfall näyttäisi olevan aika perusräiskintä karttapakettien osalta, koska aika pian julkkarin jälkeen pukkaa lisää maksullista pelattavaa. Uutisen mukaan tässä vaiheessa tulossa 3 erilaista karttapakettia, joissa jokaisessa 3 karttaa. Yksittäin hinta noin 10 euroa/paketti, season passilla noin 25 euroa yhteensä kaikkia kolme. Linkin takaa löytyy listaa siitä, millaisia karttoja ensimmäinen toukokuussa julkaistava sisältää. Pelistä tykkäävät varmasti ostavat innolla, koska uutisen tekstin perusteella ihan kivoja ympäristöjä vaikuttivat olevan.
 
Vastaus: Titanfall

Sauhut vedetty kummastakin versiosta ja minusta tuo 360 porttaus on aivan uskomattoman hyvää jälkeä. Pelillisesti ei oikeastaan mitään merkitystä kummalla pelaa. Tottakai One versio näyttää hienommalta ja pyörii paremmin, mutta myös 360 on varsin kaunista katseltavaa ja pyörii hyvin. Peli pyörii reippaasti yli 30 FPS, kokeilin lukittua 30 jolloin se olisi tasainen koko ajan eikä laske kun tulee useamman titaanin mylly -> Ei napannut, palasin takaisin default asetukseen. Kontrollit on kyllä niin älyttömän hyvät tässä pelissä, molemmissa versioissa. Tätä tulee pelattua ja paljon, teknisesti huikeaa laatua ja oikein oudoksuttaa kun "täydellisesti toimivan" pelin kannessa komeilee EA:n logo. Ero laadussa esim. kaatuvaan ja muuten sekoilevaan Bäffyyn on luokkaa tähtitieteellinen. Xbox 360 parhaita moninpelejä keposesti, ja henk. koht. CODit ei ole enää napanneet vuosiin koska Quickscope-pelleily ja megaliima. Tässäkin pelissä on aika iso liima ja muutenkin tuntuu näppiin samantyyliseltä, mutta koska pelin painopiste on liikkumisessa niin se ammuskelun "haasteettomuus" ei ole kovin iso miinus. Perhanan hieno peli jonka kanssa menee varmasti kymmeniä ellei satoja tunteja. Nyt aloitellaan 360 ja sitten jossain vaiheessa varmaankin siirtyminen Onelle.

Ikävää että season pass on ahneuksissaan ryssitty. TIETENKIN olisi pitänyt olla sama passi 360 ja Onelle jolloin se myisi kuin siimaa. Olen ainakin päättänyt ostaa sen, mutta kahta kertaa en siitä ajatellut maksaa. Näinollen jää sitten tällä erää ostamatta. En usko että kovin montaa muutakaan napostelee ostaa sama sisältö kahteen kertaan. Hyvää työtä on tehty kaikinpuolin, mutta tämä asia on mielestäni muutoin niin täydellisessä paketissa nolosti mokattu. Noh, onneksi mappeja on kiva määrä out of the box. (15) Tuskin niihin aivan heti saturoituu.
 
Vastaus: Titanfall

En usko että kovin montaa muutakaan napostelee ostaa sama sisältö kahteen kertaan.
Heh, no ainakin niitä kaikkia, joita tuo asia edes koskee, kun ovat jo itse pelinkin ostaneet kahteen kertaan.

Ei vaan olisihan se mukavampi ratkaisu tietysti ollut, jos samassa paketissa saisi kartat kummallekin konsolille.
 
Vastaus: Titanfall

Tuli sitten kans otettua taas vaihteeks 360 käyttöön tämän pelin takia ja kyllä kannatti. Aivan mahtavaa mättöä! Niinku yks jo sanoi ei ole tämän liikkumis tyylin jälkeen ei ole enään paluuta cod/bäfä. Harmittaa vaan vietävästi kun ei ole PS4:lle:mad:
 
Vastaus: Titanfall

Kiireistä kevättä pukkaa, mutta eilen kerkesin hieman pitästä aikaa taas nautiskelemaan tämän parissa. Lyhyt versio: Paras Xbox 360 konsolin nettiräiskintäpeliPISTE :cool: Eiköhän sama luokitus koske Xbox One versiotakin, vaikea arvata minkä pelin Onen kylkeen sitten laittaa kun se saapuu taloon. Näillänäkymin mitään muuta ei tarvi piiiiitkään aikaan. Positiivista että myös sisältöä on niin mukavasti ettei karttoihin pääse saturoitumaan liian nopeasti, ei nimittäin napostele ostaa DLC karttoja pikkuveliversioon. Ehkä sitten One-verkan puikkoihin kun joskus pääsee niin tulee laiteltua season pass ostoon. Mutta joo, jos kumpi tahansa Xbox taloudesta löytyy niin tämä on jokaiselle nettiräiskyttelijälle pakkohankinta.
 
Ylös Bottom