Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Titanfall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Titanfall

Mikähän ihme tuossa karttarotaatiossa on. Overlook tai Rise karttoja en ole päässyt pelaamaan kertaakaan. Pelaan lähinnä Hardpointtia ja Capture the Flagia. Kampanja pelattu kummallakin osapuolella myös. Ei vaan ole melkein 10h pelailun jälkeen koskaan nähnyt noita kahta karttaa.
 
Vastaus: Titanfall

Mikähän ihme tuossa karttarotaatiossa on. Overlook tai Rise karttoja en ole päässyt pelaamaan kertaakaan. Pelaan lähinnä Hardpointtia ja Capture the Flagia. Kampanja pelattu kummallakin osapuolella myös. Ei vaan ole melkein 10h pelailun jälkeen koskaan nähnyt noita kahta karttaa.

Itsellä ne tulleet vain Attrition ja Pilot Hunter peleissä.
 
Vastaus: Titanfall

Onkos muilla Xbox One pelaajilla vaikeuksia löytää matseja muista pelimuodoista, kuin Attritionista?

Tuntuu, että pelaajat on hylännyt noi muut pelimuodot, kun ei tahdo matseja löytyä, vaikka kuinka odottelis lobbyssä. Neogafia kanssa lueskelin, niin on kuulemma ainakin PC:llä aika kuollut peli nyt jo ja toivottavasti boksiversiolle ei käy samalla tavalla.
 
Vastaus: Titanfall

Onkos muilla Xbox One pelaajilla vaikeuksia löytää matseja muista pelimuodoista, kuin Attritionista?

Tuntuu, että pelaajat on hylännyt noi muut pelimuodot, kun ei tahdo matseja löytyä, vaikka kuinka odottelis lobbyssä. Neogafia kanssa lueskelin, niin on kuulemma ainakin PC:llä aika kuollut peli nyt jo ja toivottavasti boksiversiolle ei käy samalla tavalla.


Hyvin löytynyt koko ajan mille vaan pelimuodolle.
Joitain karttoja vaan ihan kuin puuttuis kierrosta.
 
Vastaus: Titanfall

Hardpointia pelaan enimmäkseen ja ei oo kyllä ongelmaa ollut seuran löytymisessä. Muuten täytyy sanoo että aivan mahtava peli. Noin 30-tuntia hakannut tätä ja ei kyllästymistä havaittavissa. Hemmetin hauskaa mättöä.
 
Vastaus: Titanfall

Pelaan West Europen dataservulla ja ainakin täällä on seuraa jokaisessa pelimuodossa. Oletan että pelaat North Europella? Kokeile muita dataservuja jos yhteys sen kestää.

Pitänee aloittaa tuo Atrition kierros jotta pääsee katsastamaan kaikki kartat. Vaikkakin olen läpeensä kyllästynyt joka ikisen pelin TDM tai DM pelimuotoihin... Ehkäpä sitä tässä pelissä jaksaisi vielä räpeltää, sillä sitähän se pitkälti on: räpellystä vailla sen suurempaa tarkoitusta.

Mitenköhän tuo Achievement jossa jokaista pelimuotoa on tullut pelata jokaisella kartalla? Kun kuitenkin osaa kartoista ei pyöri pääsääntöisesti kuin tietyissa pelimuodoissa...
 
Vastaus: Titanfall

Pelaan West Europen dataservulla ja ainakin täällä on seuraa jokaisessa pelimuodossa. Oletan että pelaat North Europella? Kokeile muita dataservuja jos yhteys sen kestää.

Olen tosiaan pelaillut tuolla North Europella, kun peli sen aina automaattisesti on valinnut, mutta täytyy testailla tuota West Europea.
 
Vastaus: Titanfall

Tulipahan eilen hommattua peli Xbox 360:lle. Muutaman matsin kerkesin ottaa, ja kyllähän tämä maistuu. Toimii oikein hyvin vanhallakin raudalla. Laitoin asetuksista 30hz lukituksen päälle kun jotenkin tuntuu pyörivän tasaisemmin silleen. Mites muut 360:llä pelaavat, pidättekö tuon asetuksen päällä vai pois?
 
Vastaus: Titanfall

Tulipahan eilen hommattua peli Xbox 360:lle. Muutaman matsin kerkesin ottaa, ja kyllähän tämä maistuu. Toimii oikein hyvin vanhallakin raudalla. Laitoin asetuksista 30hz lukituksen päälle kun jotenkin tuntuu pyörivän tasaisemmin silleen. Mites muut 360:llä pelaavat, pidättekö tuon asetuksen päällä vai pois?

Itse olen pitänyt tuon asetuksen pois päältä. Ei ole ainakaan omia puusilmiä häirinnyt millään tavalla. :) Voisi sitä kai testailla myös tuo lukitus päällä.
 
Vastaus: Titanfall

[video=youtube;i-q4GNF6v3s]https://www.youtube.com/watch?v=i-q4GNF6v3s[/video]

Toi puissa hyppiminen näyttää hemmetin siistiltä :)
 
Vastaus: Titanfall

Tulipahan eilen hommattua peli Xbox 360:lle. Muutaman matsin kerkesin ottaa, ja kyllähän tämä maistuu. Toimii oikein hyvin vanhallakin raudalla. Laitoin asetuksista 30hz lukituksen päälle kun jotenkin tuntuu pyörivän tasaisemmin silleen. Mites muut 360:llä pelaavat, pidättekö tuon asetuksen päällä vai pois?

Tuolla ed. sivulla jo kirjoittelinkin tästä ja mun henk. koht. kokemus oli että tuntuu selvästi paremmalta ko. asetuksen ollessa pois päältä. Peli kuitenkin pyörii ainakin 90% ajasta reippasti yli 30 FPS ja kyllä mulle ainakin ne ylimääräiset framet kelpaa taistelun tiimellyksessä. Varsinkin sisätiloissa. Vastoin alkup. suunnitelmia itse siirryinkin pelaamaan tätä pääasiassa Xbox Onella jo tässä vaiheessa. Nyt molempia versioita paljon pelanneena täytyy sanoa että uskomattoman vähän pelikokemus eroaa old genillä ja Onella, toivottavasti jokainen 360 räiskintäpeluri hyödentää tarjotun mahdollisuuden!

DLC näyttää myös namilta ja kartoissa ihan erilaista luonnetta. Kyllä se season pass ostoon menee ilman muuta. Btw. ehkä 1. kerran ikinä maksan EA:n julkaisemasta DLC hymyssä suin, laatu pelissä (ja nettikoodissa) on jotain ihan muuta mitä ko. lafkalta on totuttu yleensä saamaan. Erittäin hyvää duunia Respawnilta kaikinpuolin so far! Ja Bluepoint Games ylitti kyllä odotukset jopa epätodellisen hyvin 360 portin suhteen, kaikki sama sisältö on sisässä ja toimii kuin junan wanhan mallinen WC. Ja selvästikin kaikki DLC kama tulee myös 1:1 muodossa myös wanhalle. Näyttää siltä että CODit ja Bäffyt on vihdoinkin saaneet kunnon haastajan nettiräiskinnän rintamalle. Harmi että toistaiseksi tämä herkku on vain Xbox pelaajille tarjolla, ehkä kuitenkin jatkossa tila muuttuu. Wanhaa boksia nyt alkaa saamaan käytettynä alle satkulla eli kyllä kuka tahansa pääsee Titanfallin makuun ilman jätti-investointeja mikäli haluaa kokea jotain uudenlaista :) Ja siis todellakin uudenlainen peli on, kaikki CODit ja Bäffyt on nähty ja koettu ja tämä todellakaan EI OLE missään nimessä edes etäisesti CODi pelaamiskokemukseen verrattissa oleva asia. Molemmissa peleissä on puolensa, itse tykkään CODeissa S&D sniikkailusta. Tässä pelissä sitten viehättää ihan muut seikat, niitä vähän hankala tähän tiivistää. Kannattaa jokaisen käydä itse kokeilemassa, videot eivät tee pelin tarjoamalle kokemukselle oikeutta.

Edit: Olikos tämä massiivinen päivitys jo mainittu tässä? Jos ei niin täältä löytyy detailssit!
 
Vastaus: Titanfall

Itse en Titanfallia vielä(kään) omista. Ehkä sitten hinnan laskun koittaessa.

Toi puissa hyppiminen näyttää hemmetin siistiltä :)
Samat olivat omatkin ajatukseni heti, kun tuo kohta tuli ruutuun. Vähään aikaan ei olekaan mikään traileri saanut aikaan sellaista "Cool!"-reaktiota. Ei ihan sitä totuttua FPS-menoa, ei. Vielä kun pääsisivät boteista eroon ja ehkä hieman kasvattaisivat pelaajamäärää yhtä peliä kohden.

tämä todellakaan EI OLE missään nimessä edes etäisesti CODi pelaamiskokemukseen verrattissa oleva asia.
Tuo nyt kuitenkin on liioittelua.
 
Vastaus: Titanfall

Tuli hankittua tämä myös pc:lle kun kohtuulliseen 28 euron hintaan tämän sain. Vanhalla boxilla levy oli jäänyt jostain syystä pölyttymään, mutta nyt on kyllä maistunut todella hyvälle, ja koukussa ollaan. Pelaaminen on vaan niin perkuleen nautinnollista. Vapaampi liikkuvuus ja Titaanit tekevät hommasta mukavan monipuolista. Ihan eri meininki kuin CoDissa. Kustomointiakin on ihan sopivasti. Löytyy varmaan jokaiselle jotakin. Varsinkin kun saa vähän leveleitä alle. Titaanikin on parempi muokata omaan makuun sopivaksi. Xboxin ohjaimella olen vääntänyt myös pc:llä ja se soveltuu tähän kyllä täydellisesti.

Season passia mulla ei tosin ole, enkä ole ostanut sitä ekaa laajennusta ainakaan vielä. Jos joku on päässyt sitäkin jo vääntämään, niin mielelläni kuulisin hieman mietteitä. Löytyykö hyviä karttoja?
 
Vastaus: Titanfall

Season passia mulla ei tosin ole, enkä ole ostanut sitä ekaa laajennusta ainakaan vielä. Jos joku on päässyt sitäkin jo vääntämään, niin mielelläni kuulisin hieman mietteitä. Löytyykö hyviä karttoja?

Kahdelle kartoista antaisin erinomaisen arvosanan (metsäinen swampland sekä taistelusimulaatio-teemainen kartta), eikä kolmas vesilaitoksen ympäristöön sijoittuvakaan missään nimessä huono ole. Xbonen jenkkikaupasta ostin "halavalla" Season passin kuin sian säkissä, eikä tosiaan ainakaan ensimmäisen maistiaisen jälkeen kaduta. :)

Ainoastaan se tympii, että noita kenttiä pyöritetään omassa DLC-karsinassaan eikä laiteta normikiertoon, ehkä joskus vielä.
 
Vastaus: Titanfall

Ainoastaan se tympii, että noita kenttiä pyöritetään omassa DLC-karsinassaan eikä laiteta normikiertoon, ehkä joskus vielä.

Kyllä noi pitäisi löytyä ainakin Attritionista. Ainakin mulla tuli uusia karttoja siellä, kun pelasin.
 
Vastaus: Titanfall

Kyllä noi pitäisi löytyä ainakin Attritionista. Ainakin mulla tuli uusia karttoja siellä, kun pelasin.
Ok, hyvä tietää! Titanfall on täällä sellainen luottopeli, jota pelataan aina pari-kolme matsia kerrallaan sopivan sauman sattuessa, eli ilmeisesti kierrot eivät ole osuneet kohdalleen. [emoji4]
 
Vastaus: Titanfall

Täytyy varmaan jossain välissä investoida sitten tuohon season passiinkin. Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutta montako noita karttapaketteja on luvattu? Noin 20 euroa passista taitaa tulla kuitenkin jonkun verran halvemmaksi kuin yksittäiset karttapaketit.
 
Vastaus: Titanfall

Täytyy varmaan jossain välissä investoida sitten tuohon season passiinkin. Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutta montako noita karttapaketteja on luvattu? Noin 20 euroa passista taitaa tulla kuitenkin jonkun verran halvemmaksi kuin yksittäiset karttapaketit.
Kolme kappaletta ovat paketteja luvanneet.
 
Vastaus: Titanfall

Onhan tämä hienoa verkkomättöä, vaikka PC:n beta-testi ei silloin oikein vakuuttanut. Nyt tuoreella Xbox Onella pelatut 19 lvl ovat todistaneet intuition osuneen kohdalleen viime vuoden Gamescomissa. Siellä tämä oli selkeä ykkönen kaikista pelatuista peleistä. Tekeekö se televisiosta pelaaminen sen eron vai peliohjain. En tiedä. Kiilaa Call of Dutyn edelle. Kunnes siitä saadaan se exoskeletoneilla täydennetty painos. Tässä kuitenkin järkälemäiset Titanit tuovat mukavan lisänsä ja tarpeellisen eron muihin.

Se millä peli myytiin eli parkour on nyypälle vielä vähäistä kehnon kenttätuntemuksen takia. Eli syvyyttä löytyy kun antaa lisää pelitunteja.

Tunnelmia tältä iltapäivältä: http://youtu.be/ZvEWp_yh9Zs
 
Ylös Bottom