Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spider pig
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Toimivatko Play.comista ostetut lataussetelit suomikoneissa?

perkules, ainakaan Myyrmannin anttilan toptenissä ei enää ollut 4200pisteen paketteja.

perkules, ainakaan Myyrmannin anttilan toptenissä ei enää ollut 4200pisteen paketteja.

Ei löytyny keskustan kummastakaan Anttilasta ei Kaisaniemestä, ei Itiksestä eikä myöskään Jumbosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Lueskelin livegamersia ja siellä porukat vissiin pistänyt tuosta jasperista mailia microsoftille, mutta eikös toi jasper ole ihan luotettava kauppias ? Perkele jos microsoft menee nyt sulkemaan jasperin kaupankäynnin, kun piti ite hommata jossain vaiheessa liveä sieltä

Lueskelin livegamersia ja siellä porukat vissiin pistänyt tuosta jasperista mailia microsoftille, mutta eikös toi jasper ole ihan luotettava kauppias ? Perkele jos microsoft menee nyt sulkemaan jasperin kaupankäynnin, kun piti ite hommata jossain vaiheessa liveä sieltä

Liveajan myyjiä nyt on vaikka kuinka ympäri maailmaa.
Eihän Microsoft voi sulkea Jasperin kaupankäyntiä mutta se voi laittaa aluekoodit liveaikoihin joka siis tarkoittaisi sitä että sen jälkeen vain euroopasta ostetut koodit toimisivat euro koneissa. Jasper kuitenkin voisi tuossakin tapauksessa jatkaa ajan myyntiä amerikassa.

Microsoft pisteillehän Microsoft teki nuo aluekoodit jäkeenpäin joten ei se ihan mahdotonta ole että tälle liveajallekkin mutta jo ladattuihin koodeihinhan tämä ei vaikuttaisi milläänlailla.

Sen veloituksen saa katkeamaan,kun soittaa tukeen ja lopettaa sen.
Tällänen vastaus tuli kun ihmettelin asiaa.

Heh, onhan tämä tehty taas hankalaksi. Kummepia ihmettelemättä makselin masterilaskun, jossa tosiaan oli peritty uusi kuukausimaksu. Mites, katkesiko tilaus nyt kuitenkin, kun olen tuon 13kk koodin syöttänyt vai jatkuuko vanha 1kk "kestotilaus" silti. Ei jaksais ruveta soittelemaan..

Pitäis ilmeiseti joskus jaksaa lukea noita kauppaehtoja :D Noh, rahaahan se vain on.

Heh, onhan tämä tehty taas hankalaksi. Kummepia ihmettelemättä makselin masterilaskun, jossa tosiaan oli peritty uusi kuukausimaksu. Mites, katkesiko tilaus nyt kuitenkin, kun olen tuon 13kk koodin syöttänyt vai jatkuuko vanha 1kk "kestotilaus" silti. Ei jaksais ruveta soittelemaan..

Pitäis ilmeiseti joskus jaksaa lukea noita kauppaehtoja :D Noh, rahaahan se vain on.

Ainakin niin pitkäksi aikaa kun sinulla tuo koodilla hankittu aika kestää.
Veikkaan kyllä että katkeaa ihan lopullisestikkin koska aika tilauksesi on nyt muutettu 13kk koodi jäsenyyteen.
Aivan varma en tuosta lopullisesta katkeamisesta kuitenkaan ole kun olen noita 13kk koodeja syöttänyt useamman kerralla niin on aikaa 2010 vuoden puolelle.

Heh, onhan tämä tehty taas hankalaksi. Kummepia ihmettelemättä makselin masterilaskun, jossa tosiaan oli peritty uusi kuukausimaksu. Mites, katkesiko tilaus nyt kuitenkin, kun olen tuon 13kk koodin syöttänyt vai jatkuuko vanha 1kk "kestotilaus" silti. Ei jaksais ruveta soittelemaan...
Suosittelisin soittoa. Varma on aina varmaa eikä tule sitten 13kk:n jälkeen uutta laskutusylläriä, jos päätät hankkia tulevatkin jatkotilaukset prepaid-muodossa.

Nyt kun Live Arcadessa on kohtuu muikeat ajat päällä niin kysytään mistä saa halvimmat pisteet Euro-tunnukseen? Täältä https://www.gamepointsnow.com/ saisi 4200 pistettä päivänkurssiin 43,29e eli hiukan päälle euron/100 pistettä. Jos löytyy halvemmalla jostain niin linkkiä vaan tänne!!

Play.comissa 46,49e (väliaikaisesti loppu).

Mistäs tällä hetkellä kannattaisi lähteä hommaamaan 13kk liveaikaa? Play-asiasta vai joltakin käyttäjältä E-Baystä? Niin ja toimivatko siis nuo ulkomaalaiset live-ajat suomitileillä? Loppui nimittäin juuri live-aika ja tuo on aika suolainen hinta lähteä Suomesta ostamaan vuoden aikaa Liveen, joten nyt tahtoisi tietää mistä ulkomailta/netistä kannattaa lähteä ostamaan?

Mistäs tällä hetkellä kannattaisi lähteä hommaamaan 13kk liveaikaa? Play-asiasta vai joltakin käyttäjältä E-Baystä? Niin ja toimivatko siis nuo ulkomaalaiset live-ajat suomitileillä? Loppui nimittäin juuri live-aika ja tuo on aika suolainen hinta lähteä Suomesta ostamaan vuoden aikaa Liveen, joten nyt tahtoisi tietää mistä ulkomailta/netistä kannattaa lähteä ostamaan?

Varmaan kaikki toimii ja kannattaa, kunhan ei Suomi-hinnoilla osta. Huuto.netistä saa 34 euron hintaan tai eBaysta pari euroa halvemmalla, koska nuo Huudon Livet ovat luultavasti alunperin eBaysta ostettuja. Jasperilta saa myös samaan hintaan kuin eBaysta. Halvimmalla (tärkeää on käyttää alennuskuponkeja) ja hitaimmin saa toki Play-Asiasta, jota olen itse käyttänyt.

Jos itse ostaisin tällä hetkellä Liveä, niin ostaisin Huuto.netistä kiireessä tai Play-Asiasta jos on aikaa odottaa.

Varmaan kaikki toimii ja kannattaa, kunhan ei Suomi-hinnoilla osta. Huuto.netistä saa 34 euron hintaan tai eBaysta pari euroa halvemmalla, koska nuo Huudon Livet ovat luultavasti alunperin eBaysta ostettuja. Jasperilta saa myös samaan hintaan kuin eBaysta. Halvimmalla (tärkeää on käyttää alennuskuponkeja) ja hitaimmin saa toki Play-Asiasta, jota olen itse käyttänyt.

Jos itse ostaisin tällä hetkellä Liveä, niin ostaisin Huuto.netistä kiireessä tai Play-Asiasta jos on aikaa odottaa.
Oolrait. Play-asiasta saa halvemmalla juurikin alennuskuponkeja käyttämällä, muuten tilaaminen sieltä ei ole järkevää. Huuto.netistä näköjään sai aika hyvään hintaan, mikäli nyt uskaltaa sieltä sitten ostaa. Kyllähän tossa aika paljon säästää noista paikoista hankkimalla mitä kaupan hyllyltä.

Jos luottokortti ja PayPal-tunnukset löytyy niin netin halvin ja luultavimmin nopein on tuo Jasperi joka aikaisemmin myi tunnuksia eBayssa, mutta on perustanut näemmä oman sivun äskettäin. 32 euroa 13kk, koodi tulee sähköpostiin muutamassa tunnissa.

En tiä onko sata kertaa kysytty, mutta kysyn silti: Mätkähtääkö tuo 13kk voimassa olevan Live-aikani perään? Muistaakseni nykyinen goldi päättyy marraskuussa, mutta ajattelin tilata jo nyt Jasperilta lisäaikaa kun on noin sopuhintainen.

En tiä onko sata kertaa kysytty, mutta kysyn silti: Mätkähtääkö tuo 13kk voimassa olevan Live-aikani perään?
Kyllä. Syyskuussa loppuvan Live-aikasi jatkoksi ilmestyy tuo uusi 13kk:n jakso.

Toimiiko jenkkipisteillä/jenkkitilillä ostetty kampe samaa konsolia käytettäessä myös euro alueen tileillä?Äkkiseltään tuntuisi että ladattava sisältö on IP tunnistuksen takana, samoin kuin esim. elokuvat ja sarjat.Tulis "hieman" halvemmaksi marketplacella asiointi jos tuo olisi mahdollista.Tuleva metallican death magnetic biisipaketti ois tarkoitus hankkia...:p

Toimiiko jenkkipisteillä/jenkkitilillä ostetty kampe samaa konsolia käytettäessä myös euro alueen tileillä?Äkkiseltään tuntuisi että ladattava sisältö on IP tunnistuksen takana, samoin kuin esim. elokuvat ja sarjat.Tulis "hieman" halvemmaksi marketplacella asiointi jos tuo olisi mahdollista.Tuleva metallican death magnetic biisipaketti ois tarkoitus hankkia...:p
Toimii, jos käyttää samaa konsolia jolla sisältö on ostettu. Ja jos konsoli vaihtuu, niin Xboxin sivuilta löytyy se oikeuksien siirtotyökalu. Itse olen myös tuon Death Magneticin ostamassa. Laskeskelin, että hintaa tulee joku ~12 euroa (ostin pisteitä 32e/4000ms).

Minulla on siis jenkkiläinen "ostostili" ja suomalaisella tilillä pelailen. Hyvin on pelittänyt tähän asti ja ostettu mm. Braid ja Castle Crashers.

EDIT. Tosin kyllä Microsoft halutessaan pystyy minkä tahansa tuotteen IP-plokkaamaan, mutta ainakaan nuo Arcade-pelit eivät sitä ole.

Mistähän esim. tämä Jasper hommaa live korttinsa.. hinta puolet halvempi mitä luottokortti hinta ja siltikin voittoa jää kauppiaalle. Onko nämä sitten aasia versioita jotka nyt lienee halvempia??

Mistähän esim. tämä Jasper hommaa live korttinsa.. hinta puolet halvempi mitä luottokortti hinta ja siltikin voittoa jää kauppiaalle. Onko nämä sitten aasia versioita jotka nyt lienee halvempia??

Mjaa a, sen kun tietäisi mistä noita kortteja myyjät saavat. Regionista ei tiedä kun pelkän koodin vain saa, mutta hyvin pelittää Euro-tilille (sivuiltahan saa noita eri versioita tilattua, en tiedä mitä eroa kylläkään). Ja myyhän täälläkin palstalla tuo Quzu1983 tjsp lähes samaan hintaan liveä, joten mistään huiputuksista ei ole kyse, testattu on molemmat.

Ylös Bottom