Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toiveita ja odotuksia PES4:een

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juha81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Konsolinet on laittanut PES4:n ennakkotilaamis-vaiheeseen, saa nähdä sitten, että miten lähellä julkaisupäivä on...
Itse ainakin laitoin pelin ennakkotilaukseen.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Ennakkotilasinpa minäkin pari päivää sitten.

Toivottavasti maalivahdin "tärinä" on saatu pois, ja varmasti onkin... PES3:ssa maalivahdit jäävät valitettavan usein jumittamaan poimiessaan palloa jalkojensa juuresta. Mitenköhän tällainenkin bugi on päässyt valmiiseen tuotteeseen.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Willennium sanoi:
Ennakkotilasinpa minäkin pari päivää sitten.

Toivottavasti maalivahdin "tärinä" on saatu pois, ja varmasti onkin... PES3:ssa maalivahdit jäävät valitettavan usein jumittamaan poimiessaan palloa jalkojensa juuresta. Mitenköhän tällainenkin bugi on päässyt valmiiseen tuotteeseen.

Mut toisaalta toi bugi on aika hauska siinä mielessä et veska tavallaan "vittuilee" hyökkääjälle et "Otappas pallo jos kerkeet!". :rolleyes:
Kerran oon konetta vastaan päässy tekeen maalin tosta tilanteesta mut yleensähän veska hoitaa homman kotiin. Tietenkin tossa "Parkinson-tyylisessä treemorissa" voi menettää loistavan vastahyökkäyksen paikan... :eek:
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Niin, monta kertaa Ronaldo on vaan seissyt paikallaan siinä vieressä tuijottaen palloa. :rolleyes: Tosin, kerran tai pari muistelisin minäkin maalin tuollaisesta tilanteesta tehneeni.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

JuRka sanoi:
Konsolinet on laittanut PES4:n ennakkotilaamis-vaiheeseen, saa nähdä sitten, että miten lähellä julkaisupäivä on...
Itse ainakin laitoin pelin ennakkotilaukseen.

No näimpä näkyy olevan. Tosin irtoaa muualta huomattavasti edukkaammalla hinnalla.

PLAY - £29.99 ~ 44,59€
CD-WOW - £29.99 ~ 44,59€

DVDPlaza:sta ale linkkejä CD-WOW:n kautta tilaukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
NewsFlash

Thierry Henry PES4-mannekiiniksi 26.08.2004

Konami of Europe on ilmoittanut Arsenalin tähtihyökääjä Thierry Henryn olevan ainakin yksi Pro Evolution Soccer 4:n kantta komistavista pelaajista ja sopimuksen mukaan Henry osallistuu muutenkin pelin mainoskampanjaan. Pro Evolution Soccer 4 ilmestyy PlayStation 2:lle lokakuussa ja marraskuussa Xboxille ja PC:lle.

Pressitiedotteessa luki "one of the faces" eli lisääkin voi olla luvassa...
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Näinhän sitä uumoiltiin Evowebin puolella jo jonnin aikaa sitten.
Hyvä PR-veto Konamilta.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Menivät sitten pilaamaan kantensa... :(
Täytynee piirtää oma kansikuva tuohon sitten! :rolleyes:

Myönnän kyllä että Henry on kenties tämän hetken maailman paras pelaaja, mutta onpa vaan niin koppavan oloinen että ei ole koskaan minua miellyttänyt, sekä lisäksi hän on Arse! :mad:
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

IHANAA! THIERRY HENRY ON KANNESSA! Jos ei jenssode kiinnosta henrykansi niin osta fifa tai piirrä vaikka siihen joku kiva kuva!
 
Vastaus: NewsFlash

Oliver sanoi:
Thierry Henry PES4-mannekiiniksi 26.08.2004

Konami of Europe on ilmoittanut Arsenalin tähtihyökääjä Thierry Henryn olevan ainakin yksi Pro Evolution Soccer 4:n kantta komistavista pelaajista ja sopimuksen mukaan Henry osallistuu muutenkin pelin mainoskampanjaan. Pro Evolution Soccer 4 ilmestyy PlayStation 2:lle lokakuussa ja marraskuussa Xboxille ja PC:lle.

Pressitiedotteessa luki "one of the faces" eli lisääkin voi olla luvassa...

Kyllä olisi parempi tulla muitakin pelaajia kanteen. Itse toivoisin vaikka Nedvediä. Tämä on kyllä askel FIFAmaisempaan maailmaan, mutta se on tällä kertaa vain hyväksi pelisarjalle.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

jenssode sanoi:
Menivät sitten pilaamaan kantensa... :(
Täytynee piirtää oma kansikuva tuohon sitten!

Myönnän kyllä että Henry on kenties tämän hetken maailman paras pelaaja, mutta onpa vaan niin koppavan oloinen että ei ole koskaan minua miellyttänyt, sekä lisäksi hän on Arse! :mad:

Voiko tota enää paremmin sanoa!
Muurisen Anttikin olisi parempi vaihtoehto :D
Suostuiskohan Antti...
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Taitaa täällä olla aika paljon Poolin/Manun/Chelsean kannattajia!
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Jankki sanoi:
Taitaa täällä olla aika paljon Poolin/Manun/Chelsean kannattajia!

No jos englantilaisesta potkupallosta puhutaan, niin minä kyllä asetun foorumin valtavirtaa vastaan, ja kannan ylpeänä ARSENALIN lippua \o/. Poolista ja ManU:sta en oo koskaan tykännyt ja Chelseastakin tuli jalkapallon New York Rangers: hommataan isolla rahalla pelaajia, jotka ei sitten saa mitään aikaan. Mutta tietenkin kaikkien yli on Juventus, kuten avataristakin huomaa!
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Tigriksellä on hyvä maku. Itsekin kannatan Valioliigassa Arsenalia (jo vuosikausia) ja Serie A:ssa Juventusta (Buffon, Nedved). Yli kaiken nousee kuitenkin FC Barcelona! Henke Larsson! Ronaldinho! Deco! Mistä saa lippuja toukokuun finaaliin? :D
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Jankki sanoi:
Taitaa täällä olla aika paljon Poolin/Manun/Chelsean kannattajia!

Mistäs noin päättelet? Eikös Arsenalin arkkivihollinen numero yksi ole joku ihan toinen joukkue... itse olen siis kannattanut Spursia jo 80-luvulta! ;)

Nedved olisi ollut myös minun mielestäni parhaita vaihtoehtoja kanteen.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Hurja Guru sanoi:
ps. tigris, juvella on jo uusi logo käytössä.

Tiedän. Tuossa vanhassa on vain jotain sitä legendaarisuutta.;) Eiköhän se kumminkin jossain vaiheessa päivity...

edit. Tainno, päivittyi itseasiassa heti :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

jenssode sanoi:
Eikös Arsenalin arkkivihollinen numero yksi ole joku ihan toinen joukkue... itse olen siis kannattanut Spursia jo 80-luvulta! ;)
.
Kyllä ja on edelleen arkkivihollinen numero uno! Itse kannatan engalniin pääsarjatason (valioliiga) seuroista Arsenalia ja Italiasta AS Romaa
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Pentele sentään. PES4:een tulee nettituki, mutta vain Xboxille. Lisää aiheesta PESInsightissa.

Voi kyynel, ehkä painajaiseni pahimmasta päästä. Tässä on yksinään riittävä syy, miksi taidan hankkia Boxin... :(
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Tuo Live-tuki on paras uutinen PITKÄÄN aikaan. Nyt tämä the pelikuukausi, marraskuu, muuttuu suunnilleen pelkäksi PES4:sen pelaamiseks, kun siihen tulee Live-tuki. Tämä on myös syy ostaa Xbox-versio PS2-version sijasta.
 
Ylös Bottom