Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toiveita ja odotuksia PES4:een

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juha81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Huomasitko NapaKettu mille alueelle kirjoitit? Mikä tuossa puheenvuorossa oli sellaista mikä voisi mahdollisesti kiinnostaa PS2-pelaajia? Vai onko vain kiva käännellä veistä haavassa? :mad:
Profiilisi mukaanhan sulla ei edes ole PSkakkosta joten siinäkin sulle hyvä syy ostaa XBox-versio PS2-version sijaan :rolleyes: (ei kestä, se oli ilmainen vinkki)
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Ihmeellistä nipottamista jälleen Karmalta.

Itsekin taidan sittenkin ostaa PES4:n Xboxille, pitää perua PS2-version ennakkotilaus. Päällimmäiseksi syyksi nousee se, että Xboxin kovalevylle mahtuu tallentamaan enemmän hienoja maaleja kuin PS2:n muistikortille. Verkkopelaamisesta konsoleilla minulla ei ole mitään kokemusta, ehkä PES4 antaa syyn opetella. Xboxin ohjaimella en ala kuitenkaan PESin pelaamista opettelemaan, DualShock-adapteri on pakkohankinta.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Ai Willenniumilla on vielä herne nenussa. Kaiva pois vain. Olet osoittanut jo aiemmin ettei sulla riitä ymmärrystä siihen mikä on solidaarista ja asiallista toimintaa muita ihmisiä kohtaan. Oletan että tarkoitit "ihmeellisellä nipotuksella" taannoista Huuto.net-keskustelua? Pitääkin käydä vielä kommentoimassa paria kohtaa joissa osoitit selkeää ymmärryksen puutetta.

Jos tulee ehdoin tahdoin kettuilemaan kuten NapaKettu niin osaan ainakin minä kettuilla takaisin. NapaKetun kommentithan oli selkeää XBox- tai konsolisota -alueiden kauraa.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Willennium ja Karma:
Voitteko ystävällisesti lopettaa tällä kertaa ajoissa.

Koko huuto.net-keskustelu oli lapsellista eipäs-juupas -ulinaa. Willennium voisi varsinkin mennä itseensä. Et anna itsestäsi kovinkaan fiksua kuvaa.

Ei jaksais lukea tota teidän tappelua joka toisessa topicissa. Voitte siirtyä kinastelemaan privana niin me voimme jatkaa täällä keskustelua itse pelistä.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

1) Minä en haasta riitaa. 2) Minulla on PS2. (profiili korjattu) 3) Kuka tässä ottaa herneen nenäänsä ja miksi?

Täällä on ollut yleensä puhetta pelistä (ja aiemmistakin osista) selvästi enemmän kuin Xboxin-alueella niin aattelin, että siitä voisi sitten puhua, mutta ei nähtävästi voikaan. Sitten kun saan pelin Xboxille, niin pitää varmaan mennä Xbox-alueelle puhumaan, kun ei ole PS2-versiota?
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

NapaKettu sanoi:
1) Minä en haasta riitaa. 2) Minulla on PS2. (profiili korjattu) 3) Kuka tässä ottaa herneen nenäänsä ja miksi?

Täällä on ollut yleensä puhetta pelistä (ja aiemmistakin osista) selvästi enemmän kuin Xboxin-alueella niin aattelin, että siitä voisi sitten puhua, mutta ei nähtävästi voikaan. Sitten kun saan pelin Xboxille, niin pitää varmaan mennä Xbox-alueelle puhumaan, kun ei ole PS2-versiota?
Okei NapaKettu, sori, luulin että olet muutaman täällä kirjoittelevan lailla fanipoika jolla ei ole parempaa tekemistä kuin kettuilla PS2-pelaajille. Peace?
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Ehkä hieman syyttä suotta Karma suivaantui, en ainakaan itse tulkinnut NapaKetun viestiä kettuiluna. Ymmärrän toki Karman fiilikset Live-hommasta, samat vibat täällä myös.

NapaKettu sanoi:
Sitten kun saan pelin Xboxille, niin pitää varmaan mennä Xbox-alueelle puhumaan, kun ei ole PS2-versiota?

Kyllä, juurikin näin. Eikös se ole ollut talon tapana? Ei hätää, eiköhän sielläkin riitä keskustelua näinkin mainiosta pelistä. :)
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

LASCAR sanoi:
Ehkä hieman syyttä suotta Karma suivaantui, en ainakaan itse tulkinnut NapaKetun viestiä kettuiluna.
Joo, en mäkään enää nyt kun tiedän että NapaKetulla on PS2 :rolleyes:
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Cavalera sanoi:
Willennium ja Karma:
Voitteko ystävällisesti lopettaa tällä kertaa ajoissa.

Koko huuto.net-keskustelu oli lapsellista eipäs-juupas -ulinaa. Willennium voisi varsinkin mennä itseensä. Et anna itsestäsi kovinkaan fiksua kuvaa.

Ihmeellisiä kuppikuntia on täälläkin syntynyt. Kuka on vetänyt herneen nenään? Karma. Ja sinäkin näköjään. Miksi minun tulisi mennä itseeni? Siksikö, että totesin harmittomasti ääneen ajatukseni? Vaikuttaa perin oudolta, kun itse en edes leikkiin ryhtynyt.

Cavalera, olet tähän asti ollut harvoja järkevänä pitämiäni keskustelijoita. Olen pettynyt. Pelatkaa te pelejänne rauhassa ja pitäkää tasoa yllä.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Eiköhän palata alkuperäiseen aiheeseen.
Jos on henkilökohtaista puitavaa, tehkää se privateitse.
 
NewsFlash

Totti ja Collina Henryn seuraksi PES4:n kanteen 09.09.2004

Konami on paljastanut lokakuussa julkaistavan Pro Evolution Soccer 4:n PS2-version lopullisen kansikuvan ja aikaisemmin julkistetun Thierry Henryn kanssa kuvassa komeilevat italialaishyökkääjä Francesco Totti sekä jo PES3:n kannesta tuttu erotuomarikuuluisuus Pierluigi Collina. Kannen myötä pleikkaripelaajat voivat heittää myös lopullisesti toiveet verkkopelituesta, jonka Konami ilmoitti pari päivää sitten löytyvän Xbox-versiosta.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

eikös Play:ssa sanottu ettei mikään versio sisällä verkkopeliä?! :(
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

davic sanoi:
eikös Play:ssa sanottu ettei mikään versio sisällä verkkopeliä?! :(
Wanhentunutta tietoa kuten oli Pelaajalehdessäkin. Puha korjasi jo asian sivunsa keskustelualueella.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Pelaajassa olevan artikkelin perusteella tulossa on loistavia päivityksiä/muutoksia pelisarjaan. Kunhan vain ruudunpäivitys pysyy siedettävänä, luvassa on eittämättä taas sarjan paras osa.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Ite kyllä toivoisin että maalin tullessa kotijoukkueen fanit räjähtäisivät karjumaan kunnolla niinkuin FIFA 2004:sessa.Se onkin FIFA:n hienoimpia puolia(+loistava presentaatio/grafiikka).Vierasjoukkueen tehdessä maalin PES3:sessa yleisö hiljeni täysin,mutta kotijoukkueen maalista se ei huutanut tarpeeksi kovaa!
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

käkikotka sanoi:
Ite kyllä toivoisin että maalin tullessa kotijoukkueen fanit räjähtäisivät karjumaan kunnolla niinkuin FIFA 2004:sessa.Se onkin FIFA:n hienoimpia puolia(+loistava presentaatio/grafiikka).Vierasjoukkueen tehdessä maalin PES3:sessa yleisö hiljeni täysin,mutta kotijoukkueen maalista se ei huutanut tarpeeksi kovaa!

säädä niitä ääniä sieltä valikoista.
kolme tähteä kotijoukkueelle ja kaks tai yks tähti vierasjoukkuueelle yleisösäädös sekä selostajan ääntä pienemmäks ja yleisöä kovemmaks.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

En voi uskoa, että minulle tosissaan sanotaan etten voi puhua tästä pelistä yleisesti täällä, jos ostan sen eri koneelle.

Pelaajan previkka pisti kyllä odottamaan peliä, vaikka ei siinä paljoa ollut uutta tietoa.
 
Vastaus: Toiveita ja odotuksia PES4:een

Jos jotakuta kiinnostaa, niin uudessa CVG:ssä on parin aukeaman ennakko pelistä.
 
Ylös Bottom