Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Japle sanoi:
Oh no. Nyt on ihme homma, kun laitan, että load game. Sitten että Play game. Tämän jälkeen tulee se random esittely, esim. tankista. Tämän jälkeen tulee ruutuun pelkkä GRAW:n merkki oikeaan alalaitaan. Tämän kohdan pitäisi vain käydä ruudussa, mutta konsoli jumittuu täysin aina tuossa kohdalla. Mikäs neuvoksi? Veikkaan, että tallennuksesta kiikastaa.

Mulla kävi myös tuolla tavalla, mutta ongelma ratkesi kun aloitin uuden pelin ja tein uuden tallennuksen. Jos on pitkälle jo pelannut, niin sitten varmaan harmittaa. Itse olin onneksi vasta toisessa tehtävässä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Joona_89 sanoi:
Mulla kävi myös tuolla tavalla, mutta ongelma ratkesi kun aloitin uuden pelin ja tein uuden tallennuksen. Jos on pitkälle jo pelannut, niin sitten varmaan harmittaa. Itse olin onneksi vasta toisessa tehtävässä.

Aloitin pelin alusta, mutta olisi enään ollut kait 1-2 tehtävää niin peli olisi ollut läpi. Nooh ei voi muuta kuin aloittaa alusta, kylläkin nyt hardilla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Nyt olen koittanut saalistella achievements pointseja, mutta seuraavia en saa millään:

# Coop 1-1
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-2
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-3
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-4
Win missions in the cooperative campaign

Miten ihmeessä nuo saan tehtyä? Olen kaverini kanssa liven välityksellä tahkonneet jo paljon co-op eri pelimoodeja, muttei koskaan saada nuita. Avustuksia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Japle sanoi:
Nyt olen koittanut saalistella achievements pointseja, mutta seuraavia en saa millään:

# Coop 1-1
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-2
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-3
Win missions in the cooperative campaign

# Coop 1-4
Win missions in the cooperative campaign

Miten ihmeessä nuo saan tehtyä? Olen kaverini kanssa liven välityksellä tahkonneet jo paljon co-op eri pelimoodeja, muttei koskaan saada nuita. Avustuksia.

Siis teidän täytyy pelata sitä campaign pelimuotoa.

Ja tietääkseni niitä asetuksia ei saa muuttaa, jos haluaa ne achievementit. Eli ei saa laittaa lisää respawneja sun muuta.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Rupesin katselemaan, että mistä tämän saisi kaikkein halvimmalla, mutta ainakin MBnetin hintaseurannassa löytyi kahta versiota, tavallinen ja Premium. Premiumin kuvausteksteissä kuitenkin puhutaan vain neljästä lisäkentästä yms, joten rupesin miettimään, että onko se pelkkä lisäpaketti, ja pelin pelaamiseksi täytyy ostaa se perus-GRAW?

Hassua tuo on sikälikin, että Premium tuntuisi irtoavan halvemmalla. Kellään tietoa, mistä tässä on kysymys?
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

jryi sanoi:
Hassua tuo on sikälikin, että Premium tuntuisi irtoavan halvemmalla. Kellään tietoa, mistä tässä on kysymys?
Premium sisältää jo valmiiksi ne sisällöt mitkä on julkaistu Livessä maksullisina. Premium on muuten täysi uudelleenjulkaisu, eli ihan täysi paketti.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

NviperO sanoi:
Premium on muuten täysi uudelleenjulkaisu, eli ihan täysi paketti.
Ookka, lähtee tilaukseen. Katselin tässä juuri jotain vanhaa Gamespotin On The Spotia, jossa tuota esiteltiin ja oli sen verran hyvän näköistä menoa, että pakkohan tuo on hankkia pelihyllyä koristamaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Johtuukohan boxin kuumentumisesta, vai onko muillakin aivan kummia grafiikkabugeja? Tarkemmin sanottuna tehtävässä, jossa mennään juna-aseman sisällä ja tehtävänä on tuhota "Guardrail XI"
 
Vastaus: Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

olge sanoi:
Johtuukohan boxin kuumentumisesta, vai onko muillakin aivan kummia grafiikkabugeja? Tarkemmin sanottuna tehtävässä, jossa mennään juna-aseman sisällä ja tehtävänä on tuhota "Guardrail XI"


Itsellä tuli monessa kenttää sellaista eteen, että osa kuvasta pimeni kokonaan, ja vain viholliset näkyi ruudulla. Mustaa muuten. Laitoin pelin pauselle, ja yritin jatkaa mutta sama homma jatkui. Sammutin boxin, ja koitin uudelleen niin välähteli välillä samalla lailla. Pelasin pelin läpi eikä sattunut tuota enää. Ja nyt kun olen uudelleenpelannut kenttiä, niin ei ole kertaakaan esiintynyt tuota bugia. Aivan ihmeellistä kyllä. En sitten tiedä johtuisiko ylikuumenemisesta vai mistä sitten.
 
Ylös Bottom