Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
uusi "growth and decline" -systeemi estää yhden joukkueen jatkuvan ylivoiman.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joecool
ONLINE??? Pakko olla nettipeli! Sitte pelittäis...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Winning Eleven 8 elokuussa Japaniin10.05.2004
Master Leaguessa on 138 joukkuetta ja uusi "growth and decline" -systeemi estää yhden joukkueen jatkuvan ylivoiman.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juzecko
22 pelaajaa samaan aikaan... voi vittu mitä sähläystä siitä tulis!
Kaikki hyökkää ja kukaan ei syöttele, 7 jätkää saman pallon kimpussa ja luulis siä maalissaki oleva vähä tylsää...
Ja palloon tuskin pääsis koskeen ku 2-3 kertaa pelissä ja lopun aikaa ihmeteltäs...
Nää on kyllä aika realistiset arviot sen "toimivuudesta".
Joku kolme vastaan kolme ois ehkä ihanteellisin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Paskan marjat ja mansikat. Kysehän on täysin siitä missä porukassa peliä pelaa. Sehän on ihan sama juttu kaikissa verkkopeleissä. Kun pelaa hyvällä ja tutulla jengillä niin pelit pysyy hyvinä ja sääntöjen mukaisina. Siellä jos joku rupeaa sooloilemaan niin eipä tarvitse kauaa pelailla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Niin ja vielä se, että onko se sitten helppoa edes seurata peliä, jos olet puolustaja tai hyökkääjä ja et ole siellä missä pallo on eli esim. puolustaja jossain puolessa kentässä ja pallo boksin sisällä. Ei voi seurata edes tilannetta kunnolla välttämättä. Ja vaikka porukka olisi mikä tahansa, tuollaisen opetteleminen veisi aikaa hirveästi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Itse olen ainakin pelannut PES3:sta arviolta 95% lukitulla paikalla ja 5% niin, että pelaa sillä kellä pallo on.
Samaa oon itekin huomannut. Läpisyötöt ovat aivan tappavia kun kaksi ihmispelaajaa on sitä toteuttamassa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
kolmosessa pelattiin multi tapillä sillain että viis vastaan kone. kone kyllä kaatui todella helposti kun paikat löysi. siinä pelatessa huomasi koneen "huono" tekoälyn ku pääsi itse sinne paikkaan hakeen syöttöä mihin halusi. eikä mennyt niin raiteita pitkin kun kone yleensä menee...